Pakko sanoa, että edelleen vituttaa. KalPan jatkoon meno ehkä vähän lohduttaa, mutta vituttaa silti ihan saatanasti.Iisisti nyt vaan rouva Ötökkä. Kyllä se siitä.
Pakko sanoa, että edelleen vituttaa. KalPan jatkoon meno ehkä vähän lohduttaa, mutta vituttaa silti ihan saatanasti.Iisisti nyt vaan rouva Ötökkä. Kyllä se siitä.
Olo rupeaa olemaan kohtuullisen heikko ja vittuuntunut, lääkäri epäili noroa.
Jos pystyt/pääset/saat jonkun tuomaan niin "siripiriä" kaupasta, eli glukoosipillereitä (monesti Dexalin tuotemerkin alla). Ja nestettä kerralla ihan semmonen määrä että suun limakalvot kostuu. Pienestä liikkeelle. Kuulostaa meinaa juurikin norolta. Se ei mene ohi kuin potemalla. Se neste tulee kropasta. Jos se alkaa mahottomaksi käydä niin lekuriin... Myös kannattaa imodiumia suosia. Toimii.
Ensi kerralla poistutaessa hissistä saat potkaista em. persoonia kunnolla perseelle. (Lue: siihen kipeään paikkaan häntäluun alapuolella)Nämä gloryhuntterit,SAATANA!
Kiekkoa seurataan tai sitten sitä ei seurata.
Tämä. Eräällä tuttavalla on nyt HPK:n "leima" profiikuvassaan, muistan talviset piilovittuilut kyseiseltä henkilöltä, kun minua kiinnosti "Liigahöntsä". Ai vittu että rassaa tuollainen kaksinaismoralismi.Nämä gloryhuntterit, jotka alkavat kiinnostumaan lätkäjoukkueesta siinä vaiheessa, kun playoffit alkavat ja/tai joukkueella on mahdollisuus niissä menestyä. Meillä on duunissa näitä jannuja ja tänään yksi asiakas ilmoitti seuraavansa HIFK:a, vain playoffeissa. (Enkä nyt tarkoita, että pelkästään HIFK:n playoff-fanit tätä tekevät, satun vaan olemaan töissä Helsingissä.) Vituttaa tuollaset "hokijätkät". Sitte on Facebook täysi näitä kaikenlaisia support-juttuja ja ollaan niin helvetin kiinnostuneita. SAATANA!
Aivan uskomattoman vaikeaa. Taas uusi viesti sieltä ja asia ei etene mihinkään, eivätkä edelleenkään ymmärrä edes pointtia. Ei ole kyllä koskaan ollut kenellekään näin vaikeaa selittää jotain asiaa. Ei viitsisi liian tylyksi heittäytyä, kun epäilen että "asiakaspalvelijoiden" englantilaisten nimien taakse kätkeytyy jotain viittä vaille kielitaidottomia riisipalkalla työskenteleviä hikipajalaisia.Nyt vittu paloi käämit Adawaren (virussofta) asiakas"palvelun" kanssa.
Täytyypä pistää puoliso kauppaan kun töistä tulee. Kauppa toisella puolen tietä, mutta taidan jättää itse nyt menemättä. Kiitoksia vinkeistä, pistetäämpä testiin jos helpottaisi.
IS:n keskusteluissakin rinnastettiin virpojia kerjäläisiin ja yleisesti paheksutaan tuota touhua. Ei oikein jaksa ymmärtää miten tuollainen voi niin rankasti vituttaa.
Pienet lapset näkevät vaivaa askarrellessaan vitsat ja pukuihinkin panostetaan. Ainakin meikäläisen kotikadulla kulki todella monta pikkunoitaa ja aikamoni poikkesi täälläkin. Kerran vuodessa kuitenkin vaan se virpomispäivä on. Jokainen vielä kysyi että saako virpoa.
No se on sun asiasi. Eikä se oikeastaan multa ole pois.Minäkin näin sen verran vaivaa, että deaktivoin ovikellon jo eilen illalla, joten sielläpä sitten soittelevat ovikelloa - mitään ei kuulu.
Ärsyttävä perinne koko virpominen, varsinkin jos ison lähiön tuikituntemattomat lapset käyvät kerjuureissuillaan esim. oman talon lapsioletettujen sijasta. En kuitenkaan halua virpomistouhusta sen isompaa numeroa tehdä. Kunhan olen tapani mukaan avaamatta ovea kenellekään ulkopuoliselle ovikellon soittelijalle, ja helpoiten kotirauha säilyy kun ei ovikello ole toiminnassa. Näin välttyy myös kaupustelijoilta, kerjäläisiltä, jehovilta ja muilta saatanoilta.
Pääsiäismunia on talossa tasan yksi Mignon-muna, jonka syön minä ja vain minä. Kellekään en sitä anna enkä sitä kenenkään kanssa jaa. Siinä sitä perinnettä.
Ei ole todellista. Eilen oli vaalit, ja työpaikan lounaspöydässä puhutaan jostain vitun 80-luvun toimintaelokuvista. Jokaisessa aikaisemmassa työpaikassani on vaalien jälkeen puhuttu vain vaaleista. Ei tämä nykyinen työni poikkea kovin paljon edellisistä, mutta tuntuu, että suuri osa jengistä elää kyllä ihan toisessa maailmassa. No, lähden toki heti vetämään, kun saan paremman duunin.
Minkä ihmeen takia joku käy ryhmälounailla? Vitutus vähenee huomattavasti, kun syö yksinään nettiä selaillen.
Nykyisen työpaikkani kulttuuriin kuuluu, että yhdessä mennään suunnilleen paskallekin. Kaikki pitää tehdä yhdessä, koska tiimi. Mitään järkeähän siinä ei ole, mutta minkäs teet. Nykyinen työelämä ei suosi introvertteja. Itsekin käyn yksin syömässä hyvin valikoivasti, sillä joku saattaa pahastua siitä.
Eikö ne huomaa kuinka selaat Jatkoaikaa?Riippuu tietysti vähän mitä tekee, mutta minulla on se hyvä tilanne, että aina on joku homma muka kesken ja juuri nyt ei ehdi. Ne lopettavat äkkiä kyselemisen.
Eikö ne huomaa kuinka selaat Jatkoaikaa?