Eihän sitä muuta suuntaa olekaan. Paitsi ehkä ylöspäin.-
Hienoa kun löytyy noin monta paikkaa mihin hakea. Minä en oikein löydä semmoisia. Kun on ollut reilu kolme vuotta pois työelämästä niin tuntuu, ettei edes kannata hakea mihinkään kun vaatimukset on niin kovat. Jostain pitäisi löytä se usko omiin kykyihin. Mutta se on toistaiseksi lymyillyt jossakin.Näin juuri. Yksi ovi sulkeutuu - toinen aukeaa.
Tänään jo laitoin 8 työhakemusta, vaikka tässä olisi kyllä varaa vetää hieman ainaa lonkkaakin. Tarkoitus kuitenkin on päästä mahdollisemman nopeasti takaisin työelämään.
Noin se kannattaa toimiakin, ainakin omasta mielestäni. Uutta matoa koukkuun vain saman tien, koska mitä pidempään sitä jää odottamaan ja vetämään lonkkaa, niin sitä vaikeampaa se aloittaminen myöhemmin on. Kun itse putosin viimeksi työttömäksi lähdin välittömästi tekemään sovitellulla ansiosidonnaisella ihan mitä tahansa työtä ihan millä hyvänsä palkalla, ja vapaa-aikana rustailin työhakemuksia ajatuksen kanssa. Ja jos heti aamusta ei tarvinnut lähteä töihin, niin lähdin salille, lenkille tai uimaan. Vaihtoehtona oli omassa tapauksessani käytännössä se, että aamulla olisin raahautunut sohvalle katsomaan telkkaria ja joskus illalla huomannut, että joskohan sitten huomenna.Näin juuri. Yksi ovi sulkeutuu - toinen aukeaa.
Tänään jo laitoin 8 työhakemusta, vaikka tässä olisi kyllä varaa vetää hieman ainaa lonkkaakin. Tarkoitus kuitenkin on päästä mahdollisemman nopeasti takaisin työelämään.
Win the right games. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen! Backhand, forehand, boom boom boom!Aika harvoin taitaa olla käynyt niin että voittamalla neljä peliä viidestä ja saamalla pistepörssin top viiteen kolme pelaajaa on joukkue jäänyt pois SM-sarjasta. Nyt voi kyllä perustellusti sanoa että kaikki Suomen parhaat joukkueet eivät ole SM-sarjassa.
Vois mennä näinkin, mutta kyllähän tuo silti vituttaa. Onhan noilla silti vieläkin mahdollisuus vaikka kultamitaliin kun aluesarjojen kaksi parasta pääsee mukaan playoffkarsintaan, ellei sääntöjä tuostakin muuteta.Win the right games. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen! Backhand, forehand, boom boom boom!
Onko keskisormihymiö kuitenkin tallella?Uudesta kännykästä poistunut edellisessä kännykässä olleet, tupakka, pistooli ja lääkeruisku hymiöt. Juuri kun olisi niitä tarvinnut.
No ei varmasti. Nykyajan yhteiskuntaan sopivaa poistaa nämä kaikki ja eiköhän tuo kippis hymiö, joka sisältää kaksi kaljatuoppia niin lähde pois seuraavaksi. Tilalle ehkä joku ruotsalainen skumppalasin kilistelijä, jos sellainen on pakko saada tilalle.Onko keskisormihymiö kuitenkin tallella?
Tämä uusi ja ihana Firefox for Android.
On. firefox oli niin hemmetin hyvin kustomoitavissa, ettei parempaa ole sitten Operan nähty.En ole mikään erityisen tietotekninen ihminen joten en osaa sanoa mitään näistä kun mennään konepellin alle, mutta onko jokin syy käyttää nimenomaan Firefoxia mobiililaitteella?
Juu, tuokin löytyy.Itse siirryin muutama kk sitten käyttämään Vivaldi-selainta ja olen kyllä tyytyväinen.
Ammattikorkeakoulua on takana pian kaksi viikkoa ja olen jo nyt aivan kypsä koko hommaan. Opiskelut eivät muutenkaan ota sujuakseen ja nyt sitten siirryttiin vielä etäopetukseen, joka ei ainakaan edistä oppimismahdollisuuksiani. Kavereitakaan en ole saanut vaikka yritin kyllä kovasti, mutta yksin jäin (varmaan ihan omaa syytäni kylläkin). Jos opettajat määräävät ryhmät ryhmätöitä varten, niin se onnistuu kyllä. Muussa tapauksessa ryhmätyötkin teen yksin. Olen kyllä kysynyt muilta, että pääsisinkö mukaan ryhmiin, mutta ei ole sopinut (yhdet tyypit ihan oikeasti sanoivat, etteivät halua tehdä hommaa kanssani).
Se lohduttaa kuitenkin vähän, että kaikkeen aiempaankin elämässä vastaantulleeseen sontaan olen tottunut ajan myötä. Enköhän siis totu tähänkin.
Tuollaisen kuuleminen tuntu kurjalta eikä sen kertominen sinun tilannetta paranna. Itse olen ollut sellainen yksinäinen susi enkä ole edes erityisesti välittänyt muista... ja se on näkynyt opiskeluissa. Olen hyvin paljon pakertanut yksin. AMK:ssa meillä oli hyvin tiivis pieni ryhmä. Paljon saunailtoja ja muita juttuja... Siinä tutustuttiin hyvin. Kun porukalle selvisi etten pelkää esitysten pitämistä niin minusta tuli haluttu ryhmätyökumppani niille jotka kammosivat esiintymistä. Toivottavasti saat opintoihin vielä mielenkiintoa ja löydät paikkasi teidän ryhmässä (eikä se ole yksinäisyys). Tietty etäopiskelu ei anna hyviä lähtökohtia löytää kavereita opiskelutoveteista.Ammattikorkeakoulua on takana pian kaksi viikkoa ja olen jo nyt aivan kypsä koko hommaan. Opiskelut eivät muutenkaan ota sujuakseen ja nyt sitten siirryttiin vielä etäopetukseen, joka ei ainakaan edistä oppimismahdollisuuksiani. Kavereitakaan en ole saanut vaikka yritin kyllä kovasti, mutta yksin jäin (varmaan ihan omaa syytäni kylläkin).
Katsoin tän ja alkoi kyllä vituttaa. Koko kisat olin Ghanan remmissä ja Luis "Sportsmanship" Suarez tuhosi koko mantereen unelmat. Kehtaa vitun pelle vielä esittää, että "mitä mää muka tein?!". Urheiluhistorian yksi suurimmista vääryyksistä, joka korpeaa vieläkin, kun tilanteen muistaa.
Sehän meni sääntökirjan mukaan aivan oikein. Ghanan pojan olisi pitänyt potkaista nahkakuula pömpeliin niin ei kukaan muistaisi. Tokihan tuo on epäurheilijamainen teko.Mikä tuossa oli se vääryys? Suarez sai punaisen ja Ghana rankkarin. Eikös,tuo mennyt ihan sääntöjen mukaan?