Vitutusketju

  • 10 535 493
  • 56 130

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Radio Rockin Marce "käykää kommentoimassa/katsomassa Instagramissa" maustemakkara. Vittu, miten väsynyttä ja huokailevaa läppää. Ääneen ajattelu vituttaa myöskin. Kanavan paskin juontaja.

Edit. Twitter vaihdettu Instagramiin, koska siitähän se aina vouhottaa. My bad.
 
Viimeksi muokattu:

Lemminkäinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Radio Rockin Marce "käykää kommentoimassa/katsomassa twitterissä" maustemakkara. Vittu, miten väsynyttä ja huokailevaa läppää. Ääneen ajattelu vituttaa myöskin. Kanavan paskin juontaja.
Aamen. Kun en tarkemmin tunne tämän kaverin taustoja, niin aina miettiny onko sillä joku händikäppi, millä pystyy samaan hyväksynnän luokattomista jutuista huolimatta. Huumeilla/alkoholilla pilannu aivonsa, liikaa pääosumia ammattilaisnyrkkeilijäuran aikana, tms.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oli hyvä pc-peli kesken ja sähköt katkesivat yhtäkkiä puolesta kämppää. Varmaan joku sulake meni. Prkl
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Rumpujen soittaminen meni huonosti. Ainakin jalka toimi huonosti. Meillä on viimeinkin omat rummut kotona, ja se on hyvä asia. Meikäläinen vaatii itseltään paljon, sitten menee huonommin, ja se ei ole hyvä asia. Ärsyttää.





Tästä saa kaikki rumpalit ottaa oppia. Phil Rudd, paras rockrumpali näin ihan peruskompin kannalta. Bonham ja Keith Moon oli luonnonvoimia, Neil Peart oli insinööri. Mutta kukaan koskaan ei ole soittanut sitä tylsää peruskomppia yhtä hyvin tai tarkasti kuin Phil Rudd. Peruskallio, jonka päälle Youngien oli helppo rakentaa.
 

Glove

Jäsen
Lisätään rumpalilistaan vähän eri genren mies, eli Bill Ward, Black Sabbath. En sano, että olisi teknisesti mahdottoman hyvä, mutta hyvin nuo kannut paukkuu sabbathin tuotannossa.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Nyt kun huvittais ja olis aikaa pelata ni eipä toimi mikään peli mitä haluaisin pelata. Upeaa toimintaa EA taas kerran.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Saakeli, meidän sänky hajosi. Vissiin pitäisi ostaa uusi mutta vituttaa jo valmiiksi että pitäisi lähteä johonkin huonekaluliikkeeseen. Inhoan huonekalujen katselua ja ostamista. Ruuvasin sängyn kasaan muutamalla ruuvilla. Se oli tällaista ensiapua mutta pakko se on uusi hankkia. Ei huvita yhtään... Ja huonekalukaupoissa käyntiähän on paheksuttu näin koronakriisin aikana. Voisikohan siihen vedota ja lisätä vaan ruuveja sänkyyn jos sänky osoittaa leviämisen merkkejä...???
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Iisoppi
Olen aina haistellut että oot villi tyttö silleesti, mutta että oikeen sänky rikiksi...? Oh, behave...

Sänky on muuten kodin vempeleistä ehkä tärkein. Kunnon unet on hyvän elämän ehto. Ja jos on paska sänky, niin heijastuu koko eloon. Kannattaa panostaa kunnon nukkupesään.
 

redpecka

Jäsen
Saakeli, meidän sänky hajosi. Vissiin pitäisi ostaa uusi mutta vituttaa jo valmiiksi että pitäisi lähteä johonkin huonekaluliikkeeseen. Inhoan huonekalujen katselua ja ostamista. Ruuvasin sängyn kasaan muutamalla ruuvilla. Se oli tällaista ensiapua mutta pakko se on uusi hankkia. Ei huvita yhtään... Ja huonekalukaupoissa käyntiähän on paheksuttu näin koronakriisin aikana. Voisikohan siihen vedota ja lisätä vaan ruuveja sänkyyn jos sänky osoittaa leviämisen merkkejä...???
Sängyt ei kestä ikinä mitään. Ite olen pari kolme sänkyä hajottanut. Nuorempana ehkä muista syistä kuin vanhempana. Mutta siis pointti on, että paksu runkopatka lattialle on oivin ratkaisu. Siivouskin on helpompaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sängyt ei kestä ikinä mitään. Ite olen pari kolme sänkyä hajottanut. Nuorempana ehkä muista syistä kuin vanhempana. Mutta siis pointti on, että paksu runkopatka lattialle on oivin ratkaisu. Siivouskin on helpompaa.
Nämä raudasta ladatut kestää kovempaakin menoa. Sama sänky alla jo usean vuoden. Naiset vain vaihtuneet viimeisen kolme vuoden aikana tiheään ja on tässä useampi kerralla leikkinyt. Vaan ei näytä tätä enää Ikeasta saavan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen aina haistellut että oot villi tyttö silleesti, mutta että oikeen sänky rikiksi...? Oh, behave...
Joo... minä se olin. Kompastuin itse lattialle jättämääni kirjaan ja kaaduin (holtittomasti) sängylle. Sitä se ei kestänyt vaan yhteen liitokseen tuli murtuma ja siitä tuli hutera. Korjasin vähän ruuveilla. Kyllähän tuo mies on puhunut että sängyn voisi uusia mutta minua ei ole hotsittanut lähteä kaupoille. Olen sitä mieltä ettei uutta tarvita ennenkuin vanha hajoaa. Olen vähän pihi ja "saan myös näppylöitä" huonekaluliikkeista... en viihdy niissä.

Mutta siis pointti on, että paksu runkopatka lattialle on oivin ratkaisu. Siivouskin on helpompaa.
Ai meinaat ettei sieltä alta tarvitse imuroida...
 

redpecka

Jäsen
Nämä raudasta ladatut kestää kovempaakin menoa. Sama sänky alla jo usean vuoden. Naiset vain vaihtuneet viimeisen kolme vuoden aikana tiheään ja on tässä useampi kerralla leikkinyt. Vaan ei näytä tätä enää Ikeasta saavan.
Kyllä mulla hajos ihan rautainen puolentoista ihmisen sänky, ja se ei valitettavasti ollut hurjina nuoruusvuosina. Nykysin kuluu sänkyjä enemmän kuin naisia.

Ai meinaat ettei sieltä alta tarvitse imuroida...
No semmosta joo ajattelin. Muutenkin yksiöstä puolittuu moppauspinta-ala tuollasella järjestelyllä. Nyt mulla ei tosin ole tuollaista patjaa, mutta ehkä joskus isona vielä hommaan omat huonekalut. (Jos on kämppä ja jos on rahaa ja jos enää hotsittaa silloin.)
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
@Kaatosade ai hemmetti... Mun pahimpia painajaisia on juurikin se että lähtisin joku yö ulkoilemaan ja tajuisin vasta ulkona jättäneeni avaimet naulakkoon roikkumaan. Mä kammoan tota skenaariota itseasiassa niin pahasti, että yleensä tarkistan vielä erikseen ennen oven sulkemista, että onhan se avainnippu nyt ihan varmasti siellä missä pitääkin, eli housujen vasemmassa taskussa.
 

Glove

Jäsen
Lukitsin sitten itseni ulos kämpästäni keskellä yötä (alkoholilla ei ollut minkäänlaista osuutta asiaan). Vara-avaimia ei ollut saatavilla, joten ei muuta kuin puhelua huoltoyhtiöön. Sieltä tultiin onneksi nopeasti avaamaan ovi niin ei tarvinnut kauaa odotella rappukäytävässä, mutta voitte arvata, että paljonko se oven avaaminen tähän aikaan yöstä maksaakaan. Niinpä. Näin muutenkin köyhyysrajan alapuolella elävänä ei ihan hirveästi naurata. Siinä meni loppukuun ruokarahat.

Ja ennen kuin kukaan tulee moralisoimaan, niin tiedän kyllä, että oli oma moka ja omaa tyhmyyttä, ja ainoa ketä voin tästä syyttää olen minä itse. Silti vituttaa ihan helvetisti.
Kävi samanlaien moka joskus tammikuussa. 70 € se kustansi viikonloppuna keskellä yötä. 50 € muuten. Vitutti.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@Kaatosade ai hemmetti... Mun pahimpia painajaisia on juurikin se että lähtisin joku yö ulkoilemaan ja tajuisin vasta ulkona jättäneeni avaimet naulakkoon roikkumaan. Mä kammoan tota skenaariota itseasiassa niin pahasti, että yleensä tarkistan vielä erikseen ennen oven sulkemista, että onhan se avainnippu nyt ihan varmasti siellä missä pitääkin, eli housujen vasemmassa taskussa.

Juuri näin. Tuo avainten unohtaminen on minunkin pahimpia pelkojani ja sen takia pyrin tarkistamaankin aina kämpästä lähtiessäni että avaimet ovat varmasti mukana. Ei tule aikuisiällä onneksi kuin yksi kerta mieleen jolloin unohdin avaimet kotiini. Onneksi tuolloin oli kuitenkin alkuilta ja isäni oli kotona ja hänellä oli vara-avaimet. Isäni tuli sitten antamaan minulle avaimet käteen. Sillä ei häntä asuntoonikaan voinut kuitenkaan päästää sillä asunnossani oli ihan hervoton sotku. Oikeasti, se oli sitä aikaa kun olin masentunut ja ryyppäsin ja tuolloin asunnossani oli usein aivan mieletön sotku. Oksettaa nykyään lähinnä kun muistelen sitä sotkua.

Juu, mutta minäkin tarkistan aina kämpästä pois lähtiessäni että avaimet ovat mukana. Isälläni on kyllä vara-avain asuntooni mutta en tiedä voisiko hän tuoda sitä tällä hetkellä tarvittaessa minulle koska isäni on siinä karanteenissa ikänsä vuoksi. Ja maksaahan tuo oikeasti paljon jos joutuu kutsumaan jonkun huoltoyhtiöstä avaamaan oven. Etenkin jos tämä tapahtuu työajan ulkopuolella. Vaikka just keskellä yötä.

Muistan kyllä lapsuudestani sellaisenkin kerran kun sekä minä että veljeni unohdimme avaimet kotiin ja emme päässeet kotiin sisälle heti koulustamme päästyämme. No tuolloin onneksi pihalla oli mailat ja pallot että pystyimme pelaamaan pihalla ja kuluttamaan siten aikaamme. Mutta olipahan äiti ja sisko vähän pettyneitä kun olivat hienosti laittaneet leivät, leikkeleet ja kasvikset meille valmiiksi välipalaeväiksi ja sitten emme päässeetkään heti koulusta päästyämme niiden kanssa herkuttelemaan. Kyllä tämä minuakin kyrsi jonkin aikaa.
 

Glove

Jäsen
Nyt vituttaa jo ohan oikeesti. Auto hyytyi kaupan parkkipaikalle. Nyt se jo korjaamon pihalla ja minä olen 140 € köyhempi. Eihän mulla tuohon vanhaan vehkeeseen mitä hinausvakuutuksia ole, pelkällä liikennevakuutuksella menty. Toki tulee tuo yksi hinaus halvemmaksi kuin jos oisin kuusi vuotta maksanut kaskovakuutusta. Toivottavasti on vaan joku pikkuvika, ettei korjaus käy jumalattoman kalliiksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt vituttaa jo ohan oikeesti. Auto hyytyi kaupan parkkipaikalle. Nyt se jo korjaamon pihalla ja minä olen 140 € köyhempi. Eihän mulla tuohon vanhaan vehkeeseen mitä hinausvakuutuksia ole, pelkällä liikennevakuutuksella menty. Toki tulee tuo yksi hinaus halvemmaksi kuin jos oisin kuusi vuotta maksanut kaskovakuutusta. Toivottavasti on vaan joku pikkuvika, ettei korjaus käy jumalattoman kalliiksi.
Siis jos oot 140€llä selvinnyt autokorjaamolaskusta niin tuohan on ihan poikkeuksellista! Johan ne rokottaa 250€ kun sanot päivää.

edit. Jaaa, se olikin vasta saatu työn alle... No niin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Muuttaminen on ihan perseestä.

Ylimääräistä tavaraa on ihan vitusti. Nyt ihmettelen mihin mä noi kaikki laitan? No on muuttolaatikoita joo, mut tä pakkaus käy hermoille ja pahasti.

Roskiinhan lähtee periaatteessa käyttökelpoista tavaraa, mut tällä aikataululla ei pysty mihinkään kierrätykseen viemään.

Ei kukaan ole 2v vanhaa 42 tuumaista Samsungia vailla? Se ei toimi, mutta huollon mukaan korjaus on muutama kymppi. Lähtee ulkoskantohintaan, eli ilmaiseksi. Nouto viimeistään pe ap.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös