Vitutusketju

  • 10 586 979
  • 56 164

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Naapuriasunnossa remontoidaan ja ainakin vielä vajaa tunti sitten todella äänekkäästi. Nyt kuuluu ajoittaista vasaran pauketta. Vauvamme 8kk jo pari kertaa tähän herännyt.

Remontointi kielletty sunnuntaisin taloyhtiön järjestyssääntöjen mukaan, ja arkisinkin klo 20 jälkeen. Varmastikaan moni ei ole tietoinen säännöistä, mutta luulisi ihan maalaisjärjenkin jo kertovan, että kovaa meluhaittaa aiheuttavan remontin voisi ajoittaa johonkin toiseen ajankohtaan, ja siitä olisi suotavaa ilmoittaa etukäteen.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Olen koko viikon töissä joutunut kuuntelemaan bosnialaista iskelmämusiikkia, kun eräs työkaveri sitä taukoamatta tulittaa läheisellä työpisteellä kohtuu volyymilla. Kyseessä ihan suomalainen mies. Tilasin tänään vähän isommat musiikkivehkeet omalle työpöydälle ja huomenna käyn sen Gigantista noutamassa. Ensimmäinen asia kun työpisteelle pääsen niin laitan volyymit kaakkoon ja ensimmäisenä biisivalintana Master of Puppets.

Lisätään että ihan hyvässä hengessä, mutta pikkuisen tarvitsee näpäyttää=)
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Olen koko viikon töissä joutunut kuuntelemaan bosnialaista iskelmämusiikkia, kun eräs työkaveri sitä taukoamatta tulittaa läheisellä työpisteellä kohtuu volyymilla. Kyseessä ihan suomalainen mies. Tilasin tänään vähän isommat musiikkivehkeet omalle työpöydälle ja huomenna käyn sen Gigantista noutamassa. Ensimmäinen asia kun työpisteelle pääsen niin laitan volyymit kaakkoon ja ensimmäisenä biisivalintana Master of Puppets.

Lisätään että ihan hyvässä hengessä, mutta pikkuisen tarvitsee näpäyttää=)
Sido hänet kiinni työtuoliin, sammuta huoneesta valot, mutta hae jostain strobo ja suuntaa suoraan silmiin ja soita muutama tunti putkeen tätä teosta, niin luulisi oppivan.



 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen koko viikon töissä joutunut kuuntelemaan bosnialaista iskelmämusiikkia, kun eräs työkaveri sitä taukoamatta tulittaa läheisellä työpisteellä kohtuu volyymilla. Kyseessä ihan suomalainen mies. Tilasin tänään vähän isommat musiikkivehkeet omalle työpöydälle ja huomenna käyn sen Gigantista noutamassa. Ensimmäinen asia kun työpisteelle pääsen niin laitan volyymit kaakkoon ja ensimmäisenä biisivalintana Master of Puppets.

Lisätään että ihan hyvässä hengessä, mutta pikkuisen tarvitsee näpäyttää=)
Hyvässä hengessä, vaikka vaikuttaa sodalta, jossa kumpikin osapuoli soittaa musiikkia kovaan ääneen taukoamatta yli rajan.

”Taste me, you will see
More is all you need
Dedicated to
How I'm killing you”
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vituttaa täl hetkellä toi Tinder tai oikeastaan koko nykyajan deittailukulttuuri. Olisinpa syntynyt ennen tätä älypuhelin sukupolvea. Ennen vaan mentiin ja tavattiin ihmisiä ilman mitään sovelluksia. Miksi 2020-luvulla rakkauden löytäminen on tehty niin helvetin monimutkaiseksi.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Vituttaa täl hetkellä toi Tinder tai oikeastaan koko nykyajan deittailukulttuuri. Olisinpa syntynyt ennen tätä älypuhelin sukupolvea. Ennen vaan mentiin ja tavattiin ihmisiä ilman mitään sovelluksia. Miksi 2020-luvulla rakkauden löytäminen on tehty niin helvetin monimutkaiseksi.
Ei muuta kuin vaikkapa baariin tapaamaan ihmisiä livenä.

Tapasimme vaimoni kanssa baarissa. 24 yhteistä vuotta tulee täyteen tänä kesänä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei muuta kuin vaikkapa baariin tapaamaan ihmisiä livenä.

Tapasimme vaimoni kanssa baarissa. 24 yhteistä vuotta tulee täyteen tänä kesänä.
Pointtina taisi ollakin, että vielä 20-30 vuotta sitten baarissa tutustuminen oli tavallista. Nykyään huomattavasti vaikeampaa.

Ihmiset eivät ole enää tottuneita siihen, että tutustutaan tuntemattomiin livenä. Ei odoteta, että joku tuntematon tulee juttelemaan, eikä sitä myöskään haluta.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pointtina taisi ollakin, että vielä 20-30 vuotta sitten baarissa tutustuminen oli tavallista. Nykyään huomattavasti vaikeampaa.

Ihmiset eivät ole enää tottuneita siihen, että tutustutaan tuntemattomiin livenä. Ei odoteta, että joku tuntematon tulee juttelemaan, eikä sitä myöskään haluta.
OK. Meikäläinen on tainnut sitten tippua kelkasta. Ei ole hetkeen tullut seuraa etsittyä.

Voisin silti kuvitella, että vielä on ihmisiä, jotka haluavat tavata toisia ihmisiä ihan livenä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
OK. Meikäläinen on tainnut sitten tippua kelkasta. Ei ole hetkeen tullut seuraa etsittyä.

Voisin silti kuvitella, että vielä on ihmisiä, jotka haluavat tavata toisia ihmisiä ihan livenä.
Tottakai sellaisia ihmisiä edelleen on, mutta huomattavasti aiempaa vähemmän. Etenkin nuoremmissa ikäluokissa.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pointtina taisi ollakin, että vielä 20-30 vuotta sitten baarissa tutustuminen oli tavallista. Nykyään huomattavasti vaikeampaa.

Ihmiset eivät ole enää tottuneita siihen, että tutustutaan tuntemattomiin livenä. Ei odoteta, että joku tuntematon tulee juttelemaan, eikä sitä myöskään haluta.
Minä tutustuin vaimooni city.fi peilikuva ym sivustolla vuonna 2006. Kova yritys oli baarista löytää kumppani, mutta natsas siis netistä.

Mutta on se hulluksi nennyt, jos ei saa ihmisille jutella baarissa. Täytyy pitää siis kiinni tuosta nykyisestä entistä tiukemmin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei muuta kuin vaikkapa baariin tapaamaan ihmisiä livenä.

Tapasimme vaimoni kanssa baarissa. 24 yhteistä vuotta tulee täyteen tänä kesänä.
Osaanhan mä baarissa vaikka yksinkin käydä ja edelliset kolme kertaa oon tuolla mun kantapaikassa itekseni tainnut ollakin.

Se että uskaltautuisin tällaisena semi ujona luonteena lähestyä jotakuta tuikituntematonta naista baarissa, etenkin jos tällä on jo valmiiksi muuta seuraa, onkin sitten kokonaan toinen episodi.

Keikoilla oon kyllä sit välillä päätynyt jutustelemaan ihan randomienkin tyyppien kanssa. Kai se on mulle siinä ympäristössä helpompaa kun on jo valmiiksi tiedossa yhteinen mielenkiinnon kohde = bändi jonka keikalle ollaan tultu.

Ja joo noin pari viikkoa sit täytin 31 eli @CuJo#31 oli iän suhteen oikeilla jäljillä.

Nyt olen vihdoinkin työelämäasä sellaisessa tilanteessa josta unelmoin vuosia. Rakkausrintamalla on silti edelleen kuollutta kuin Malmin hautausmaalla.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Vittu, että sitä ihminen olla typerä, tarkotus mennä illalla pelaamaan frisbeegolfia ja mietin, että bussilla pääsee hyvin paikalle, mutta juhannus, ja bussit lopettaa liikennöinnin klo 14. Pitää ottaa pyörä alle... Noh, liikunta on hyväksi.
 

Akai

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juhannus yksin, niin kuin kaikki muutkin pyhät. No lapset käy jouluna, siinä se.
Kieltämättä hieman syö miestä istua yksin käytännössä tyhjällä terassilla. No kai tää tästä iloksi muuttuu kun tarpeeksi monta juomaa nauttii. Todennäkösesti kuitenkaan ei, ja krapulatkin on nykyään semmosia, että vituttaa jo etukäteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös