Vitutusketju

  • 10 533 240
  • 56 127

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kävin täällä Hämeenlinnassa sen nimisessä kahvilassa jäätelöllä kuin Sotkanranta. Olin pyörällä liikenteessä ja matkaa sinne tuli noin 6 kilometriä, yhteensä reissun pituus oli siis 12 kilometriä.

No se ei ollut syy miksi kirjoitan tähän ketjuun. Vaan syy on se että minulla on lauantaisin kello 15 saunavuoro. Lähdin tuolta Sotkanrannasta kovalla kiireellä ajamaan kotiin siinä vähän yli puoli kolme. Tulin kovalla kiireellä kotiin, pakkasin saunakamppeet kassiin nopsaan ja ryntäsin saunalle. Kaikki tämä kuitenkin vain sen takia että sauna ei ollut vielä edes lämmin. Mittari näytti lukemaa noin 30. Eli se siitä saunavuorosta, kylläpä vitutti.

En sitten päässyt koko heinäkuun aikana kertaakaan saunaan. Kahtena lauantaina olin reissussa, yhtenä töissä ja nyt sauna lähes kylmä. Saunafanina ottaa päähän ja maksoin aika turhaan sen joka kuukausittaisen saunamaksun 12 euroakin. Noh, ehkä parempi onni ensi kuussa?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
No se ei ollut syy miksi kirjoitan tähän ketjuun. Vaan syy on se että minulla on lauantaisin kello 15 saunavuoro. Lähdin tuolta Sotkanrannasta kovalla kiireellä ajamaan kotiin siinä vähän yli puoli kolme. Tulin kovalla kiireellä kotiin, pakkasin saunakamppeet kassiin nopsaan ja ryntäsin saunalle. Kaikki tämä kuitenkin vain sen takia että sauna ei ollut vielä edes lämmin. Mittari näytti lukemaa noin 30. Eli se siitä saunavuorosta, kylläpä vitutti.

En sitten päässyt koko heinäkuun aikana kertaakaan saunaan. Kahtena lauantaina olin reissussa, yhtenä töissä ja nyt sauna lähes kylmä. Saunafanina ottaa päähän ja maksoin aika turhaan sen joka kuukausittaisen saunamaksun 12 euroakin. Noh, ehkä parempi onni ensi kuussa?
Vaikka tässä omakotitalon alakerrassa onkin sähkösauna, niin eipä ole huvittanut löylytellä näillä helteillä. Arviolta sanoisin, että 2 kertaa olen saunonut kotona kesä ja heinäkuun aikana. Puusauna ja järvi/meri ranta combon jos omaisi, niin lukemat olisivat ihan muuta. Kunhan syksy tulee, niin eiköhän viikossa jo tule napsautettua sauna useammin päälle, kuin koko kesänä.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Helteellä saunominen vasta mukavalta tuntuukin, usko pois!
Saunan päälle +28' on viileää.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vaikka tässä omakotitalon alakerrassa onkin sähkösauna, niin eipä ole huvittanut löylytellä näillä helteillä. Arviolta sanoisin, että 2 kertaa olen saunonut kotona kesä ja heinäkuun aikana. Puusauna ja järvi/meri ranta combon jos omaisi, niin lukemat olisivat ihan muuta. Kunhan syksy tulee, niin eiköhän viikossa jo tule napsautettua sauna useammin päälle, kuin koko kesänä.

No joo, minä itse olen siitä erikoinen ihmisyksilö ollut aina ettei ulkoilman kuumuus oikein vaikuta saunomisinnokkuuteeni. Etenkin vielä jos sauna sijaitsee erillisessä rakennuksessa eikä yhtään kuumenna asuintilojen lämpötilaa.

Isäni on myös saunonut kyllä reilusti vähemmän näin kesällä vaikka hänellä on puulämmitteinen sauna kotitalossa. Silloin harvoinkin kun hän on saunonut niin hän on enemmänkin saunonut sitten suvultaan perimässään/saadussaan just sellaisessa askeettisessa mökissä jossa täällä palstalla oli alkuviikosta jossain ketjussa juttua. Yksi merkittävä syy hänen innokkuuteensa saunoa kotitalon saunassa on se ollut että siellä saunominen vähän lämmittää sitten kyllä muita asuintiloja ja se ei ole hellekeleillä mikään kiva juttu.

Mutta ei tuo tämän kertaisen saunavuoroni missaaminen sen takia että sauna oli vähintäänkin puoliksi kylmä niin kauheasti loppuen lopuksi miestä syönyt. Ajattelin kirjoittaa asiasta tänne senkin takia että omasta mielestäni koko tilanne oli vain niin koominenkin. Kovalla vauhdilla sieltä kahvilasta kotiin, nopsaan saunakamppeet reppuun ja juoksujalkaa saunalle. Ja kaikki vain sen takia että pääsi lopulta huomaamaan saunan olevan kylmänä.
 
Yle näyttää jonkun kämäsen Ruotsin käsipalloa, mikä meni vielä häviämään Espanjalle. Tanska voitti Norjan ja sitä ei näytetty. Saatanan tunarit.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sama. Toinen lomapäivä vasta menossa, vittu tää on mahtavaa.
Jep, ja itse asiassa tuntuu että olisin ollut lomalla jo ties miten pitkään. Johtuu varmaan siitä että alkoi olympialaiset ja Kuopiorock oli myös tuossa välissä niin yöunet on olleet sanotaanko maltillisia ja hereillä on tullut oltua.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Saatana että vituttaa. Tuli eilen tsekattua




Kuin jumalauta ihmiset voi uskonnon varjolla olla noin julmia? Tai ei se tietenkään ole yllätys.

Edellisiin: töissä kolmatta viikkoa loman jälkeen. Ei vieläkään vituta. Ehkä olen oikeassa duunissa tai jotain sellasta. Jotkut meistä oikeasti pitää työstään.
 
Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Wilmaan tullut viesti, että seiskalle menevä vanhempi tyttäreni saisi rokotuksen ke-pe koulussa. Tarvitaan vain vanhempien suostumus ja myös vapaamuotoinen allekirjoitettu paperi käy (kun ei ole kotona printteriä).

No lasten äiti ei sitten ehkä allekirjoitakaan tuota. En nyt hirveän yllättynyt ole, mutta vituttaa silti. Pitää yrittää nyt puhua tyttärelle, että puhuisi äitinsä ympäri vielä.

Toki pieni mahdollisuus että piikittäjä katsoo 12-vuotiaan olevan kykenevä päättämään asiasta itse, jolloin vanhempien lupaa ei tarvita.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lapseni ahtautui kanssani samaan sänkyyn ja tuli nukuttua hieman ahtaasti. Nyt alaselkä huutaa hoosiannaa jäykän niskan lisäksi. Tuntuu hyvältä olla töissä ja niin edelleen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Wilmaan tullut viesti, että seiskalle menevä vanhempi tyttäreni saisi rokotuksen ke-pe koulussa. Tarvitaan vain vanhempien suostumus ja myös vapaamuotoinen allekirjoitettu paperi käy (kun ei ole kotona printteriä).

No lasten äiti ei sitten ehkä allekirjoitakaan tuota. En nyt hirveän yllättynyt ole, mutta vituttaa silti. Pitää yrittää nyt puhua tyttärelle, että puhuisi äitinsä ympäri vielä.

Toki pieni mahdollisuus että piikittäjä katsoo 12-vuotiaan olevan kykenevä päättämään asiasta itse, jolloin vanhempien lupaa ei tarvita.
Hah, vitutus väheni kun vittuilin exälleni, että tuollaisten hörhöjen takia tästä koronasta pääseminen kestää ja kestää niin tuli vastaus että ok, no voi hän sen allekirjoittaa. Joskus kannattaa näköjään vittuilla ihan huolella.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Rajoitukset. Juuri tällä viikolla menin uuden höntsäsählyporukan peleihin ja hyvin maistui ja lisää olisi syyskauden luvassa. Tai sitten ei. Minut valittiin talkoolaiseksi yhteen ensi kuussa tapahtuvaan tapahtumaan ja toiveissa oli, että tuosta hommasta voisi olla hieman apua työnhaussakin. No todennäköisesti tapahtuma nyt sitten siirtyy tai perutaan, niin tuo homma jää sitten välistä. Olin kanssa nyt syksylle ilmoittautunut/ilmoittautumassa muutamille kursseille, joista osa pitäisi järjestää fyysisenä eikä etäyhteyksin ja taitaa ne fyysiset siirtyä etämuotoon. En vaan usko, että nuo rajoitukset kestäisivät sitä kuukautta vaan varmasti venyvät. Eli saa varmaan taas syksyn kökkiä sitten kotona ruudun äärellä. No olihan se kesä ihan kiva olla vapaudessa.
 
K

Kiekkokatsoja

Kipeä lonkka, oisko bursiitti tai jotain? Kävellä ei kovin paljoa pysty, astumista en ole kokeillut.
Astumista?
Kyllähän nuita kehon kipeitä kohtia löytyy. Pitänee voidella ja notkistua sisäisen nestelääkityksen avulla. Vapaapäiväkin on huomenna.
 
K

Kiekkokatsoja

Astuminenhan on kansanomainen kiertoilmaisu panemiselle. Seksille. Yhdynnälle. Kaikenlaiselle rietastelulle, jolle tällä palstalla ei ole tilaa.
Kiitos varmistus tiedosta. Niin pohdinkin, mutta kun kyseessä oli maltillinen kirjoittaja, niin ajattelin varmistua asiasta.
Lisäys. Perimätiedon mukaan, niin juurikin "astuminen" auttaa lonkkavaivoihin. Vaatinee kuurina. Aamuin illoin kahden viikon ajan.
Tai ainakin hetkellisesti vähentää ketutusta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kipeä lonkka, oisko bursiitti tai jotain? Kävellä ei kovin paljoa pysty, astumista en ole kokeillut.
No anna naisen olla päällä ja hiero tissejä samalla.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös