Vitutusketju

  • 10 589 636
  • 56 164

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Vituttaa Hewlett Packardin paska kannettavien "tekninen tuki". Pompottaa edestakaisin, eikä tiedä mistään yhtään mitään, luvataan selvittää ja soittaa takaisin,mutta ikinä ei soitettu. 3 viikon hieromisen jälkeen keksittiin lähettää kannettava johonkin eurooppaan huoltoon, viipynee sitten matkallaan varmaan seuraavat 3 viikkoa. Hip hei HP.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Hyvä "ystäväni" jätti minut eilen kutsumatta kotiinsa, koska eksäni oli sinne tulossa. Kuulemma halusi olla kahdestaan kaverinsa kanssa (he siis ovat ystäviä keskenään), eikä halunnut minua sinne. Kuulemma jos muitakin olisi tullut, olisin minäkin ollut tervetullut. Ok, joten kuten sulatin tämän, vaikka pahalta tuntuikin nähdä eksäni ajavan minun ohitseni.

Myöhemmin illalla juttelin omien kavereideni kanssa, kuulin että he olivatkin lähdössä iltaa viettämään tämän "ystäväni" luo. Myöhemmin lähtivät kaikki yhdessä baariin. Ja minua ei missään vaiheessa kutsuttu.

Kovin on mukava asenne tällä (naispuoleisella) "ystävälläni". Ilmeisesti ei halunnut minua sinne riippakiveksi rentoa iltaa pilaamaan. Sattui vaan samassa unohtamaan, että se olin minä, joka nousi keskellä yötä, milloin kahdelta, milloin neljältä, kuuntelemaan hänen huoliaan tuntikausiksi, kun oli eroamassa poikaystävästään (=minun kaveristani). Enkä tainnut koskaan valittaa, että "hei, sä pilaat mun yöunet". Tässä se lojaalius nyt palkitaan?

Ikäänkuin vitutuksen multihuipentumana yksi näistä baarissa olleista kavereistani kertoi eksälläni olleen jotain vipinää jonkun alikessun kanssa. Tuntuu päässeen minusta nopeasti yli. Itse olen vielä täysin palasina, pelkkä varjo entisestä. Mukavaa.

Tällä hetkellä vituttaa aivan saatanasti kaikki. Tekisi mieleni katkoa välit jok'ikiseen joka on yhteyksissä eksääni, aloittaen tästä ns. ystävästäni. Pesuveden mukana kaikki vaan, ei vittu kiinnosta enää.
 

Keane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä Pärde.
Menemättä sen enemmän taustoihisi, joista olen täällä lukenut, sanon vain, että tiedän täysin miltä susta tuntuu. Itselläni "elämäni nainen" petti, eikä halunnut saada anteeksi, koska syyllisyys olisi liian suuri kannettavaksi. Mulla ei ole taustalla mitään kaverikomiodraamaa, mutta äkkiä meni elämän palapeli rikki tälläkin kaverilla. Vitun vaikeeta kaikki, mutta elämä ilman tätä naista on vieläkin vaikeampaa. Urheilu on ainut asia, joka pitää mut kasassa ja lisäksi olen "ylpeä" itsestäni, että viina ei maistu. Se vaan pahentaisi, jos maistuisi. Aika kai se parantaa, mutta juuri nyt..ei tunnu siltä.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
]Viestin lähetti seeyou@jäähalli

Vituttaa, ettei sitä pelata Helsingin Jäähallissa. [/B]


Älä ny viitti. Kyllä mäkin pidän siitä että IFK pelaa kotiottelunsa siinä paskaladossa, mutta joku tolkku sentään. Kyllä ton tasoset pelit kuuluu Areenalle ilman mutinoita.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
vituttaa one-liner idiootit.





niin.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Pärde
Ikäänkuin vitutuksen multihuipentumana yksi näistä baarissa olleista kavereistani kertoi eksälläni olleen jotain vipinää jonkun alikessun kanssa. Tuntuu päässeen minusta nopeasti yli.

Välttämättä asia ei ole kuitenkaan noin, vaan on myös ihmisiä, jotka yrittävät päästä edellisistä suhteistaan yli aloittamalla heti seuraavan. Tunnen muutaman tapauksen, ja kyllä se joillakin tuntuu onnistuvankin, vaikka esimerkiksi itselleni se ei sovellu yhtään. Ja varmaan useimmiten tuloksena on vain lisää pahaa mieltä ja kyynistyviä ihmisiä.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Tämä ei oikeastaan vituta, vaan ahdistaa. Kunnollisena perheenisänä pidetty L4E ei osaa kirjoittaa montaakaan viestiä mainitsematta minua tai erästä Nivalasta kotoisin olevaa kiekkoilijaa. Hänellä on ilmeisesti jokin sairas pakkomielle ja minua alkaa pelottamaan, että peräreikäni on vaarassa.

Olisipa personal dickriderini Tormentori suojelemassa minua nyt, mutta Tommy taisi vetää Tormentoria turpaan.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Cairns
Tämä ei oikeastaan vituta, vaan ahdistaa. Kunnollisena perheenisänä pidetty L4E ei osaa kirjoittaa montaakaan viestiä mainitsematta minua tai erästä Nivalasta kotoisin olevaa kiekkoilijaa. Hänellä on ilmeisesti jokin sairas pakkomielle ja minua alkaa pelottamaan, että peräreikäni on vaarassa.


Liikuttavaa, mutta yritän parantaa tapani vaikken mielestäni tuota "lehmipoikaa" ole edes lähiaikona maininnut.

Pienestä kyllä ahdistut, kun en nimimerkkiäsiä ole maininnut kuin muutaman kerran.

Tuohon viimeiseen lainaamaani sivulauseeseen ei ole muuta sanottavaa kuin, että yritä valita kaveripiirisi paremmin.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti L4E
yritä valita kaveripiirisi paremmin.

Hmmm.... pelkäsin peräreikäni puolesta, kyllä homoseksuaalit ystäväni sen ovat rauhaan jättäneet. Hienoa huomata, että rauml elä homofopia, alkukantaiset reaktiot pitävät ihmiskuntaa pystyssä.
 

Vellu Pirinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa aika lailla armottomasti, kun viikonloppuna olis ollu nais touhuja ja pääsin jo suutelu vaiheeseen, mutta eroottisella tutustumis hetkellä hampaat kolahti yhteen. Ei näkynyt sen jälkeen dortista enää. On ne ronkeleita!
 

Shane

Jäsen
Vituttaa kun maajoukkueosioon tulee tällä hetkellä viestejä niin järjettömät määrät, että keskustelua on täysin mahdotonta ehtiä seuraamaan reaaliajassa. Yhden viestiketjun sivun kun saat luettua niin on kolme uutta tilalla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Shane
Vituttaa kun maajoukkueosioon tulee tällä hetkellä viestejä niin järjettömät määrät, että keskustelua on täysin mahdotonta ehtiä seuraamaan reaaliajassa. Yhden viestiketjun sivun kun saat luettua niin on kolme uutta tilalla.

Jep. Ja usemmissa niissä ei ole yhtään mitään järkeä. Janne on neiti/Raimo on sika, kusipää ja diktaattori. Ja kukaan ei kuitenkaan tiedä mistä oikeasti on kyse. En tiedä minäkään, mutta ihan pelkkää sitä ihteään en sentään menis kirjoittamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hammaslääkäri. Erehdyin tänään hammaslääkärin tarkastukseen pitkästä aikaa ja sain makoilla siinä tuolissa tuskissani vajaan tunnin ajan. Seuraavalle kahdelle viikolle on varattuna uudet ajat, eli kidutukseni jatkuu...
 

hokkineito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki ja jossain määrin Oulun Kärpät
Nyt sieppaa ja paljon! Kertokaa rakkaat immeiset, mitä tehdä kun suurinpiirtein koko elämän kohtalo riippuu mahdollisesti saapuneesta sähköpostista, mikä pitäis saada luettua ASAP eli HETI!!! Ja koulun sähköposti tökkii taas niin paljon, ettei sinne pääse sisään... Onpas sitten sellainen olo, että tekis mieli tappaa joku mikrotukihenkilö tmv... ...kele!
 

Horizontal

Jäsen
Suosikkijoukkue
KahVa - KalPa
Mua vituttaa Raimo Summanen !!

Se saatanan idiootti ajaa pelaajat joukkueesta pois ja vittuilee näille yksityisasioista! Vitun köyhä tyyppi!
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti hokkineito
Onpas sitten sellainen olo, että tekis mieli tappaa joku mikrotukihenkilö tmv... ...kele!
No etpä ainakaan ole ainoa. Itsekin olen nimittäin tässä viimeiset pari viikkoa suunnitellut suorittavani muutaman pienimuotoisen hengenriistämisoperaation Jyväskylän yliopiston ATK-keskuksessa, mutta ainakin toistaiseksi on jäänyt tekemättä. Sen verran uskomatonta on kyllä ko. paikan henkilökunnan "palvelu" opiskelijoitaan kohtaan.
 

hokkineito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki ja jossain määrin Oulun Kärpät
Shane, oot aivan oikeessa. Tosin en opiskele Jyväskylässä, mutta tuntuu, ettei kouluilla toimi ikinä yhtikäs mikään, sillon ku pitäs. Mutta onneks joku fiksu oli hoksannu ongelman ja korjannu asian. Sain siis selvitettyä senki ropleeman...
Pitäis varmaan noille muille asioille hommata ihan erillinen mailiosote, jos sattuu vastaavanlaista uudestaanki. Ja todennäkösesti kyllä, ei nimittäin ollu ensimmäinen kerta... ...eilen viimeks teki tiukkaa päästä lukemaan, josko joku rakastettava opettaja olis muistanu laittaa ikävää palautetta tulemaan. Hitot koko tietoyhteiskunnalle...
Eikä Electroni taas käy kahvilaan, ku joku tökkii siinäkin päässä! Eikä mulla tietenkään ole käteistä mukana.

Hee, onneksi on tuttu täti kahveeta myymässä, kävinpas hakemassa sitten ilmasen kupin :). Katketkaa kateudesta, te muut!!!
 
Viimeksi muokattu:

pygmalion

Jäsen
Re: Vitutusketju part III

Viestin lähetti Moderaattorit
Joko nyt pääsee purkautumaan, kun tarvetta kerta on?

Olipas kehno ketjunavaus. Huonot perustelut ja chattihenkisyyttä havaittavissa. Pitäisiköhän raportoida... eiku.

Vituttaa tuollainen, kun jotkut kirjoittavat Vitutusketjuun ilman kunnon syytä.

Voisin toki sanoa sanasen vaikka Turun Palloseurasta, mutta enpä viitsi päivääni pilata.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Re: Re: Vitutusketju part III

Viestin lähetti pygmalion
Voisin toki sanoa sanasen vaikka Turun Palloseurasta, mutta enpä viitsi päivääni pilata.

Sano vaan. Mä voin sitten kompata sua sanasta sanaan.

Mua vituttaa välimatkat ja ruuhkat pk-seudulla. Tarttis käydä rautakaupassa, kodin anttilassa, biltemassa, ikealla jne.. Tulisko palttiarallaa 150 km ja aikaa menee ruuhkista riippuen.... paljon.

Saatana, kyllä maalla oli helppoa..

K
 

Markog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
No kyllä sieppaa...

pelasin eilen Texas Holdemia netissä, ja kävi aivan helvetillisen huono mäihä.

Esimerkki:
meikäläisellä 10 pari kädessä ja heitän all-inn heti että saisi vähän pelimerkkejä. Kaverilla 10 ja rouva ja tietenkin katsoo, ja eikö jumalauta sieltä tullut rouva pöytään.

Tällasia kävi koko illan, tuo esimerkki oli sieltä lievemmästä päästä.

Koko ilta huipentui tällaiseen:
Minulla kädessä ässä ja nelonen big blindissa ja laitan checkin.
Pöytään tulee kaksi nelosta ja 10. Aioin laittaa kaikki rahat peliin, mutta toinen ehti ensin ja meikäläinen riemuiten maksaa ja muut tiputtaa korttinsa. Kaverilla kädessä jätkä kasi.
Seuraava kortti 9, ja viimeinen kortti tietenkin rouva.
Ja minä tuijotan epäuskoisena pöytää.

Ja vittu kun vitutti, rahat meni vitutus tuli.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa. Sanontahan menee että odottavan aika on pitkä. Perjantaita tässä vartoilen ja kun perjantai aikanaan tuleen niin kohta onkin sunnuntaiilta klo 23 ja nukkumaanmenoaika. Miten vitussa ne viikonloput kuluvat niin hemmetin nopeasti?

Vituttaa myös tietoisuus että perjantaina on laskujenmaksupäivä ja niitä laskuja kyllä löytyy aivan tarpeeksi voi helvetti.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Vitutusketju part III

Viestin lähetti pygmalion
Voisin toki sanoa sanasen vaikka Turun Palloseurasta, mutta enpä viitsi päivääni pilata.

No mikäs nyt Turun Palloseurassa vituttaa? Pisteiden tuloa ei voi estää edes viime vuoden Suomenmestari, Saku on tulollaan, tiedotus toimii ja Turussa on muutenkin kaikki hyvin. Kaiken lisäksi aurinkokin vielä paistaa...

Itseäni taas vituttaa kännirännin jälkeinen kuolemanpelko. Mikään ei vituta niin paljoa kuin se, että krapula-aamuna alkaa miettimään onko maksasyöpä, - kirroosi, kehkosyöpä vai jokin tuberkuloosi jostain vitun Tallinnasta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tänään töissä kuusi tuntia puhelimen välityksellä erilaisissa joutavissa palavereissa. On muuten tosi henkevää. Vielä enemmän vituttaisi, jos ei olisi nappikuuloketta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös