Nyt kuulemma kävi niin että aiemmin saapunut matkalainen nukahti tuoreemman paikalle ja aamukuudelta tapahtunut nukkumapaikkojen vaihto herätti vanhuksen.Oisit, @Czescku, antanut matkalaisen nukkua.
Nyt kuulemma kävi niin että aiemmin saapunut matkalainen nukahti tuoreemman paikalle ja aamukuudelta tapahtunut nukkumapaikkojen vaihto herätti vanhuksen.Oisit, @Czescku, antanut matkalaisen nukkua.
Nyt vituttaa, että tykkäämisten kuukauden Top-5:een avausviestillään päässyt sisällökäs ketju laitettiin NHL-puolella ilman mitään noottia lukkoon. Olisin halunnut nähdä, kuinka ajatuksia vaihdetaan pidempäänkin.
Nkbm.m, ylimpänä viikon tykätyimmissä viesteissä.Miksi tämänkaltaisissa viesteissä ei voi mainita sitä ketjua?
Nkbm.m, ylimpänä viikon tykätyimmissä viesteissä.
Vaikka tässä omakotitalon alakerrassa onkin sähkösauna, niin eipä ole huvittanut löylytellä näillä helteillä. Arviolta sanoisin, että 2 kertaa olen saunonut kotona kesä ja heinäkuun aikana. Puusauna ja järvi/meri ranta combon jos omaisi, niin lukemat olisivat ihan muuta. Kunhan syksy tulee, niin eiköhän viikossa jo tule napsautettua sauna useammin päälle, kuin koko kesänä.No se ei ollut syy miksi kirjoitan tähän ketjuun. Vaan syy on se että minulla on lauantaisin kello 15 saunavuoro. Lähdin tuolta Sotkanrannasta kovalla kiireellä ajamaan kotiin siinä vähän yli puoli kolme. Tulin kovalla kiireellä kotiin, pakkasin saunakamppeet kassiin nopsaan ja ryntäsin saunalle. Kaikki tämä kuitenkin vain sen takia että sauna ei ollut vielä edes lämmin. Mittari näytti lukemaa noin 30. Eli se siitä saunavuorosta, kylläpä vitutti.
En sitten päässyt koko heinäkuun aikana kertaakaan saunaan. Kahtena lauantaina olin reissussa, yhtenä töissä ja nyt sauna lähes kylmä. Saunafanina ottaa päähän ja maksoin aika turhaan sen joka kuukausittaisen saunamaksun 12 euroakin. Noh, ehkä parempi onni ensi kuussa?
Vaikka tässä omakotitalon alakerrassa onkin sähkösauna, niin eipä ole huvittanut löylytellä näillä helteillä. Arviolta sanoisin, että 2 kertaa olen saunonut kotona kesä ja heinäkuun aikana. Puusauna ja järvi/meri ranta combon jos omaisi, niin lukemat olisivat ihan muuta. Kunhan syksy tulee, niin eiköhän viikossa jo tule napsautettua sauna useammin päälle, kuin koko kesänä.
Mulla on melkein kolme viikkoa vielä lomaa jäljellä.Heinäkuun lomailin, ja huomenna alkaa arki. Joo, tatti kasvaa otsaan.
Sama. Toinen lomapäivä vasta menossa, vittu tää on mahtavaa.Mulla on melkein kolme viikkoa vielä lomaa jäljellä.
Jep, ja itse asiassa tuntuu että olisin ollut lomalla jo ties miten pitkään. Johtuu varmaan siitä että alkoi olympialaiset ja Kuopiorock oli myös tuossa välissä niin yöunet on olleet sanotaanko maltillisia ja hereillä on tullut oltua.Sama. Toinen lomapäivä vasta menossa, vittu tää on mahtavaa.
Mikäs duuni se tommonen sit on?Lapseni ahtautui kanssani samaan sänkyyn ja tuli nukuttua hieman ahtaasti. Nyt alaselkä huutaa hoosiannaa jäykän niskan lisäksi. Tuntuu hyvältä olla töissä ja niin edelleen.
Hoitajan hommia.. Kiva mennä myös vajaalla miehityksellä tämä ilta. Olisi voinut saikuttaa, niin työkaveri olisi voinut vedellä soolona tämän illan.Mikäs duuni se tommonen sit on?
Hah, vitutus väheni kun vittuilin exälleni, että tuollaisten hörhöjen takia tästä koronasta pääseminen kestää ja kestää niin tuli vastaus että ok, no voi hän sen allekirjoittaa. Joskus kannattaa näköjään vittuilla ihan huolella.Wilmaan tullut viesti, että seiskalle menevä vanhempi tyttäreni saisi rokotuksen ke-pe koulussa. Tarvitaan vain vanhempien suostumus ja myös vapaamuotoinen allekirjoitettu paperi käy (kun ei ole kotona printteriä).
No lasten äiti ei sitten ehkä allekirjoitakaan tuota. En nyt hirveän yllättynyt ole, mutta vituttaa silti. Pitää yrittää nyt puhua tyttärelle, että puhuisi äitinsä ympäri vielä.
Toki pieni mahdollisuus että piikittäjä katsoo 12-vuotiaan olevan kykenevä päättämään asiasta itse, jolloin vanhempien lupaa ei tarvita.