Vitutusketju

  • 10 507 538
  • 56 109

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja niitä sellaisia kuumana hehkuvia palasia tahi kipinöitä ei leijaile, etenkin tällä tuulella, mihinkään vaan hyvin koulutettuina ne pysyvät veden päällä.

Eivätkä täten voi sytyttää mitään.

#pernaveikko

Niin no, kyllähän Saharan hiekkaa kantautuu ainakin Keski-Eurooppaan, kenties pohjoisemmaksikin.

Onko lukuja kuinka monta savusaunaa keskellä järveä oleva kokko on polttanut.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jostain luin taas eilen otsikon rokote-vastaisuudesta länsimaissa, jota täälläkin esiintyy. Vittu mitä urpoja oikeesti!

Tunnen tällaisia tyyppejä. Puutteellinen yleissivistys yhdistyneenä vähän mutkikkaaseen persoonallisuuteen luo sitten tällaisia lopputuloksia.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jostain luin taas eilen otsikon rokote-vastaisuudesta länsimaissa, jota täälläkin esiintyy. Vittu mitä urpoja oikeesti!

Nämä saavat itselläkin otsasuonet pullistelemaan. Etenkin kun perustelu on lähes aina se sama, "no eihän sitä tautia enää edes esiinny".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ymmärrän! Auttaako olotilaan yhtään edes P.K "piereskelijä" Subbanin siirto Devilsin?
Olen miettinyt, että jos keräisi adressin Subbanin Devilsiin tuloa vastaan, niin vieläköhän siirron voisi peruuttaa?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Se kun jengi ei osaa kirjoittaa oikeisiin ketjuihin.

Humble brag, eli nöyrä kerskailu keskuudessamme

Humble brag - tästä eteenpäin nöyrä kerskailu - tarkoittaa sitä, että kun ihminen viestii jostakin asiasta, hän asettaa ikään kuin sivumennen ja alitajuisesti viestiinsä kerskailua. Tämä alitajunnasta muka-kumpuavuus on nöyrän kerskailun tunnuspiirre, tavallinen kerskailu ei tähän kuulu, minun puolestani jokainen saa rehennellä rauhassa esimerkiksi autollaan tai rahoillaan kunhan tekee sen suoraan. Mutta nöyrä kerskailija kerskailee epäsuorasti, erilaisten mielleyhtymien kautta. Tämä on mielestäni vilunkia, ja vilunki on pahasta.

Tee muut kateellisiksi-ketju

Eli taalla voit tehda muut kateellisksi kertomalla omista saavutuksista jne. Tassa muutama lammittelyksi:

Ihmissuhteet:

Olen seurustellut Suomalaisen alusvaate mallin kanssa (jota Henry Saari yritti epatoivoisesti iskea) olen myos seurustellut Ranskalaisen mallin kanssa

urheilu:

Olen voittanut Antti Kasvion uinnissa ja Robin Hullin snookerissa
(tosin jatan mainitsematta etta Antin voitin 11-vuotiaana ja Robinin 12-vuotiaana)

Vapaa-aika:

Olen ollut samaan aikaan juomassa samassa klubissa kuin Brian (east 17:sta) ja Geri Halliwell, jonka kanssa minulle tarjoutui mahdollisuus jutella, mutta kieltaydyin.
Nain tanaan T3:sen ja Matrix2:sen trailerit
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vituttaa ihan kiitettävästi näin perjantai-iltana. Toivoton olo. Mutta on katto pään päällä ja ihmissuhde ja eläin, eli ei kaikki aivan paskaa. Muu suurin piirtein on. No, tämä palsta on hyvä. Työt vain päin vittua. Minä en muuten kestä neuvojia. Saan kuulla olevani väärässä. Ei mitään turhia tukemisia. Haistakaa vittu.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Siis voi vitun kulpertto että alkaa taas ottamaan aivoon tämä vuotuinen heinäallergia joka on yltynyt viime päivinä lähes sietämättömäksi. Mitä pahaa olen tehnyt edellisessä elämässäni, että sain kaikista mahdollisista siitepölyallergioista juuri sen, joka sijoittuu vuoden lempikuukausilleni ja jonka kukinta-aika on kaikista pisin. Vittu!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vitut. En mä halua lähteä Frankfurtiin aamusta. Ois mulla konttorillakin tekemistä. Loman jälkeen en nyt haluaisi heti, pitikin vastata puhelimeen. Ja katsoa mailit. Huoh. Syytän yläkerran tyyppiä, vitutus alkoi jo sieltä tuon poraaminen kera. Oisin luvannut mitä vaan että pääsen sitä karkuun.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onko pakko? Jos on niin jaksamisia... Tiedän ettei sanani vitutusta vähennä mutta otan osaa...
No on. Osastolla on 6 ihmistä (ihan kuin olisin sairaalassa suljetulla), joista 4 on lomalla. Esinainen jää edustamaan firmaa. On se nyt vaan mentävä, EKP kun kutsuu, ei voi sanoa EI, mä haluan olla Stadissa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vitut. En mä halua lähteä Frankfurtiin aamusta. Ois mulla konttorillakin tekemistä.

Olin juuri kaksi ja puoli tuntia. Onkohan jotain listahintaa minkä voisi työnantajalle maksaa, jos ei tarvitsisi käydä konttorilla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olin juuri kaksi ja puoli tuntia. Onkohan jotain listahintaa minkä voisi työnantajalle maksaa, jos ei tarvitsisi käydä konttorilla.
Ei Frankissa mitään vikaa ole. Mut ekana työpäivänä kahden viikon jälkeen ois voinut yhden päivän olla konttorilla. Nyt se vaatii se että palaan jo työelämään tänään. Muuten huomenna olen ns kusessa.

No, saan esinaiselle soitella pitkin iltaa. ”Mikä tää on ja miksi”?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No, saan esinaiselle soitella pitkin iltaa. ”Mikä tää on ja miksi”?

Viimeksi, kun olin Saksassa työasioissa, niin tuli siitä tavallaan hyvä mieli, kun litran tuoppi kourassa laitoin (tosin miespomolle), nyt ei ihan pysty, kun lento on myöhässä.

Ja se oli totta. Maksoin tosin mukin itse, ei noita uskalla laittaa laskutukseen, vaikka aika helposti ehkä menisikin läpi.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No niin, muutama viikko sitten umpisuoli äityi pahaksi ja leikattiin, jussi siinä meni toipuessa. Vaan sitten yksi tikki tulehtui ja nyt 3. antibioottikuuri menossa. Mätää pukkaa ja maha arka. Mitään ei saa tehdä, prkl. Alkaa tv puuduttaa. Pienenä loivennuksena sentään poika sai vihdoin korttinsa takaisin, 4 kk:n jällkeen. Kaverinsa ei ole kuullut vielä mitään kortistaan. Outoja ovat poliisin tiet.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kun kesän kohokohta on NHL:ssä menossa, mutta ei enää jaksa kiinnostaa. Tää on varmaan kolmas teksti samasta aiheesta, mutta vieläkin ihmetyttää/vituttaa, kun kiinnostus NHL:ää kohtaan on käännetty napista nollaan viime kesänä.
 
K

Kiekkokatsoja

Kuinka useasti koette ajatuksen, *ittu ei pysty. Ihan kuten kerran totesi eräs kotimainen nyrkeilijä, olympiamitallin ottaessaan
Mutta meillä on yleensä arkinen tilanne, ja tunne, että ei pysty juuri mihinkään..
Vai onko?
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa kun kesän kohokohta on NHL:ssä menossa, mutta ei enää jaksa kiinnostaa. Tää on varmaan kolmas teksti samasta aiheesta, mutta vieläkin ihmetyttää/vituttaa, kun kiinnostus NHL:ää kohtaan on käännetty napista nollaan viime kesänä.
Mulla on ihan toisinpäin. Ensimmäistä kertaa alkanut kiinnostamaan, mitä lätäkön toisella puolella tapahtuu.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on ihan toisinpäin. Ensimmäistä kertaa alkanut kiinnostamaan, mitä lätäkön toisella puolella tapahtuu.
Mua kiinnosti 20 vuotta todella todella aktiivisesti. Viime kesänä joku kytkin kääntyi aivoissa, minkä jälkeen ei oo enää oikeen jaksanut kiinnostaa. Jospa se alkais joskus uudestaan..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös