Menisitkö itse jos oltaisiin viemässä 20-40% palkastasi?Takaisin töihin sieltä vätykset ja sassiin!
Menisitkö itse jos oltaisiin viemässä 20-40% palkastasi?Takaisin töihin sieltä vätykset ja sassiin!
Nii-in. Onhan tämä nyt vähän kuin änärin työsulku. Jengi ei mene duuniin kun johtoportaassa ei taivuta alkuunkaan työntekijöiden tahtoon. Vituttaa vaan näin postia odottavan ihmisen näkökulmasta tämä vallitseva tilanne, vaikka toisaalta ymmärrän kyllä myös tuon mainitsemasi näkökannan tähän.Menisitkö itse jos oltaisiin viemässä 20-40% palkastasi?
Lakoilla on tarkoitus vaikuttaa, vaikkakin Suomessa lakkoilu onkin kovin kevyttä. Mikäli noinkin pieni asia, kuten kerroit, niin vaikuttaa.. on lakon tarkoitus toiminut kohdallasi.Vituttaa tietää että mun Levykauppa äxältä tilaamat musat tuskin saapunevat vielä huomennakaan Kampin myymälään vain koska Postin on pakko pitää juuri nyt nälkävuoden pituista lakkoa. Takaisin töihin sieltä vätykset ja sassiin!
Taisi olla sama sääntökirja eilen Mikkelissä tuomaroinneella kaksikolla, vaikkakin kohde loukkaantui tilanteessa. Kun tuomioita voi kerta tuomarien torikokouksen perusteellakin viheltää jälkijunassa, niin olisi voineet poistaa polvitaklaajan pelistä kun tilannetta näytettiin vihellyskonsertin saattelemana tuomaristolle ja yleisölle muutamaankin kertaan mediakuutiolta....
Yhtena kohokohtana mainittakoon toisen tuomarin kommentti vaihtopenkille toimihenkilölle ja yhdelle pelaajista: ei polvitaklauksesta tarvitse antaa jäähyä jos toinen pelaaja ei loukkaannu. Jos kyseinen sääntö löytyy tuomarioppaasta on sääntöa varmaan syytä tarkastella.
Joku saa korjata jos olen väärässä, mutta käsitykseni mukaan tuomarit eivät sieltä mediakuutiolta saa tällaisia tilanteita katsoa.Taisi olla sama sääntökirja eilen Mikkelissä tuomaroinneella kaksikolla, vaikkakin kohde loukkaantui tilanteessa. Kun tuomioita voi kerta tuomarien torikokouksen perusteellakin viheltää jälkijunassa, niin olisi voineet poistaa polvitaklaajan pelistä kun tilannetta näytettiin vihellyskonsertin saattelemana tuomaristolle ja yleisölle muutamaankin kertaan mediakuutiolta.
Eivät saa jälkikäteen katsoa kuin maalitilanteet toki, mutta toisaalta mietin mikä käytännön ero on puida neljästään tilanteen jälkeen että näkikö joku (ja yleensä loukkaantumisen jälkeen joku jopa luulee jotain nähneensä) siihen että vilkaisisi nopeasti videotaululle, minkä jälkeen kaikki näki jotain.Joku saa korjata jos olen väärässä, mutta käsitykseni mukaan tuomarit eivät sieltä mediakuutiolta saa tällaisia tilanteita katsoa.
Soitat sinne terveyskeskukseen ja pyydät että pääsetkö sairaanhoitajalle vielä tänään. Kyllä ne yksityiset suht kalliita ovat.Voihan nenä. Olin varmaan aamulla sen verran väsynyt huonosti nukutun yön seurauksena että olin painanut julkisen puolen terveysaseman vastaajapalvelussa väärää numerovalintaa. Olin painanut valinnaksi tutkimustulokset ja jotain... Ihmettelinkin vähän kun soittivat takaisin vasta kello 13.
Nyt en pääse lääkäriin julkiselle puolelle tänään enää vaan joudun odottamaan huomiselle. Pitäisi kuitenkin melkein lääkäriin päästä vielä tämän päivän puolella. Maksaako yksityisen puolen lääkärit paljon, onko järkevää mennä sinne puolelle vai kannattaako odottaa huomiselle? Vaivana on unettomuus ja huonosti nukkuminen. Jota on jatkunut jo viikon verran.
Ei helvetti, tämäkin vielä.
Ei kait sinne noin vaan soitella, sieltä tulee se takaisinsoittoaika. Tai sitten jonotat tunteja. Näin ainakin viime vuonna, kun sain edellsisestä duunista kenkää ja vaikka periaatteessa olin työsuhteessa vielä puoli vuotta ja palkallisena, niin en ekaksi kehdannut käyttää työterveyshuoltoa. Sitten tajusin ne jonot, niin menin ex-työnantajan työterveyteen.Soitat sinne terveyskeskukseen ja pyydät että pääsetkö sairaanhoitajalle vielä tänään. Kyllä ne yksityiset suht kalliita ovat.
Mutta jos jotenkin @vilperi pystyt huomiseen odottamaan, odota. Ne yksityiset on kalliita.
Tuohan olisi se paras juttu. Toivotaan tuota.Jos siis huomenna enää tarvetta on. Voihan se olla myös että saan tulevan yön jo hyvin nukuttua ja silloinhan minun kannattaa mennä töihin.
Toki voihan tuotakin livenä tehdä, mutta komediaohjelmissa on toisaalta ihan hyvä, että ne paskimmat jutut jää sinne leikkaukseen. Mutta nyt haetaan somepöhinää.YLEN viihde- ja kulttuuriohjelmien tilaaja Arttu Nurmi sanoo, että Villi kortti -ohjelma loppuu Ylellä nykymuodossaan. Päätöstä ei ole tehty ohjelman laadun vuoksi, vaan siksi, että Yle aikoo uudistaa laajemmin tapaansa tehdä tv-viihdettä.
”Olemme siirtymässä ensi vuoden aikana suoriin lähetyksiin. Television voima on hyvin pitkälti suorissa lähetyksissä ja tapahtumallisuudessa. Tarkoitan sillä ohjelmia, jonne yleisö voi päästä reaaliaikaisesti myös paikan päälle. Tämä trendi voimistuu tv:ssä vuosi vuodelta”, Nurmi sanoo.
Luin vartti sitten saman uutisen ja tulipahan taas olo, että yle kairaa perseeseen ja kovaa. Yhden livejakson taisivat tehdä ja olikin ihan ok, mutta jutussa kuitenkin jätettiin jatko avoimeksi...Villi kortti sitten loppuu tämän syksyn tuotantokauteen (hesarin uutinen). Eikä jää suosiosta kiinni, kun TV2:sen toiseksi suosituin ohjelma vissiin.
Toki voihan tuotakin livenä tehdä, mutta komediaohjelmissa on toisaalta ihan hyvä, että ne paskimmat jutut jää sinne leikkaukseen. Mutta nyt haetaan somepöhinää.
Louhimies joutui paljon pahempaan metoo-kohuun, vaikka häntä ei epäilty mistään rikoksesta ei hän ahdistellut ketään. Näin Suomessa.Luin tuon Baltzarin toimintaan liittyvän Hesarin jutun. Todella surullista nuorten kannalta, sillä he ovat tässä jutussa uhreja ja kärsijöitä.
Se, mikä tässä jutussa vituttaa, niin eikö tuon pitäisi olla olla jokaiselle aikuiselle ihmiselle ihan ilmiselvää, miksi tuollaiset äijät keräävät ympärilleen nuoria tyttöjä. Osa noista tytöistä on ollut ihan lapsia vielä ja aikuiset eivät uskalla kysyä mitä helvetin touhua tuo on ja kyseenalaistaa ”koulutusmetodeita”.
Ihan sama, miten karismaattinen ja uskottava ihminen on kyseessä, kyllä aikuisen pitäisi ymmärtää, että asia on juuri se, miltä se oikeasti näyttää, ei se mitä sen halutaan sulavasti uskotella olevan.
Villi kortti sitten loppuu tämän syksyn tuotantokauteen (hesarin uutinen). Eikä jää suosiosta kiinni, kun TV2:sen toiseksi suosituin ohjelma vissiin.
Toki voihan tuotakin livenä tehdä, mutta komediaohjelmissa on toisaalta ihan hyvä, että ne paskimmat jutut jää sinne leikkaukseen. Mutta nyt haetaan somepöhinää.
Tätini mies pyytää kertomaan että FOX näyttää CSI Miamia yhdeksältä muistaakseni kaikkina muina päivinä kuin sunnuntaina (eli ei pelkästään mutta lähes päivittäin). Se on tädin miehen lempiohjelma jonka äärellä torkkua illalla.Voi kun CSI Miamia ja Horatio Cranen nerokkuutta voisikin seurata livenä, maksaisin mielelläni siitä kanavasta joka pelkästään sitä näyttäisi. Tai edes jostain suoratoistopalvelusta
Kiitos tätisi miehelle, toki tiedän että CSI Miami pyörii edelleen suomalaisilla tv-kanavilla, aina kun mahdollista, viritän itseni FOX:n nettitv:n äärelle.Tätini mies pyytää kertomaan että FOX näyttää CSI Miamia yhdeksältä muistaakseni kaikkina muina päivinä kuin sunnuntaina (eli ei pelkästään mutta lähes päivittäin). Se on tädin miehen lempiohjelma jonka äärellä torkkua illalla.