Weekend_Warrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Raipen SaiPa
Vituttaa tuo Aamulypsyn ohjelmassa oleva Tuukka Ritokoski. Ei varmasti ole turhempaa hahmoa radion historiassa olemassa. Ei tuo mitään tohon ohjelmaan tuo Jaajon perseennuolija.
Jo sen täytyy muilta osin olla hyvä ohjelma, että sitä tuosta vitutuksesta huolimatta kuuntelet. Minua jos joku radio-ohjelma tai sen tekijä vituttaisi, niin vaihtaisin kanavaa tai sulkisin radion.Vituttaa tuo Aamulypsyn ohjelmassa oleva Tuukka Ritokoski. Ei varmasti ole turhempaa hahmoa radion historiassa olemassa. Ei tuo mitään tohon ohjelmaan tuo Jaajon perseennuolija.
Just... Samaa vaivaa tänään täällä. Se vitutti että minulla oli tänään toimistopäivä ja piti tunnin töiden jälkeen lähteä kotiin... taksilla. Otin ekan lääkkeen jo töissä mutta ei se päänsärkyä poistanut. Ja kotona sitten nukuin, kärsin päänsärystä torkuin, hikoilin ja heräilin... Kun sitten lopulta heräsin ja nousin ylös niin päänsärky oli melkein poissa mutta kuvotti ja heikotti hitosti... Tajusin että päänsäryn kourissa taisin ylilääkitä itseäni. Vittutti hitosti (särky oli poissa mutta olo oli huono)... Ja väsyttikin ja odotin iltaa että pääsisi nukkumaan (lääkepöhnää pois). Mutta yhtäkkiä uutisten (20.30 YLE) aikana piristyin (lääkkeet hävinneet elimistöstä) ja nyt ei nyt ei väsytä yhtään. Enkä tiedä mitä yöunille käy kun nukuin päivällä monta tuntia... Eli sängyssä voi vielä viituttaa kuin ei uni tule.Mut näitä päivät kun yrität jotenkin selvitä migreenistä
Lisää siihen rommia. Jos ei parane niin ainakin vituttaa vähemmän.Kurkkukipu tässä päällimmäisenä vituttaa. 4.päivä menossa tämän kivun kanssa, eikä tunnu mitään helpottamisen merkkejä. Niin helvetisti kirvelee, että ei ole juuri mitään pystynyt syömään. Inkivääri-hunaja vettä lämpimänä on lähinnä tullut vain juotua.
Murot ja näkkileipä lienevät siis poissa kuvioista? Paranemisia!Kurkkukipu tässä päällimmäisenä vituttaa. 4.päivä menossa tämän kivun kanssa, eikä tunnu mitään helpottamisen merkkejä. Niin helvetisti kirvelee, että ei ole juuri mitään pystynyt syömään. Inkivääri-hunaja vettä lämpimänä on lähinnä tullut vain juotua.
Tätäkin on tullut kokeiltua sen verran, että tyhjä pullo enää jäljellä...Lisää siihen rommia. Jos ei parane niin ainakin vituttaa vähemmän.
Mun vaa’assa on varmaan vikaa kun se ei halua näyttää pienempiä lukemia.Tätäkin on tullut kokeiltua sen verran, että tyhjä pullo enää jäljellä...
Jotain positiivista jos haluaa hakea, niin muutenkin tullut laihduttua tässä viime kuukausina, mutta nyt vaaka näyttää sellaista lukemaa, ettei ihan hetkeen ole kyllä näin alhaalla paino ollut.
Huomautuksia jaellaan ihan käsittämättömistä pikkuasioista, joita tämä narsisti jaksaa pöyristellä ja taivastella hyvin teatraaliseen sävyyn. Asioita, joita tapahtuu myös hänen omassa päivittäisessä toiminnassaan, mutta jotka näissä tapauksissa eivät tietenkään ole huomauttamisen arvoisia seikkoja.
Helppohan tuommoisia on keksiä, vaikkapa ”vitutusketjupolttaja”Se kun sivustot eivät anna asettaa salasanaa jonka haluaa koska on mukamas "liian heikko".
Eikö nyt saatana saa asettaa juuri sellaisen salasanan kuin itse haluaa eikä mitään helvetin 15 numeroisia hirviöitä.
Tuosta puuttuu numero, erikoismerkki ja iso kirjain. Parasta on, kun näistä kriteereistä ei mainita mitään ja saa itse kokeilla. Nykyään onneksi saa noissa yleensä olla myös kokonaisia lauseita, esim. "Mitä VITTUA sä nyt haluat?!1".Helppohan tuommoisia on keksiä, vaikkapa ”vitutusketjupolttaja”
Eikös tuommoisen saa hiljaiseksi hyökkäämäällä sanallisesti ensi kerralla kovaa takaisin, tuossahan on selvästi ainesta siihen jos hän itsekin törttöilee. Yleensä eivät ole varautuneet vastarintaan ja sillä saa yllätettyä.
Työpaikassani oli eräs kundi jonka eräät kysymykset lopulta vuosien mittaan päättelin piilovittuiluksi taustastani. Kerran taas tuli jotain vastaavaa, ja en välittänyt vähääkään muista paikallaolijoista vaan annoin palaa samantien takaisin yhtä vittuilevan kommentin. Toimi, kaveri hiljeni täysin.
Enpä muista sanoiko kaveri enää ikinä minulle mitään, ei olla enää kyllä kumpikaan samassa paikassa töissä.
Itse käytän eri sivustoille tietyn kaavan mukaan tehtyjä, joissa on joku viite sivustoon. Kuten vaikkapa tänne (ei tietenkaan oikea salasana, mutta idea aukeaa). täälläPuhutaaNkiekosta!10Helppohan tuommoisia on keksiä, vaikkapa ”vitutusketjupolttaja”
Tsemppiä. Ihan helvetin paska tilanne. Enpä osaa muuten mitään helpottavaa sanoa.No nyt kyllä vituttaa.
Ensi viikolla avioeropaperit käräjäoikeuteen ja sitten ootellaan puoli vuotta. On kyllä ollut ihan saatanan paska kesä tuota vatvoessa ja eipä tämä tästä varmaan hetkeen helpota.
Ei nyt mitään suurempaa draamaa, mutta vituttaa kun toinen osapuoli ei suostu kommunikoimaan juuri millään lailla. Olen kyllä kärsivällinen mies, mutta nyt on otettava ohjat tai tästä ei tule saatana ikinä mitään selkoa.
Lämmitän saunan ja vedän kohtalaisen kovat kännit.
No nyt kyllä vituttaa.
Ensi viikolla avioeropaperit käräjäoikeuteen ja sitten ootellaan puoli vuotta. On kyllä ollut ihan saatanan paska kesä tuota vatvoessa ja eipä tämä tästä varmaan hetkeen helpota.
Ei nyt mitään suurempaa draamaa, mutta vituttaa kun toinen osapuoli ei suostu kommunikoimaan juuri millään lailla. Olen kyllä kärsivällinen mies, mutta nyt on otettava ohjat tai tästä ei tule saatana ikinä mitään selkoa.
Jaa, tuohon se sitten meni. En nyt ole mitenkään yllättynyt kun tilanteesi tiedän, mutta onhan ero aina ihan hanurista. Kovasti voimia sinne.No nyt kyllä vituttaa.
Kissan hoitoon mennyt 1500€ ja todnäk aivan turhaan. Ensin lähdettiin hoitamaan virtsakiviä liuottamalla, no se ei tepsinyt ja ultran perusteella leikkaukseen. Leikkaava lääkäri sanoi ettei siellä mitään virtsakivia ollut vain joku patti virtsaputken ulkopuolella.
No siitä otettiin näyte ja lähetettiin patologille. Lääkärin mukaan tuskin on mitään.
Nyt kissa ei meinaa pissata eikä kakata ja tepastelee ympäri taloa yrittäen pissata kaiket yöt.
Lääkkeitä pitää tunkea väkisin kurkkuun pari kertaa päivässä ja eilen illalla lääkäri soitti kyseli kissan vointia.
Siinä vähän aikaa vaimon kanssa keskusteli ja sanoi kirjoittavansa toista lääkettä. Totta vitusta tästäkin piti se helkkarin
15€ vielä veloittaa reseptinkirjoituspalkkiota. No pikkuraha, mutta kaiken tämän turhuuden jälkeen löi niin sanotusti yli.
No onneksi Kissa alkaa toipumaan ja vähän rauhottumaan, mutta vituttaa tälläinen saatanan touhu.
Turha tästä varmaan on tappelemaan alkaa, mutta vähän rahastuksen maku on jäänyt.