Vitutusketju

  • 10 543 768
  • 56 130

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Lapseni, nuo rakkauden hedelmät, saavat juuri nyt vitutuksen tappiin.

Saatana, kaikki mitä sanoo menee nähtävästi ymmärryksen ohi.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Vituttaa, kun ei tule kuumetta ja tämä mukaflunssa kera kuivan ärsytysyskän jatkuu vain ja estää urheilemisen.

Sitten katselin Pallokerhon matsin ja siellä tapahtui passivoituminen. Vittu että vituttaa, kun hävitään passivoitumisen takia. Miksi vitussa se on niin vaikea pelata normaalisti, kun johdetaan ja peli on muutenkin täysin hallussa? Ihan kuin Kerhon kanssa ei jo muutenkin saisi maksimoitua vitutusta.
 

A Siente

Jäsen
Kuivat silmät. Jatkuvasti on tunne et tekis mieli vaan pitää silmiä kiinni. Auki ollessa kirvelee ja tuntuu siltä kuin olis jatkuvasti väsynyt. Jännästi myös muu keho väsyy, kun silmissä tuntuu siltä. Aamusta iltaan sama juttu... pitäis vissiin jotain silmätippoja hommata. Vittumaista myös ettei silmät sit lopulta pysy kunnolla kiinni, kun silmien kiinni pitäminenkin polttaa ja kirvelee.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Nyt täytyy avautua.

Ajelin aamulla töihin, kun olin tulossa risteykseen, vauhtia rajoituksen sallima n. 40km/h. Näin vähän etäämmältä, että valot on vihreät ja bussi juuri menossa valoihin. Tulin bussin perään ja se peitti kääntyessään liikennevalot - joiden oletin olevan edelleen vihreät. Kuitenkin bussin käännyttyä ja itse edelleen n. 35km/h ajaessa huomasin, että valot ovat keltaiset. Oli noin millisekunti aikaa päättää vetääkö lukkojarrutus (ja pysähtyä keskelle risteystä), vai onko parempi mennä läpi risteyksen rauhallisesti. Päädyin ajamaan läpi ja eiköhän siinä ollut poliisit valppaana. Pysäyttivät minut ja kerroin, miten asiat etenivät, jonka jälkeen konstaapeli mainitsi, että sattuuhan näitä, mutta pakko sulle on silti sakko antaa, kun heidän käsityksen mukaan valot olivat punaiset jo ajaessani risteykseen. Sain sakot, jotka olivat mielestäni melko suolaiset 208€ (8 päiväsakkoa). En ihan purematta niellyt tätä ja hän ohjeisti, että voin vastustaa kirjeitse rangaistusvaatimusta.

Laadin kirjelmän, jossa selitin tapahtumien kulun ja ilmensin, että olisi ollut todennäköisesti vaarallisempaa jarruttaa ja pysähtyä keskelle risteystä, kuin tämä minun vaihtoehtoni ja selvensin vielä, että en ajanut punaisia päin, vaan valot olivat keltaiset vielä ajaessani risteykseen.

Onko kukaan koskaan tehnyt vastaavaa rangaistusvaatimuksen vastustusta, onko tullut muutoksia?

Vituttaa aika paljon maksaa nuo sakot, kun on muutenkin muutaman ison laskun erääntyessä ensi kuussa hieman tiukempaa.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Asiakkaiden vattuilla on aina mukava kuunnella. Etenkin puhelimessa osaavat sanoa röyhkeästi, mutta sitten kun ollaan naamatusten niin lähinnä kiitellään.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vituttaapi, kun jouduin turvautumaan sossun apuun.
Tai siis sossun "asiakaspalvelu" vituttaa.
Asun vanhassa puukerrostalossa, jossa minulla on sähkölämmitys. Jouduin siis suuren sähkölaskun johdosta hakemaan apua sossusta. Tulorajojen mukaan olisin oikeitettu tukeen tuon sähkölaskun osalta, mutta sossuntädiltä tulikin mielenkiintoinen vastaus. Hänen mukaansa sähkölaskun mukaan minulla ei ole sähkölämmitystä, vaan suuri sähkölasku johtuu siitä, että olen lämmittänyt saunaa useasti viikossa(minulla ei ole saunaa). En siis saanut vielä tukea tuhon laskuun, koska taloussähkölle on rajat ja heidän mukaansa lasku koostuu pelkästä taloussähköstä eikä siis sähkölämmityksestä, mitä minulla ei heidän mukaansa ole. Sähkölämmitys on laskettavissa asumiskustannuksiin ja siksi siihen on oikeus saada tarvittaessa tukea.

Sossuntädin mukaan sähkölaskussa on aina eriteltynä lämmityksen osuus ja aina käytettäessä sähkölämmitystä käytetään yösähköä. Näin ei kuitenkaan kenelläkään tutullani ole joilla on sähkölämmitys, onko teillä?
Olen jättänyt yhteydenottopyynnön sähköyhtiölleni saadakseni sieltä lisäselvitystä sossulle.

Joo, menen töihin heti kun pääsen.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sossuntädin mukaan sähkölaskussa on aina eriteltynä lämmityksen osuus ja aina käytettäessä sähkölämmitystä käytetään yösähköä. Näin ei kuitenkaan kenelläkään tutullani ole joilla on sähkölämmitys, onko teillä?
Olen jättänyt yhteydenottopyynnön sähköyhtiölleni saadakseni sieltä lisäselvitystä sossulle.

Sun on pyydettävä se sossuntäti saunomaan kun sulla kerran sellainen hänen mukaansa on:-)

Taitaa olla tätsyllä puurot ja vellit sekaisin. Ei se sähkö tiedä mitä se tekee, lämmittääkö patteria, saunaa vai polttaako lamppua... Eikä sähkölaskusta sellainen asia selviä.
Mutta yösähkö/kausisähkö on toki mahdollinen mutta sellaisen erottelemiseen pitää olla mittari joka ne erottelee. Ja silloin kun yösähkö on käytössä niin toki yöisin pääasiassa lämmitetään kun se on halvempaa(vähän). Tätsy nyt jostain syystä luulee että tämä yösähkö on sitten aina sitä lämmityssähköä vaikka ei se sitä tarkoita. Sulla ilmeisesti ei ole kausi/yösähköä? Sähköyhtiöltä selvitys sun sähkösopimuksesta ja mittarista ja taloyhtiöltä todistus siitä että sulla ei sitä saunaa ole niin pitäisi selvitä asia. Noin maalaisjärjellä ajateltuna.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Sun on pyydettävä se sossuntäti saunomaan kun sulla kerran sellainen hänen mukaansa on:-)
Juu, pyysin jo tutustumaan saunaosastooni ja asuntoni lämmitysjärjestelmään. ;)
Lisäksi lähetin hänelle kuvat asuntoni sähköpattereista. Ei se kutsuun ole mitään vielä vastannut, kuten ei muuhunkaan palautteeseeni.

Aion juu pyytää sähköyhtiöltä tuon selvityksen mainitsemistasi asioista. Ei ole minulla kausi/yösähköä. Meillä on etäluettavat mittarit, joten en tiedä onko sen kanssa mahdollista toi yösähkö, mutta kysyn sitäkin.

En olisi uskonut, että viranomainen voi tällaisessa asiassa väittää minun suoranaisesti valehtelevan sähkölämmityksen osalta ja keksivän minulla olevan saunan.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa kun menee nuo rasismiketjut täysin lukukelvottomiksi kaikemaailman kirjoittelijoiden, jypfabujen ja cornixien takia. Tai ei vituta, mutta harmittaa.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juu, pyysin jo tutustumaan saunaosastooni ja asuntoni lämmitysjärjestelmään. ;)
Lisäksi lähetin hänelle kuvat asuntoni sähköpattereista. Ei se kutsuun ole mitään vielä vastannut, kuten ei muuhunkaan palautteeseeni.

Aion juu pyytää sähköyhtiöltä tuon selvityksen mainitsemistasi asioista. Ei ole minulla kausi/yösähköä. Meillä on etäluettavat mittarit, joten en tiedä onko sen kanssa mahdollista toi yösähkö, mutta kysyn sitäkin.

En olisi uskonut, että viranomainen voi tällaisessa asiassa väittää minun suoranaisesti valehtelevan sähkölämmityksen osalta ja keksivän minulla olevan saunan.
Kuule niillä on valkoisille tarkoitetut rahat nykyään loppu jo tammikuussa, kun pitää paapoa erivärisiä ensin. Muuten on rasistinatsi.
 

öljylantio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suurin ja kaunein
Jos käytössä on suora sähkölämmitys eli asuntoa itsessään lämmitetään sähkövastuksilla, ei varmasti käytetä pelkkää yösähköä. Voisi aamuyöllä olla melko kuuma, jos pitäisi yön aikana saada asunto niin lämpimäksi, että iltaan asti tarkenee. Eri asia on, jos lämmitysjärjestelmänä olisi vesikiertoinen sähkölämmitys. Eli sähköllä lämmitetään kattilassa oleva vesi kuumaksi, jolloin kattilan ollessa riittävän suuri riittäisi lämpöä päiväksi, vaikka lämmitys tapahtuisikin yösähköllä.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toinen mikä vituttaa on tämä ulkonäön ja vaatteiden perusteella tehtävä luonne- ja älykkyusanalyysi täällä palstalla. Huomaa, että on vähän liian kaupunkilaista mulle täällä. Kaupunkissa ei voi mennä Demexit päällä kauppaan. Täällä maalla voi. Ja karvalakki, lapaset, pitkät kalsarit, toppavaatteet sekä talvikengät on hyvä olla talvella. Paitsi jos on kaupunkilainen ja tyyli tulee ennen järkeä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Toinen mikä vituttaa on tämä ulkonäön ja vaatteiden perusteella tehtävä luonne- ja älykkyusanalyysi täällä palstalla. Huomaa, että on vähän liian kaupunkilaista mulle täällä. Kaupunkissa ei voi mennä Demexit päällä kauppaan. Täällä maalla voi. Ja karvalakki, lapaset, pitkät kalsarit, toppavaatteet sekä talvikengät on hyvä olla talvella. Paitsi jos on kaupunkilainen ja tyyli tulee ennen järkeä.

Mutta Kärpät on hyvä joukkue ja Pulju!

Älä heitä kirvettä kaivoon.

Ilmoitan tämän täältä Helsingin suunnalta. Kannustuksena.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Keminmaalla asuu sekakansaa. Torniossa otin kerran pataan ihan omasta syystä, kun soitin suutani. Kemissä ei oo enää Ankkuria, no, ei oo Torniossakaan Tullin pubia. Keminmaassa olin joskus kännissä Savotan Sannissa vai mikä se hirsimörskä on. Muistoja. Sittarin Alkosta ostin Koskenkorvan, jonka join niillä pitkillä suorilla Kemistä Ouluun. Olhavassa oli Seo.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos käytössä on suora sähkölämmitys eli asuntoa itsessään lämmitetään sähkövastuksilla, ei varmasti käytetä pelkkää yösähköä...

Sekä että... Meillä on suora sähkölämmitys ja vastukset upotettu lattiaan. Yöllä lämmitetään siis lattiavalu(noin karrikoidusti) joka kyllä yleensä riittää pitämään talon lämpöisenä koko päivän. Näillä pakkasilla sitten tietty pakko olla muitakin lämmitys tapoja mutta nämä onkin vähän erityistilanteita. Takka huutaa punaisena... Mutta totta sekin että osin on pakko lämmittää myös päivällä kuten esim. kosteat tilat. Niissä lattialämmitys on päällä 24/7...
 
Viimeksi muokattu:

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Keminmaalla asuu sekakansaa. Torniossa otin kerran pataan ihan omasta syystä, kun soitin suutani. Kemissä ei oo enää Ankkuria, no, ei oo Torniossakaan Tullin pubia. Keminmaassa olin joskus kännissä Savotan Sannissa vai mikä se hirsimörskä on. Muistoja. Sittarin Alkosta ostin Koskenkorvan, jonka join niillä pitkillä suorilla Kemistä Ouluun. Olhavassa oli Seo.
Tullari on trendikkäästi wanha mestari ja olhavan seo on ollut kylmä kai jo kauan. Viimeksi kun kävin rajalla, en ostanut nuuskaa. Se osoitti selkärankaa se.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Wanhat mestarit on kyllä pahinta paskaa. Tosin otantani kyseisistä liikkeistä on hyvin pieni, mutta käsittääkseni menee niin, että Restel ostaa paikallisen räkälän ja siitä tehdään Wanha mestari. Tässä kohtaa paikkaa rempataan ja hinnat pomppaa aivan saatanasti.

Itseäni vituttaa tällä hetkellä kuume. Mikä saatana iski päälle, en ole vilustunut, ei juurikaan ole yskää, ei juurikaan flunssaa, mitä nyt nenä vähän viheltää, mutta silti on kuumetta.
Eikä sitä kuumetta tule edes kunnolla, yleensä itsellä nousee sinne 38c:hen vähintään, nyt pyörii tuossa 37.20-37.70 ja neljättä päivää jo. Muutenkin kun kipeenä olen todella harvoin, viimeksi pari vuotta sitten. Vituttaa tämä paska olo.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Turussa pilattiin Hämeenportti Wanhaksi Mestariksi. Nyt siinä on muistaakseni Portti-niminen mesta. Kiitos vitusti.
 

Nick Neim

Jäsen
Vituttaa, kun ei edes vituta mikään. Pitäähän suomalaisella sellainen perusvitutus olla, mutta kun ei tällä hetkellä ole. Tämä paradoksi on aika mielenkiintoinen.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Itseäni vituttaa tällä hetkellä kuume. Mikä saatana iski päälle, en ole vilustunut, ei juurikaan ole yskää, ei juurikaan flunssaa, mitä nyt nenä vähän viheltää, mutta silti on kuumetta.
Eikä sitä kuumetta tule edes kunnolla, yleensä itsellä nousee sinne 38c:hen vähintään, nyt pyörii tuossa 37.20-37.70 ja neljättä päivää jo. Muutenkin kun kipeenä olen todella harvoin, viimeksi pari vuotta sitten. Vituttaa tämä paska olo.

Itselläni alkaa nykyään kuumeflunssa juuri niin että ensiksi tulee kuume ja kun kuume loppuu alkavat sitten kurkkukivut ja nenän tukkoisuus.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa, kun ei edes vituta mikään. Pitäähän suomalaisella sellainen perusvitutus olla, mutta kun ei tällä hetkellä ole. Tämä paradoksi on aika mielenkiintoinen.
Ei hätää, tuo on vain ja ainoastaan väliaikaista. Aina. Samaten, jos elämä tuntuu liian mukavalta ja helpolta niin ei hätää, vastoinkäymisten eteen tuleminen on ainoastaan ajan kysymys.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Liity Soldiers Of Onaniin alias Perä kammarin poikiin, silloin saa vittuuntua monistakin asioista. Esim. siitä, että on yleisenä naurunaiheena.

Älä liity.

Vituttaa, kun ei edes vituta mikään. Pitäähän suomalaisella sellainen perusvitutus olla, mutta kun ei tällä hetkellä ole. Tämä paradoksi on aika mielenkiintoinen.

Näin on:

Ei hätää, tuo on vain ja ainoastaan väliaikaista. Aina. Samaten, jos elämä tuntuu liian mukavalta ja helpolta niin ei hätää, vastoinkäymisten eteen tuleminen on ainoastaan ajan kysymys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös