Tämä tosiaan pitää suurimmaksi osaksi paikkansa. Itse sen sijaan teen tässä poikkeuksen. Mulla on aina todella epämiellyttävä tunne ryypätä, jos on yhtää nälkä. Se on vähän vittumaista houkutella kavereita syömään kun muilla ei ole nälkä.
Kyllä tää vitun ilmasto, sää tai mikä vitun keli nyt sitten onkaan vituttaa aivan saatananvitusti vittu kokoajan. Kaikki muu olis helvetin hienosti ja vois puuhastella kaikkee hienoo, mutta ei tarvi kun astua (tai vittu edes katsoa!) ulos, niin jättimäinen kyrpä kasvaa ottaan. Ihan persereiästä, vettä-räntää-lunta ja vittu vihmoo tuulikin miljoonaa. Se on saatanan huhtikuu eikä marraskuu, mihin se Suomen kevät oikein jäi? Saatanan saatana, en hetkeäkään ihmettele että viina tässä ilmastossa maistuu - ei tota paskaa selvinpäin kestä kukaan.
Ime ilmasto isäkissan vittua!
@KuumaaKamaa juo vettä, ei tuu ollenkaa samanlaisia darroja kun pysyy elimistö ees auttavasti kosteutettuna. Ja kannattaa syödä tukevasti hieman ennen ryypin aloittamista (kännissä syöminen on turhaa, maksalta menee kaikki paukut sen alkoholin polttamiseen) niin ei tule sellaista kertahumausta vaan paljon loivemmat nousut.
Vedenjuontia sen verran reilusti että baarissakin vaikka joka kolmas juoma vettä ja ennen nukkumaanmenoa kannattaa kumota vähintään tuopillinen vielä.
Yksityishenkilölle pian kolme viikkoa sitten maksettu PS-peli ei ole vieläkään tullut perille vaikka kuulemma postitettu on. Sähköposteja olen myyjälle laittanut ja ilmoittanut ettei tavaraa näy, mutta hänestä ei ole viime aikoina kuulunut mitään.
Eilen laitoin viestin, että haluaisin saada häneltä tämän tiistain aikana kommentit siitä miten homman kanssa edetään tai alan sitten miettimään muita toimenpiteitä.
Eipä tuossa kai muuta vaihtoehtoa ole kuin rikosilmoituksen tekeminen. Onneksi meikäläisen 30 euroa on varmasti virkavallan tärkeysjärjestyksessä siellä kärkipäässä.
Vituttaa että nykyään ei voi mitenkään edes yrittää seurata noita otteluseuranta ketjuja MM-kisoista. Sellaista diipadaipaa, että eihän tuota kukaan lue. Oisko NHL-osion puolelle saatavissa oma "MM-seuranta", jossa keskustelu olisi sitä normaalia NHL otteluseuranta tasoa? ..
Škoda Cup tuo mukaan sen mukaista käyttäjistöä. Ei siinä itse pyrin siellä olemaan lähinnä hauska.Vituttaa että nykyään ei voi mitenkään edes yrittää seurata noita otteluseuranta ketjuja MM-kisoista. Sellaista diipadaipaa, että eihän tuota kukaan lue. Oisko NHL-osion puolelle saatavissa oma "MM-seuranta", jossa keskustelu olisi sitä normaalia NHL otteluseuranta tasoa? ..
Škoda Cup tuo mukaan sen mukaista käyttäjistöä. Ei siinä itse pyrin siellä olemaan lähinnä hauska.
En kiellä tätä :)Eli toisin sanoen just sun kaltaisten takia se on perseestä ;)
Anssi Kela on nykyään joka tv-ohjelmassa. Onhan se taitava muusikko, mutta se sen musa vaan on paiskaa ja tylsää