Ai jaa? Melko monta samankaltaista on jäänyt puhaltamatta. Hyvin sekava ja aivan liian tulkinnanvarainen tää nykyinen käytäntö.Tuo tämän iltainen käsi oli aivan täysin päivänselvä tilanne, oli säännöt mitkä tahansa.
Ai jaa? Melko monta samankaltaista on jäänyt puhaltamatta. Hyvin sekava ja aivan liian tulkinnanvarainen tää nykyinen käytäntö.Tuo tämän iltainen käsi oli aivan täysin päivänselvä tilanne, oli säännöt mitkä tahansa.
Täydellistä vitutuskamaa, vuodesta toiseen!Ruutu käyttökelvoton. NBAn kuudes finaali menossa. Luulisi vittu että siellä jotain porukkaa on töissä ja vapauttaisi vaikka Nelonen pron pelin ajaksi.
No veikkaus tv ltä pikselimössöä tarjolla.
Aika harva palkollinen ymmärtää yrittäjän arkea. En oikein edes minä.Kuka vitun ihminen tulee sanomaan toiselle, että sun yrityksellä on ihan liian lyhyet aukioloajat? Tämä toinen tekee työtä 13h vuorokaudessa, 7 päivää viikossa, 340 päivää vuodessa. En ole eläessäni ollut näin vihainen. Koko kroppa tärisee, kun koitan hillitä itseni laittamasta viestiä perään ja sanoa oma mielipiteeni hänestä ja hänen elämästään. Vittu! Ja vielä sukulainen saatana!
Laita viesti että sinun numerosi menee nyt estoon ja aseta puhelimesta numero estoon numeron asetuksista. Ymmärtääkseni tuo estää myös viestit, ei vain puheluita. Itse onneksi joutunut näissä turvautumaan vain puhelinmyyjiin. Sitten vaan lähestymiskieltoa jos alkaa ovikelloa soittamaan seuraavaksi.Mihin näistä pitää ilmottaa eteenpäin?
Mistäköhän vitusta tällainen flunssa voi tulla, kun en ole talosta astunut pihalle ihmisten ilmoille moneen viikkon juur lainkaan, kele.
Sanois edes jotain. Todennäköisesti Haukionkala omaa suoremmat mielipiteet mistä tahansa ja vielä säkillisen nyyttejä enemmän, entä tämä oloonsa tyytynyt pepsodentti.Sanois nyt toi Niinistö
Mistäköhän vitusta tällainen flunssa voi tulla, kun en ole talosta astunut pihalle ihmisten ilmoille moneen viikkon juur lainkaan, kele.
Jussi Salonoja on pelkkä narsisti joka ei ole eläessään tehnyt töitä menestyksensä eteen. Toivon totisesti että tämä hänen uusin projektinsa menee NIIN pahasti persuksilleen että mies VIHDOINKIN heräisi Ruususen unestaan ja tajuaisi mitä tuli TAAS tehtyä. Olen ollut jo vuosia sitä mieltä ettei Jussi Salonojasta ole seurannut MITÄÄN hyvää - ja kas kummaa, olin TAAS KERRAN oikeassa.
Toi lafka murenee jo vuodessa, sanokaa mun sanoneen.Eiköhän ne Valavuoren kanssa juoni Unitedin 3-4 vuodessa nurin ja siinä saadaan Honkakin taas tiputettua pari divaria alemmas.
Turku taisi väistää luodin, kun Han siirtyi idemmäs.