Vitutusketju

  • 10 590 131
  • 56 164

Qwerty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Tinke-80
Ens kuun lopussa tulee puoli vuotta sairaslomaa täyteen. Pieniä tuommoiset parin päivän vitutukset ovat. Vituttaa kun ei saa unta ja huomenna pitäisi aikaisin aamulla lähteä liikenteeseen. Ei jaksa.

- Tinke-80

Vaikka ei tämä mikään kilpailu olekaan, niin taitaa ylihuomenna (16.9) tulla vuosi ja kuukausi täyteen saikkarilla. Seuraava mahdollisuus palata työelämään olisi joulukuun alussa. Kyllähän tuota jo töihinkin joutaisi ihan mielellään.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Viestin lähetti Qwerty
Vaikka ei tämä mikään kilpailu olekaan, niin taitaa ylihuomenna (16.9) tulla vuosi ja kuukausi täyteen saikkarilla. Seuraava mahdollisuus palata työelämään olisi joulukuun alussa. Kyllähän tuota jo töihinkin joutaisi ihan mielellään.

Pitkät sairaslomat ovat todella vittumaisia kun ei ikinä tiedä kuinka kauan ne kestää ja varsinkin talous joutuu usein varsin ahdingolle. Toivottavasti pääset palaamaan töihin nopeasti. Itseänikin jo himottaisi palata töihin, mutta taidan passata ja lähteä opiskelemaan.

- Tinke-80
 

tiikeri

Jäsen
Kuumetta ja flunssaa pukkaa vaihteeksi päälle, viime kerrasta ei olekaan kuin reilu kuukausi. Yöllä oli vielä pakko katsoa Bushin ja Kerryn väittely, vaikka olo oli kuin junan alle olisi jäänyt. Nuppia kivistää ja tekisi mieli mennä maate, mutta toisaalta nokka on niin tukossa että pystyssä on helpompi olla.

Niin ja olisihan niitä töitäkin (rahaa) kiva saada pikkuhiljaa, huoh.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Ei muuta kuin että vituttaa olla täällä hetkellä espoo bluesin kannattaja.

Säälikää meitä.

Tää on mun Blues.
 

Qwerty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Tinke-80
Pitkät sairaslomat ovat todella vittumaisia kun ei ikinä tiedä kuinka kauan ne kestää ja varsinkin talous joutuu usein varsin ahdingolle.

Niinpä. Tästä minulla on erittäin hyvä esimerkki. Olen tosiaan ollut jo pitkään sairaslomalla, ja nyt vajaa pari kuukautta sitten oli olo sellainen että jaksaisin lähteä töihin. Sovimme työnantajan kanssa että menisin tekemään vajaata työaikaa eli 40% normaalista työajasta. Lääkäritkin sanoivat että jos jaksan vain mennä töihin niin siitä vain. Eli kaiken piti olla OK. Mutta kun ei. Palkkahan olisi tottakai tippunut samassa suhteessa kuin työaika, joten seuraavaksi piti mennä KELA:lle hakemaan tukea tuolle vajaaksi jäävälle osalle (eli sille 60%:lle). KELA:n toimistossa sain kuulla simpsakalta tyttöseltä että saadakseni ko. tukea minun täytyy ensin irtisanoa itseni nykyisestä työpaikastani. Olla työtön työnhakija. Olla valmis vastaanottamaan muuta työtä, ja taisi olla vielä jotain muutakin. Tässä vaiheessa kuitenkin totesin että "pitäkää tukenne, minä jatkan sairaslomalla". Tämä oli pakko koska 40%:lla palkasta emme olisi saaneet maksettua edes lainoja, joten olisi mennyt talo alta sekä mahdollisesti autokin. Eli näin hyvin tuetaan/kannustetaan pitkään sairastaneita työntekoon. Onni onnettomuudessa on se että tilanteeni vuoksi saan luultavasti sairaslomaa niin paljon kun vain on tarvis. Näköjään sitä pitää olla sairaslomalla että saa pitää talonsa. Kiitos KELA.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Viestin lähetti Qwerty
Niinpä. Tästä minulla on erittäin hyvä esimerkki. Olen tosiaan ollut jo pitkään sairaslomalla, ja nyt vajaa pari kuukautta sitten oli olo sellainen että jaksaisin lähteä töihin. Sovimme työnantajan kanssa että menisin tekemään vajaata työaikaa eli 40% normaalista työajasta. Lääkäritkin sanoivat että jos jaksan vain mennä töihin niin siitä vain.
.
.
.
Eli näin hyvin tuetaan/kannustetaan pitkään sairastaneita työntekoon. Onni onnettomuudessa on se että tilanteeni vuoksi saan luultavasti sairaslomaa niin paljon kun vain on tarvis. Näköjään sitä pitää olla sairaslomalla että saa pitää talonsa. Kiitos KELA.

Lyhensin vähän lainausta. Itselläni Kela maksaa sairaslomakorvaukset koska en ole vakituinen työntekijä firmassa. Kela päätti sitten maksaa sairaspäivärähan joidenkin vanhojen tulojen mukaan. Rahaa tulee kuukaudessa kokonaista 700 € miinus verot. Yritä sitten tuolla rahamäärällä maksella laskuja ja vuokria. Vähemmästäkin vituttaa. Mistä helvetistä ihmiset ovat saaneet päähänsä että Suomi on sosiaalitukien luvattu maa? Kela voi tunkea päätöksensä sinne ja syvälle. Vituttaa pienenmästäkin.

- Tinke-80
 

Qwerty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Tinke-80
Kela päätti sitten maksaa sairaspäivärähan joidenkin vanhojen tulojen mukaan.

- Tinke-80

Minulle kun tuli ensimmäinen päätös sairaspäivärahasta, niin se oli laskettu myös joidenkin vanhojen tietojen perusteella, jolloin tuloni olivat _huomattavasti_ pienemmät. Kävin asiasta sanomassa KELA:lla niin he tekivät uuden päätöksen käyttäen viimeisen 6 kk:n palkkatietoja. Mikäli tulosi ovat nousseet viimeisen 6 kk:n aikana (ennen sairaslomalle jääntiä tietysti), niin suosittelen palkkakuitin kanssa käyntiä KELA:n toimistolla.
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa ne saatanan kusipäät, jotka tulevat kotiinsa/käyvät vieraissa kuorma-autoilla ja täysperävaunurekoilla. Perkele, kun tarvii tulla täyttämään koko vitun tienpätkä sillä työpaikan isolla rumalla rotiskolla. Voisivat laiskat paskat jättää sen auton sinne työpaikalleen ja tulla käyttää bussia tai mennä kävellen tahi omalla autolla.
 

Tobias

Jäsen
Viestin lähetti kaizu
Mua vituttaa nää homo-reality sarjat. Homo sitä, homo tätä, homo tekee kaiken paremmin. Heijaa homot. Saatana, mistä tää oikein sikiää ? Kenen mielestä Suomen kansalle tulee opettaa, että homot ovat tyylikkäämpiä, fiksumpia ja muutenkin parempia kuin muut ?

Kohta suomeen perustetaan Homojen oma kanava, homo tv. Sieltä tulee sitten näitä homo kokkaa/sisustaa/deittailee/auttaa heteromiehiä jne sarjoja non stoppina.

Kanavalta tulee myös salibandyä.

Olen kyllä aivan täysin samaa mieltä. Itseänikin vituttaa että televisiosta tulvii nykyään kaiken maailman hinttariohjelmia joissa yritetään tuoda esille kuinka homot ovat tyylikkäämpiä, fiksumpia jne. Itse en tietystikään näitä paskaohjelmia katso, kuten en televisiota juuri muutenkaan urheilua ja uutisia lukuunottamatta mutta silti pistää tuollainen heterojen suoranainen dissaaminen vihaksi. Juuri tuollainen paskanjauhanta homojen paremmuudesta kärjistää entisestään ennakkoluuloja homoja kohtaan. Helvettiäkö sitä homoutta tarvitsee niin aktiivisesti tuoda vaikkapa television kautta esille. Tämä on minun mielipiteeni.

Samalla tavalla myös monissa sarjoissa ja mainoksissa esiintyy joku ulkomaalaista syntyperää oleva henkilö. Sinänsä tämä on ok, ei mulla ole ulkomaalaisia vastaan mitään. Mutta miksi vitussa niitä pitää seikkailla joka perkeleen ohjelmassa? Vai onko nykyään rasistista näyttää suomalaisissa ohjelmissa vain syntyperäisiä suomalaisia? Ma kusun vaan...
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa olla kipeänä kun kaikki vitun suunnitelmat menee uusiksi ja kouluhommat kusee. Kun kuitenkaan ei ole niin kipeä, että vaan makaisi, niin tässähän ehtii oikein hyvin pitkästyä yksin viikonlopun aikana. Vielä kun pieni narsisti sisällä kaipaisi vähän huomiota ja hellyyttä, niin ei saatana sitäkään saa (muuta kun äipältä). Lisäksi vituttaa aivan sairas tilanne töissä, henkilökunta on aivan paskana ainaisesta joustamisesta ja päälikkö lähtee saikulle työuupumuksesta. Koulussakin on pirun kiire aina ja iänkaikkisesti. Menisi edes joku asia hyvin, mutta kun ei. Saatana.

Lisätään vielä aivan loistavasti toimiva Helsingin kaupungin terveydenhuoltojärjestelmä. Jos ja kun ajanvaraukseen pääsee läpi, täti ilmoittaa, että kaikki lääkärit on tällä hetkellä kokouksesa, eikä siis tälle päivälle saa lääkärinaikoja. Päivystykseen olisi pitänyt varata aika aamulla. Siis voi helvetti. Terveydenhoitaja ilmoitti puhelimessa, ettei tällaiseen tarvitse lääkäriä, flunssaa se vain on ja se menee ohi. Nyt sitten jännittyneinä arvotaan, muotoutuuko tää angiinaksi, poskiontelon- vai keuhkoputkentulehdukseksi. Joku niistä on tiedossa. Jipii.
 
Viimeksi muokattu:

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huono päivä hetkellisiä yliväsymymyksestä aiheutuneita naurupuuskia lukuun ottamatta. Vääpeli sentään.

No, viikonloppu edessä, joten luulisin, että vitutus vaihtuu pian iloksi. Nukkuisinkohan vaikka päikkärit...
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Viestin lähetti Gepardi
Tuli just rämmittyä joku puoltoist tuntia jossain vitun metsässä.
Koululiikuntaa, suunnistusta. Vittu.

No onneksi kotona odottaa varmaan pellillinen tuoretta pullaa. Ja kun pullan kanssa saa maitoa ja jakaa murheet, niin sitten voi kuivata kyyneleet. Onneksi pahin elämäsi kolhu on takana päin.

Siis vituttaa veltot teinit.
 

Matsku

Jäsen
Tämä ei itseasiassa vituta, mutta sanon silti. On aika ihme; sain postissa neljä kpl kaukalopallojoukkue Bewen kausikortteja (tulee joka vuosi, enkä tiedä miksi), ja kausarissa lukee "Kortti on voimassa runkosarjassa ostamalla tähän 10€ merkin lipunmyynnistä". Eka ostat kausikortin, ja sitten vielä maksat lisää että pääset katsomaan otteluita :)

Joskus voisin jopa eksyä Nördenille katsomaan yhtä kaukismatsia. Ihan vaan siksi että eivät joka ikinen vuosi lähettäisi minulle turhaan kausareita. :P
 

Riesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Lukko, Sex Pistols, Kärpät, Chicago BH
Vituttaa kun tänäänkin on jo seitsemää Jatkoaikalaista vituttanut niin paljon että ovat tälle palstalle vitutustaan purkaneet.

Vitut teistä sanon minä.

Vituttaa myös se että eukko ei voinut lähteä töihin vittuilematta siitä, että vittuilin sille viime perjantaina kun tulin baarista. Vittuilu johtui siitä, että akka vittuili baarissakäymisestäni.

Vitut akasta sanon minä.

Vituttaa nyt myös se, että kun akka vittuili baarissakäymisestä, niin nyt jos lähden baariin, se tietää että teen sen vittuillessani. Ja vittuillessaan tehty juttu menettää makunsa jos vittuilun kohde tietää, että nyt se tekijä tekee taas jotain vain vittuillessaan.

Vitut vitutuksesta sanon minä.

Kuka lähtee baariin ?
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Riesa
Kuka lähtee baariin ?

o/ jos vaan yksin jaksaa..




Vituttaa kun juo olutta ja sitten olosuhteiden pakosta joutuu käymään vessassa kahta kerrosta alempana. Niin sitten kun pääsee rappuset takas ylös, niin on taas kusihätä.. vittu!
 
10-vuotias pikkusiskoni joutui sitten puhelinhäiriköinnin kohteeksi.

Joku täysin tuntematon mies, siskon kuvailuiden mukaan ihan aikuinen, soitti siskoni kännykkään ja ryhtyi tiedustelemaan asioita hänestä.

"Terve *****, minkäs ikäinen sä olet?". Pikkusisko löi luurin korvaan.

Noh, ainakin hemmon yhteystiedot ovat nyt hallussamme, tyyppi kun soitteli ihan omalla numerollaan eikä mistään tuntemattomasta numerosta (ellei sitten soittanut lainatusta/varastetusta puhelimesta).

Mies ei ole paikallisia, mutta hänen kotikaupungissaan kohtalaisen paljon asioineena tiedän nyt kyllä suunnilleen hänen asuntonsa sijainnin.

Ei tässä varmaankaan pitäisi ylireagoida tai tehdä hätäisiä johtopäätöksiä, kyseessähän voi olla jonkin sortin väärinkäsityskin.

Sanonpa vaan, että näin pienikokoiseksi ja heiveröiseksi mieheksi kykenen kyllä hyvinkin suunnitelmallisiin ja ilkeisiin väkivallantekoihin.

Kattellaan.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Jotenkin vain masentaa juuri tällä hetkellä. En tiedä miksi. Kaiken pitäisi olla mallillaan; Syysloma alkanut, elämä hyvällä mallilla, Jokereilla pyyhkii hyvin jne. Ehkäpä se tästä... Tänään illemmalla K-Vantaan peliin ja niin edespäin.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Saatana emäntä päätti järjestää 80-luvun teema illan. No nyt kämppä täys kivan näköisiä pimuja ei siinä mitään.Mutta siis voi vittu tuota kälätyksen määrää, kyllä lähtee mammoista ääntä. No boolia on muutama ämpäri ja viinaa ja kaljaa kaapissa kyllä se tästä lähtee. Ja lupaan että kunhan humallun niin lataan ne omat WASPIT JA SLAYERIT soimaan. Loppuu humpan luukutus ja kälätys kun I WANNA BE SOMEBODY kajahtaa..

En sitten tiedä kuuluisiko tämä tähän ketjuun tilanne täällä mie ja 12 muijaa..kivaa!! Saatana koko illan kuunnellu Madonnia ja euroviisuja..just ny soi Diggy loo diggy lee se witun euroviisuvoittaja vuodelta jotain..oho yhtäkkiä vaihtui Hanoi Rocksia..
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Fc Jazz
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ottelu ei ole vielä ohitse ,mutta mikähän mahtaa olla lopputulos ,jos tulosveto lapussa lukee 1-4 ja 1-6.
Niinpä.1-5 tietenkin.
Eikä vituta yhtään ,kun menee ~65 € sivusuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös