Vitutusketju

  • 10 587 121
  • 56 164

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Veijari
Joo... viikonloppuna vietiin asiakkaita matsiin, syömään, juomaan jne jne. Hauskaa oli, mutta meikäläisellä ei ole ainuttakaan kuittia taskussa, jotta saisin firmalta edustuskulut takaisin. No enköhän jollain kepulikeinolla ne saa takaisin veloitettua. Vituttaa silti.

Eikö nämä keikat pidä hoitaa firman kortilla? Turvallisempaa omalta kannalta.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti kopo
Eikö nämä keikat pidä hoitaa firman kortilla? Turvallisempaa omalta kannalta.

Useilla firmoilla ei ole tällaista käytäntöä. Sitä paitsi mukava muiluttaa luottokortin käytöstä saatavat bonuspisteet verottajan ohi omaan käyttöön:)
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Se peli

Viestin lähetti Käkätin
Mikä siinä on niin vaikeata tajuta että sitä peliäkin voi nainen seurata ilman että miettii yksilötasolla mitä niillä on siellä varusteiden alla!

Niin, voihan se olla niinkin, että miettii nimenomaan sitä peliä.

Täältä tähän
 

Mikko-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa kun pitäisi hakea koulusta selvitys käykö kunnolla koulua. Tuli tässä yks päivä joku lappu kelalta missä valitettiin poissaoloista, ja jos en vie selvitystä kouluun niin lähtee matkatuki pois, hauskaa tässä on se, että suurin osa poissa oloista tuli linkkilakon aikana. VITTU!
Myöskin vituttaa mainiosti kun väsyttää vaan koko ajan eikä mikään meinaa kiinnostaa. Jypin peliinkin aikaa vielä pari tuntia..
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Veijari
No enköhän jollain kepulikeinolla ne saa takaisin veloitettua. Vituttaa silti.

Luulisi firmalle käyvän, että viet sinne kopion laskusta. Vedä tussilla yli kaikki omat maksut yms.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ei saatana.

Harvoin alkaa jääkiekko-ottelun katsominen jurppia, mutta tänään tuli nähtyä sellainenkin. Milloinkohan Jukurit tekee ylivoimamaalin?
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vituttaa noi Nelosen 4D "dokumentit" missä tehdään jostain erittäin pientä ryhmää koskevasta asiasta tai yksittäisen ihmisen tragediasta / perversiosta hirveä numero ja mässäillään yksityiskohdilla. Mitä kinkympää sen parempi. Ja yleensä niissä ei esiinny asiantuntijoita ollenkaan. Tirkistelynhalua tyydyttävää Seiska-tason paskaa. Lakkaisivat edes nimittämästä niitä dokumenteiksi.

Vituttaa myös se, että mä olen tavannut aivan ihanan miehen mutta ei siitäkään kuitenkaan saatana mitään tule. Lisäksi vituttaa pakkanen, työkaverit ja pimeys.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti kissankarva
Vituttaa noi Nelosen 4D "dokumentit" missä tehdään jostain erittäin pientä ryhmää koskevasta asiasta tai yksittäisen ihmisen tragediasta / perversiosta hirveä numero ja mässäillään yksityiskohdilla. Mitä kinkympää sen parempi. Ja yleensä niissä ei esiinny asiantuntijoita ollenkaan.

Minusta taas dokkarit ja keskusteluohjelmat, joissa on asiantuntijoita, ovat aika tylsää katsottavaa. Huomattavasti mieluummin katson sellaisia ohjelmia, joissa nimenomaan on asiat oikeasti kohdanneen ihmisen tuntemuksia. Heitä voi mielestäni nimittää jopa enemmän asiantuntijoiksi kuin tutkijoita ym.

Ja minua vituttaa, että JYP häviää joka kerta noille saatanan näätäniiloille.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti Pee
Ja minua vituttaa, että JYP häviää joka kerta noille saatanan näätäniiloille.

If You can´t beat them, join them?=)
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa toi pakkanen. Kyllä tässä muitakin asioita löytäis, mutta toi pakkanen vasta kerää sen vitutuksen. Kelatkaa sitä kevättä/kesää. uhh! Uusi sateinen kesäkään ei tuntuisi yhtään pahalta.

"Alkais se saatanan keli jo lämmetä."

edit: toisessa vittu sanassa oli kirjoitus virhe.
 
Viimeksi muokattu:

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Vituttaa Arsenalin täysin munaton ja luokaton esitys eilen Bayern Müncheniä vastaan. Vittu mitä paskaa.
 

Veijari

Jäsen
Viestin lähetti pernaveikko
Luulisi firmalle käyvän, että viet sinne kopion laskusta. Vedä tussilla yli kaikki omat maksut yms.

Otin asioista selvää ja kuulemma kelpaa verkkopankistakin tuostettu kuittitosite takaisinmaksuperusteeksi. Hyvä näin. Tämä vitutus on siis selätetty.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Meidän rottweiler on kamalan kipeä, oksentanut ja ripuloinut muutaman päivän eikä mikään auta. Äiti (joka joutuu huomenna menemään jalkaleikkaukseen) on kamalan huolissaan siitä. Enkä mä voi tehdä mitään kun asun liki 300 km päässä ja oon töissä. Voi perkeleen perkele!
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmiset, jotka pakottavat nousemaan päikkäreiltä liian aikaisin, pitäisi kieltää lailla.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Minua vituttaa koko jatkoaika ja mafia ketjun aloittaminen, olin 3.5 promillen kännissä, en muistanut koko ketjua alustaneeni! Juon erittäin harvoin, vastaisuudessa kannan koneen autotalliin,jos otan!~!!!
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Viestin lähetti veinikretski
Minua vituttaa koko jatkoaika ja mafia ketjun aloittaminen, olin 3.5 promillen kännissä, en muistanut koko ketjua alustaneeni! Juon erittäin harvoin, vastaisuudessa kannan koneen autotalliin,jos otan!~!!!

Eikö tällä jätkälle pitäisi jo vähintään pykätä 50-metriä korkea patsas kunnon Pohjois-Korean tyyliin? Sen verran kummallista läppää viikosta toiseen, ettei jaksa enää vituttaa edes Suomen umpipaska menestys MM-laduilla. Vituttaa vain, etten itse pysty pahimmassakaan räkäkännissä vääntämään hra. veinikretskin tasoisia selvityksiä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti krobbe
Kevennä sydäntäsi, se yleensä auttaa. Vaikea sanoa mitään kun ei tiedä mistä on kysymys.

Sanoilla on uskomaton voima, omalla kohdallani puhuminen ja kertominen auttoi (ei tarvinnut turvautua jatkoaikalaisille suunnatutun pitkään sepustukseen), niinpä nyt olotila on helpottuneempi. Suurin taakka on poissa harteilta - voin huoahtaa helpotuksesta ja nauttia taasen rauhallisin mielin tästäkin illasta.

vlad.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vittu kun haluaisi olla yksin niin se puhelin sitten tosiaan soi. Mutta kun ei voi pistää luuria kiinnikään tietyistä syistä.
Itsessäni on erakkoluonnetta ja haluan joskus olla täysin yksin omissa ajatuksissani ja tehdä mitä haluan.
Niin sinä päivänä sitten 3 ihmistä olisi tullut kylään ja 2 soittelee ihan muita asioita.
Kai se puhelin pitää sitten pistää kiinni vittu.
 

Wolves

Jäsen
Saksa on paska maa

Saatanan munapussit...

Piti sitten toinenkin mitali viedä meiltä...

VOI VITTU.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti SaiPa2000
Saksa on paska maa

Eikä ole!

Ja suomalaiset ovat vieneet mitalinsa ihan itse heikoilla suorituksillaan. Varsinkin tämä lappalainen maailmancup-johtaja on jälleen kerran osoittanut, miksei hän ikinä tule saamaan henkilökohtaista arvokisamitalia. Erityisesti tämän huomasi henkilökohtaisen kisan uusintahypyssä, jossa kovahermoinen kauden hallitsija olisi pystynyt tekemään myös toisen hyvän suorituksen, mutta "yhdistetyn Schumacheriksikin" mainitulla Mannisella menikin pupu pöksyyn.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti veinikretski
Minua vituttaa koko jatkoaika ja mafia ketjun aloittaminen, olin 3.5 promillen kännissä, en muistanut koko ketjua alustaneeni! Juon erittäin harvoin, vastaisuudessa kannan koneen autotalliin,jos otan!~!!!

veini, entäs jos menisit sinne autotalliin juomaan?Säästyisit kantamiselta, sekä vaimon nalkutukselta ;)
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Minun vaimoni ei nalkuta, mutta anoppi on kehittänyt oman järjestelmän, ja autotalli on pirun kylmä.

PS. Terveisiä balttiasta !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös