Vitutusketju

• 10 755 252
  • 56 327
K

Kiekkokatsoja

Pelasin netissä korttia. Olisi mukava pelata siten, että no fiksuin/onnekkain voittaa. Fiksuin edellä. Mutta tänään oli pöydässä 3 jotka lätkivät koko ajan kaikki merkit pöytään, liekkö sovittu kimppa, tai soskurahat pelattavissa. Arvonnaksi se vajaa 2 h meni.

Suosikkijoukkue
paraikaa tekohengityksessä
Unet sitten päätti suorastaan vittuilla allekirjoittaneelle taas. No enhän mä olisi halunnutkaan toista yötä peräkkäin nukkua normaaleja tunteja.

K

Kiekkokatsoja

Unet sitten päätti suorastaan vittuilla allekirjoittaneelle taas. No enhän mä olisi halunnutkaan toista yötä peräkkäin nukkua normaaleja tunteja.
Menee sitä toisinaan päivä, vähilläkin unilla. Nukkuu sitten joskus.
Lisäys. Mua ei *ituttanut se, kun kävin pytyllä ja.. no tuli aika juoksevaa, hyvä kun kuitenkin tuli, mutta kun pyyhin hanuriani, oli tuotetta enemmän kädessä kuin paperissa.
Sanotko käsipäivää, jos tavataan?
Ok, tuo juttu oli kyllä perseestä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Menee sitä toisinaan päivä, vähilläkin unilla. Nukkuu sitten joskus.
Lisäys. Mua ei *ituttanut se, kun kävin pytyllä ja.. no tuli aika juoksevaa, hyvä kun kuitenkin tuli, mutta kun pyyhin hanuriani, oli tuotetta enemmän kädessä kuin paperissa.
Sanotko käsipäivää, jos tavataan?
Ok, tuo juttu oli kyllä perseestä.
Voi miksi kerroit tämän kun olin juuri menossa aamupalalle. Ihan hilkulla ettei ruokahalut menny just.

Suosikkijoukkue
Sorry.
Oon kai ikuinen pelle.
Ja minä ikuinen värikynän käyttäjä. Ei mua oikeasti niin paljon kuvottanut kuin mitä vastauksestani ehkä saattoi luulla. Ihan pikkuisen vaan ällötti lukea toisen paskastooreja kun olin just menossa syömään :D

K

Kiekkokatsoja

Ja minä ikuinen värikynän käyttäjä. Ei mua oikeasti niin paljon kuvottanut kuin mitä vastauksestani ehkä saattoi luulla. Ihan pikkuisen vaan ällötti lukea toisen paskastooreja kun olin just menossa syömään :D
Nii.
Ite toisinaan havahdutan lukijaa. Jutut viistossa.
Silti kaikki on vaan juttuja. Osa ottaa liian tosissaan kaiken.
Mutta, ilokseni voin kertoa, että toinen käyntikerta oli tyylipuhdas suoritus!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mikäköhän tuossa MobilePayssa mättää kun ei suostu lähettämään minulle vahvistuskoodia? Olishan se kiva jos sen saisi käyttöön tähän uuteen puhelimeen.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mikäköhän tuossa MobilePayssa mättää kun ei suostu lähettämään minulle vahvistuskoodia? Olishan se kiva jos sen saisi käyttöön tähän uuteen puhelimeen.
Onko puhnro oikein. Tai et onko muodossa +358xxx?

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onko puhnro oikein. Tai et onko muodossa +358xxx?
Onhan se. Kokeillut oikeassa ja väärässä muodossa sitä. Voisi pikkuhiljaa ottaa yhteyttä sovelluksen kehittäjien ja kysyä että mitä vittua.

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Alkoipa hyvin tämäkin viikko. Vaikka mulla onkin mun työpaikasta ja kollegoista enemmän huonoa kuin hyvää sanottavaa, niin silti olen aina edes jollain tasolla viihtynyt työssäni. Kyllä se ainakin voittaa sen, että makaisin yksin kotona neljän seinän sisällä ilman mitään fiksua tekemistä tai sosiaalisia kontakteja. Siksi mua harmittaa aivan äärettömästi, että tänään tuli tieto, että nykyisen määräaikaisuuden jälkeen jatkoa ei ole enää luvassa.

Osasin kyllä odottaa tämän tapahtuvan. Olihan kyseessä määräaikainen työ. Silti olen tällä hetkellä surullinen ja vihainen. Onhan tätä sopimusta toki jäljellä vuoden loppuun asti, mutta sen jälkeen mulla ei olekaan elämässä enää mitään kunnon sisältöä. Toki odotan tällä hetkellä vielä tietoa opiskelupaikasta, mutta kaikki realiteetit huomioon ottaen pidän sen saamista hyvin epätodennäköisenä.

On tässä se hyvä puoli, että tiedät jo nyt että hommat loppuu. Puoli vuotta aikaa hakea uutta duunia tai vaikka sitä opiskelupaikkaa, kuten olet tehnytkin.
Esimerkiksi konkurssitapauksessa se on kaksi viikkoa palkkaa ja se on siinä.

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se onkin jotakuinkin ainoa valopilkku tässä. Tosin usko työn löytymiseenkään ei ole ihan hirveän korkea, kun koulutusta ei ole muuta kuin ylioppilastutkinto, ja tämän nykyisen työn saaminenkin oli pieni ihme. Sitä ennen olin hakenut vaikka kuinka moneen paikkaan enkä päässyt mihinkään.

Vaikka usko juuri mihinkään ei ole tällä hetkellä hirveän korkea, niin siitä huolimatta mä yritän. En mä halua loppuikääni olla Kelan elätti.

Joo, ei ole työn saanti aina helppoa. En toki tiedä, millaista työtä haet ja oletko kuinka kykenvä/halukas esimerkiksi johonkin pikaruokapaikka- tyyppiseen työhön, joita suht hyvin löytää. Jos on tosiaan halua ja fyysistä kykyä.
Työn haku itsessään on tietysti välillä aika raastavaa, mutta sekin kannattaa ottaa oppina. Haastatteluin pääsy jo käy hyvänä harjoitteluna tulevaa työn hakua ajatellen.
Joskus yli 10 vuotta sitten silloisen työnantajan leipiin haki tyyppi, joka oli tyyliin jotain 20 vuotta ollut pizzeriassa töissä. Sen tyypin halu töihin oli todella silmiinpistävä. En voinut palkata sitä toimistoduuniin, kun ei ollut mitään pohjaa edes sinne päin. Jos joku tuotannon duuni olisi ollut auki, olisin varmasti vinkannut, että ottakaa tää jätkä heti sinne, tekee mitä vaan. Asennetta ei voi korvata millään.

Toivottavasti löydät jotain uutta.

P.S. Minullakaan ei ole loppuun suoritettua tutkintoa kuin ylioppilas -98 ja jotenkin tässä on pärjätty.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaikki Mobile Payta ja Google Payta tuskailevat... Voi kun ongelma olisikin se.

Minusta on hyvin huolestuttavaa, että kaikki palvelut siirretään nykyään yhä enemmän kännykällä käytettäväksi. Nettipankitkin luopuvat avainlukulistoistaan.

Tottakai siinä on puolensa, mutta mitäs jos hukkaat sen laitteen? Sen jälkeen olet ihan kädetön. Varsinkin jos se laite on ainoa, ei ole vaikkapa työpuhelinta. Se kulkee mukana.

Itse pystyn kyllä olemaan kaikkien näiden kännykkäpalveluiden käyttäjä, se ei ole ongelma. Mutta näen tässä itse potentiaalisen riskin. Mukana kulkeva, suhteellisen pieni laite. Siitä on moni asia kiinni.

Tämä nykyaika vituttaa aika usein nelikymppistäkin. Ja sitten sanotaan, että älä äijä vingu.

Glove

Jäsen
Kaikki Mobile Payta ja Google Payta tuskailevat... Voi kun ongelma olisikin se.

Minusta on hyvin huolestuttavaa, että kaikki palvelut siirretään nykyään yhä enemmän kännykällä käytettäväksi. Nettipankitkin luopuvat avainlukulistoistaan.

Tottakai siinä on puolensa, mutta mitäs jos hukkaat sen laitteen? Sen jälkeen olet ihan kädetön. Varsinkin jos se laite on ainoa, ei ole vaikkapa työpuhelinta. Se kulkee mukana.

Itse pystyn kyllä olemaan kaikkien näiden kännykkäpalveluiden käyttäjä, se ei ole ongelma. Mutta näen tässä itse potentiaalisen riskin. Mukana kulkeva, suhteellisen pieni laite. Siitä on moni asia kiinni.

Tämä nykyaika vituttaa aika usein nelikymppistäkin. Ja sitten sanotaan, että älä äijä vingu.
Mullahan hajosi puhelin tuossa joku aika sitten. Näyttö pimeäksi, eihän sillä sitten mitään tehnyt. Uusi puhelin kaupasta, no problem tähän asti. Lataa Nordean tunnuslukusovellus, aktivoi se uuteen laitteeseen. Eipä mennytkään enää jouhevasti. Softa antoi kolme vaihtoehtoa, yksi oli, että siirrä aktivonti vanhasta laitteesta. Ei onnistu kun se vanha laite ei toimi. Toista kohtaa en muista ja kolmas, mikä soveltui omaan tilanteeseen oli aktivointikoodi, jonka kanssa piti sitten olla Nordean postitse lähettämä PIN-koodi. Eipä siinä sitten muuta kun tilaa PIN ja odota. Nyt taas toimii.

Miten muuten semmoisessa tilanteessa onnistuu kun ihmiseltä pöllitään lompakko ja sen mukana kaikki mahdolliset kortit. Et voi maksaa kortilla, et saa seinästä rahaa etkä voi nostaa konttorissa tililtä kun et voi todistaa henkilöllisyyttäsi. Saako poliisiltakaan uuta henkilökorttia tai passia jos et pysty todistamaan olevasi sinä itse? Ja mistä saat rahaa sillä aikaa kun odotat sitä uutta henkilökorttia? Ja miten edes hommaat kuvan siihen henkilökorttiin kun et voi maksaa valokuvaajalle, koska korttisi vietiin.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Hankin GTA V:n PS4:lle. Tuolla noin onlinessa kaiken mualiman hispanot ja ählämit rääkyy sekä laulelee rukouslaulujaan toinen edellä ja toinen toistaen.

Oon tätäkin peliä pelaillut silloin aikanaan kun nämä tuli. Nytten 20 vuotta myöhemmin eksyksissä. Auttakaa nyt saatana miten noi saa vaimennettua!

Nykyaika on perseestä.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hankin GTA V:n PS4:lle. Tuolla noin onlinessa kaiken mualiman hispanot ja ählämit rääkyy sekä laulelee rukouslaulujaan toinen edellä ja toinen toistaen.

Oon tätäkin peliä pelaillut silloin aikanaan kun nämä tuli. Nytten 20 vuotta myöhemmin eksyksissä. Auttakaa nyt saatana miten noi saa vaimennettua!

Nykyaika on perseestä.

Nyt on kyllä pakko ihmetellä tätä ketjuvalintaa. Ja vielä, että KalPa-kannattaja eksyy KooKoon puolelle vitutusketjuun.

Itse ongelman ratkaisen luomalla oman partyn. Vähän vaimentaa pelin ääniä, mutta saa sumplittua lähes normaalille tasolle.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Nyt on kyllä pakko ihmetellä tätä ketjuvalintaa. Ja vielä, että KalPa-kannattaja eksyy KooKoon puolelle vitutusketjuun.

Itse ongelman ratkaisen luomalla oman partyn. Vähän vaimentaa pelin ääniä, mutta saa sumplittua lähes normaalille tasolle.

No voihan vittu, että ei ollutkaan yleinen Vitutusketju minne viestini meni. Sinne koitin suunnata. Iso sorry kaikille KooKoolaisillle ja kaikkea hyvää teille.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

Nykyaika on perseestä.

Tai sitten tosiaan teet yhden hengen ryhmän pleikkarille jolloin sen äänet ovat etusijalla.

Liitteet

• CEAB895F-76BE-4BE7-B8AA-C45B8AFDCCD9.jpeg
    CEAB895F-76BE-4BE7-B8AA-C45B8AFDCCD9.jpeg
    152,1 KB · kertaa luettu: 161
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy