Mainos

Vitutusketju

• 10 702 211
  • 56 253

A Siente

Jäsen
Hajosi mikro. Pyörii ja pyörii, mutta mitään ei tapahdu. Mikä siinä on että kun yksi asia menee vituiks, niin sen jälkeen menee kaikki. Pienistä asioista kertyy iso vyöryvä pallo. Mikron kohdalla itselläni katkesi kamelin selkä. Onhan se joltain 80-luvulta varmaan ja uuden saa suht halvalla. Ei vaan yhtään jaksaisi mitään ylimääräistä. Vituttaa ihan huolella. Taitaa olla että riipaisen tänään kovan kännin.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hajosi mikro. Pyörii ja pyörii, mutta mitään ei tapahdu. Mikä siinä on että kun yksi asia menee vituiks, niin sen jälkeen menee kaikki. Pienistä asioista kertyy iso vyöryvä pallo. Mikron kohdalla itselläni katkesi kamelin selkä. Onhan se joltain 80-luvulta varmaan ja uuden saa suht halvalla. Ei vaan yhtään jaksaisi mitään ylimääräistä. Vituttaa ihan huolella. Taitaa olla että riipaisen tänään kovan kännin.
Mulla kävi eri tavalla. Mikrossa ei pyörinyt lautanen, mutta muuten toimi.

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Palkkasin tossa n. kk sitten remppaukon tekemään suunnilleen päivän homman juhsnnuksen jälkeisellä viikolla, kun itsellä ei kaikkeen aika millään riitä. Sovittiin jo hommat ja tarpeetkin tölle tyypille hankin valmiiksi. No, tänään soitti ja perui vedoten käsikipuun. Mistä tähän hätään saa tekemään enää ketään?? Muutenkin taloyhtiössä putkiremppa menossa, ollaan väistöasunnossa ja parketin hiojakin tulossa heinäkuun alusta.

Tämä päivän homma siis sisäkaton koolaus. Hieman ottaa aivoon, meni aikataulut kokonaan uusiksi.

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Mulla on ollut hammassärkyä etukulmahampaiden tienoilla koko kevään. Kävin tutulla hammaslääkärillä näyttämässä ja hän ei löytänyt mitään vikaa. Välillä särky katosi, mutta nyt on lisääntynyt. Eilen vielä huomasin, että ylähuulen alla ikenissä on pieni paise. Juuri siellä on todennäköisesti tulehtunut ja huomenna aamusta pääsen sitä hoidattamaan. Saa nähdä kuinka iso projekti tulee.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Palkkasin tossa n. kk sitten remppaukon tekemään suunnilleen päivän homman juhsnnuksen jälkeisellä viikolla, kun itsellä ei kaikkeen aika millään riitä. Sovittiin jo hommat ja tarpeetkin tölle tyypille hankin valmiiksi. No, tänään soitti ja perui vedoten käsikipuun.
Melkoinen käsikipu jos nyt peruu juhannuksen jälkeisiä asioita.

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Kannattanee kuitenkin harkita hetki ennekuin lähtee miestä puskaradiolla mustamaalaamaan. Voihan tuo olla vaikka oikeasti loukannut kätensä tms. Tai sitten asia on kuten arvelet, eihän tuota voi tietää.
Juu tottakai malttia, lähtökohtaisestihan oletan toki että kaveri totta puhuu. Omat epäilykset tottakai, kun hivenen epämääräisesti asiasta ilmoittaa. Mutta jatkossa menee siis kategoriaan "en voi suositella" jos puhetta hyvistä tekijöistä tulee.

Ps: onneksi sain tilalle toisen tekijän.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Tänään Suomen jalkapallomaajoukkue olisi pelannut historiansa ensimmäisen arvokisaottelun Kööpenhaminan Parkenilla kauniissa kesäillassa Tanskaa vastaan. Vaan eipä pelaa. Vitun korona.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Tänään Suomen jalkapallomaajoukkue olisi pelannut historiansa ensimmäisen arvokisaottelun Kööpenhaminan Parkenilla kauniissa kesäillassa Tanskaa vastaan. Vaan eipä pelaa. Vitun korona.
Itseäkin tämä vituttaa, mutta olympialaiset kuitenkin lasketaan arvokisoiksi?

K

Kiekkokatsoja

Pelasin netissä korttia. Olisi mukava pelata siten, että no fiksuin/onnekkain voittaa. Fiksuin edellä. Mutta tänään oli pöydässä 3 jotka lätkivät koko ajan kaikki merkit pöytään, liekkö sovittu kimppa, tai soskurahat pelattavissa. Arvonnaksi se vajaa 2 h meni.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Unet sitten päätti suorastaan vittuilla allekirjoittaneelle taas. No enhän mä olisi halunnutkaan toista yötä peräkkäin nukkua normaaleja tunteja.

K

Kiekkokatsoja

Unet sitten päätti suorastaan vittuilla allekirjoittaneelle taas. No enhän mä olisi halunnutkaan toista yötä peräkkäin nukkua normaaleja tunteja.
Menee sitä toisinaan päivä, vähilläkin unilla. Nukkuu sitten joskus.
Lisäys. Mua ei *ituttanut se, kun kävin pytyllä ja.. no tuli aika juoksevaa, hyvä kun kuitenkin tuli, mutta kun pyyhin hanuriani, oli tuotetta enemmän kädessä kuin paperissa.
Sanotko käsipäivää, jos tavataan?
Ok, tuo juttu oli kyllä perseestä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Menee sitä toisinaan päivä, vähilläkin unilla. Nukkuu sitten joskus.
Lisäys. Mua ei *ituttanut se, kun kävin pytyllä ja.. no tuli aika juoksevaa, hyvä kun kuitenkin tuli, mutta kun pyyhin hanuriani, oli tuotetta enemmän kädessä kuin paperissa.
Sanotko käsipäivää, jos tavataan?
Ok, tuo juttu oli kyllä perseestä.
Voi miksi kerroit tämän kun olin juuri menossa aamupalalle. Ihan hilkulla ettei ruokahalut menny just.

Suosikkijoukkue
Sorry.
Oon kai ikuinen pelle.
Ja minä ikuinen värikynän käyttäjä. Ei mua oikeasti niin paljon kuvottanut kuin mitä vastauksestani ehkä saattoi luulla. Ihan pikkuisen vaan ällötti lukea toisen paskastooreja kun olin just menossa syömään :D

K

Kiekkokatsoja

Ja minä ikuinen värikynän käyttäjä. Ei mua oikeasti niin paljon kuvottanut kuin mitä vastauksestani ehkä saattoi luulla. Ihan pikkuisen vaan ällötti lukea toisen paskastooreja kun olin just menossa syömään :D
Nii.
Ite toisinaan havahdutan lukijaa. Jutut viistossa.
Silti kaikki on vaan juttuja. Osa ottaa liian tosissaan kaiken.
Mutta, ilokseni voin kertoa, että toinen käyntikerta oli tyylipuhdas suoritus!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mikäköhän tuossa MobilePayssa mättää kun ei suostu lähettämään minulle vahvistuskoodia? Olishan se kiva jos sen saisi käyttöön tähän uuteen puhelimeen.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mikäköhän tuossa MobilePayssa mättää kun ei suostu lähettämään minulle vahvistuskoodia? Olishan se kiva jos sen saisi käyttöön tähän uuteen puhelimeen.
Onko puhnro oikein. Tai et onko muodossa +358xxx?

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onko puhnro oikein. Tai et onko muodossa +358xxx?
Onhan se. Kokeillut oikeassa ja väärässä muodossa sitä. Voisi pikkuhiljaa ottaa yhteyttä sovelluksen kehittäjien ja kysyä että mitä vittua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy