Vitutusketju

  • 10 534 112
  • 56 128

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eli väärin vittuunnuttu, jos ei saa nukuttua yövuoron jälkeen remontin takia? Tuskin kovin moni olisi innoissaan tuossa tilanteessa. On täällä ollut vähäisempiäkin vitutuksen aiheita, eikä niistä ole vittuiltu noin paljon takaisin.
En minä ole kieltänyt ketään vittuuntumasta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eli väärin vittuunnuttu, jos ei saa nukuttua yövuoron jälkeen remontin takia? Tuskin kovin moni olisi innoissaan tuossa tilanteessa. On täällä ollut vähäisempiäkin vitutuksen aiheita, eikä niistä ole vittuiltu noin paljon takaisin.

Minä kyllä ymmärrän paljon aikoinaan yövuoroja tehneenä ja välillä päivisin tosi huonosti unta saaneena kuinka paljon tuollaisessa tilanteessa vituttaisi. Oli tilanteeseen eli siihen meluun syy mikä tahansa. Ei se syy paljoa siinä vaiheessa lämmitä kun on rättiväsynyt yövuoron jälkeen ja pitäisi nukkua päivällä.

En ole kyllä juurikaan aiheesta käytyä aiempaa keskustelua lukenut mutta minulta irtoaa kyllä sympatiapisteet. Välillä itse saanut aikoinaan päivällä nukuttua vaikka olosuhteet nukkumiseen olivatkin täysin kunnossa.
 

444

Jäsen
Tuollaista näpytin muutama viikko sitten. Nyt sitten meni se kaverinkin faija.

Kolme läheistä kuollut reiluun kolmeen kuukauteen. Eikös nyt voitaisi sopia ettei enempää? Jooko? Vitunvittu.
Elämä ei todellakaan aina kohtele silkkihansikkain. Tähän olisi turha lässyttää mitään ”kaikella on tarkoituksensa” -bullshittiä. Toivotan silti paljon jaksamista. Toivottavasti on läheisiä, joiden kanssa asioita voi käydä läpi ja jotka ymmärtävät tarvittaessa antaa tilaa käydä asioita myös itseksesi läpi; joskus sekin on helpompaa kuin jatkuvasti repiä haavoja auki.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Elämä ei todellakaan aina kohtele silkkihansikkain. Tähän olisi turha lässyttää mitään ”kaikella on tarkoituksensa” -bullshittiä. Toivotan silti paljon jaksamista. Toivottavasti on läheisiä, joiden kanssa asioita voi käydä läpi ja jotka ymmärtävät tarvittaessa antaa tilaa käydä asioita myös itseksesi läpi; joskus sekin on helpompaa kuin jatkuvasti repiä haavoja auki.
No ei se aina sitä tosiaan tee. Eihän nämä kivoja juttuja ole, mutta ei kaada maailmaakaan. Näitä nyt tulee jokaiselle elämässä eteen, nyt nämä on mun kohdalla kasautunut. Tänä vuonna on muutenkin tuntunut tapahtuneen enemmän negatiivista kun muutamiin vuosiin yhteensä. Mut kyllä tää tästä. Enempää paskaa en kuitenkaan vähään aikaan kaipaisi.

Ja on mulla tarpeen mukaan hyviä frendejä kenen kanssa jutella.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ei se aina sitä tosiaan tee. Eihän nämä kivoja juttuja ole, mutta ei kaada maailmaakaan. Näitä nyt tulee jokaiselle elämässä eteen, nyt nämä on mun kohdalla kasautunut. Tänä vuonna on muutenkin tuntunut tapahtuneen enemmän negatiivista kun muutamiin vuosiin yhteensä. Mut kyllä tää tästä. Enempää paskaa en kuitenkaan vähään aikaan kaipaisi.

Ja on mulla tarpeen mukaan hyviä frendejä kenen kanssa jutella.

Se on hyvä jos löytyy juttelukavereita.

Mulla alkaa myös olla ne hetket käsillä kun rupeaa jengiä tippumaan ympäriltä. Mummot on ysikymppisiä ja aika heikossa hapessa, vaimon mummo lähti pari viikkoa sitten, eikä tuo toinen jäljellä oleva kauaa enää täällä hiippaile.

Omat vanhemmat nyt on onneksi vielä ihan terveitä vaikka rupeavat käymään seitsemääkymmentä.

Appiukko lähti kolme vuotta sitten aika yllättäen, ja siitä alkaen on joka vuosi mennyt joku.

En mä nyt osaa tähän "trendiin" mitenkään erikoisesti suhtautua, ja osalle lähteneistä se oli kyllä se parempi vaihtoehto.
 

Barney

Jäsen
Vituttaa Jatkoajan vapaa keskustelu -osio. Ihan sama keskustellaanko politiikasta, Suomen poliisista vai jumalauta Game of Thronesista, niin se keskustelu menee lopulta siihen samaan vihervasemmisto vastaan perussuomalaiset vänkäämiseen, jossa molemmilta osapuolilta puuttuu täysin kyky tarkastella asioita objektiivisesti. Tälläkin palstalla on useita älykkäitä kirjoittajia, joilla olisi rahkeita tuon loputtoman vänkäämisen sijaan keskustella järkevästi politiikasta, mutta lopputulos on ikävä kyllä toistuvasti huonon ja surkean välimaastosta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin tiistaina lääkärissä. Ihan mukava nuori psykiatriaan erikoistuva kaveri. Ei hän siis vituta yhtään. Muutettiin lääkitystä ja se sitten kosahti tällä kertaa omaan nilkkaa... Kärsin pahoinvoinnista. On koko ajan olo kuin olisi krapula... Pienikin ponnistus saa hien pintaan, lähes koko ajan kuvottaa eikä ruoka kiinnosta yhtään ja vielä vähemmän sen laittaminen. Yritän kyllä elää normaalia elämää, tehdä juttuja ja pysähtyä kun kuvottaa ja hiottaa kovasti. Ja jatkaa kun olo paranee. Ei tämä makaamalla mihinkään muutu. Tiedän että tämä menee ohitse viikossa mutta juuri nyt vituttaa...
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Nukuin jo, mutta heräsin kun puhelin piippaili merkiksi saapuneesta sähköpostista. Yritin jatkaa unia, mutta eipä se uni enää tullutkaan. Pitäisi ehkä laittaa puhelin äänettömälle yöksi,mutta eipä minulle yleensä tule sähköposteja yöllä. Tai en herää puhelimen piippauksiin. No, valvotaan sitten jonku aikaa ja kokeillaan kohta uudestaan, kävisikö nukkumatti vierailulla.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Vituttaa poliisien valikoivat faktat.
Vuosi tai pari sitten Pasternakki oli radiossa, jossa kysyttiin prätkien pitkät päällä ajamisesta.
Pollari vastasi, ettei he ole ollenkaan huomanneet sellaista.
Tervetuloa oikeille maanteille: joka ainoa vastaantuleva tai takalasissa hönkivä pyörä ajaa nykyään pitkät päällä.
Siis ilmeisesti poliisin suostumuksella.
 

ace

Jäsen
@penalalli

Dennishän myös kivenkovaan väitti ettei kukaan jarruta kameratolppien kohdalla. On kyllä niin vieraantunut liikenteen realiteeteistä tämä poliisijohtaja, että nolaa vaan itsensä lausunnoillaan.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Vituttaa poliisien valikoivat faktat.
Vuosi tai pari sitten Pasternakki oli radiossa, jossa kysyttiin prätkien pitkät päällä ajamisesta.
Pollari vastasi, ettei he ole ollenkaan huomanneet sellaista.
Tervetuloa oikeille maanteille: joka ainoa vastaantuleva tai takalasissa hönkivä pyörä ajaa nykyään pitkät päällä.
Siis ilmeisesti poliisin suostumuksella.
Onko tuo joku muoti-ilmiö mistä minun pitäisi pärräilijänä olla tietoinen? En ole pitkiä käyttänyt tänäkään kesänä päällä muuta kun keväällä kun mopoon ruuvasi akun paikalleen ja testasi että toimiiko lamput, mutta kai se on ruvettava sitten pitkiä käyttämään jos se on joku juttu.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin. Onkohan siitä kokonainen viikko kun autoilija ei "huomannut" risteykseen ajaessaan että etuajo-oikeutetulla tiellä tuleekin moottoripyörä. Seurauksena kolari, moottoripyörän matkustajalta henki pois ja kuski loukkaantui vakavasti. Eli tuo pitkät päällä ajaminen on ihan turvallisuus tekijä. Ja vaikken enää itse ajakaan moottoripyörällä niin ymmärrän niin tekeviä ihan hyvin. Liian moni autoilija ei näe niinkin selkeää objektia kuin moottoripyörä...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Def Leppard -paitani on kadonnut. Juuri kun haluaisin pukea sen päälle.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siinä tapauksessa kevyet mullat paidallesi. Uutta ostamaan.

Täytyy sanoa, että omaisuudessani on tiettyjä aukkoja. Exä on ehkä toteuttanut uhkauksensa. Onneksi ei aloittanut pelipaidoista, siellä on oikeasti arvokastakin tavaraa. Bändipaitoja saa aina.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niin. Onkohan siitä kokonainen viikko kun autoilija ei "huomannut" risteykseen ajaessaan että etuajo-oikeutetulla tiellä tuleekin moottoripyörä. Seurauksena kolari, moottoripyörän matkustajalta henki pois ja kuski loukkaantui vakavasti. Eli tuo pitkät päällä ajaminen on ihan turvallisuus tekijä. Ja vaikken enää itse ajakaan moottoripyörällä niin ymmärrän niin tekeviä ihan hyvin. Liian moni autoilija ei näe niinkin selkeää objektia kuin moottoripyörä...

En nyt tuohon tapahtumaan osaa ottaa kantaa mutta prätkien havaitseminen on välillä erittäin haastavaa kaikkien olosuhteiden ollessa vastaan. Keväällä täytyy yleensä aina kääntää päässä semmoinen kytkin päässä päälle prätkien tiedostamiseen.

Luultavasti hieman varttuneempi kansanryhmä ei voi tietyissä olosuhteissa edes havaita kyseisiä laitteita, oli siellä mitkä tuikut tahansa päällä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvää musiikkiahan löytyy kaikista lajeista, ei vain brittipopista.

Kyllä, en minäkään ole brittipopparina syntynyt. Kuten tiedät.

Mutta jos ketjun aiheessa pysyisi, niin mikä mahtaisi vituttaa? Keekkiäkään ei kuule enää missään. Ulkomainen räppi vituttaa kyllä aika usein.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vähän nyppii tämä alkuillan olotila. On ollut hyvin sekalainen.

Avaa radio jonkin mainstream-kanavan kohdalta. Silloin vituttaa vielä enemmän. Hyi vittu mitä paskaa sieltä tulee. Kamalaa ähinää. Jos en autolla ajaessa soita mitään omaa, niin Radio Rock on lähes ainoa, jota kestää kuunnella. Kyllähän sieltäkin tulee koko ajan jotain entersandmania, mutta sekin on hunajaa korville kaiken tuon räp- ja aaränpii- ähinän keskellä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto eilen en hoksannut että oli perjantai. Lähibaari täynnä väkeä ja koko ajan joku tuli juttelee. Ei kaikki tajua että oon jo kuukauden tintannut ja ihan loppu. Kommunikointi minimiin pliis. Enkä nyt jaksa tulla teidän pöytään sori. Antakaa mä vaan tuijotan tuoppia ja mietin. Mulla on korvien välissä bileet eikä teitä ole kutsuttu.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Rupesi oikein vituttamaan lukiessa hesarin erittäin laadukasta juttua parisuhdeväkivallan seurauksena kuolleista naisista vuonna 2017

Juttu sinänsä on todella hyvä ja lukemisen arvoinen, että suosittelen. Se tuossa kehtuutti että tuommoisia Petejä on vapailla ihan riittämiin ja vaikka kaikki tietävät että kokovartalokyrpäily ei lopu kuin itsemurhaan tai elinkautiseen, niin silti niitä on pakko katsella noihin päätepisteisiin asti. Ja liki poikkeuksetta nämä pökäleet vähintään pyrkivät ensinmainittuunkin lopputulemaan päätymisen sivussa lopettamaan jonkun kanssaihmisen elämän.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Koronan takia oon joutunut karsimaan kaikesta ylimääräisistä menoista ja viihdykkeistä, kuten esimerkiksi vedonlyönti.
Vituttaa kuinka hyvä onnistumisprosentti mulla olis tässä kesäkuukausina ollu nimenomaan vedonlyönnissä, kun leikkimielisesti olen veikannut voittajia, joihin normaaliolosuhteissa olisin pikku panostakin uskaltanut laittaa.

Sit kun oon oikealla rahalla pelanut, niin 9 kertaa kymmenestä osuu aina väärin. Vaikka kuinka tekisin analyysia.

Näissä NHL pleijareissakin olisin hienosti ottanut tänään carolinan, Chicagon ja islandersin kiinni ja yli kakkosen kertoimilla.
 
Viimeksi muokattu:

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
On the road, ja täällä on tampioiden kokoontumisajot käynnissä. Ei perkele riitä, että pääsee ohi noista matkailukuutioista, kun myös kaikki sunnuntaiajelijat väijyvät mökkiteidensä risteyksissä. Räyh.

En kirjoita ratin takaa vaan oli pakko pysähtyä ostamaan jäätelö, jotta jaksaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt vituttaa ja surettaa jonkin verran. Luin eräästä blogista kuinka siinä kehuttiin sen nimistä paikka Raumalla kuin oliko se nyt Kokkovuori.

Etsinkin sitten tätä Kokkovuorta tänään ainakin aikavälin 8.00-11.00. Osa ajasta kului kyllä esimerkiksi siihen kun pyöräilin Pyytjärven luontopolulle ja takaisin Poroholmasta. Mutta kuitenkin, melko pitkään tuota Kokkovuorta tuli etsittyä mutta tuloksetta.

Onhan minulla se Google mapsikin mutta kun sekin neuvoi minua menemään jonnekin talon pihaan päättyvälle yksityistielle (tie oli itse asiassa jo Kokkovuoren tie). Soitin myös Visit Raumaan ja löysinkin sinne Pyytjärven luontopolulle tieni mutta siellä olisi voinut olla paremmat opasteet?

Vituttaa kun aikaa tuhlaantui noin paljon tuollaisen vuoren etsintään ja toisaalta kun olisin halunnut löytää sinne. Jos siellä olisi ollut sitten vastassa niin hulppeat näköalat kuin luvattiin.

No kai tämä tällainen kuuluu reissuihin. Kun ulkopaikkakuntalainen yrittää löytää kohteita toisella paikkakunnalla? Eilen myös hieman harmitti kun en oikein tajunnut mikä se Petäjäskään on? Petäjäksentielläkin kävin kyllä jo eli varmaan aika lähellä tätä Petäjästä? Vai mikä se sitten niin kuin on? Tuolla reissulla näin kyllä pari komeaa merimaisemaa.

Tällaista reissaamista tällä kertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös