Viestin lähetti Pärde
Ikäänkuin vitutuksen multihuipentumana yksi näistä baarissa olleista kavereistani kertoi eksälläni olleen jotain vipinää jonkun alikessun kanssa. Tuntuu päässeen minusta nopeasti yli.
Viestin lähetti Cairns
Tämä ei oikeastaan vituta, vaan ahdistaa. Kunnollisena perheenisänä pidetty L4E ei osaa kirjoittaa montaakaan viestiä mainitsematta minua tai erästä Nivalasta kotoisin olevaa kiekkoilijaa. Hänellä on ilmeisesti jokin sairas pakkomielle ja minua alkaa pelottamaan, että peräreikäni on vaarassa.
Viestin lähetti L4E
yritä valita kaveripiirisi paremmin.
Viestin lähetti Shane
Vituttaa kun maajoukkueosioon tulee tällä hetkellä viestejä niin järjettömät määrät, että keskustelua on täysin mahdotonta ehtiä seuraamaan reaaliajassa. Yhden viestiketjun sivun kun saat luettua niin on kolme uutta tilalla.
No etpä ainakaan ole ainoa. Itsekin olen nimittäin tässä viimeiset pari viikkoa suunnitellut suorittavani muutaman pienimuotoisen hengenriistämisoperaation Jyväskylän yliopiston ATK-keskuksessa, mutta ainakin toistaiseksi on jäänyt tekemättä. Sen verran uskomatonta on kyllä ko. paikan henkilökunnan "palvelu" opiskelijoitaan kohtaan.Viestin lähetti hokkineito
Onpas sitten sellainen olo, että tekis mieli tappaa joku mikrotukihenkilö tmv... ...kele!
Viestin lähetti Moderaattorit
Joko nyt pääsee purkautumaan, kun tarvetta kerta on?
Viestin lähetti pygmalion
Voisin toki sanoa sanasen vaikka Turun Palloseurasta, mutta enpä viitsi päivääni pilata.
Voisin toki sanoa sanasen vaikka Turun Palloseurasta, mutta enpä viitsi päivääni pilata.