21 tuuman kuvaputkitelkkarin nostin nyt tohon tilalle, mutta täytyy se vissiin mullakin siirtyä tulevaisuuden aikaan ja hommata sellainen littana.
Jotenkin huvittavaa ajatella että sulla on toinen kuvaputkitelkkari jossain nurkassa lojumassa.21 tuuman kuvaputkitelkkarin nostin nyt tohon tilalle, mutta täytyy se vissiin mullakin siirtyä tulevaisuuden aikaan ja hommata sellainen littana.
Kapitalistinen materiasika.
Tossa vieressä se möllötti. Metrin siirsin ja pistin johdot kiinni. Joo en ole mikään sisustelija. Saattahan toi rikkinäinenkin möllöttää tossa vaikka miten kauan. Painaakin kuin synti.Jotenkin huvittavaa ajatella että sulla on toinen kuvaputkitelkkari jossain nurkassa lojumassa.
Mä rakastan naisia ja haluan olla niille hyvä. Halia ja helliä. Olla toisen tukena ja turvana. Silittää hiuksia ja kertoa miten välittää. No kaikki exät nyt haukkuu just noita sovinistisikajuttuja.Persettä, eikä ihmistä, intohimoisesti rakastava ihminen on todellisuudessa materialisti, koska hän kohtelee naispuoleisia ihmisiä sovinistisella tavalla välineinä omien fantasioiden toteuttajina. Erittäin tyypillistä alkoholistin käytöstä.
Mä rakastan naisia ja haluan olla niille hyvä. Halia ja helliä. Olla toisen tukena ja turvana. Silittää hiuksia ja kertoa miten välittää. No kaikki exät nyt haukkuu just noita sovinistisikajuttuja.
Sittenhän mä vasta niitä haluankin hyväillä. Kännissä ei aina jaksa edes jutella. Tietty mä silloinkin niitä himoitsen, vaikka mitään seksijuttuja ei silleen mieti.Ole viikko selvinpäin ja kirjoita sama sitten. Ehdotus vain.
Kesälomalla ollaan oltu jo viikon verran, mutta työnantajani ei ole vieläkään maksanut lomarahoja. Olen soitellut palkanlaskentaan joka ikinen päivä ja vastaus on aina sama; "huomenna pitäisi näkyä tililläsi"
Noh, eipä ole näkynyt. Torstaina pitäisi lähteä reissuun ja olisi kiva jos siellä olisi rahaa käytettävissä. Ei millään viitsisi ottaa yhteyttä ammattiliittoon, mutta kohta ei liene vaihtoehtoja. Itseppähän vetkuttelevat.
Sää (oot aina vituttanut) on vituttanut lähes koko alku loman. Puolet vielä jäljellä. Paistakoot sitten, sitten vitutaa, liian kuumaa.Pyrin yleensä välttämään säästä valittamista säällä kuin säällä, mutta kyllä nyt voi nimimerkin takaa tunnustaa, että meneillään oleva sää vituttaa. 20 asteen pohjalämpö on ihan kiva, huonomminkin voisi mennä, eikä sadekaan haittaa, mutta välillä sopisi vähän paistaakin.
Minä kun luulin että Kouvostoliitossa on aina lämmintä kun se on kuitenkin portti helvettiin. Vai asutko jossain sivistyksen läheisyydessä nykyään?Pyrin yleensä välttämään säästä valittamista säällä kuin säällä, mutta kyllä nyt voi nimimerkin takaa tunnustaa, että meneillään oleva sää vituttaa. 20 asteen pohjalämpö on ihan kiva, huonomminkin voisi mennä, eikä sadekaan haittaa, mutta välillä sopisi vähän paistaakin.
Kannattaa etsiä kaikista epäloogisistakin paikoista. Aikoinaan pitkäksi menneen illan jälkeisenä aamuna ihmettelin farkkujen sijaintia parikin tuntia, kunnes löysin ne siististi viikattuna autotallista ruohonleikkurin päältä.Siis vittu ei ne housut voi noin vaan kadota. On tämä jumalauta mysteeri.
Menis niin moneen muuhunkin ketjuun, mutta vitutus tässä taitaa olla päällimmäisenä fiiliksenä, meinaan olen kadottanut shortsit. Lauantaina aamupäivällä lähdin "yhdelle" ja yöllä joskus kahden jälkeen olen tainnut kotiutua, mutta shortseja ei näy. Shortseissa käyttämäni vyön löysin köökistä, mutta ne vitun shortsit.
En kai mä jumalauta ole munasillani kylillä painanut? Siis vittu ei ne housut voi noin vaan kadota. On tämä jumalauta mysteeri.
Kannattaa etsiä kaikista epäloogisistakin paikoista. Aikoinaan pitkäksi menneen illan jälkeisenä aamuna ihmettelin farkkujen sijaintia parikin tuntia, kunnes löysin ne siististi viikattuna autotallista ruohonleikkurin päältä.
Kannattaa etsiä kaikista epäloogisistakin paikoista. Aikoinaan pitkäksi menneen illan jälkeisenä aamuna ihmettelin farkkujen sijaintia parikin tuntia, kunnes löysin ne siististi viikattuna autotallista ruohonleikkurin päältä.
En ole kokeillut ja pikaisella googlauksella vaikuttaa siltä, että humpuukia. Pohjustus ehdotuksellesi oli kiitettävä. Harvoin sitä dödösuosituksia kuulee, joka sisältää miesprostituoituja ja henrisaaria.Oltiin kaverin kanssa baarissa katselemassa World cupin (2004 tietysti) ottelua Suomi-USA ja näillä meni systeemit alas tokan erän puolessa välissä. Kirottiin siinä sitten tietysti niin maan perkeleesti. Samassa pöydässä istunut farmaseutti kaverinsa kanssa tunsi tuskamme ja pyysivät meidät tämän kaverin luo Sörnäisiin kotikatsomoon. Siihen Henry Saaren yläkertaan. Tämä farmaseutin kaveri paljastui miesprostituoiduksi siinä ottelun jälkeen saunoessamme. En tietenkään ostanut häneltä palveluksia näin heteromiehenä. Hän sitten saunan jälkeen laittoi kainaloihinsa mineraalideodoranttia. Kuulemma hyvinkin tehokas hienestäjä ja alumiinivapaa. Oletko tota kokeillut?
Itellä oli sama ongelma. Absolut Torr auttoi ongelmaan.Jatkuvasti hikoavat kainalot. Onko kenelläkään kokemusta noista apteekkien tehokkaammista deodoranteista? Auttaako ne mitään vai tuleeko pelkkä syöpä? Minulla tuntuu olevan kainalot aina hikiset, oli kuuma taikka ei. Pakko miettiä aina paitoja ostaessa kuinka helposti hiki paistaa kainalosta, eli esimerkiksi sellaista vaalean harmaata t-paitaa en voi koskaan laittaa päälleni. Hikoilen muutenkin helposti, mutta kainalot ovat vituttavin ongelma.
Itellä oli sama ongelma. Absolut Torr auttoi ongelmaan.