Vitutusketju

  • 10 549 333
  • 56 138

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Joku musta pariskunta lapsineen pakottaa koko junanvaunulle ipadistä jotain vitun kimeä-äänistä lastenlauluvittusaatanaa kiusallisella äänenvoimakkuudella. Miksi, miksi, miksi.
 

julle-jr

Jäsen
Joku musta pariskunta lapsineen pakottaa koko junanvaunulle ipadistä jotain vitun kimeä-äänistä lastenlauluvittusaatanaa kiusallisella äänenvoimakkuudella. Miksi, miksi, miksi.
Koska kukaan teistä muista matkustajista ei käy sanomassa: "Anteeksi, voisiko äänenvoimakkuutta laskea hieman?"
Voi sanoa myös konnarille asiasta, mikäli ei uskalla suoraan kohteelle ilmaista toivettaan. Vähän niin kuin mä pyysin lapsena naapurin Aria sanomaan viereisen taloyhtiön Marikalle että tykkään siitä.

Pitää vain toivoa että konnari on reilumpi kuin Ari, joka ei puhunut Marikalle tykkäämisestä mitään, sanoi vain että toi meidän Julle haluaa nähdä sun pimpin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Koska kukaan teistä muista matkustajista ei käy sanomassa: "Anteeksi, voisiko äänenvoimakkuutta laskea hieman?"
Voi sanoa myös konnarille asiasta, mikäli ei uskalla suoraan kohteelle ilmaista toivettaan. Vähän niin kuin mä pyysin lapsena naapurin Aria sanomaan viereisen taloyhtiön Marikalle että tykkään siitä.

Pitää vain toivoa että konnari on reilumpi kuin Ari, joka ei puhunut Marikalle tykkäämisestä mitään, sanoi vain että toi meidän Julle haluaa nähdä sun pimpin.
Joudummeko nyt olettamaan, puhtaasti siihen perustuen että olemme vitutusketjussa, että et sitten pimppiä nähnyt?
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Koska kukaan teistä muista matkustajista ei käy sanomassa: "Anteeksi, voisiko äänenvoimakkuutta laskea hieman?"
Voi sanoa myös konnarille asiasta, mikäli ei uskalla suoraan kohteelle ilmaista toivettaan. Vähän niin kuin mä pyysin lapsena naapurin Aria sanomaan viereisen taloyhtiön Marikalle että tykkään siitä.

Pitää vain toivoa että konnari on reilumpi kuin Ari, joka ei puhunut Marikalle tykkäämisestä mitään, sanoi vain että toi meidän Julle haluaa nähdä sun pimpin.

Nyt ollaan asian ytimessä. Kun vastaus kysymykseen "miksi nämä ihmiset pitävät meteliä" on "koska et mene hiljentämään niitä", oletetaan, että näille ihmisille oletustila on se meteli. Kyllä, minua ärsyttää myös se, että nämä ihmiset pitivät tuota tasaisen ärsyttävää lastenlaulukimaraa yllä vähintään Helsingistä Lappeenrantaan asti tauotta (jäin Lappeessa pois, voi olla, että jopa Helsingistä Joensuuhun) ymmärtämättä sitä, että useimpia varmaan riipii jo ihan kohtalaisesti, muttei niin paljoa, että tulisivat sanomaan. Ratkaisin ongelman muuten niin, että menin kahville ravintolavaunuun.

Enemmän minua ärsyttää se, että Suomen ulkopuolella varmaan joku 60% kulttuureista on sellaisia metelikulttuureita. Että ensinnäkin oletus on se, että täytyy pitää ääntä, ja lisäksi puheen äänenvoimakkuuden on oltava tasoa "aiheutan itse itselleni kuulovaurion pelkästään tuottamalla puhetta". Varmaan juuri tämän takia esimerkiksi espanjalaisilla on suuria vaikeuksia saada mitään työtä saatettua huolella alusta loppuun, kun ei siellä ole kukaan ehkä koskaan kuullut ajatuksiaankaan. "QUE? QUE? QUE? QUE? MOLO MOLO, HÖLÖ PÖLÖ, KÄLÄ KÄLÄ!!!!"

Ja sori ettei Marika lämmennyt :(
 

julle-jr

Jäsen
Enemmän minua ärsyttää se, että Suomen ulkopuolella varmaan joku 60% kulttuureista on sellaisia metelikulttuureita. Että ensinnäkin oletus on se, että täytyy pitää ääntä, ja lisäksi puheen äänenvoimakkuuden on oltava tasoa "aiheutan itse itselleni kuulovaurion pelkästään tuottamalla puhetta". Varmaan juuri tämän takia esimerkiksi espanjalaisilla on suuria vaikeuksia saada mitään työtä saatettua huolella alusta loppuun, kun ei siellä ole kukaan ehkä koskaan kuullut ajatuksiaankaan. "QUE? QUE? QUE? QUE? MOLO MOLO, HÖLÖ PÖLÖ, KÄLÄ KÄLÄ!!!!"
Tästä olen kyllä samaa mieltä. Mitä useammin joutuu menemään pois Suomesta, esimerkiksi noihin Välimeren maihin tai varsinkin maihin, joissa miehet kulkevat mekko päällä, sitä vakuuttavammin voi todeta, että useimmat kulttuurit ovat pääosin täyttä paskaa. Olen joskus jopa yrittänyt suhtautua avoimin mielin erilaisuuteen, mutta en enää keksi syytä miksi minun pitäisi muka pitää hyvänä asiana sitä, että asiat tehdään päin helvettiä, eli ei esimerkiksi osata hallinnoida äänenvoimakkuutta.

Mutta kai meillä kuitenkin on joku velvollisuus kouluttaa niitä, jotka tänne tulevat, eli sikäli olisi ollut paikallaan käydä vinkkaamassa heille että voi olla hiljempaa. Eivät he sitä luultavasti pahalla tee, ovat vain niin paljon huonommasta kulttuurista kotoisin, että eivät ymmärrä yksinkertaisia perusasioita.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Enemmän minua ärsyttää se, että Suomen ulkopuolella varmaan joku 60% kulttuureista on sellaisia metelikulttuureita. Että ensinnäkin oletus on se, että täytyy pitää ääntä, ja lisäksi puheen äänenvoimakkuuden on oltava tasoa "aiheutan itse itselleni kuulovaurion pelkästään tuottamalla puhetta". Varmaan juuri tämän takia esimerkiksi espanjalaisilla on suuria vaikeuksia saada mitään työtä saatettua huolella alusta loppuun, kun ei siellä ole kukaan ehkä koskaan kuullut ajatuksiaankaan. "QUE? QUE? QUE? QUE? MOLO MOLO, HÖLÖ PÖLÖ, KÄLÄ KÄLÄ!!!!"

Kyllä. Keväällä katselin kauhuissani, miten maanantaiaamuna italialainen leidi saapui autolla neljän tien risteykseen liian kovalla tilannenopeudella, autoja tuli ja meni, ihmisiä käveli teiden varsilla, ja vielä jäi italialaiselle leidille aikaa töötätä ja heiluttaa kättään jollekulle. Ylipäänsä ajokulttuuri saapasmaassa on aivan kamalalla tolalla, vaikka muuten maa onkin erittäin miellyttävä.

Edit. Unohtui pahoitella, ettei Marika innostunut.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No en nähnyt, Marika juoksi hämmentyneenä kotiinsa ja hänen isänsä sanoi hakevansa metsästä koivuvitsan jos vielä pelottelen hänen tytärtään.
Kai maar sä nyt olet edes vähän vanhemmalla iällä yrittänyt käydä uusimassa tätä tempausta? Olisihan siinä ollut jo hyvät pohjat luotuna tälle kokeilulle.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä olen noin yleisesti pitkäpinnainen ihminen. Isoa vitutusta kuitenkin aiheuttaa sellainen turhanpäiväinen odottelu. Ei tosin esim. kauppajonossa tai junassa, mutta vaikka tv:n mainoskatkot ja pelien helvetin pitkät latausajat. Moni peli vielä sen latauksen jälkeen on sellaisessa kohdassa, että käytännössä pakko "katsella" se latausikkuna peliohjain kädessä jos ei halua kuolla uudestaan.

Vittu!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yöllä vasta muistin että tänään jaetaan kaupungintalolla niitä Helsinki-päivän lippuja ja eikun kelloa pärisemään. Siis millään en olis jaksanut herätä niin aikaisin ja millään en olis jaksanut mennä tonne sateeseen talsimaan ja millään en olis jaksanut pikkukrapulassa jonottaa kolmea varttia ja kuunnella mummojen höpinää ihan vaan huomatakseni että luu jää käteen. Kolme kivointa loppui ennen mua. No jonkun siinä tiskillä nyt hätäseen keksin.

Olis nyt saanut edes ämpärin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perseessä miehen mentävä reikä ja päivä päivältä vaan suurenee. Siis vasta tossa keväällä huomasin edellisistä farkuista ja nyt noista. Pyörälläkään en ole ajellut tai mitään.
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Vaimo ollut samassa rättiliikkeessa klo 19.16 alkaen.
Minut on määrätty poistumiskieltoon.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hamletin tärkein lause ei ehkä ole ”Olla vai ei?” vaan ”Jotain mätää Tanskanmaassa".

Kerrankin olen samaa mieltä.
 

Nick Neim

Jäsen
Vituttaa, kun tässä ketjussa on jo 50000 viestiä.
Mulla näkyi sun viestin jälkeen 49 999? Legendaarisesti ja ketjun hengenmukaisesti väärin vitutettu?

E: Todistusaineistoa vielä perään, tasaluku meikäläiselle (vittu jippii):
 

Liitteet

  • Screenshot_2016-06-08-22-19-04.png
    Screenshot_2016-06-08-22-19-04.png
    290,8 KB · kertaa luettu: 412
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös