Täysin asian vierestä, mutta tästä tuli taas tuo mieleeni, että jos nyt saisi valita nimimerkkiä, niin olisin @Eräs. Ilman pistettä toki. Se hieman vituttaa, kun ei sitä enää pysty vaihtamaan. Myös @joku olisi voinut olla kokeilemisen arvoinen nimimerkki.Vituuaa, kun eräs nimimerkki on laajentanut trollaamistaan vapaasta osioista maajokkueosioon. Todella raskasta luettavaa.
Hitsi, pitäis varmaan tulla käymään kahvilla.Vituttaa ihmiset jotka alkaa seurustella ja sit ne katoaa. Johonkin 3kk ei ole "ollut aikaa" edes kahvilla käydä. Kuulemma heillä on elämä
Jengi luulee kaikenlaista outoa. Tosin tää on miesvaltainen palsta, muuten olisi jo isot juorut liikkeellä. Tai Nikke Ankara-tyyliset lööpitHitsi, pitäis varmaan tulla käymään kahvilla.
Kuulostipas pervolta, ei ollut tarkoitus siis vihjailla millään päiväkahveilla. Kaikki luulee heti kuitenkin nyt.
Varmaan joku palstan naispuoleinen henkilö pahoittaa tästä nyt mielensä, siis joku täysin ulkopuolinen joka ei liity tähän mitenkään.Jengi luulee kaikenlaista outoa. Tosin tää on miesvaltainen palsta, muuten olisi jo isot juorut liikkeellä. Tai Nikke Ankara-tyyliset lööpit
Meidän ja naapurin parvekkeiden välisen seinän alla muutaman sentin rako, josta tuuli puhalsi naapurin tumpit meidän puolelle. Muutama vuosi sitten tuo oli ongelma, kun vauva leikki parvekkeella ja yritti syödä noita. Ratkaisin ongelman viemällä naapurille ison lasisen kurkkupurkin, jonka kanteen olin tehnyt pienen reiän. Ei kuulemma ollut tullut mieleenkään, että tuuli voisi viedä tumpit avonaisesta tuhkakupista.Vituttaa aivan saatanasti ihmiset, jotka heittelee tupakantumppeja parvekkeelta suoraan toisten pihoille! Asun siis kerrostalossa ja maantasalla, eli käytönnössä mulla on tässä tämä oma piha. Onko kukaan noin vitun typerä? Tuonko mä saatana omat roskani sun parvekkeelle vitun idiootti? Heti kun näen kuka tuo pelle on, niin kärrään nuo tumpit postiluukusta sisälle. Haista paska!
Vituttaa aivan saatanasti ihmiset, jotka heittelee tupakantumppeja parvekkeelta suoraan toisten pihoille!
Mikset itse ole heihin yhteydessä?Vituttaa kun on muuttanut naisen perässä toiselle paikkakunnalle niin osa "kavereista" lopettaa kaiken yhteydenpidon. Pistää vähän miettimään että minkälaisia kavereita nämä ylipäätään ovat olleet...
Mikset itse ole heihin yhteydessä?
Itseä vituttaa, että "joutuu" aina olemaan se aktiivisempi puoli yhteydenotossa.
Mikset itse ole heihin yhteydessä?
Itseä vituttaa, että "joutuu" aina olemaan se aktiivisempi puoli yhteydenotossa.
Vituttaa lanko, joka ei hoida sovittuja asioita. Ikinä en ole tuntenut noin laiskaa ihmistä. Ihan pienistä pieninkin asia, kuten esimerkiksi ruohon leikkaaminen on aivan vitun ylitsepääsemätöntä. Pakolaisia kuitenkin aina ehtii haukkumaan. Ne kuulemma makaa vokeissa kaiket päivät tekemättä mitään.