Autoa hankkiessa pitää aina muistaa vaatia liikkeeltä kaksi asiaa. Jakohihnan on oltava juuri vaihdettu ja akun pitää olla uusi. Ellei ehdot täyty, kauppaa ei tule.Ei auto käynnistyny muijalla aamulla kun akku loppu, johan tuo pari viikkoa ehti taloudessa ollakin.
Vielä ei vituta mutta todennäköisesti autoliikkeeseen kohdistuvan puhelun jälkeen vituttaa.
Kahtellaan.
Autoa hankkiessa pitää aina muistaa vaatia liikkeeltä kaksi asiaa. Jakohihnan on oltava juuri vaihdettu ja akun pitää olla uusi. Ellei ehdot täyty, kauppaa ei tule.
Vakuutukset on hyvä tosiaan olla kunnossa. Mulla paukautti prätkäjätkä kylkeen kolmion takaa tossa takavuosina, pelkääjän paikan ovi rusinaksi. Just oli Lappiin lähtö seuraavana päivänä. Hertziltä haettiin sitten auto ja Tapiola maksoi.Ketjukone ja apulaitehihna juur vaihdettu. Ilmeisesti osunu tyyppivika ja paskoo alkuperäisen akun. Eipä tuossa varsinaista ongelmaa ole mutta saavat tarkastaa huoltonsa laadun että sen puolesta kaikki hyvin ja laittaa uutta akkua tilalle. Samalla hinurilla tulee mulle tänne kätevästi sijaisauto ja palauttelen sen kun saavat valmiiksi.
Helppoa ja kätevää mutta näkeepi miten käy.
Ei ollu herra vielä saapunut töihin mutta kymmeneltä sitten uudestaan.
Vakuutukset on hyvä tosiaan olla kunnossa. Mulla paukautti prätkäjätkä kylkeen kolmion takaa tossa takavuosina, pelkääjän paikan ovi rusinaksi. Just oli Lappiin lähtö seuraavana päivänä. Hertziltä haettiin sitten auto ja Tapiola maksoi.
Mulla on ollut korkki kiinni jo 19,73 vuottaÄlä ainakaan mene tiedustelujoukkoihin. Melko pienellä etsimisellä olisit löytänyt "vitutusketjun". Veikkaan että kommandohommelit ovat sun juttu.
Korkki ja ketju kiinni.
Ihan ite?Ite jätän auton toisinaan kauemmas, ja siten että ei olisi vieressä ketään.
Teilläpäin on joko autojen kyljet pahasti hakatut, joten ei oo enää mitään väliä vaikka osumia lisää.Ihan ite?
Meillä päin tuo tunnetaan nimellä blondiparkki.
Meillä päin on noita autoja aika vähän.Teilläpäin on joko autojen kyljet pahasti hakatut, joten ei oo enää mitään väliä vaikka osumia lisää.
Tai sitten niin paljon rahaa, että x määrä kolhuja, ja vaihto uuteen autoon.
Onnenpekka. Kaupan pihalla kenties vain hevoskärryjä ja polkupyöriä?Meillä päin on noita autoja aika vähän.
Minun lempiautoni on musta Mersu. Siinä on keltainen kyltti katolla. Sitä ei tartte itse edes ajaa, vaan epämukavasti kauluspaitaan ahtautunut moniongelmainen someaapo ajaa. Sitten se ilahtuu, kun kysyy että ookko renki.Onnenpekka. Kaupan pihalla kenties vain hevoskärryjä ja polkupyöriä?
Kaupat, marketit, kauppakeskukset ym ruuhkapaikat ovat autojen kyljille, joskus kulmillekin ikäviä paikkoja.
Tänään katsoin komeaa urheiluautoa kävelessäni ohi. Kovin oli kolhittu, huomasin vasta lähempänä. Onneksi en ole kalliin auton omistaja. Joskus toki sellaista ajan.
Onnenpekka siis. Ei välttämätöntä tarvetta autolle. Siinä jää automurheet pois.Minun lempiautoni on musta Mersu. Siinä on keltainen kyltti katolla. Sitä ei tartte itse edes ajaa, vaan epämukavasti kauluspaitaan ahtautunut moniongelmainen someaapo ajaa. Sitten se ilahtuu, kun kysyy että ookko renki.
Onko silloin Uuno Epsanjassa?Onnenpekka siis. Ei välttämätöntä tarvetta autolle. Siinä jää automurheet pois.
Itekkin teen niin, kun 100vuoden päästä jään eläkkeelle, ja muutan vaikka Espanjaan.
Tavallaan. Tosin Italiassa enemmän fiat uunojaOnko silloin Uuno Epsanjassa?
Olin muutama vuosi sitten Uuno Epsanjassa. Periaatteessa myös tänä keväänä kun, olin Lanzarotella. Italiassa en ole koskaan käynyt, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa.Tavallaan. Tosin Italiassa enemmän fiat uunoja
Itse olen kuullut blondiparkiksi nimettävän läpiajoparkkeerausta, jossa ajetaan tyhjän parkkiruudun lävitse edessä olevaan, jotta ollaan keula lähtöruutuun eikä tarvitse peruuttaa pois. Olen tosin ihmetellyt että mikä ilkeilyn aihe on jättää auto sellaiseen paikkaan mistä pääsee lähtemään suoraan? Asioiden helpottaminen arkielämässä ei mielestäni kerro tyhmyydestä, pikemminkin päinvastoin....
Meillä päin tuo tunnetaan nimellä blondiparkki.
Tähän liittyen vituttaa muuten myös ne saatanan möhömahaiset 50-vuotiaat paskavarpaat, jotka yksin kauppaan tullessaan parkkeeraavat aina aivan sinne ruudun oikeaan reunaan, tai siis pikemmin vähän ylikin omasta ruudusta. Ilmeisesti hädin tuskin mahtuvat autosta ulos edes tyhjällä parkkipaikalla, niin onhan se oma kottero hieman täydemmällä parkkipaikalla vedettävä niin kiinni toisen autoon, että siitä raosta ei mahtuisi edes lapsi sisään. Eipä tule ainakaan kolhittua ovilla omaa autoa.Ottaa pattiin, nuo toiset autoilijat, jotka kolhivat auton ovillaan muita. Ite jätän auton toisinaan kauemmas, ja siten että ei olisi vieressä ketään. Mutta silti löytyy muutama uusi jälki ovesta. Tälläviikolla tulleet.. onneksi en omista sadantonnin teslaa.
Onneksi omistaa alle tonnin auton, niin ei kolhut haittaa. Talvella kerran lipsahti käsijarrukäännös liian leveäksi ja takaposki osui lumivuoreen. Vanne oli aivan täynnä lunta ja poskeen jäin pieni naarmu. No näitä sattuu, kun kaverit yllyttää.
Ai se olit sie, joka möit nahkatakkeja sieltä mersun kontista. Hai.Mukava kuulla kuinka kulttuuri periytyy. Se oli silloin markka-aikaan, kun oltiin talvella Vermon parkkipaikalla.
Niin ja tämä on siis totta eikä mahdollisesti jonkun luulema viittaus johonkin, espoolainen kun olen.
Ai se olit sie, joka möit nahkatakkeja sieltä mersun kontista. Hai.
Vaikea vain ymmärtää mitä joku kuvittelee saavuttavansa sillä, että pääsisi tällaiseen tiliin edes kirjautumaan.