Vitutusketju

• 10 698 730
  • 56 253

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
VOI PERKELE!!! Tuli niin helvetin mahtava dokumentti History channellilta ja sitten ohjelma katkeaa kesken puoli tuntia liian aikaisin! Fucking nincompoops!!

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Tässä on tullut taaplattua ja seilattua monissa maissa, yksi kerta tein sellaisen virheen että lähdin Helsinkiin töihin. Sellaista sössötävää laumaa en elämääni enää koskaan halua, minua vituttaa äärettömästi nämä järjen jättiläiset ! Mitään muuta ihmisryhmää en ole kotimaastani joutunut Tallinnasta käsin niin paljon häpeämään, minulla on laivoissa olo ajoistani monta Helsinkiläistä ystävää, mutta en ymmärrä mitä on tapahtunut ? Mielestäni heidän pitäisi pitää palaveri, miten muutun idiootista ihmiseksi ! Ylimielisyys ja tyyli pitäisi muuttaa ja nopeasti, jos suomi kuva nojautuu ulkomaalaisten silmissä tähän sössöttävään laumaan, silloin on meillä pullat todella huonosti uunissa!!

PS. Nyt on kiire !!

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti veinikretski
Tässä on tullut taaplattua ja seilattua monissa maissa, yksi kerta tein sellaisen virheen että lähdin Helsinkiin töihin. Sellaista sössötävää laumaa en elämääni enää koskaan halua, minua vituttaa äärettömästi nämä järjen jättiläiset !

Olet näköjään törmännyt hesalaisiin, noihin pääkaupunkimme mätäpaiseisiin. Hankkiudu ensi kerralla stadilaisten seuraan ja pysy hesalaisista kaukana, kun he kerran noin paljon ärsyttävät.

Suosikkijoukkue
Minä en hankiudu kummankaan seuraan, toivon ainoastaan etteivät leimaa koko suomea samanlaisiksi sössöttäviksi ja ylimielisiksi idiooteksi kuin itse ovat, ja nimen omaan Tallinnassa, me jotka asumme täällä kärsimme näistä perkeleen idiooteista !! Heidän pitäisi ymmärtää että täällä ei heidän idioottimaiset juttunsa ei ole hauskoja !!

Ps, Onneksi ei tarvi hävetä muita suomalaisia!!

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ps, Onneksi ei tarvi hävetä muita suomalaisia!!
Pakko kysäistä, että mistä tiedät näiden idioottien olevan nimenomaan stadilaisia tai hesalaisia ?

Ei kait Suomessa kuitenkaan vielä ole alettu merkitä ihmisiä sen mukaan missä asuvat tai ovat syntyneet ?

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti bozik
Pakko kysäistä, että mistä tiedät näiden idioottien olevan nimenomaan stadilaisia tai hesalaisia ?

Ei kait Suomessa kuitenkaan vielä ole alettu merkitä ihmisiä sen mukaan missä asuvat tai ovat syntyneet ?

Etkös tiedä, että jokainen pääkaupunkiseutulainen joutuu laittamaan Eestiin matkatessaan vasempaan käsivarteensa nauhan jossa lukee "stadista"

vlad.

Suosikkijoukkue
Tätä kysymystä odotinkin, eestiläinen ymmärtää varsin hyvin kunnollisen juoppottelun ja jopa sikailunkin , mutta voin rehellisellä omallatunnolla sanoa että nämä tyypit joita edustatte paljustuvat kilometrin päästä, on selittämätöntä miten se niin onkin. Luonnollisuus ja ihmisten kanssa kommunikoiti puuttuu on vain muka kehäkolmosen sisäpuolen ylmielisyys ja selittämätön typeryys, siinä on paljon töitä, pitäkää palaveri!!

Suosikkijoukkue
Yksi varma merkki on Jokeri pipo, siitä ymmärtää aika paljon ! Fani paita on myöskin varma merkki ! Näihin yhdistettynä kimeä ääni ja agne joka paistaa apteekin ovelta!! Suuri radio nauhuri jossa soi Pikku -G , siinä muutamia tunnuksia!!

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tätä kysymystä odotinkin, eestiläinen ymmärtää varsin hyvin kunnollisen juoppottelun ja jopa sikailunkin , mutta voin rehellisellä omallatunnolla sanoa että nämä tyypit joita edustatte paljustuvat kilometrin päästä, on selittämätöntä miten se niin onkin. Luonnollisuus ja ihmisten kanssa kommunikoiti puuttuu on vain muka kehäkolmosen sisäpuolen ylmielisyys ja selittämätön typeryys, siinä on paljon töitä, pitäkää palaveri!!
En ole aivan varma ymmärsinkö asian täysin oikein, mutta meidän stadilaisten tulisi pitää keskenämme palaveri ja miettiä sitä, miten Virossa käyttäydymme ? Itse olen (ainakin) neljännen polven paljasjalkainen stadilainen ja ihan tyytyväinen/ylpeä siitä. Virossa olen käynyt kerran pelaamassa golfia, kerran ihan huviristeilyllä ja arviolta 30 kertaa työasioissa. Kaikilla mahdollisilla välineillä olen Helsingin ja Tallinnan välin taittanut, enkä ainakaan noilla matkoilla ole pystynyt erottamaan kuka on stadilainen ja kuka jostakin muualta.

Mutta kyllähän me palaveri voidaan hyvinkin pitää. Agendalla voisi olla vaikka Gellnerin mainitsema "ongelma", että todellisia stadilaisia on enää hyvin vähän. Kokouspaikaksi ehdotan Tallinnan risteilyä ja virkistysosioksi tutustumista Tallinnan ravintoloihin Raatihuoneen torin ympäriltä alkaen.

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Juulia
Vituttaa toi äijä tuolla sohvalla, vituttaa kun tietää ettei se vaihtamalla parane. Pitäiskö olla ilman?!?

Parempi ilman kuin huonossa seurassa. Kaikki äijät vituttaa mutta toiset vituttaa vähemmän ja toisella tavalla, siinä se juoni piilee.

Suosikkijoukkue
Annanpa asialisen vastauksen, minulta on moni tullut kysymään mistä aloittaisin tämän tietotaitoni opettamisen , olen kertonut että mene takaisin terminaalin ja ota laiva takaisin Suomeen, tule uudella asenteella takaisin. On totta että vanhan ajan todellisilla stadilaisilla on huima ero muihin ns, hesalaisiin. Sitten on tämä ylimielinen paska jengi joka pilaa koko Helsinkin maineen, tämä ei ole mitään paska puhetta vaan totta ! Vaimoni joka on virolainen pysyy erottamaan nämä tyypit, suomalaiset ovat tärkeä ryhmä eestissä ja olemme myös käsitelleet asiaa omassa järjestössämme Tallinnassa, ei tämä kaikki ole huu haa juttua, kyllä asiassa on vinha perä!!

PS. Me Tallinnan Suomalaiset olemme aina olleet valmiit auttamaan suomalaisia, mutta rajansa kaikella!

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitäkää tunkkinne!

Ja Etin pojille tiedoksi että jos asiakas pyytää valkpsipulisoosia pitsaansa niin sitä on tapana laittaa, saatana jos asuisin alle 300m:n päässä niin menisin ja heittäisin lätyn seinällä ja vaatisin uutta. Tai ehkä en, olihan siellä se päin seinää juossut poliisikin...

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Kyllä väkisinkin ottaa päähän, mikäli LEGENDAARISTA ja mielestäni MAAILMAN PARASTA bändiä, eli Black Sabbathia ei saada tänne Suomeen ! Ruotsiin,Norjaan ja Tanskaan kyllä ovat kesällä tulossa... ARGH ! Täytyy vain pitää peukut pystyssä, että meitäkin onnistaa ! Ei ainakaan luulisi olevan kovin suuri järjestely, mikäli ulottaisivat Skandinavian kiertueensa myös meille ja vaikka Islantiinkin. Sorsitaanko Suomea, herää kysymys...!? Tai olisiko meille tiedossa jotakin supermahtavaa, eli Ozzfest-festivaali. No, täytyypä pitää silmät ja korvat auki ja elää toivossa. Jos Suomi jää paitsioon, niin minua vituttaa melkoisen rankasti, sillä onhan bändi ja Ozzy minulle ykkössuosikit !

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPin tämän vuoden tv-esitykset. Tällaista näytettäkö keskisuomalaisesta jääkiekko-osaamisesta me haluamme koko Suomelle tarjota? Muuten kyllä peli kulkee ihan kohtuullisesti, mutta kun kameroiden edessä ollaan, niin koko porukka on ihan täydellisessä kipsissä!

Noh, tänään saatiin sentään maali, toisin kuin vuoden alussa Tampereella. Vittu!

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Viestin lähetti Sam#9
Vituttaa sanojen painotus _ -merkeillä joidenkin kirjoittajien toimesta. Se on _todella_ typerän näköistä. Oliskohan muita keinoja painottaa tiettyjä sanojaan?

Et sitten _ilmeisesti_ ole kovin paljon tutustunut nettikirjoitteluun. Alaviivojen käytön funktio on kaiketi se, että ne näyttäisivät _täsmälleen_ samalta kaikissa selaimissa. Nämä /B:t, /U:t ja /I:t eivät niin tee.

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Vituttaa, kun pleikkari ei pyöritä enää pelejä, vittu! Ruksuttaa vaan eikä pelit lähe käyntiin. Lukija näköjään paskana ja se tässä vituttaa vielä enemmän kun uudet lukijat maksaa melkeen uuden ps2 verran. Haistakaa Sony paska, kun teette näin vitun heikkoja laitteitta VITTU!!!!

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Viestin lähetti DAF
Et sitten _ilmeisesti_ ole kovin paljon tutustunut nettikirjoitteluun. Alaviivojen käytön funktio on kaiketi se, että ne näyttäisivät _täsmälleen_ samalta kaikissa selaimissa. Nämä /B:t, /U:t ja /I:t eivät niin tee.
Offtopic, mutta en kyllä ymmärrä tuota. B/I/U:han ovat html-tageja ja väittäisin että tässä vaiheessa html-taittoa ne kyllä toimivat aivan samallalailla kaikissa selaimissa.. Jos eivät niin ma kusun vaan, että missä mennään.

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti DAF

_Ilmeisesti_ olet joko juuttunut historiaan, _tai_ haluat antaa ymmärtää olevasi _oldschool_ .

synchro

Jäsen
Viestin lähetti Jokeri-iki
Vituttaa, kun pleikkari ei pyöritä enää pelejä, vittu! Ruksuttaa vaan eikä pelit lähe käyntiin. Lukija näköjään paskana ja se tässä vituttaa vielä enemmän kun uudet lukijat maksaa melkeen uuden ps2 verran. Haistakaa Sony paska, kun teette näin vitun heikkoja laitteitta VITTU!!!!
Vika saattaa olla ns. lukijan siirtäjässä(?). Jos oikein muistan, niin tuolla nimellä sitä kutsuttiin. Eli siellä dvd-asemassa sellainen pieni muovinen osa, joka siirtää lukijan kelkkaa, on kulunut niin paljon, että se "lyö tyhjää". Jos laitteesta on takuu jo mennyt ja haluat/uskallat koneen itse avata, löydät vian helposti. Tämä muovinen siirtäjä maksaa (ainakin tamperelaisessa huoltoliikkeessä) 19 euroa.

Viimeksi muokattu:

Naughty_S

Jäsen
Lomat loppuu. TJ 312. Vittu. Saatana. Perkele. VITTU.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vittu kun vituttaa nyt todella rouheasti! Kaikki saatanan laskut erääntyy kuun alussa ja nyt vielä auto hajos. Muutenkin tuntuu nyt, että ei jaksaisi juuri mikään kiinnostaa. Jos yksikin tekopirteä lärvi tulee kyselemään tänään jotain joutavaa minulta, niin välittömästi alkaa lätty lätisemään. Ottaa nimittäin sen verran kupoliin kaikki vitun asiat nyt saatana!!

Viimeksi muokattu:

Qwerty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sain eilen kuulla lääkäriltä että minulle hyvin sopivaa lääkettä voidaan antaa minulle enää noin puoli vuotta. Sen jälkeen kantasolut eivät enää kestä lääkitystä ja siinä vaiheessa on tehtävä "hoitopäätöksiä". Vitutus ei ole oikea sana kuvaamaan tilannetta. Masennus ehkä on.

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Viestin lähetti Tenho
Offtopic, mutta en kyllä ymmärrä tuota. B/I/U:han ovat html-tageja ja väittäisin että tässä vaiheessa html-taittoa ne kyllä toimivat aivan samallalailla kaikissa selaimissa.. Jos eivät niin ma kusun vaan, että missä mennään.

Neljä kirjainta joihin voit luottaa.. L-Y-N-X.

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen nyt kokeessa enkä osaa mitään. Ei oikeen animaatiot onnistu vittu. Uusintoja toki tulee mutta jos en osaa nyt niin miksi osaisin myöhemmin?
Pyörikää nyt saatanan hammaspyörät!

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti J-Ko
Olen nyt kokeessa enkä osaa mitään. Ei oikeen animaatiot onnistu vittu. Uusintoja toki tulee mutta jos en osaa nyt niin miksi osaisin myöhemmin?
Pyörikää nyt saatanan hammaspyörät!

Idiootti, et vaan osaa! Todella helppoa on, arvaa kuinka hyvältä nuo sinun hammasrattaat näyttää?! Naurasin, jos kehtaisin! Poistunkin tästä sitten vahingoniloketjuun...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy