Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tekee ihan vitun höpöä saada työkkäriltä kirje, jossa mainitaan että en ole oikeutettu työttömyysturvaan, sillä olen ollut päätoiminen opiskelija 2015 alkaen ja että olen kuulemma ilmoittanut opiskelevani media-assistentin tutkintoa enkä ole esittänyt esittänyt opintojeni päättyneen. Lopussa mainitaan myös että tähän lausuntoon ei saa erikseen hakea muutosta valittamalla. Että kiva.
Itseasissa lähetin heti saatuani työkkäriltä tekstiviestin minulle opastettuun sähköpostiin liitteenä kuvat merkonomin todistuksestani joten Sannin sanoin "että mitähän vittua?". Toki jos tämä kirje on lähtenyt työkkärin päästä minulle jo keskiviikkona, jolloin vasta tuon sähköpostin laitoin niin sitten ymmärrän mutta vituttaa ja hämmentää silti.
Itseasissa lähetin heti saatuani työkkäriltä tekstiviestin minulle opastettuun sähköpostiin liitteenä kuvat merkonomin todistuksestani joten Sannin sanoin "että mitähän vittua?". Toki jos tämä kirje on lähtenyt työkkärin päästä minulle jo keskiviikkona, jolloin vasta tuon sähköpostin laitoin niin sitten ymmärrän mutta vituttaa ja hämmentää silti.