Toivoin tietenkin että Kakko menisi ekana ja tulisi Devilsiin. Olen 90-luvulta lähtien seurannut NHL:lää ja toivonut että näkis että suomalainen menisi ekana. Ja siitä lähtien kun Devilsistä tuli suosikkijoukkue niin olen toivonut että joku todella hyvä suomalainen eksyisi jengiin jossa nyt ei hirveesti ole suomalaisia nähty. Tossa nyt oli pienet mahdollisuudet lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Itse pidin myös Kakko parempana pelaajan. Huomasin heti että Devilsin drafti päätös vituttaa yhtä paljon kuin kaikki ne katkerat finaalitappiot mitä on penkkiurheilijana kokenut. Tällä hetkellä Hughesin naama ärsyttää ihan helvetisti joten pakko oli lopettaa somessa Devilsin ja NHL uutisten seuraaminen. Jokainen palstatoveri joka on joskus kokenut suosikkijoukkueensa finaalitappion tietää kuinka se on suolaa haavoihin kun tulee niitä mestaruusjuhlinta uutisia tulee silmille.
Tiedän kyllä Hughes on varmaan hyvä pelaaja mutta just nyt se lämittää yhtä paljon kuin Nummista se hopea mitalli Torionosta. Juu on ihan hieno juttu.... Mutta pettymys on vaan niin kova että kokemuksesta tiedän että menee hetki kun taas jaksaa lätkästä innostua. Oishan tuolla vielä free agent frenzy tulossa joka on NHL seuraajalle se loppuhuipennus, mutta just nyt on "ihan sama" fiilis sen asian suhteen. Kattelen sitten ehkä teksti-tv:stä tärkeimmät siirrot.
Mutta nyt menen saunaan mököttämään. Ei muuta kuin hyvät jussit palstatovereille!
Ymmärrän! Auttaako olotilaan yhtään edes P.K "piereskelijä" Subbanin siirto Devilsin?