Vitutusketju

  • 10 540 775
  • 56 130
Vaikea taas eritellä mikä raivostuttaa eniten: vitutuksen aihe vai se, että ylipäätään vituttaa tässä määrin. Tartte puhua lämpimikseen, jos ei sitten onnaakaan, tai nappaa. Mulkku.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Käy vetää turpaan. Taatusti ainakin salassa kannattaa Ilvestä. Nehän on kommunisteja. Mulla sentään pikkuveli on kokoomuslainen, sanoin sille, että jos alkaa ilmetä vasemmistolaisia mielipiteitä niin lyön sitä. En kyllä tarkottanut että kokkariksi olisi pitänyt ryhtyä, mutta parempi sekin kuin vasemmistolainen. Mainittakoon että broidi asui kommunistisella paikkakunnalla, kun liittyi Kokoomukseen, mitä vaatimattomana miehenä kehui rohkeaksi teoksi. Olin samaa mieltä.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Voihan vitulla päähän, joku vatipää oli hajoittanut nähtävästi eilen yönä minun oven eteen olutpullon, mistä hemmetistä näitä vatipäitä aina tähän taloon löytyy?

-Tinke
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Voihan vitulla päähän, joku vatipää oli hajoittanut nähtävästi eilen yönä minun oven eteen olutpullon, mistä hemmetistä näitä vatipäitä aina tähän taloon löytyy?
Vatipäät ovat ehtymätön luonnonvara, mutta mistä löytää vielä olutpulloja?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vatipäät ovat ehtymätön luonnonvara, mutta mistä löytää vielä olutpulloja?

Markettien hyllyt ovat täynnä olutpulloja. Hyllyssä voi hyvinkin olla vaikkapa 20 eri merkkiä. Tuontioluita mutta kuitenkin.
 

Snagari

Jäsen
Kyseessä oli nähtävästi Koffin olutpullo. Vitun pellet saatana.

-Tinke
Ahaa, no tästä johtuen mielestäni on paikallaan sponsoriboikotti Koffin sponsoroimia tuotteita kohtaan.

Pullon rikkoja on tempauksellaan halventanut puolustamiemme suomalaisen rehdin, mutta kovan juomisen arvoja, Haluamme puolustaa näitä arvoja. Paras kanava on sponsorit, joten kutsumme oluen kannattajat boikotoimaan Koffin sponsoroimia tuotteita. Kuluttajaa voidaan ohjailla, sille voidaan mainostaa, sitä voidaan pikkaisen höpläyttääkin. Mutta kaikki bisnesmiehet pelkäävät kuluttajalaumaa, jotka nyrkkiä puiden osoittavat mieltään: petitte meidät, veitte unelmamme kauniista ja rehdin kovasta juomisesta - rahojen kera!

Törkyjuojien sponsorit boikottiin!
 
Vaikea taas eritellä mikä raivostuttaa eniten: vitutuksen aihe vai se, että ylipäätään vituttaa tässä määrin. Tartte puhua lämpimikseen, jos ei sitten onnaakaan, tai nappaa.

Saaga jatkuu: viime mainitusta ei varsinaisesti ole kysymys. Jaettu turhautuminen, paras turhautuminen. Vitutusta ei se kyllä pahemmin lievennä.

Ja kyllä, pullojen rikkojat ovat vatipäiden "kuningasluokkaa".
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Luin tuossa Ihmettelyketjua, ja tulikin siinä mieleen asia josta mun piti avautua jo vähän aika sitten.

Miten lapsia oikein kasvatetaan nykyään?!?

Tuossa joskus marras-, joulukuun vaihteessa olin lukion pitkän matematiikan kurssin tunnilla. No meno tunneilla on usein rentoa ja keskustelu ajautui jotenkin ala-asteikäisiin lapsiin. Siinä muutama naispuolinen luokkalaiseni kertoi miten jotkut n.10-vuotiaat pojat ovat useita kertoja käyttäytyneet heitä kohtaan todella törkeästi. Kuten näin:

Liisa (toim. huom. nimi muutettu) oli ollut välitunnilla kaupassa ja yhtäkkiä jotkut räkänokat olivat huutaneet "Hei myy ittees enemmän niin saat enemmän rahaa vitun huora!"

Josefiina (sama homma) istui terveydenhoitajan odotustilassa, odotustilaan vievän oven avasi nuori poika joka sanoi "Ei vittu toi vitun huora on täällä". Tämän jälkeen poika sulki oven ja lähti pois.

Siis mitä helvettiä? Ja nämä samaiset pojat ovat ahdistelleet muitakin luokallani olevia tyttöjä. Eikö vanhemmat ole opettaneet miten kanssaihmisiä tulee kohdella? Vai eikö opit ole menneet energiajuomien mädäntämiin aivoihin asti?
Ja eräs luokallani oleva tyttö kertoi että osa kuutosluokkalaisista käyttää huumeita. En ollut aluksi uskoa korvia mutta kun mietin kuka asian kertoi oli se pakko uskoa. Kuutosluokkalaiset ja huumeet? Kuutosluokkalaiset ja huumeet?? Kuka ihmispaska välittää niitä aineita heille?

Mulla ja ystävälläni, jonka olen tuntenut 6-vuotiaasta saakka, on myös kokemuksia näistä nappuloista.

Ystävältäni tietty poikaporukka kysyy aina "Hei muistakko mut, mää oon se Matti! Muistakko?" No harmitontahan tuo, pistää vain naurattamaan. :D

Joiltain ala-asteikäisiltä puuttuu myös itsesuojeluvaisto. Kerran kun olin ajamassa pyörällä koulun ohi vievää hiekkatietä matkalla kotiin, ja näin edessä lauman 7-9-vuotiaita pikku elämäniloja. No yksi näistä sai älynväläyksen, ja lähti ajamaan niin kovaa kuin pääsi suoraan mua kohti. Mä odotin hänen menevän ohi mutta kun eroa oli enää n. 2 metriä ja pojan kurssi ei ollut muuttunut, päätin väistää nurmikolle. Muutama päivä tästä ja olin tulossa samaisen ystäväni kotoa omaan kotiin, matkan varrella havaitsin erään talon pihassa kaksi about 6-7 vuotiasta lasta leikkimässä. Toisella oli pyörä, toisella ei. Juuri kun olin ohittamassa heidän kotipihaansa (?) vievää tietä näen heidän tulevan kohti. Ohjasin omaa pyörääni vähän keskemmälle, että mahtuisivat kääntymään. No tämä pyörällinen ei omaa aikomustakaan kääntyä vaan posottaa suoraan mua kohti. Itse sitten otan polkaisuihini lisää voimaa. Lopulta pojan pyörän etupyörä oli mun pyörän takapyörästä n. 15cm päässä.

Olemme tämän keskustelun jälkeen useasti puhuneet luokan kesken, että meidän lapsuudessamme (olemme nyt 16-17 vuotiaita, paitsi yksi on jo n.20 :D) ylä-astelaisia kunnioitettiin ja hyvä kun uskalsi heidän ohi kävellä. Lukiolaiset olivat jo niin pelottavia, että heidät kiersi aina kaukaa ja katsekontaktia ei saannut ottaa missään tapauksessa.

Anteeksi hieman sekava teksti, ottaa vain niin paljon päähän tämä nykytouhu...
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@Kiakonsyöjä , pitkä matikka on hiano valinta ja sen valinneet ovat todennäköisesti myös kasvatettuja.Kasvatettuja järkevyyteen, todennäköisyyksiin (eli siis typerä koheltaminen sattuu Juhaa leukaan) ja niinkin alkeelliseen periaatteeseen kuin syy ja seuraus.

Fiksumpi porukka miettii ja varoo liiaksi lisääntymistä. Toisille vain sattuu ja tapahtuu asioita, yhteiskunnan neuvoo ja tukee, ehkä jopa isovanhemmat katsovat vähän perään, mutta taaperot pannaan tietsikan tai tabletin ääreen mäiskimään. Ei niille raukoille ikinä lueta mitään, iskä ja äiskä eivät ikinä ole yhtään kirjaa loppuun saakka lukeneet.

Ja tämähän on tietysti yhteiskunnan vika. Peruskoulun pitäisi pystyä muodostamaan kaikista yhtä hyviä, yhtä fiksuja kansalaisia, yhtä hyviä vanhempia.
Lisää rahaa kaikkeen, erityisesti typerien vanhempien lasten säätämiseen. Tämä on ainoa ratkaisu.

Ps. opettajia oli joululomalla maakunnassa. Tuntuivat olevan loman tarpeessa, en kadehdi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tänään oli terveystarkastus. Verenpainettakin se olis siinä mitannut, mutta miten sellaiseen suostuu kun kahdeksan kuukautta putkeen on ryypätty. Koko joulukin on mennyt sellaisella 16-18 kaljaa päivässä tahdilla, mitä nyt kahtena viime päivää otin vaan 10 ja 5 kun tänään oli näitä juttuja. Mä ajattelin että siinä vaan kysytään onks kaikki ok ja kiristääkö vanne päätäsi. Vähän ehkä kopautetaan polvea ja sitten lähdetään lätkimään. Mitään näköäkään ei tarvitse tutkia kun se katottiin jossain liikkeessä 3v sitten, mutta hitto kaikki mahdolliset oli listalla. Heitä akkiä helvettiin se vekotin mun näkökentästä. Tai no penikseen ehkä olisin voinut sen ottaa jos kunnolla pumppailisi. Jonnekin labraankin se teki lähetteen ja kuukauden sisällä pitäis muka käydä, mutta en varmasti mene. Hoitsut ei meikäläisen verta enää ronki. Viimeksi jo meinasi taju lähteä. Kolesteroli blaa blaa. Näyttäkää mulle se jätkä joka kehtaa kaupassa mennä salaatin kanssa kassalle. Lidleissä on niin saamarin pitkä se hihnakin. Ja mihin alle 50-vuotiaat edes tarvitsee terveystarkastuksia. Telkkarin kolesterolimainoksissakin ne on aina 80v papparaisia. Mä oon 34!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kun nyky-yhteiskunta on niin nynnymäinen. Pistää vihaksi. Siis joka päivä huomaa uusia juttuja. Kuka oikein haluaa asua jossain nörttiyhteiskunnassa ja minkä ihmeen takia. Ikinä en enää äänestä kokoomusta. En ikinä. Käsi raamatulla lupaan. Antakaa virsikirjakin samaan pinoon ja psalmit ja koraanit. Joo ei pitäis tuntea myötähäpeää nörttien puolesta blaa blaa sanoo psykiatrit, mutta minkä mä sille mahdan kun ne on niin noloja. Pistää vihaksi. Lidlistä hain repullisen.
 

bombassy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Taas Ylellä puoluegallup! Siis joka v***n viikko! Onko pakko?
Ja taas roudattu asiantuntija kommentoimaan puolueiden kannatuslukuja.

E.kyseessä siis TV1:n klo 20.30 uutislähetys
 
Viimeksi muokattu:

SgtMarkov

Jäsen
Vaihteeksi vituttaa Sipilän pelle. Leikataan sieltä ja korotetaan täältä niin säästetään tuolta, samalla kun turvapaikkaturismissa on miljardipiikki auki. Eihän sitä velkaa tietenkään saataisi pienennettyä sillä että aloitettaisiin leikkaukset niistä ketkä eivät tänne kuulu, eli näistä helvetin elintasopakolaisista, eihän?

Vituttaa tuon äijän naamakin jo. Mä niin nauran tälle Vuoden Vitsi 2015-voittajalle viimeistään siinä vaiheessa kun tilanne leviää lopullisesti käsiin ja tämä maa ajautuu sisällissotaan, perkeleen perkele.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Ei saatana kun kuumotti tänään. Jäin junasta ja ihan mitään sen kummempaa ajattelematta vilkuilin vähän ympärilleni asemalla. No, eiköhän siellä ollut joko örisevä alkoholisti sitten tuijottelemassa takaisin. Lähdin kävelemään, niin tottakai se äijä lähti seuraamaan. Katsoin taakseni ja juopon ilme oli sen näköinen, että kohta tulee puukosta. En sitten tiedä, ottiko tyyppi sen katseiden kohtaamisen jotenkin pahalla vai mitä helvettiä siinä tilanteessa tapahtui, mutta kovin oli uhkaava tilanne ja otin jalat alle. Spuge meinasi lähteä perään mutta ei ilmeisesti kunto riittänyt, jäi sitten potkimaan roskista ja huutamaan vittua. Vituttaa, ettei saa olla rauhassa vaan aina saa kestää tälläistä pelleilyä. Kaveri sai joltain nistiltä puukosta pohkeeseen ja toista sylkäistiin naamaan jonkun alkoholistin toimesta. Mikä vittu näitä luusereita vaivaa?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei saatana kun kuumotti tänään. Jäin junasta ja ihan mitään sen kummempaa ajattelematta vilkuilin vähän ympärilleni asemalla. No, eiköhän siellä ollut joko örisevä alkoholisti sitten tuijottelemassa takaisin. Lähdin kävelemään, niin tottakai se äijä lähti seuraamaan. Katsoin taakseni ja juopon ilme oli sen näköinen, että kohta tulee puukosta. En sitten tiedä, ottiko tyyppi sen katseiden kohtaamisen jotenkin pahalla vai mitä helvettiä siinä tilanteessa tapahtui, mutta kovin oli uhkaava tilanne ja otin jalat alle. Spuge meinasi lähteä perään mutta ei ilmeisesti kunto riittänyt, jäi sitten potkimaan roskista ja huutamaan vittua. Vituttaa, ettei saa olla rauhassa vaan aina saa kestää tälläistä pelleilyä. Kaveri sai joltain nistiltä puukosta pohkeeseen ja toista sylkäistiin naamaan jonkun alkoholistin toimesta. Mikä vittu näitä luusereita vaivaa?
Tai sitten oli tulossa pyytämään 50 senttiä jotta saisi rahat lippuun?
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puolentoista viikon lomailun jälkeen aina yhtä hieno fiilis, kun kello herättää ekaan duunipäivään. Tuplapalkka nyt vähän lämmittää, mutta pitää varmaan jossain vaiheessa hankkia duunia josta pitää edes vähää alusta. Ei viittis kuitenkaan loppuikäänsä kirota jokaista aamuherätystä alimpaan helvettiin.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Miten saatanan pitkään voi kestää Matkahuollolta yhden vitun paketin tulo Vantaalta Kuopioon? Viikko sitten tiistaina paketti on viety Matkahuoltoon ja siellä paketti sitten seurantapalvelun mukaan seisoi maanantaihin asti "sähköinen ilmoitus tullu"- tilassa. Soittelin sitten eilen perään että miten tuo on mahdollista. Tämän jälkeen ilmestyi maanantai iltapäivällä "vastaanotettu kuljetettavaksi"-ilmoitus. No nyt se on vuorokauden verran seissyt tuossa tilassa. Miten tuo voi olla noin vitun vaikeaa? Joo joo Uusivuosi, lomat jne. mutta silti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös