Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joo... Itse olin vähän päälle kolmekymmentä ja mies muutaman vuoden vanhempi.
Mä muistan tämän maalta. Siis noiden äijien mustasukkaisuuden. Mua se toki nauratti, mutta en olekaan nainen. "Yritäks sä jotain", sanoi yksikin puupää kun tervehdin hänen naistaan, koska olin puhunut naisen kanssa joskus ja katsoin asialliseksi tervehtiä. Ei oo kovin hyvät tarjonnat akoilla landella, no, meillä isossa kylässä miehet taas on "miehiä", joten toivotonta on. En ihmettele yhtään jos isosiittiminen Afrikan kaveri tulee akoille mieleen.

Melkein.

RäpyläRepe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bobs & vagene
Tyttöystävä tilasi elohopeakuumemittarin ja sanoin, että ole varovainen. Huomattiin, että siinä on huono rasia, jossa löysä korkki, ja sanoin, että ole varovainen. Nyt sitten samaan aikaan alas istuessaan sohvalle availi korkkia ja yllätys yllätys kuumemittari meni paskaksi lattialle. En vain voi välttyä "enkö mää sanonut sulle monta kertaa!"-fiilikseltä ja kyllä muistutinkin, ärtymystäni hilliten kuitenkin. "Mutku siinä on huono korkki" ei kelpaa selitykseksi, kun hän on itse sen monesti sanonut ja oli varsin tietoinen siitä ongelmasta.

Onni onnettomuudessa kuitenkin, että iso osa elohopeasta jäi tuubiin ja lopun sain kivilattialla työnnettyä toisiinsa yhdeksi palloksi ja kopattua paperille.

"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." - George W. Bush, 5.8.2004.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tyttöystävä tilasi elohopeakuumemittarin ja sanoin, että ole varovainen. Huomattiin, että siinä on huono rasia, jossa löysä korkki, ja sanoin, että ole varovainen. Nyt sitten samaan aikaan alas istuessaan sohvalle availi korkkia ja yllätys yllätys kuumemittari meni paskaksi lattialle. En vain voi välttyä "enkö mää sanonut sulle monta kertaa!"-fiilikseltä ja kyllä muistutinkin, ärtymystäni hilliten kuitenkin. "Mutku siinä on huono korkki" ei kelpaa selitykseksi, kun hän on itse sen monesti sanonut ja oli varsin tietoinen siitä ongelmasta.

Onni onnettomuudessa kuitenkin, että iso osa elohopeasta jäi tuubiin ja lopun sain kivilattialla työnnettyä toisiinsa yhdeksi palloksi ja kopattua paperille.
Miksi kukaan haluaa elohopeakuumemittarin?

"Legal interpretation takes place in a field of pain and death"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness. That is life."

RäpyläRepe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bobs & vagene
Miksi kukaan haluaa elohopeakuumemittarin?
Täällä Aasiassa vielä varsin yleisiä. Olin itsekin hieman pettynyt, kun ensi kertaa näin mittarin ja huomasin sen olevan elohopeamittari. Jo silloin tiesin, että sitä elohopeaa saa aivan varmasti ruveta keräilemään, kun tyttöystävä kanniskelee mittaria mukanaan joka paikkaan ja mittailee jatkuvasti.

"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." - George W. Bush, 5.8.2004.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Texasin ykkösketju: Gibbons - Hill - Beard
Mä muistan tämän maalta. Siis noiden äijien mustasukkaisuuden. Mua se toki nauratti, mutta en olekaan nainen. "Yritäks sä jotain", sanoi yksikin puupää kun tervehdin hänen naistaan, koska olin puhunut naisen kanssa joskus ja katsoin asialliseksi tervehtiä. Ei oo kovin hyvät tarjonnat akoilla landella, no, meillä isossa kylässä miehet taas on "miehiä", joten toivotonta on. En ihmettele yhtään jos isosiittiminen Afrikan kaveri tulee akoille mieleen.
Mulla oli viidesluokkalainen oppilas vanhempainvartissa isänsä ja äitinsä kanssa. Isä vaikutti vaiteliaalta, joten juttelin sitten enemmän äidille. Vittu se ukko tuijotti kuin olisi halunnut tappaa. Ja oltiin koululla, puhuttiin lapsen kouluasioista. En todellakaan ollut iskemässä sen muijaa. Toisissa olosuhteissa tosin ehkä olisin, rouva oli aika kuuma pakkaus, mutta töissä mennään asia edellä.

You can call me lost, I call it freedom.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla oli viidesluokkalainen oppilas vanhempainvartissa isänsä ja äitinsä kanssa. Isä vaikutti vaiteliaalta, joten juttelin sitten enemmän äidille. Vittu se ukko tuijotti kuin olisi halunnut tappaa. Ja oltiin koululla, puhuttiin lapsen kouluasioista. En todellakaan ollut iskemässä sen muijaa. Toisissa olosuhteissa tosin ehkä olisin, rouva oli aika kuuma pakkaus, mutta töissä mennään asia edellä.

Menenkin tästä Murhainfoon Ajankohtaista-osioon, onko surmalle jo ketju. "Jarno [nimi hyvällä säkällä muutettu] ei vieläkään tiedä, miksi hän tappoi. Jarnoa ei tarvitse odotella maanantaiksi töihin."

Melkein.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Texasin ykkösketju: Gibbons - Hill - Beard
Menenkin tästä Murhainfoon Ajankohtaista-osioon, onko surmalle jo ketju. "Jarno [nimi hyvällä säkällä muutettu] ei vieläkään tiedä, miksi hän tappoi. Jarnoa ei tarvitse odotella maanantaiksi töihin."
Älä suotta, ei ole ajankohtaista. Tapahtuneesta on pari vuotta, ja tietääkseni kaikki osapuolet elävät. Jarnokin.

You can call me lost, I call it freedom.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja jengi siinä ympärillä puhtaasti myötätunnosta ja säälistä yrittää esittää kiinnostunutta, kuinka Unelma Sirpa-Leena taas osasi hienosti napata mutsiaan kaula-aukosta kiinni ja kiskoa alaspäin. No se itse asiassa onkin ihan kiva temppu. Kai mäkin sit alan pehmetä tohon paskaan saatana.
Osaan minäkin tuon tempun. Mutta litsaria tulee, joten en tee. Vauvalle ei tulisi. On se kumma kun lihaa syövää keski-ikäistä valkoista lihavaa heteromiestä sorretaan joka käänteessä.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt se vitutus ja saatana gonahdus iski. Vittu yhtään ei kiinnostaisi mennä minnekään vitun armeijaan taas. Saatana paljon mieluummin aloittaisin huomenna uuden työviikon, mutta ei vittu kun täytyy mennä juoksemaan johonkin vitun märkiin poteroihin tähtäilemään mielikuvitusolentoja. Helvetin kivaa ja hauskaa saatana.

"Ja pahimpia on aamut
joiden päättymistä ei näy"

Ishmael

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Vancouver Canucks
Osaan minäkin tuon tempun. Mutta litsaria tulee, joten en tee. Vauvalle ei tulisi. On se kumma kun lihaa syövää keski-ikäistä valkoista lihavaa heteromiestä sorretaan joka käänteessä.
No mä en ehkä mutsiani menis vetämään kaula-aukosta, oon sen verran nössö. Mutta monen muun kaula-aukkoa raottaisin oikein mielelläni. Kukapa ei.

”Tykkäät laittaa viestejä, joissa on vähän sisältöä ja paljon provoa.”
Käyttäjän Hamu luonnehdinta Ishmaelista 15.10.2020.

Partakus

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt se vitutus ja saatana gonahdus iski. Vittu yhtään ei kiinnostaisi mennä minnekään vitun armeijaan taas. Saatana paljon mieluummin aloittaisin huomenna uuden työviikon, mutta ei vittu kun täytyy mennä juoksemaan johonkin vitun märkiin poteroihin tähtäilemään mielikuvitusolentoja. Helvetin kivaa ja hauskaa saatana.
Vemppaa hyvä mies.

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vemppaa hyvä mies.
Ehdottomasti! Nyt armoton känni päälle vielä kun kerkiät ja sitten krapulassa vemppaamaan. Suosittelen toistamaan vapautuksesta riippuen ainakin keskiviikkoon asti joka päivä. Torstaina tai perjantaina voi sitten osallistua palvelukseen normaalisti, että tilastoissa näyttää että tulihan sitä viikolla jotain tehtyä. Ja sitten lomille hyvillä mielin.

Ei ihminen elä pelkällä kananmunalla ja lihalla.

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No helvetti kai se on pakko hakea vaikka alkuviikoksi veemmmteeälläää.
Eiks tää vmtl ollut se huonoin vaihtoehto noista? Kun tuollahan joutuu lähtemään harjoituksiin mukaan. Ei vaan tarvitse kantaa taisteluvarustusta ja muistaakeni ei tarvitse juurikaan mitään tehdä, mutta joutuu siellä ulkona värjöttelemään kylmässä. Vapautus palveluksesta taisi olla se millä pääse sluibaamaan kaikesta ja vaan makaamaan tuvassa punkalla. Tietysti kovimmat äijät vetää pari viikkoa kotihoitoa, niin voi sitten ihan kotopuolessa sluibailla menemään.

Suurin ongelma on se, että ei ole ongelmia, on vain ratkaisuja.

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Armeija- talvi -08 oli tismalleen tätä talvea vastaava. Kyllä muistan sen vittumaisen alakulon kun sunnuntaina vesi sateessa lähti takaisin kasarmille. Olisi kunnolla vaikka pakkasta, mutta ei. Pelkkää vesisadetta tai räntää vain. Säälläkin on tuossa firmassa merkitys mielentilaan. Mutta usko pois, takuulla alkaa helpottamaan mitä pidemmälle palvelus etenee. Itsellä oli loppupuoliskolla ihan mukavaakin. Ja vuosien jälkeen se paikka tuntui todella tekevän minusta miehen.

Voisin aloittaa vaikka heti huomenna uudestaan varusmies- palveluksen.
RIP Hennala.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, HIFK
Olin viikonloppuna pienten jääkiekkojuniorien kiekko-ottelussa vaihtoaitiossa peluuttamassa jätkiä (ja tyttöjä). Ensimmäisen pelin edetessä jouduin miettimään, että uskallanko päästää meidän pelaajia edes kentälle, kun vastapuolella oli yksi pelaaja, jonka tarkoitus vaikutti olevan saada meidän pelaajat vahingoitetuksi. Ja vastapuolen valmentajat eivät tietenkään omissa kultapuppeleissa nähnyt mitään vikaa. Kyseessä siis 7-8-vuotiaat lapset.

"Se on ihmeellistä, miten paljon kykenee tekemään ilman, että tekee yhtään mitään. Tärkeintähän on vain näyttää kiireiseltä."

Idea varastettu, lopullinen muoto oma.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olin viikonloppuna pienten jääkiekkojuniorien kiekko-ottelussa vaihtoaitiossa peluuttamassa jätkiä (ja tyttöjä). Ensimmäisen pelin edetessä jouduin miettimään, että uskallanko päästää meidän pelaajia edes kentälle, kun vastapuolella oli yksi pelaaja, jonka tarkoitus vaikutti olevan saada meidän pelaajat vahingoitetuksi. Ja vastapuolen valmentajat eivät tietenkään omissa kultapuppeleissa nähnyt mitään vikaa. Kyseessä siis 7-8-vuotiaat lapset.
Valmentajien poikia taisi olla tuo oman elämänsä Jarkko Ruutu. Voi voi kun nyt profiloin sukupuolisesti, saattoihan se olla tyttökin. Olen sika.

Melkein.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
HAHAHAHAHAHAHAAA!! HAJOO SIIHEN ÖÖÖÖÖ NOLLAT ÖÖÖÖÖÖÖ GONA KUITTAA RESERVISTÄ HÖHÖHÖHÖÖÖÖ KENRAALI TÖTTERSTÖM OLI MUUTEN VITUN HULLU JÄTKÄ!!!!!

Nyt jäin silti miettimään, että kuinkahan monta prosenttia inttipäivistäni oli semmosia että olin jossain vapautuksessa, kyllä niitä oli nimittäin ihan vitusti. Ihan alussa jaksoin tsempata siellä, mutta sitten kun tajusin että 6 kuukauden sijaan joudunkin olee 9 kuukautta siellä, niin siihen loppui tsemppi ja alkoi armoton vätystely. Lonkalta arvioisin että varmaan ainakin kolmasosan 270 päivästäni olin vemppaamassa tai jossain, ai että ne oli hienoja päiviä kun oli kuumetta ja sai jäädä sinne tupaan nukkumaan, oliko se nyt VUP ja VP millä sitä pääsi harrastamaan. Pari kertaa taisin saada jotenkin huijattuakin itelleni noita tommosia, useimmiten tuli kyllä vain vemppaa kun kävin jotain muuten vaan voivottelemassa. Kyllä silläkin pääsi jostain marsseista ja semmosista eroon. Olin kanssa jotenkin B-mies osan palveluksesta, sen takia aina sainkin sit ainakin vemppaa kun ei napannut mikään ikävän asian tekeminen, mutta sitten sotilaspassissa lukee kuitenkin kuntoisuusluokan kohdalla A.

Mutta vittu että se Kenraali Börgerströmi oli ihan saatanan kilari natsi, muistatteko kun se veteli jarrua kesken kovapanosammuntojen ja huusi vaan TETSARI ja KUSILUISTIN kun makkipakki oli gineksessä korohoron spadejen kaa? Kerran se kanssa kanto täyspakkausmarssilla 400 telamiinaa repussaan ja veti samalla kyljelleen kaatunutta pasia ja cooperissa se juoksi 14 minuuttia ja ampu aina keskelle kahtakymppiä vaikka 600 kilometrin päästä haulikolla! Ja se oli Jokeri-fani! No ei vittu se nyt oli liioittelua.

RAPORTOI

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kuopion Palloseura
Pari kertaa taisin saada jotenkin huijattuakin itelleni noita tommosia, useimmiten tuli kyllä vain vemppaa kun kävin jotain muuten vaan voivottelemassa. Kyllä silläkin pääsi jostain marsseista ja semmosista eroon. Olin kanssa jotenkin B-mies osan palveluksesta, sen takia aina sainkin sit ainakin vemppaa kun ei napannut mikään ikävän asian tekeminen, mutta sitten sotilaspassissa lukee kuitenkin kuntoisuusluokan kohdalla A.
Itselle kovin armeijasaavutus oli se kun E-kaudella sain pikkuisen juksaamalla itselle matka-ajan pidennyksen ja viikot lyhenivät käytännössä nelipäiväisiksi. Ei tuossa nyt mitään suurta maanpetosta tehty, ainoastaan sen verran että vähän koijasin Pieksämäen julkisten liikenneyhteyksien aikatauluissa. MAP:n kun saa sillä jos asuu yli viiden kilsan päässä sieltä mihin armeijan oma kuljetus sinut jättää ja sieltä ei enää liiku julkisia kulkuneuvoja sen jälkeen kun olet päässyt perille.

Noh, itsellähän tuota matkaa juna-/bussiasemalta oli 5,1 kilometriä ja laitoin MAP-hakemukseen että busseja ei kulje enää kodin suuntaan sen jälkeen kun intin kyyti on tuonut perille. Todellisuudessa niitä olisi vielä kulkenut (kukaan ei tarkistanut) muistaakseni parikin kappaletta ja toisekseen käytännössä 100% varmasti olisin myös jonkun kyydin saanut aina kotiin asemalta. Mutta läpi meni että pätkähti.

Olihan se silleen ihan kliffaa kun perjantaina lomille valmistautuminen alkoi klo 9.40 ja lomat alkoi klo 10.40. Siellä muut vielä sykkivät menemään ja tuohon aikaan lomat taisi alkaa perjantaisin vasta kuudelta illalla, nykyäänhän nuo alkavat paljon aiemmin. Kyllähän tuo hieman pahennusta aiheutti lähinnä muissa jääkäreissä, jotkut alikessutkin vähän pohtivat että mitäs vittua mutta ei se onneksi mihinkään paskanakkeihin koskaan johtanut. Nopeasti se sitten muiltakin unohtui.

VMTL:ää ei tullut kuin kahdesti, ekan kerran E-kauden marssin jälkeen jalat vähän kipeytyivät niin siitä yksi päivä ja toisen kerran sitten kun possunuha jylläsi menemään niin otettiin se rokote niin siitä tuli automaattinen yhden päivän huili. Olinkin supersotilas.

Pedon rinnassa on sydän ikiroutainen

BANZAI!

Kari Runk

Jäsen
Intistä oikeastaan eniten jäi harmittamaan ja vituttamaan ne torspot, ketkä kusivat sen lämmin vesipullo -kikan veksiin mennessä. Tietysti siitä piti alkaa huutelemaan isommallekin porukalle, ja eiköhän joku saatanan sankari napannut vesipullon kainalostaan jonkun ohikävelevän skapparin edessä. Sen jälkeen ainakin jokusen viikon ajan ilmeisesti joutui jonottamaan ilman paitaa siinä veksin rakennuksen aulassa, jos veksiin aamulla lähti.

Sitten oli tietysti näitä hardcore-vemputtajia, joista yksi taisi kerran syödä pari röökiäkin aamupalan jälkeen. Lopputulemana kyseinen tykkimies oli helvetin huonovointinen, mutta kuumetta ei noussut ja vapautusta ei annettu, ehkä vemppahistorian takia. Kärsi kyllä sen aamupäivän ja pahasti, mutta kyllähän se nauratti.

"Että minua pistää vihaksi tämä ajattelu, että kaikki mielipiteet ovat muka tasa-arvoisia. Eivät ole. Osa on paskoja. Niiden takana ovat idiootit. Internet on kuin joku ajattelun Idols-kilpailu, että sinne vaan, sinne vaan jokainen, jolla ei ole mitään pätevyyttä ajatella monimutkaisia asioita, menee mesoamaan suuna päänä ilman minkäänlaista itsekritiikkiä, ja sitten loukkaantuu, kun joku ei vaan tykkää."

Partakus

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No helvetti kai se on pakko hakea vaikka alkuviikoksi veemmmteeälläää.
Kannattaa suoraan vp.tä ottaa. Aikanaan se oli helppoo kun kuumemittariin ravisti sopivan lukeman, jos elohopea katkes niin vei mittarin vaihtoon sanoen että annoit rikkinäisen, Tiedä sitten nyttemmin kun varmaan nää elektroniset mittaustavat käytössä? Kerran hoitaja oli olevinaan hukannut antamani mittaustuloksen ja laittoi tollasen elektronisen suuhun,ja eihän sitä lämpöö ollu ja sitten löytyi se ravistettu tulos jossa lämpöa oli. Sanoin että siinä se ongelma onkin kun lämpö heittelee ja tuloksena 2 vp.tä. Ja voi että minä vemppasin ja paljon.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kuopion Palloseura
Kannattaa suoraan vp.tä ottaa. Aikanaan se oli helppoo kun kuumemittariin ravisti sopivan lukeman, jos elohopea katkes niin vei mittarin vaihtoon sanoen että annoit rikkinäisen, Tiedä sitten nyttemmin kun varmaan nää elektroniset mittaustavat käytössä?
Toki voi pyytää myös että mittaa kuumeen persereiästä. Näyttää aina jotain puoli astetta enemmän kuin mitä kainalosta.

Pedon rinnassa on sydän ikiroutainen

BANZAI!

Ishmael

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Vancouver Canucks
Kannattaa suoraan vp.tä ottaa. Aikanaan se oli helppoo kun kuumemittariin ravisti sopivan lukeman, jos elohopea katkes niin vei mittarin vaihtoon sanoen että annoit rikkinäisen, Tiedä sitten nyttemmin kun varmaan nää elektroniset mittaustavat käytössä? Kerran hoitaja oli olevinaan hukannut antamani mittaustuloksen ja laittoi tollasen elektronisen suuhun,ja eihän sitä lämpöö ollu ja sitten löytyi se ravistettu tulos jossa lämpöa oli. Sanoin että siinä se ongelma onkin kun lämpö heittelee ja tuloksena 2 vp.tä. Ja voi että minä vemppasin ja paljon.
Intin villapaidat on kuumemittarin paras ystävä. Ei tarvitse edes ravistaa, sen kuin vain varovasti hankaa villapaitaan sitä metallikärkeä, niin saa aika tarkasti säädettyä lukemat sopiviksi.
Isot pojat siis kertoivat, itsehän en moista...

”Tykkäät laittaa viestejä, joissa on vähän sisältöä ja paljon provoa.”
Käyttäjän Hamu luonnehdinta Ishmaelista 15.10.2020.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy