Joo, mainitsin viimeisen asian sen vuoksi, että olen henkilökohtaisesti kiinnostunut media-alasta ja se on käytännössä ainoa vähänkään hengittävä suunnitelma lukion jälkeiselle ajalle. Olen kiinnostunut kirjoittamisesta.
Samma här! Mäkin oon yhä kiinnostunut media-alasta, vaikka kertaalleen media-assistantin opinnot jätin puolitiehen. Sekä tradenomin että medianomin AMK-opinnot kiinnostelevat mua tällä hetkellä.
En tykkää kirjoittaa ketjuun ilman otsikon vaatimaa tiettyä asiaa, joten meikäläistä vituttaa ampiaiset. Pirun keltaraitaiset pörriäiset, lähestytte valonnopeudella aivan käden viereen jostakin puskasta tai nurkasta, eikä teistä koskaan tiedä, mitä ajattelette. Yksi erittäin harvoista otuksista maailmassa, jonka sukupuutto ei oikeastaan harmittaisi.
Heh! No kidding.. Tänä aamuna omaan huoneeseeni liihotteli ikkunan kautta tuollainen viheliäinen amppari ja mua ahdisti tämän hyönteiskunnan kusipään pörrääminen aivan vieressäni joten oli pakko hakea alakerrasta kärpäslätkä. Mäiskin sillä pari kertaa ampparia kunnes totesin että tämä on ihan paska vehe, ei tästä mitään tule.
Ennen vanhaan mulla oli tapana tappaa hätätapauksessa ei-toivottuja hyönteisiä huoneestani tyyliin jollain Aku Ankan taskukirjalla. No, en ollut varma löytyykö huoneestani enää ensimmäistäkään taskaria, sen sijaan mieleeni juolahti viime viikolla löytämäni riparilta noin 10 vuotta sitten saatu Raamattu. Totesin että tuo on jykevin kirja mitä huoneestani löytyy (kyllä, en juurikaan lue kirjoja..), nappasin Raamatun käteeni ja sihtasin sillä suoraan kohti ikkunassa ollutta ampparia. Se ei pelkästään kuollut vaan osuma oli niin tuju että amppari oikeastaan liiskautui ikkunaan kiinni, pistimestään valui vielä jotain ällöttävän näköistä nestettä. Siitä ikkunan putsaamiset, amppari vessanpönttöön ja heippa.
Tunnustan tässä samalla että minua ei ole eläessäni pistänyt ampiainen, mutta esimerkiksi siskoani muistaakseni on ja mua kammottaa ajatus siitä kuinka kivuliasta olisi tulla ampiaisen pistämäksi. Kenties joskus joudun tuonkin vielä kokemaan. Until then...