Vitutusketju

  • 10 541 950
  • 56 130

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
My name is Bon, Bon Jovi.

Ihanaa lukea tällaistakin välillä. Aina on hienoa, että kyseenalaistetaan vallitsevat näkemykset. Herää vain kysymys, että mistä musiikista sinä pidät? Popeda, Pandora, Kaija Koo vai joku Tapion veljes, Kari tai Juha?

Mikä vallitseva näkemys on kyseenalaistettu? Eikös kaikki normaalit ihmiset ole sitä mieltä että se AC/DC:n kuristumiskuoleman partaalla kuulostava laulaja on melko kakka? Tämä on fakta.

Itse pidän hyvästä musiikista. AC/DC:lläkin on ihan kiva se yksi laulu mikä kertoo ukkosesta, tai se alkaa kivasti mutta sitten se menee pilalle kun kuristuva Bon Scott vai mikä onkaan alkaa raakkumaan siihen tiluttelun päätteeksi. Ehkäpä hän joskus vielä todella menee tukehtumaan kuoliaaksi kesken laulunsa, ja sitten se muu orkesterin väki voisi yrittää hommata siihen uudeksi laulajaksi sellaisen laulajan, joka osaa laulaa kauniisti. Veikkaan, että sillä tavalla heistä voisi tulla hyvä bändi ihan järkevienkin ihmisten mielessä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kävin eilen kaupassa ja koska kävin samalla reissulla ostamassa uudet kuulokkeet, olin repun kanssa. Lastasin kotona ruokaostokset repusta jääkaappiin, tai siis luulin lastanneeni. Vasta tänään aamupalaa ottaessani tajusin että pieni terveysshotti puteli oli jäänyt multa repun pohjalle yöksi...

Sanomattakin selvää että noi tulisi säilyttää kylmässä. Toivottavasti en sairastu kun juon tota.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ehkäpä hän joskus vielä todella menee tukehtumaan kuoliaaksi kesken laulunsa, ja sitten se muu orkesterin väki voisi yrittää hommata siihen uudeksi laulajaksi sellaisen laulajan, joka osaa laulaa kauniisti. Veikkaan, että sillä tavalla heistä voisi tulla hyvä bändi ihan järkevienkin ihmisten mielessä.
Joo, samaa mieltä. Saara Aalto on kai tällä hetkellä ilman bändiä, se voisi olla hyvä valinta. Katri Helenakin laulaa kauniisti. Vaan kun ulkomaisia ovat, niin ehkä valitsevat sittenkin Justin Bieberin.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onkohan Bon Scott sukua sille laulajalle, joka teki sen It's is my life -biisin, Bon Joville? Ne on varmaan veljekset.

En tiiä onks tolla AC/DC:llä ollu montakin laulajaa, mutta jos ei oo ja tää Bon Scott on se niiden ainoo tai se mikä on kaikki tunnetut biisit laulanut, niin sillä on kyllä varmaan huonoin lauluääni suhteessa saavuttamaansa menestykseen koko maailmassa. Oon siis siinä uskossa että AC/DC on kuitenkin ihan menestynyt yhtye, aina silloin tällöin joku sen kuitenkin mainitsee ja niiden videoita joskus aikoinaan pyöri MTV:llä. Oikeestaan sillä olisi varmaan huonoin lauluääni suhteessa saavuttamaansa menestykseen koko maailmassa, vaikka ainoa mitä ne olisivat koskaan myyneet olisi vuonna 1986 vuokrattu yksi C-kasetti 10 pennin vuorokausihintaan jollekin gangsterille joka halusi käyttää Bon Scottin suusta tulevaa raakkumista jonkun onnettoman kulin kidutukseen.

Jos AC/DC ei ole tutumpi, niin veikkaan, että tarkoitat Brian Johnsonia, joka on laulanut bändissä vuodesta 1980 lähtien. Hän on se joka baskereineen on vuosikausia pyörinyt AC/DC:n musavideoilla, Thunderstruck jne. Bon Scott kuoli helmikuussa 1980 ja jo toukokuussa 1980 bändi äänitti ehkä kaikkien aikojen parhaan rock albumin Back In Black. Se on tai ainakin oli pitkään maailman toiseksi eniten myydyin albumi Michael Jacksonin Thrillerin jälkeen. Tästä huolimatta moni AC/DC fani pitää Bon Scottia ainoana oikeana solistina.

Ja kun vitutusketjussa ollaan niin vituttaahan se, että joku haukkuu AC/DC:tä, jota itse olen fanittanut lujaa 37 vuotta. Back in Black oli ensitutustumiseni bändin tuotantoon ja on edelleen yksi kovimmista levyistä ikinä.

Ja vituttaahan ne saatanan ryssätkin, kuten aina...


Edit. Tuli vahingossa linkki väärään IS uutisen. Nyt oikea.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minulta karisi jo 80-luvulla se usko, että kaikki ihmiset voisi käännyttää hyvään musiikkiin. Aina löytyi ne muutamat, jotka halusivat Popedaa ja Samantha Foxia ja Tannaa, vaikka miten niille vaahtosin Zeppelinistä ja Hendrixistä ja Floydista. Ja sitten on toki tämä suurehko ryhmä, jolle musiikki ei merkitse mitään. Esimerkiksi vaimoni serkkutytön mies, Kimmo. Mies on kai 49 vee, automekaanikko ammatiltaan. Totesi mulle kerran, että ei hän ole koskaan ostanut tai kuunnellut yhtään levyä tai kasettia. Ei vaan se musiikki kiinnosta. Radio saattaa olla päällä, mutta yhtä hyvin se voi olla kiinni.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos AC/DC ei ole tutumpi, niin veikkaan, että tarkoitat Brian Johnsonia, joka on laulanut bändissä vuodesta 1980 lähtien. Hän on se joka baskereineen on vuosikausia pyörinyt AC/DC:n musavideoilla, Thunderstruck jne. Bon Scott kuoli helmikuussa 1980 ja jo toukokuussa 1980 bändi äänitti ehkä kaikkien aikojen parhaan rock albumin Back In Black. Se on tai ainakin oli pitkään maailman toiseksi eniten myydyin albumi Michael Jacksonin Thrillerin jälkeen. Tästä huolimatta moni AC/DC fani pitää Bon Scottia ainoana oikeana solistina.

Ja kun vitutusketjussa ollaan niin vituttaahan se, että joku haukkuu AC/DC:tä, jota itse olen fanittanut lujaa 37 vuotta. Back in Black oli ensitutustumiseni bändin tuotantoon ja on edelleen yksi kovimmista levyistä ikinä.

Jaa, voi olla sitten että se on tämä Brian Johnson se kuristuvalta kuulostava ihminen. Harmi että se Bon Jovin veli kuoli, ei se varmaankaan ollut yhtä huono laulaja kuin se baskeripää, arvaan, ja varmasti voisi nyt AC/DC olla suosittu. Ei kai se Bon Scott ollut vielä siinä samassa autossa missä se Hanoi Rocksin rumpalikin kuoli ja joku kolmannen bändin ukkeli ajeli totaalikaasussa vai missä lie huumeissa, mutta sepä ei kuollutkaan. Salaliitto. Varmasti se tiesi että ilman Hanoi Rocksin rumpalia Hanoi Rocksin suosio hiipuu, ja AC/DC:n uudeksi laulajaksi varmaan valitaan joku kuristuva hemmo jos Bon Jovin veli ei enää ole olemassa, ja sitten osa muuten Hanoi Rocksin ja AC/DC:n levymyyntiin menevästä rahasta meneekin meidän bändin levymyyntiin. Minusta tulee rikas, voin ostaa paljon enemmän huumeita kuin tähän asti, ja sitten voimme Andy McCoyn kanssa pitää hyvät kekkerit. Vittuun Bon Jovin veljet ja Hanoi Rocksin rumpalit!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Minulta karisi jo 80-luvulla se usko, että kaikki ihmiset voisi käännyttää hyvään musiikkiin.
Mulle voisi soitattaa vaikka vuorokauden läpi gangsta rappia ja olisin sen jälkeen täysin samaa mieltä kuin aikaisemminkin, karseeta sontaa.

Ei muhun tartu musiikkimaut. Jos joku genre kiinnostaa, kuuntelen. Jos ei kiinnosta, voit kehua sen maasta taivaisiin, totean että good for you ja kuuntelen sen jälkeen samoja biisejä kuin eilenkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jaa, voi olla sitten että se on tämä Brian Johnson se kuristuvalta kuulostava ihminen. Harmi että se Bon Jovin veli kuoli, ei se varmaankaan ollut yhtä huono laulaja kuin se baskeripää, arvaan, ja varmasti voisi nyt AC/DC olla suosittu. Ei kai se Bon Scott ollut vielä siinä samassa autossa missä se Hanoi Rocksin rumpalikin kuoli ja joku kolmannen bändin ukkeli ajeli totaalikaasussa vai missä lie huumeissa, mutta sepä ei kuollutkaan. Salaliitto. Varmasti se tiesi että ilman Hanoi Rocksin rumpalia Hanoi Rocksin suosio hiipuu, ja AC/DC:n uudeksi laulajaksi varmaan valitaan joku kuristuva hemmo jos Bon Jovin veli ei enää ole olemassa, ja sitten osa muuten Hanoi Rocksin ja AC/DC:n levymyyntiin menevästä rahasta meneekin meidän bändin levymyyntiin. Minusta tulee rikas, voin ostaa paljon enemmän huumeita kuin tähän asti, ja sitten voimme Andy McCoyn kanssa pitää hyvät kekkerit. Vittuun Bon Jovin veljet ja Hanoi Rocksin rumpalit!
Vittu sie vedät hyvin. Oletko ajatellut kirjan kirjoittamista, tai edes jotain blogia?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vittu sie vedät hyvin. Oletko ajatellut kirjan kirjoittamista, tai edes jotain blogia?

Saako niistä rahaa? Jos saa, olen mukana. Mutten kuitenkaan tee mitään koska oon vitun laiska. Mutta jos sovittais niin että joku muu tekee kaiken työn ja minä saan rahaa niin suostun.
 

Glove

Jäsen
Nyt lähti v-käyrä aika jyrkkään nousuun. Kuten tänne kirjoitinkin, auto hyytyi kaupan pihaan maanantaina. Tänään se oli ”korjattu.” Hintaan himpun yli 200 €. Nimenomaan ”korjattu,” lainausmerkeissä. Sinne se taas hyytyi parkkipaikalle. Vein avaimet takaisin korjaamolle ja tein asiallisen reklamaation. Totesin myös, että minä en toista 140 €uron hinausta maksa. Teki kyllä mieli sanoa aika monta valittua sanaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vittu että vituttaa nämä "lapset kysyvät sitä ja tätä" -hevonpaskat. Nyt uutisissa näytettiin kun Lapset saivat kysyä ministereiltä koronasta. Ja sitten tulee sellasta ulkoa opeteltua paskaa mitä on aikuisten kanssa reenattu viisi tuntia että vaikuttais luonnolliselta. Samaten nämä lukijan kuvat monissa lehdissä. "Veeti, 5v, sai 12kg hauen". Se hauki on saatana Veetin kokoinen ja veeti semmoinen vitun vahinkolaukaus joka ei jaksasi kannatella edes vapaa. Voi perkeleen vittu näitä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
"Veeti, 5v, sai 12kg hauen". Se hauki on saatana Veetin kokoinen ja veeti semmoinen vitun vahinkolaukaus joka ei jaksasi kannatella edes vapaa. Voi perkeleen vittu näitä.
Juu ei voi saada. Olin joku 4 tai 5 kun sain isän kanssa kalassa ollessa pienen lahnan. Piti pyytää isä auttamaan kun en olisi sitä muuten saanut vedestä ylös. Liekö ollut edes kiloinen, mutta tuon ikäselle pisti kummasti hanttiin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Juu ei voi saada. Olin joku 4 tai 5 kun sain isän kanssa kalassa ollessa pienen lahnan. Piti pyytää isä auttamaan kun en olisi sitä muuten saanut vedestä ylös. Liekö ollut edes kiloinen, mutta tuon ikäselle pisti kummasti hanttiin.
Ha! Sama itellä. Eka saamani kala oli kanssa joku kilonen lahna. Ikää kanssa vissiin joku 5v. Kyllä siinä isiä tarvittiin. Toki tossa lisäsi vaikeusastetta se että sintin sinttiä en ollut aiemmin saanut. Ei lähetetty kuvaa lehteen.
 

Glove

Jäsen
Ha! Sama itellä. Eka saamani kala oli kanssa joku kilonen lahna. Ikää kanssa vissiin joku 5v. Kyllä siinä isiä tarvittiin. Toki tossa lisäsi vaikeusastetta se että sintin sinttiä en ollut aiemmin saanut. Ei lähetetty kuvaa lehteen.
En muista ensimmäistä saamaani kalaa, mutta suurimman muistan. Metrin mittainen hauki. En saanu omin voimin veneeseen, mutta onneksi oli isä mukana ja nosti sen haavilla veneeseen. Tuli kyllä lapsuudessa kalastuskiintiö täyteen. En ole aikuisiällä käynyt kertaakaan kalastamassa. Kalaa saa kaupan tiskiltä jos sitä haluaa syödä.
 

ace

Jäsen
Nyt lähti v-käyrä aika jyrkkään nousuun. Kuten tänne kirjoitinkin, auto hyytyi kaupan pihaan maanantaina. Tänään se oli ”korjattu.” Hintaan himpun yli 200 €. Nimenomaan ”korjattu,” lainausmerkeissä. Sinne se taas hyytyi parkkipaikalle. Vein avaimet takaisin korjaamolle ja tein asiallisen reklamaation. Totesin myös, että minä en toista 140 €uron hinausta maksa. Teki kyllä mieli sanoa aika monta valittua sanaa.
Tämä jäi kaivelemaan, miten keississä kävi?
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Olin ennen vappua ihan innoissani, kun tänä vuonna ei tarvinnut lähteä mihinkään pakkopulla -tapahtumaan. Olisi voinut viettää rennosti tyttöystävän kanssa. No saatiinkin sitten päivä vietettyä parisuhderiidan parissa. Lisäksi joku paskapää naapuri on soittanut koko päivän jotain jumputusmusiikkia ja se lisää vitutusta. Riita saatiin jotenkin sovittua, mutta eipä toteutuneet suunnitelmat siman maistelusta, herkkujen syömisestä ja saunassa käymisestä. Ja ei nyt muutenkaan ole hirveän kiva fiilis, vaikka saatiin asiat puhuttua läpi. No voihan sitä huomenna vielä tippaleipää yhdessä mutustaa, mutta taitaa silloinkin vielä riita vaivata.

Pitäisi varmaan paikantaa, kuka naapuri kuuntelee paskaa musiikkia ja mennä valittamaan, mutta mitenkäs nyt korona-aikaan asian tekee siististi? Pitäisikö jättää joku passiivisagressiivinen lappu jonnekin vai mennä huutamaan postiluukusta? En ymmärrä, kuinka kovalla pitää musiikkia kuunnella, kun oikeasti tässä talossa on paras äänieristys kuin missään, missä olen asunut. Ei muuten kuulu television pauhanta tai puhe seinän takaa, hissi ei kolise ja harvemmin kuulen, kun joku naapuri menee rapussa tai avaa ovea. Säikähdän varmaan aina postinjakajaa, kun alkaa yllättäen kuulua kolinaa postiluukusta. Käytävässä ollessa ei kuulu mitään, yllätyin viime viikolla kotiin tullessa, kun nainen soitti musiikkia, koska se ei kuulunut edes ovea avatessa. Kai se ääni tulee jotenkin putkea pitkin.

Hyvää vitun vappua.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa se että joutuu täytteleen tukihakemuspapereita vapaillaan. No, toisaalta siten saa rahaa ja arkipäivinä en kuitenkaan jaksa.

Mutta nyt kun olisin mennyt täytteleen niitä lomakkeita niin kone ei anna minun kirjautua Kelan sivuile edes sisään. Voi vittu. Kyllä kännykällä pääsee omille sivuille kirjautumaan mutta ei jostain syystä tietokoneella. Ja koneella minä mielummin nuo lomakkeet täyttäisin.

En tiedä voiko tuo johtua nyt sitten jostain virustentorjuntaohjelmasta? Se estäisi minua pääsemästä sivustolle? Mutta toisaalta, äsken kokeilin niinkin että koneeni virustentorjuntaohjelma ei ollut käytössä lainkaan.

Vituttaahan tämä. Onko muilla mahdollisesti häikkää Kelan sivuilla?
 

Jacobus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Vituttaahan tämä. Onko muilla mahdollisesti häikkää Kelan sivuilla?
Ainakin minä pääsin Kelan sivuille sisään tietokoneella. Selaimena Firefox.

Pari kertaa aikaisemmin olen havainnut ongelmia Kelan kirjautumisessa, mutta vika ei mielestäni ole ollut varsinaisesti Kelan sivuissa, vaan Suomi.fi-palvelussa, jonka kautta Kelaan ja muihin valtionhallinnon palveluihin kirjaudutaan. Olisiko tässä ollut hetken jokin häiriö?
 

Rambonator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Porin Ässät
Tyttöystävän isä kuoli viime yönä. Sydänkohtaukseen. Tuli aivan puskista meille molemmille. Vituttaa kun ei osaa sanoa naiselle yhtään mitään järkevää lohdutaakseni. Kun ei voi edes kuvitella kuinka kamalalta hänestä tuntuu, kun omat vanhemmat ovat elossa. Yritän ainakin olla lähellä, jos se edes auttaisi.
 

444

Jäsen
Tyttöystävän isä kuoli viime yönä. Sydänkohtaukseen. Tuli aivan puskista meille molemmille. Vituttaa kun ei osaa sanoa naiselle yhtään mitään järkevää lohdutaakseni. Kun ei voi edes kuvitella kuinka kamalalta hänestä tuntuu, kun omat vanhemmat ovat elossa. Yritän ainakin olla lähellä, jos se edes auttaisi.
Siinäpä se. Ole läsnä ja kuuntele. Älä yritä pelastaa maailmaa hokemalla ”aika parantaa” tai muita itsestäänselvyyksiä. Kiukkuiset tunteenpurkaukset, joita on mahdollisesti luvassa, eivät ole kohdistettu sinulle, vaan ovat osa prosessia ja osuvat lähimpiin henkilöihin. Älä ota niitä itseesi ja jää hautomaan niitä. Kaikkea ei tarvitse sietää, mutta turha riitely ei auta mitään.
Ennen kaikkea tsemppiä ja jaksamista teille molemmille. Elämä on toisinaan epäoikeudenmukaista ja perseestä, mutta surustakin selviää, vaikka sillä hetkellä ei siltä tuntuisikaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ainakin minä pääsin Kelan sivuille sisään tietokoneella. Selaimena Firefox.

Pari kertaa aikaisemmin olen havainnut ongelmia Kelan kirjautumisessa, mutta vika ei mielestäni ole ollut varsinaisesti Kelan sivuissa, vaan Suomi.fi-palvelussa, jonka kautta Kelaan ja muihin valtionhallinnon palveluihin kirjaudutaan. Olisiko tässä ollut hetken jokin häiriö?

No minäkin pääsin äskettäin kirjautumaan Kelassa omille sivuilleni. Kun vaihdoin vain selainta niin heti alkoi pelittään. Ja mikä parasta, hakemus on nyt tehty. Toivottavasti ei tule bumerangina takaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös