Vitutusketju

  • 10 533 818
  • 56 128

444

Jäsen
Perkeleen helvetti. Isoäidillä todettu rintasyöpä. Ikää lähes 90. Jäänyt leskeksi muutama vuosi sitten ja nyt sitten vielä tämä. Ei vittu.
Toinen isoäiti maannut kohta kaksi kuukautta sairaalassa kompastuttuaan kotirapun portaissa. Ikää yli 90v. Katsomaan ei pääse, eipä tietenkään. Varmaan tekee hyvää tuon ikäiselle, ettei pääse liikkumaan mihinkään ruokalaa pidemmälle. Eikä viime aikoina sitäkään, kun eristystoimia tiukennettiin ja ruoka alettiin tuoda huoneisiin.

Vituttaisi jos ei vituttaisi niin saatanasti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vittu miten ahistaa kun päivä valkenee jo kun mie vielä ryyppään. Aina olen enemmän pitänyt kesästä kuin talvesta mutta tuo valo vituttaa. Lämpö kelpaa. Parasta on elokuun illat, kun on vielä lämmintä mutta jo pimeää.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Palellutin toissa yönä kaksi (vaalimaani) ahkeraliisan pistokasta. Olin varmaan suojannut ne huolimattomasti. Olisi pitänyt tuoda ne sisälle kasvihuoneelta kun se ei olisi vaatinut hirveästi vaivaa. Mutta kun ei vaan viitsinyt. No ei voi mitään ja jatketaan niillä jotka jäi jäljelle.
 

Glove

Jäsen
Auto hyyty taas. Voi kun olisi varaa ostaa vaikka uusi auto. Tai edes uudempi. Kohta yksi olisi varmaankin töiden saanti, mutta toistaiseksi hakemukset ovat tuottaneeksi tulokseksi "valinta ei tällä kertaa kohdistunut sinuun." vastauksia. Ittu taatana.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Rupesin lukemaan YLE:n verkkosivulta tätä juttua.
Oli pakko lopettaa jutun lukeminen puolessavälissä kun rupesi taas vituttamaan toi matsi. Syvällä on näköjään arvet.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Todettiin kolmas vika päässä. Muu kroppa ilman diagnooseja, voinko irrottaa pääni ja kuntoilla muulla keholla. Vtu. Ehkä tämän jossain kohtaa jaksan purkaa tuonne Terveys-ketjuun.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Voi vitun helatorstai. Olin hyvillä fiiliksillä että tänään ehdin hyvin hakemaan mun musiikit Äxästä mutta eihän koko pulju ole luonnollisesti tällaisena pyhäpäivänä auki. Arvatkaa tajusinko tuon vasta seistessäni liikkeen ovella? HNNGGH!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt vituttaa tuo välitystilisysteemi kun toimii aika takkuavasti.

Kyllä minulla rahaa on, about jotain 400-600 euroa tilillä mutta ne on kaikki nyt siellä välitystilillä ja siihen minulla ei ole suoraan käyttöoikeutta.

Ja en saa tähän välitystilin hoitajaan taas yhteyttä. Keskiviikkona lähetin jo meiliä, ei vastausta ja äsken yritin muutamankin kerran soittaa hänelle. Kyllä hänen töissä pitäisi silti olla.

Vituttaa olla nyt vielä viikonlopunkin yli pers aukisena vaikka rahaa kyllä olisi reilustikin. Eikä edes puhuta mistään kovin suuresta rahamäärästä mitä tarvitsisin. Jos kävisin parturissa nyt viikonloppuna siihen menisi parisen kymppiä ja jos vaikka jäätelöä ostaisin.

No,onneksi ruokaa on sentään kotona.
 

Glove

Jäsen
Nyt vituttaa tuo välitystilisysteemi kun toimii aika takkuavasti.

Kyllä minulla rahaa on, about jotain 400-600 euroa tilillä mutta ne on kaikki nyt siellä välitystilillä ja siihen minulla ei ole suoraan käyttöoikeutta.

Ja en saa tähän välitystilin hoitajaan taas yhteyttä. Keskiviikkona lähetin jo meiliä, ei vastausta ja äsken yritin muutamankin kerran soittaa hänelle. Kyllä hänen töissä pitäisi silti olla.

Vituttaa olla nyt vielä viikonlopunkin yli pers aukisena vaikka rahaa kyllä olisi reilustikin. Eikä edes puhuta mistään kovin suuresta rahamäärästä mitä tarvitsisin. Jos kävisin parturissa nyt viikonloppuna siihen menisi parisen kymppiä ja jos vaikka jäätelöä ostaisin.

No,onneksi ruokaa on sentään kotona.
Saattaa hyvinkin olla vapaalla kun eilen oli helatorstai. Yhden lomapäivän käyttämällä sai neljä päivää vapaata.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Saattaa hyvinkin olla vapaalla kun eilen oli helatorstai. Yhden lomapäivän käyttämällä sai neljä päivää vapaata.

Puhelu meni kerran kaupungin välityspalveluun. Siirtyy sinne aina lopulta jos tavoiteltu henkilö ei vastaa. Siellä sanottiin että tämän välitystilin hoitajan pitäisi kyllä olla töissä. Mutta tämä on jo tuttua että nämä tavoittelemani henkilöt eivät puheluihin vastaa. Mutta kyllä ovat sentään meileihin ennen vastanneet.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Nyt vituttaa tuo välitystilisysteemi kun toimii aika takkuavasti.

Kyllä minulla rahaa on, about jotain 400-600 euroa tilillä mutta ne on kaikki nyt siellä välitystilillä ja siihen minulla ei ole suoraan käyttöoikeutta.

Ja en saa tähän välitystilin hoitajaan taas yhteyttä. Keskiviikkona lähetin jo meiliä, ei vastausta ja äsken yritin muutamankin kerran soittaa hänelle. Kyllä hänen töissä pitäisi silti olla.

Vituttaa olla nyt vielä viikonlopunkin yli pers aukisena vaikka rahaa kyllä olisi reilustikin. Eikä edes puhuta mistään kovin suuresta rahamäärästä mitä tarvitsisin. Jos kävisin parturissa nyt viikonloppuna siihen menisi parisen kymppiä ja jos vaikka jäätelöä ostaisin.

No,onneksi ruokaa on sentään kotona.

Olisit jättänyt ne kaljat ostamatta, niin ois rahaa mennä parturiin ja käydä jätskillä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Voi vitun helatorstai. Olin hyvillä fiiliksillä että tänään ehdin hyvin hakemaan mun musiikit Äxästä mutta eihän koko pulju ole luonnollisesti tällaisena pyhäpäivänä auki. Arvatkaa tajusinko tuon vasta seistessäni liikkeen ovella? HNNGGH!
Onneksi tiedän Alkojen aukioloajat niin tiedän myös milloin Levykauppoihin ei kannata mennä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Onneksi tiedän Alkojen aukioloajat niin tiedän myös milloin Levykauppoihin ei kannata mennä.
Siis kun mä en edes ehtinyt miettiä että eilen oli joku pyhäpäivä. Aattelin vain että "Ai että kun tänään on loistava ja energisoiva ilma. Voisinkin hakea ne mun musiikit kun olen kerrankin näin varhain pystyssä."
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Siis kun mä en edes ehtinyt miettiä että eilen oli joku pyhäpäivä. Aattelin vain että "Ai että kun tänään on loistava ja energisoiva ilma. Voisin hakea ne mun musiikit kun olen kerrankin näin varhain pystyssä."
Ja sitten et voinut mennä edes lähi baariin juomaan kaljaa vitutukseen. Kyllä harmitti varmasti.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olisit jättänyt ne kaljat ostamatta, niin ois rahaa mennä parturiin ja käydä jätskillä.

No näin se olisi kannattanut tehdä. Mutta ei pidä liikaa jälkiviisastella kun tehtyä ei enää saa tekemättömäksi. Toki, ei niihin kaljoihin ja pieneen Suomi-viinapulloonkaan isoa summaa rahaa mennyt. Olisiko korkeintaan mennyt 20 euroa, eli olisiko tuollakaan summalla päässyt vielä parturiin? Halvat olivat nimittäin kännit.

Ja luulin keskiviikkona että saisin jo yhteyttä välitystilin hoitajaan viikonlopuksi kun meilinkin lähetin kuitenkin jo keskiviikkona. Mutta näin ei käynytkään.

Nyt on kyllä vakaa tarkoitus olla ilman alkoholia pitkän aikaa ja alku näyttää ihan lupaavalta. Ei minulla nimittäin ole mitään kummempia himoja juoda alkomaholia. Vaikka onhan tässä riskitekijänsä, lämmin keli, kolmen päivän vapaat ja muutenkin hyvä fiilis. Mutta täytyy fiilistellä vain musiikin ja kahvin voimalla.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ja sitten et voinut mennä edes lähi baariin juomaan kaljaa vitutukseen. Kyllä harmitti varmasti.
Mä katoin että seuraava lähtevä bussi oli 63, lähin sillä Paloheinään, kävin paikallisessa Alepassa ostamassa vettä, vähän evästä ja bissen ja kävelin metsäpolkuja pitkin kotiin syöden siinä matkalla ja kotona palkitsin itseni makaroonilaatikolla ja oluttölkin avaamisella.

Liikunta on aina ollut mulle se paras tapa rauhoittua ja metsälenkillä tulee lisäksi positiivinen olo eli toimii mulla myös vitutuksen selättämiseen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Todettiin kolmas vika päässä. Muu kroppa ilman diagnooseja,
No voi harmi. Toivottavasti ei ole vakavaa. Itselläni on paljonkin vikaa päässä (jos katsoo diagnooseja) mutta niitä ei millään kuvantamisilla ja labratesteillä saatu selville vaan täyttämällä jotain lomakkeita ja selvittelemällä että miltä tuntuu. Nyt pitäisi olla lähete uuteen tutkimukseen että löytyykö lisää häikkää päästä. Selvitellään olenko asperger tai onko minulla tarkkaivaisuushäiriö. Voi olla etten niihin tutkimukseen koskaan päädy koska neuropsykiatriselle pääsemiseen vaaditaan valvottu virtsanäyte josta suljetaan pois huumeiden käyttö. En tiedä taivunko tuohon ja haluanko edes yrittää. Joo, en edes ole varma mitä valvottu virtsanäyte tässä tapauksessa tarkoittaa... kuin dopingnäytettä antaisi? Vituttaa jo valmiiksi...
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
@Iisoppi Mulle vaikutat ainakin näin puhtaasti palstan välityksellä ihastuttavan aidolta ja hyväsydämiseltä persoonalta, kerrassaan "jatkoajan Muumimammalta" jolla on hieman hankala menneisyys mutta paljon annettavaa. Ja vaikka sulla todettaisiinkin esim. juuri asperger, niin sehän ei ole mikään vamma, aivosi toimivat silloin vain hieman eri tavalla. Mutta eikös meillä kaikilla?

Ai joo, ettei unohtuisi tartuttaa tätä sanaa kertaalleen tänäänkin palstatoverien päähän, niin säkin olet kyllä aika lämppisihminen!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ja vaikka sulla todettaisiinkin esim. juuri asperger, niin sehän ei ole mikään vamma, aivosi toimivat silloin vain hieman eri tavalla. Mutta eikös meillä kaikilla?
Niin ei minun tarvitse mennä niihin tutkimuksiin jos en halua. Enkä usko että "diagnoosi" muuttaisi elämääni. Tuli vaan puheeksi sen uuden lääkärin kanssa nämä vaikeuteni ihmisten ja elämän hallinnan kanssa. Sanoi että voi tehdä lähetteen neuropsykiatriselle tutkimuksiin jos kiinnostaa selvittää aspergeria (jota minulla on epäilty) ja samalla voi selvittää tarkkaavaisuushäiriötä (jota olen itse epäillyt). Mutta katsotaan nyt tuleeko sitä aikaa neuropsykiatriselle. Loppujen lopuksi olen yli 40 vuotta tahkonnut tätä elämää tietämättä noita asioita että muuttaako se mitään jos jonkun diagnoosin saisi. Olen vaan tällainen Iisoppi vaan...
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kännissä taas repinyt kaikki setelit. No kun kolikoita on vaikeampi saada halki!
Teippaa setelit maksukelpoiseen kuntoon ja osta korjatulla rahalla rautakaupasta kirves, sillä onnistuu myös kolikon halonta.

Kannattaa toki käydä ostoksilla semmoiseen aikaan ettei tutut nää ja luule maalaiseksi. Esim. nyt heti.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kännissä taas repinyt kaikki setelit. No kun kolikoita on vaikeampi saada halki!
Tämä ongelma tietysti ratkaisisi itse itsensä jos maksaisit pankkikortilla kuten nykyajan kansa. Toisaalta en ihmettelisi vaikka saisit senkin keskeltä halki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös