Vitutusketju

  • 10 590 115
  • 56 164

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vision
Haukkukaa vain kielipoliisiksi mutta tälläiset tekstit panevat hieman vituttamaan. Ei siinä mitään, että vituttaa muttta voisi sitä silti yrittää kirjoittaa edes muutaman virkkeen oikeinkin.

Vittu, että vituttaa tällaiset, jotka valittavat muiden kirjoitusvirheistä, mutta eivat itse osaa kirjoittaa edes kahta virkettä oikein. Mutta sanassa on sulla kolme t-kirjainta ja sen edestä puuttuu muuten pilkku.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Mua ei harmita yhtään että yskiessä tulee veristä limaa ja kuumetta on neljättä päivää. Setä lääkäri sanoi, että kuuluu taudinkuvaan.

Puhelinyhtiö lopetti Canaleiden jakelun ei-digimuodossa. Loppui sitten sekin huvi. Back to teksti-tv vakioveikkauksen seuranta...

Kattoisikohan vaihteeksi Simpsoneja nauhalta? Vai menisiköhän suihkuun? Vai nukkuisiko vaihteeksi?

JUMALAUTA PÄÄ SEKOAA KUN EI VOI TEHDÄ MITÄÄN!
 

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti irGGu
Tänään päätin tehdä ulkohommia kun on kohtalaisen hieno ilma. Ajattelin ensimmäisenä leikata ruohon. Leikkuri vain käyntiin (perkeleellinen homma kun tuo leikkuri on wanha) ja lykkimään. Valitettavasti jouduin huomaamaan, ettei nurmikkoa ole leikattu 1.5-2 kuukauteen. Leikkuri sammuilee 5-10 metrin välein. Kolme kertaa vedin sen tuossa äsken käyntiin ja nyt raahauduin hikipäissäni kiukuttelemaan sisälle.

- Nosta leikkuria työntöaisasta siten, että etupää on ilmassa. Tehoaa yleensä korkeampaan heinikkoon, jälki ei ihan yhtä nättiä, mutta sen voi sitten ajaa tavallisella tyylillä uusiksi.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Konalan Kettu
Vittu, että vituttaa tällaiset, jotka valittavat muiden kirjoitusvirheistä, mutta eivat itse osaa kirjoittaa edes kahta virkettä oikein.
Ottaa pattiin tällaiset, jotka valittavat edellisen valittajan valituksesta ensimmäistä kirjoittajaa kohtaan, eivätkä osaa edes yhtä virkettä kirjoittaa oikein. Sinulla puuttuu eivät -sanasta ä:n pilkut.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti champselyse
Ottaa pattiin tällaiset, jotka valittavat edellisen valittajan valituksesta ensimmäistä kirjoittajaa kohtaan, eivätkä osaa edes yhtä virkettä kirjoittaa oikein. Sinulla puuttuu eivät -sanasta ä:n pilkut.

Minulla on tuossa musta tussi joutilaana. Voin lainata sitä, että voit lisätä nuo pilkut sen a:n päälle.

Että silleen...
 

Random Hero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti vision
Haukkukaa vain kielipoliisiksi mutta tälläiset tekstit panevat hieman vituttamaan. Ei siinä mitään, että vituttaa muttta voisi sitä silti yrittää kirjoittaa edes muutaman virkkeen oikeinkin.

Sry man, mut mä kirjotin sen jutun AIVAN täydessä vitutuksen tilassa...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti vision
Haukkukaa vain kielipoliisiksi mutta tälläiset tekstit panevat hieman vituttamaan. Ei siinä mitään, että vituttaa muttta voisi sitä silti yrittää kirjoittaa edes muutaman virkkeen oikeinkin.

:D
 

Sakallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu
Sonera.

Miten Canal+-kanavien kytkentä voi kestää monta päivää eikä vieläkään näy mitään? Muualla kanavat kytketään heti näkymään, muttei näköjään Soneralla.

Noh. Odotellaan, jos vaikka ennen ensi viikkoa..
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Vituttaa kun pitäs laihtua 4 kiloa
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti snipercaps
se ettei nelonen näy ja suomi pelaa tietenkin juuri silloin kautta aikojen parasta kiekkoa

Mikä Suomen peli on nyt just menossa Suomen aikaa hieman vaille klo 18.00? Onko Saksassa siirrytty ns. klingonien aikakiertoon?
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Laitoin just netissä kauheella kiirrellä Suomen peliin kympin tulosvedon, koska murskavoiton kertoimet näyttivät houkuttelevilta. Tuli sitten pelattua väärin päin, eli Saksalle 7,8-0... ttu!

Nooh, jos Saksa vie tänään 8-0, niin vaihdan kyl autoa =)
 

snipercaps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Kärpät
Viestin lähetti Predator
Mikä Suomen peli on nyt just menossa Suomen aikaa hieman vaille klo 18.00? Onko Saksassa siirrytty ns. klingonien aikakiertoon?

meinaan world cuppia kokonaisuudessaan, kuten juuri nyt pelattavaa saksa- peliä
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli sitten oikeaa asiaa tähän ketjuun, saatana. Helvetin hyvän ystävän isä sai sydäninfarktin illalla eikä tilasta ole vielä mitään tietoa. Tässä sitten odotellaan paskana tietoja sairaalasta.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti janki
Vituttaa kun pitäs laihtua 4 kiloa

1 ½ viikkoa ja kolme kiloa, vielä kun sais vedettyä joku vähän vajaa kymmenen pois, niin hyvä tulee.

No joo, vituttaa taas lähes kaikki, eniten ehkä tää helvetin arkisuus. Eikä ne viikonloputkaan paljoa lohduta, olis edes nainen tai jotai...
 
Viestin lähetti janki
Vituttaa kun pitäs laihtua 4 kiloa
Vituttaa kun pitäs laihtua 20 kiloa.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Aivoton turkulainen

Jani Hurme on aivan uskomattoman turha ja paska kommentaattori. Ei mitään informatiivista arvoa siinä ripulipaskassa jota hän suoltaa jatkuvalla syötöllä.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti irGGu
Samperin samperi ketä onkin keksinyt nurmikonleikkuun.
Suosittelen pihan asfaltointia. Eipähän tarvitsisi hikoilla ruohonleikkurin kanssa enää ikinä.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä tule uni silmään, heräsin lattialta ja nyt on kylki kipeänä kovasta lattiasta. Little angelfuck..
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Vitun wööldkuppi, miksi kaikki kunnon ottelut pitää pelata maapallon toisella puolella? Suomessa saa katsoa parhaaseen katseluaikaan jotain hikisiä Saksan ja Ruotsin matseja. Vittu.
Kyllä se on vaan hyvää hokia kun Kanadat ynnämuut pelaa. Ryssät Euroopan lohkoon pelaamaan, samalla rytinällä kuin jenkkejä vastaan, annetaan Saksa vaihdossa...

Menee homma täysin plösimiseksi, kun tulee kyylättyä joka yö noita kahdelta alkavia lähetyksiä. Koita siinä sitten aamulla heräillä saatana!
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No voi vittu

Viestin lähetti champselyse
Ottaa pattiin tällaiset, jotka valittavat edellisen valittajan valituksesta ensimmäistä kirjoittajaa kohtaan, eivätkä osaa edes yhtä virkettä kirjoittaa oikein. Sinulla puuttuu eivät -sanasta ä:n pilkut.

Saatana, mähän valitin valittamisesta enkä kirjoitusvirheistä, joten olen oikeutettu itse niitä tekemään. Alkuperäinen valittaja valitti asiasta, johon myös itse syyllistyy ja on siten ansainnut tulla vaikka roviolla poltetuksi. Sitapaitsi teksti ilman ääkkösiä on ihan luettavaa. Ä:n pilkut ovat redundanttia informaatiota ja niiden siirtaminen tietoverkossa kuluttaa vaan turhaan sahkoa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nyt se onnellisuusketjussa ollut töiden aloittaminen meni vitutukseksi. Ei töissä mitään vikaa mutta aloitin 31.8. joten vireillä ollut asumistukeni lakkautetaan...ei siinä mitään, olen varautunut mutta jos olisin aloittanut 1.9., sain itse valita aloituspäivän tältä viikolta, tuki olisi lakkautettu vasta ens kuun alusta...kyllä 145 euroa kuitenkin tuntuu.

Radio City. Kanavalta tulee hyvää musaa mutta mainos "pelkkää rokkia" on täyttä harhaa. Välillä tulee järkyttävää siirappimössöpoppia a'la Negative, Nickelback ja Van Hagar...se jos jokin vituttaa!!!

Negative...voi vittu, monta kertaa päivässä hoetaan samoja nuorien meikkaavien poikien kliseitä elämän julmuudesta vaikkei olla koettu mitään ja "soittokin" on vaisua hymistelyä, kitaraa pitää joko rakastella tai nussia perseeseen eikä sävytellä pelkillä efekteillä paria poppisointua!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös