Vitutusketju

  • 10 590 131
  • 56 164

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Kaverit houkuttelivat laivalla baariin ja juomaankin jotain.

Nyt lähinnä vituttaa se, että vaatteet haisevat tupakalta, rahaakin kului ja olut oli oikeastaan pahaa (Newcastle Brown ale) ja äänitasot olivat aika kaukana omien korvieni sietoalueelta. Onneksi sentään ei tullut kokeiltua humaltumista ja krapulaa.
Ihan perseestä koko touhu, ehkä sitten 22 vuoden kuluttua uudestaan.

Sekin vituttaa ettei Tukholman sotamuseossa päässyt räpläämään Ruotsin armeijan rynkyn lukkoa, piti vain tyytyä tähtäilemään. Painava vehje se oli, ei kyllä huvittaisi kanniskella sellaista metiköissä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti varjo
Kaverit houkuttelivat laivalla baariin ja juomaankin jotain.

Nyt lähinnä vituttaa se, että vaatteet haisevat tupakalta, rahaakin kului ja olut oli oikeastaan pahaa (Newcastle Brown ale) ja äänitasot olivat aika kaukana omien korvieni sietoalueelta. Onneksi sentään ei tullut kokeiltua humaltumista ja krapulaa.
Ihan perseestä koko touhu, ehkä sitten 22 vuoden kuluttua uudestaan.

Sekin vituttaa ettei Tukholman sotamuseossa päässyt räpläämään Ruotsin armeijan rynkyn lukkoa, piti vain tyytyä tähtäilemään. Painava vehje se oli, ei kyllä huvittaisi kanniskella sellaista metiköissä.

Voi vittu...kannattaa varmaan vaihtaa vaatteita aina välillä...
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti goldenawe
kannattaa varmaan vaihtaa vaatteita aina välillä...
No ei kai sitä tommoisen renttuilureissun jäljiltä kaikkea voi muistaa, helpostihan se vaatteiden vaihto unohtuu.

Vituttaa selkärangattomuuteni. Lähden pois töistä ennen kuutta, vaikka tuntisaldo huutaa miinusta. Mutta kun on perjantai, ja tekee mieli kotiin.
 

jh1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere Saints
Sukulainen helvetistä

Varsinainen saamaaton paska perkele. Tee enää ikinä mitään palveluksia kellekkään.

5 tuntia korjailin taitosten jälkiä ja muita vaurioita koneella yhdestä sota-ajan valokuvasta ja kiitokseksi saan huutoa jossa väitetään että kuvalle ei ole tehty yhtään mitään.

Miksikä ihmeidentekijäksi tässä tarvitsisi oikein muuttua. Hoitoon tuollainen serkku pitäisi pistää. PERKELE
 

Vellu Pirinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa jo valmiiksi krapula mikä maanantaina odotettavissa. Kolme päivää keiton ottoa tiedossa kivaa on nyt, mut näin vanhempana pelottaa jo valmiiksi ne mörököllikrapulat!
 

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Päätä juilii

Risteilyllä hankittu kankkunen vituttaa. Ei pysty tekemään töitä vaikka onkin työpaikalla.

Varjo, mä olin eilen Tukholman sotamuseossa samaa rynkkyä hiplaamassa. Joskus 12-15 aikaan. Ehkä jopa tietämättämme nähtiin?
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Re: Päätä juilii

Viestin lähetti Jeda

Varjo, mä olin eilen Tukholman sotamuseossa samaa rynkkyä hiplaamassa. Joskus 12-15 aikaan. Ehkä jopa tietämättämme nähtiin?

Siinä samassa aikahaarukassa mekin siellä palloiltiin, tunnistaminen on helppoa;
Kaksi tyyppiä yrittää vetää ATT:tä niillä aseilla ja yksi on vähän syrjemmällä yrittäen erottua joukosta.
Ellet ollut ikähaarukkaa ~14v niin tuskin törmäsimme, koska itse en muista ketään samanikäisiä samoissa huoneissa samaan aikaan palloilleen.

Ja vaatteista, henkilökohtaisesti en roudaa mukanani vaatekaappia, ainoastaan niitä vaatteita joitten likaantuminen/hiestyminen on odotettavaa.
Tästä johtuen siis jokatapauksessa yksi paita on nyt lievästi savunhajuinen, eikä se vaihtaminen sitä maagisesti puhdistaisi.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti varjo
Sekin vituttaa ettei Tukholman sotamuseossa päässyt räpläämään Ruotsin armeijan rynkyn lukkoa, piti vain tyytyä tähtäilemään. Painava vehje se oli, ei kyllä huvittaisi kanniskella sellaista metiköissä.

Miten niin ei päässyt? Mä ainakin räpläsin kaikkea mikä siinä rötiskössä jotenkin liikkui. Tuliko sieltä joku valittamaan?
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Johto
Haluaisit siis maksimoida kurjuuden?

Sitä mä olen tehnyt jo pitkään, meinaan ihan oikeasti, sukulaisetkin jo naureskelee. Tosin kurjuuden maksimoinnilla mä en tarkota tätä kaikkea paskaa mitä mä nyt mietin, vaan ihan toisia asioita.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Viestin lähetti jh
Sukulainen helvetistä

Varsinainen saamaaton paska perkele. Tee enää ikinä mitään palveluksia kellekkään.

5 tuntia korjailin taitosten jälkiä ja muita vaurioita koneella yhdestä sota-ajan valokuvasta ja kiitokseksi saan huutoa jossa väitetään että kuvalle ei ole tehty yhtään mitään.

Miksikä ihmeidentekijäksi tässä tarvitsisi oikein muuttua. Hoitoon tuollainen serkku pitäisi pistää. PERKELE

Väkivalta lopettaa vittuilun ,kuten eräs palstamme kirjoittaja väittää.
Leivo lättyyn vaan.Jos ei saa muuta kuin paskaa kiitokseksi ,niin kannattaa kokeilla.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Viestin lähetti VH87
Miten niin ei päässyt? Mä ainakin räpläsin kaikkea mikä siinä rötiskössä jotenkin liikkui. Tuliko sieltä joku valittamaan?

No sehän oli dekattu, ei siinä luisti liikkunut, eikä oikein mikään muukaan. Räpläämisen ilo meni, kun liikkuvia ei voinut vetää taakse jne.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti varjo
No sehän oli dekattu, ei siinä luisti liikkunut, eikä oikein mikään muukaan. Räpläämisen ilo meni, kun liikkuvia ei voinut vetää taakse jne.

Voi olla et mä sit sekotin jotain (hyvin tod.näk).
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti lihaani
En pääse katsoman Suomi-Ruotsi peliä. Edes telkkarista.

Vittu!!!
Lohdutuksena totean, että luvassa on mitä todennäköisemmin aivan paska peli, josta tunnelma puuttuu täysin.

Ja ai niin, itsehän menen paikan päälle.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt on kurjuus maksimoitu, ihan niin kurjaksi että mä taas kuolen nauruun.... Taidanpa avata butellin ;).
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: Re: Päätä juilii

Viestin lähetti varjo
Siinä samassa aikahaarukassa mekin siellä palloiltiin, tunnistaminen on helppoa;
Kaksi tyyppiä yrittää vetää ATT:tä niillä aseilla ja yksi on vähän syrjemmällä yrittäen erottua joukosta.
Ellet ollut ikähaarukkaa ~14v niin tuskin törmäsimme, koska itse en muista ketään samanikäisiä samoissa huoneissa samaan aikaan palloilleen.

Ja vaatteista, henkilökohtaisesti en roudaa mukanani vaatekaappia, ainoastaan niitä vaatteita joitten likaantuminen/hiestyminen on odotettavaa.
Tästä johtuen siis jokatapauksessa yksi paita on nyt lievästi savunhajuinen, eikä se vaihtaminen sitä maagisesti puhdistaisi.

Niin vaihtokalsarien mukanaan pitäminen ei ehjä vieöä ole rikos.

Ja ota suighku kans ja sitten vaihda alkkarit.
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Vituttaa kun muuten ihan hyvissä kotibileissä joutui eilen kuuntelemaan maailman järkyttävintä paskamusiikkia.

Linkin Park, Britney, Korn, Rasmus, jne. Vituttaa tuollaiset saatanan lampaat jotka ostaa kaiken paskan mitä MTV-pomot ja Radio Energyn soittolistan laatijat pakkosyöttävät niiden kurkuista alas.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ampiaiset yrittävät miehittää huoneeni. Pakko silti pitää ikkunaa auki, koska ilma muuten tulee tunkkaiseksi ja lämpötilat lähentelevät saunan vastaavia. Useita niistä hyökkääjistä olen jo tappanut ja muutamia heittänyt pihalle, mutta ei niille näy loppua. Herättivät vieläpä toissa-aamuna.

Joku voi sanoa, että hanki hyttysverkko. Ei vain ole tullut tehtyä. Toivon mukaan pääsen yksiöön piakkoin johon voisi sitten jo panostaakin. Nyt siis vielä kärsin.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Riki Sorsa ! ? !
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Ruotsin tai oikeastaan Tellqvistin puppelointi Suomelle WC:ssa selkeääkin selkeämmästä materiaaliylivoimasta ja hallinnastaan huolimatta.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
ESPN haluaa näyttää mieluummin kahdelta kanavalta samaan aikaan college jenkkifutista, joten Suomen peli jäi näkemättä. Nyt kun tulen kotiin niin luen ja kuulen näitä kaikkia "best game of the tournament" ja "this is what hockey is all about" kommentteja pelistä.

Voi perkele kun vituttaa.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
toisto alkaa tympiä

- expert kotiisi elektronikkaa
- mopoilu rannalla tai ihan missä vaan
- oltiin bonnie ja klaid...
- sony erikson
- pösön tytttydytyttyy
- sisustus, kokkailu, remontti ja homomies ohjelmat
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Lapselliset ihmiset panevat vituttamaan... Yksi työkaveri mököttää ja vittuilee kun satuin eilen mainitsemaan ajo-ohjeiden katsomisesta. Nyt poika paiskoo ovia ja vittuilee asioista joista sillä ei ole mitään tietoa.

Oma ekaluokkalainen poikanikin tuntuu välillä aikuisemmalta kuin tämä kaveri...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös