Vellu Pirinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Vituttaa jo valmiiksi krapula mikä maanantaina odotettavissa. Kolme päivää keiton ottoa tiedossa kivaa on nyt, mut näin vanhempana pelottaa jo valmiiksi ne mörököllikrapulat!
Viestin lähetti Jeda
Varjo, mä olin eilen Tukholman sotamuseossa samaa rynkkyä hiplaamassa. Joskus 12-15 aikaan. Ehkä jopa tietämättämme nähtiin?
Viestin lähetti varjo
Sekin vituttaa ettei Tukholman sotamuseossa päässyt räpläämään Ruotsin armeijan rynkyn lukkoa, piti vain tyytyä tähtäilemään. Painava vehje se oli, ei kyllä huvittaisi kanniskella sellaista metiköissä.
Viestin lähetti Johto
Haluaisit siis maksimoida kurjuuden?
Viestin lähetti jh
Sukulainen helvetistä
Varsinainen saamaaton paska perkele. Tee enää ikinä mitään palveluksia kellekkään.
5 tuntia korjailin taitosten jälkiä ja muita vaurioita koneella yhdestä sota-ajan valokuvasta ja kiitokseksi saan huutoa jossa väitetään että kuvalle ei ole tehty yhtään mitään.
Miksikä ihmeidentekijäksi tässä tarvitsisi oikein muuttua. Hoitoon tuollainen serkku pitäisi pistää. PERKELE
Viestin lähetti VH87
Miten niin ei päässyt? Mä ainakin räpläsin kaikkea mikä siinä rötiskössä jotenkin liikkui. Tuliko sieltä joku valittamaan?
Viestin lähetti varjo
No sehän oli dekattu, ei siinä luisti liikkunut, eikä oikein mikään muukaan. Räpläämisen ilo meni, kun liikkuvia ei voinut vetää taakse jne.
Lohdutuksena totean, että luvassa on mitä todennäköisemmin aivan paska peli, josta tunnelma puuttuu täysin.Viestin lähetti lihaani
En pääse katsoman Suomi-Ruotsi peliä. Edes telkkarista.
Vittu!!!
Viestin lähetti Iker
Ja ai niin, itsehän menen paikan päälle.
Viestin lähetti varjo
Siinä samassa aikahaarukassa mekin siellä palloiltiin, tunnistaminen on helppoa;
Kaksi tyyppiä yrittää vetää ATT:tä niillä aseilla ja yksi on vähän syrjemmällä yrittäen erottua joukosta.
Ellet ollut ikähaarukkaa ~14v niin tuskin törmäsimme, koska itse en muista ketään samanikäisiä samoissa huoneissa samaan aikaan palloilleen.
Ja vaatteista, henkilökohtaisesti en roudaa mukanani vaatekaappia, ainoastaan niitä vaatteita joitten likaantuminen/hiestyminen on odotettavaa.
Tästä johtuen siis jokatapauksessa yksi paita on nyt lievästi savunhajuinen, eikä se vaihtaminen sitä maagisesti puhdistaisi.
]Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Vituttaa, ettei sitä pelata Helsingin Jäähallissa. [/B]