Vitutusketju

  • 10 587 121
  • 56 164

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vittu kun vituttaa nyt todella rouheasti! Kaikki saatanan laskut erääntyy kuun alussa ja nyt vielä auto hajos. Muutenkin tuntuu nyt, että ei jaksaisi juuri mikään kiinnostaa. Jos yksikin tekopirteä lärvi tulee kyselemään tänään jotain joutavaa minulta, niin välittömästi alkaa lätty lätisemään. Ottaa nimittäin sen verran kupoliin kaikki vitun asiat nyt saatana!!
 
Viimeksi muokattu:

Qwerty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sain eilen kuulla lääkäriltä että minulle hyvin sopivaa lääkettä voidaan antaa minulle enää noin puoli vuotta. Sen jälkeen kantasolut eivät enää kestä lääkitystä ja siinä vaiheessa on tehtävä "hoitopäätöksiä". Vitutus ei ole oikea sana kuvaamaan tilannetta. Masennus ehkä on.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Viestin lähetti Tenho
Offtopic, mutta en kyllä ymmärrä tuota. B/I/U:han ovat html-tageja ja väittäisin että tässä vaiheessa html-taittoa ne kyllä toimivat aivan samallalailla kaikissa selaimissa.. Jos eivät niin ma kusun vaan, että missä mennään.

Neljä kirjainta joihin voit luottaa.. L-Y-N-X.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen nyt kokeessa enkä osaa mitään. Ei oikeen animaatiot onnistu vittu. Uusintoja toki tulee mutta jos en osaa nyt niin miksi osaisin myöhemmin?
Pyörikää nyt saatanan hammaspyörät!
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti J-Ko
Olen nyt kokeessa enkä osaa mitään. Ei oikeen animaatiot onnistu vittu. Uusintoja toki tulee mutta jos en osaa nyt niin miksi osaisin myöhemmin?
Pyörikää nyt saatanan hammaspyörät!

Idiootti, et vaan osaa! Todella helppoa on, arvaa kuinka hyvältä nuo sinun hammasrattaat näyttää?! Naurasin, jos kehtaisin! Poistunkin tästä sitten vahingoniloketjuun...
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Viestin lähetti Eino_Mies
Vittu kun vituttaa nyt todella rouheasti! Kaikki saatanan laskut erääntyy kuun alussa ja nyt vielä auto hajos.

Muuten sama, mutta autoa ei ole. Laskut erääntyy tämän viikon aikana, mutta rahaa ei ole.

Mennään yhdessä kaljalle, sä tarjoot - mulla ei oo rahaa!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti BitterX
Mennään yhdessä kaljalle, sä tarjoot - mulla ei oo rahaa!
Nyt olisi hyvä aloittaa samalla tipaton maaliskuu. Säästyisi rahat siltäkin osin. Kyllä se perkule niin on, että ei tässä maailmassa mikään muu ole pakko kuin köyhän kuolema.
 

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa kukkahattuministeri: "Peruspalveluministeri Liisa Hyssälä (kesk.) haluaa kiristää alkoholin verotusta asteittain seuraavien vuosien aikana."
Itse nautin ainoastaan oluesta silloin tällöin ja viskistä joskus l. asia ei henkilökohtaisesti kiinnosta juurikaan. Mutta eikö tuo idiootti perkele ymmärrä, että viinaa juodaan vaikka se maksaisi satasen litralta. Tietyn kipurajan yli mentäessä viinaa tuodaan muualta, keksitään korvikkeita tai tehdään itse. Aina löytyy niitä, joille viina on ongelma ja niitä, joille se ei ole. Vittu.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Lähetin eilen huuto.netissä myymäni tavaran postissa. Postitin sen työpaikaltani joten minulla ei ole mitään postin kuittia/leimaa vaikka tavallaan se "kuitti" lähetyksestä onkin.

Aina ennen (=toista sataa pakettia lähettäneenä) lähetyksenseurantaan ilmestyy ensimmäinen merkintä samana iltana vähän ennen klo 21 että lähetys on lajittelussa. Ja seuraavana päivänä sitten jo saapunut toimipaikkaan.

Nyt paketti ei vieläkään ole edes lajittelussa, yli vuorokausi postittamisen jälkeen.

Mitähän tässä kannattaisi tehdä? Soittaa tietenkin postiin mutta voiko tälläinen selvitä, missä perkeleessä se paketti on?

Alkaa vaan pikkuhiljaa hermostuttaa koska jos pakettia ei löydy, menetän yli 400 euroa :(
 

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Vituttaa, kun juuri lähes nenän edestä loppui jokerifanien kaulaliinat kesken ja jäi multa sitten saamatta, mutta vitutus laski kuitenkin nopeasti, kun Jokerit voitti ottelun himaan ja ei oikeastaan vituta enää yhtään. No ens kaudella sit pitää hommata tuo kaulaliina.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Holocaust
Woi Wittu. Haista Marko K. Virolainen vittu.
Vituttaa...

Monesti on närvi sauhunnut Virolaisen takia. Ymmärrän tunteen täysin.

Muilutuspaku valmiiksi Virolaisen seuraavaa Mikkelin vierailua varten?
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Joo ei.

Nyt alkaa epätoivo vaihtua jo vitutukseksi kesätöiden kanssa. Ensin yksi varmaksi luvattu paikka kosahtaakin täysin yllättäen alta, joten ei muuta kuin puhelin kouraan ja soittokierros käyntiin. Tuloksen saattaa tässä vaiheessa vuotta jo arvatakin. Yksi työhaastattelu, mutta tämäkin paikka on kyllä epävarmaakin epävarmempi.

Vopite hasitaa..
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Jonna Tervomaa featuring Nokka Jalonen: Raksilan Haudalla.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa kun niin monet kuvailevat heikkoa rahatilannettaan sanomalla, että "mulla ei oo hintaa paljon yhtään".

Mitä vitun hintaa? Ovatko nämä ihmiset myynnissä, vai miksi he eivät sano, että "mulla ei oo rahaa paljon yhtään"?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Pee
Vituttaa kun niin monet kuvailevat heikkoa rahatilannettaan sanomalla, että "mulla ei oo hintaa paljon yhtään".

Mitä vitun hintaa? Ovatko nämä ihmiset myynnissä, vai miksi he eivät sano, että "mulla ei oo rahaa paljon yhtään"?

Uusi vitutuksenaihe nimim. Peellä josta moderaattorit joutuvat piakkoin erottamaan uuden ketjun jossa käymme väittelyä siitä kuinka puhua rakasta äidinkieltämme oikein.

Muakin vituttaa... joskaan ei tämä asia...

vlad.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei Pee, 'mikä maksaa'?

Maksasta puheenollen - omaani kaihertaa epävarmuus uudesta valmentajastamme. Kyyyllähän sitä nimeä pitäisi saada kehiin melko pian, että tietäisi ketkä lähtevät ja ketkä jäävät.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Pee
Mitä vitun hintaa? Ovatko nämä ihmiset myynnissä, vai miksi he eivät sano, että "mulla ei oo rahaa paljon yhtään"?

Ei tuo "mulla ei oo rahaa paljon yhtään" juurikaan paremmalta kuulosta - vitutusta sekin varmaan oikeakielisten joukossa nostattaisi.

Miksi joku "mulla", mikä vitun "mulla"? Miksei "Minulla ei ole..."?

vlad.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti vlad
Miksi joku "mulla", mikä vitun "mulla"? Miksei "Minulla ei ole..."?

Koska puhuin puhekielen ilmaisusta, jossa ainakaan itse en käytä kirjakieltä. Siksi "mulla" on aivan oikea muoto.

Sen sijaan en ymmärrä sitä, miksi "mulla ei ole hintaa" kuvaa joidenkin mielestä sitä, että "mulla ei ole rahaa". "Raha" ja "hinta" kun eivät ainakaan minusta ole synonyymeja keskenään, vaikka samaan asiaan liittyvätkin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Pee
Koska puhuin puhekielen ilmaisusta, jossa ainakaan itse en käytä kirjakieltä. Siksi "mulla" on aivan oikea muoto.

Voi olla oikea muoto mutta toinen asia onkin sitten se onko se kaunista kielellistä ilmaisua. Minusta ei.

Sen sijaan en ymmärrä sitä, miksi "mulla ei ole hintaa" kuvaa joidenkin mielestä sitä, että "mulla ei ole rahaa". "Raha" ja "hinta" kun eivät ainakaan minusta ole synonyymeja keskenään, vaikka samaan asiaan liittyvätkin.

Jos puhekielessä voidaan käyttää muotoja "mulla", "sulla" etc. niin on toki ymmärrettävää, että tuolloin slangissa sanojen merkitykset voivat muuttua aivan toiseksi tai niitä käytetään tilanteissa joihin ne eivät alkuperäismerkityksensä tähden soveltuisi, kuten esimerkissäsi: "mulla ei oo hintaa". Tässä vaan tarkoitetaan sitä, ettei ole mitään millä ostaa sellaista jolle on kaupassa määritetty tietty hinta, näin olen asian ymmärtänyt ja siksi siis "rahaa" tilalla käytetään "hintaa". Ja, ei, se ei ole minustakaan kaunista kielenkäyttöä edes arkikielessä tai slangissa käytettynä, mutta ymmärrän heitä jotka siihen sortuvat - minäkin sorrun kielellisiin epätäsmällisyyksiin useammin kuin kerran päivässä.

vlad.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pee
Koska puhuin puhekielen ilmaisusta, jossa ainakaan itse en käytä kirjakieltä. Siksi "mulla" on aivan oikea muoto.
Et sinä puhunut vaan kirjoitit! (No jopas olikin huono vitsi). Kannattaa myös muistaa, että kirjakielen ja puhekielen lisäksi on olemassa yleiskieli, eli sellainen jossa sanat ovat suunnilleen oikein, mutta lauserakenteet ja muut kieliopilliset seikat ovat vähemmän oikein.

Ai niin, tämähän olikin vitutusketju. Laskupino kaatuu päälle, varastettu auto on edelleen kateissa, yksi eräretki täytyy jättää väliin töiden takia ja putkiremontti alkanee parin kuukauden sisällä.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti vlad
Jos puhekielessä voidaan käyttää muotoja "mulla", "sulla" etc. niin on toki ymmärrettävää, että tuolloin slangissa sanojen merkitykset voivat muuttua aivan toiseksi tai niitä käytetään tilanteissa joihin ne eivät alkuperäismerkityksensä tähden soveltuisi, kuten esimerkissäsi: "mulla ei oo hintaa". Tässä vaan tarkoitetaan sitä, ettei ole mitään millä ostaa sellaista jolle on kaupassa määritetty tietty hinta, näin olen asian ymmärtänyt ja siksi siis "rahaa" tilalla käytetään "hintaa".

JOPA minä ymmärrän kyllä tämän, mutta kai minä silti saan vittuuntua siitä? Minusta kun tuollainen "mulla ei ole hintaa" kuulostaa erittäin naiivilta ja tyhmältä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Pee
JOPA minä ymmärrän kyllä tämän, mutta kai minä silti saan vittuuntua siitä? Minusta kun tuollainen "mulla ei ole hintaa" kuulostaa erittäin naiivilta ja tyhmältä.

Saat toki vittuuntua mutta etkö tiedä, että vittuuntuessasi turhasta, ja tuollaista vittuuntumisen syytä voitaneen pitää suhteellisen turhana, stressihormonipitoisuudet kehossasi kasvavat, mikä taasen ei ole edullinen tila ihmiselle. Ajattelen siis parastasi, älä turhaan stressaa ihmisten puheen tähden, älä varsinkaan tilanteessa jossa ymmärrät mitä sinulle kerrotaan.

Mutta, vaikka vittuuntuminen vaikuttaakin heikentävästi kehoni hormonitasapainoon niin saanhan edelleen vittuuntua siitä kun ihmiset käyttävät puheessa muotoa "mulla" tarkoittaessaan "minulla". Minua tämä korpeaa suuresti! vaikka ymmärränkin mistä on kyse.

vlad.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Pee
naiivi
Minua veetuttaa se että tuo sana tosiaankin kirjoitetaan noin. Ihan tyhmä muoto. Tulee mieleen natiivi. Naivi olisi parempi muoto, helpompi huutaa vaikkapa kiekkopelissä tuomarille.

Onneksi tuota sanaperkelettä sentään käytetään lähes poikkeuksetta sekä väärin kirjoitettuna että väärässä tarkoituksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös