Viestin lähetti veinikretski
Tässä on tullut taaplattua ja seilattua monissa maissa, yksi kerta tein sellaisen virheen että lähdin Helsinkiin töihin. Sellaista sössötävää laumaa en elämääni enää koskaan halua, minua vituttaa äärettömästi nämä järjen jättiläiset !
Pakko kysäistä, että mistä tiedät näiden idioottien olevan nimenomaan stadilaisia tai hesalaisia ?Viestin lähetti veinikretski
Ps, Onneksi ei tarvi hävetä muita suomalaisia!!
Viestin lähetti bozik
Pakko kysäistä, että mistä tiedät näiden idioottien olevan nimenomaan stadilaisia tai hesalaisia ?
Ei kait Suomessa kuitenkaan vielä ole alettu merkitä ihmisiä sen mukaan missä asuvat tai ovat syntyneet ?
En ole aivan varma ymmärsinkö asian täysin oikein, mutta meidän stadilaisten tulisi pitää keskenämme palaveri ja miettiä sitä, miten Virossa käyttäydymme ? Itse olen (ainakin) neljännen polven paljasjalkainen stadilainen ja ihan tyytyväinen/ylpeä siitä. Virossa olen käynyt kerran pelaamassa golfia, kerran ihan huviristeilyllä ja arviolta 30 kertaa työasioissa. Kaikilla mahdollisilla välineillä olen Helsingin ja Tallinnan välin taittanut, enkä ainakaan noilla matkoilla ole pystynyt erottamaan kuka on stadilainen ja kuka jostakin muualta.Viestin lähetti veinikretski
Tätä kysymystä odotinkin, eestiläinen ymmärtää varsin hyvin kunnollisen juoppottelun ja jopa sikailunkin , mutta voin rehellisellä omallatunnolla sanoa että nämä tyypit joita edustatte paljustuvat kilometrin päästä, on selittämätöntä miten se niin onkin. Luonnollisuus ja ihmisten kanssa kommunikoiti puuttuu on vain muka kehäkolmosen sisäpuolen ylmielisyys ja selittämätön typeryys, siinä on paljon töitä, pitäkää palaveri!!
Viestin lähetti Juulia
Vituttaa toi äijä tuolla sohvalla, vituttaa kun tietää ettei se vaihtamalla parane. Pitäiskö olla ilman?!?
Viestin lähetti Sam#9
Vituttaa sanojen painotus _ -merkeillä joidenkin kirjoittajien toimesta. Se on _todella_ typerän näköistä. Oliskohan muita keinoja painottaa tiettyjä sanojaan?
Offtopic, mutta en kyllä ymmärrä tuota. B/I/U:han ovat html-tageja ja väittäisin että tässä vaiheessa html-taittoa ne kyllä toimivat aivan samallalailla kaikissa selaimissa.. Jos eivät niin ma kusun vaan, että missä mennään.Viestin lähetti DAF
Et sitten _ilmeisesti_ ole kovin paljon tutustunut nettikirjoitteluun. Alaviivojen käytön funktio on kaiketi se, että ne näyttäisivät _täsmälleen_ samalta kaikissa selaimissa. Nämä /B:t, /U:t ja /I:t eivät niin tee.
Viestin lähetti DAF
Et sitten _ilmeisesti_ ole kovin paljon tutustunut nettikirjoitteluun. Alaviivojen käytön funktio on kaiketi se, että ne näyttäisivät _täsmälleen_ samalta kaikissa selaimissa. Nämä /B:t, /U:t ja /I:t eivät niin tee.
Vika saattaa olla ns. lukijan siirtäjässä(?). Jos oikein muistan, niin tuolla nimellä sitä kutsuttiin. Eli siellä dvd-asemassa sellainen pieni muovinen osa, joka siirtää lukijan kelkkaa, on kulunut niin paljon, että se "lyö tyhjää". Jos laitteesta on takuu jo mennyt ja haluat/uskallat koneen itse avata, löydät vian helposti. Tämä muovinen siirtäjä maksaa (ainakin tamperelaisessa huoltoliikkeessä) 19 euroa.Viestin lähetti Jokeri-iki
Vituttaa, kun pleikkari ei pyöritä enää pelejä, vittu! Ruksuttaa vaan eikä pelit lähe käyntiin. Lukija näköjään paskana ja se tässä vituttaa vielä enemmän kun uudet lukijat maksaa melkeen uuden ps2 verran. Haistakaa Sony paska, kun teette näin vitun heikkoja laitteitta VITTU!!!!
Viestin lähetti Tenho
Offtopic, mutta en kyllä ymmärrä tuota. B/I/U:han ovat html-tageja ja väittäisin että tässä vaiheessa html-taittoa ne kyllä toimivat aivan samallalailla kaikissa selaimissa.. Jos eivät niin ma kusun vaan, että missä mennään.
Viestin lähetti J-Ko
Olen nyt kokeessa enkä osaa mitään. Ei oikeen animaatiot onnistu vittu. Uusintoja toki tulee mutta jos en osaa nyt niin miksi osaisin myöhemmin?
Pyörikää nyt saatanan hammaspyörät!