Vitutusketju

  • 10 549 044
  • 56 138

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Aloin tehdö yöpalaa ja jätin jääkaapin oven auki siksi aikaa, että tein leivän... No, sinne meni sillä aikaa helvetin kokonen ampiainen ja nyt se ei tule sieltä ulos... Saatana!!!
EDIT: Miten saan sen ulos niin, ettei se kusipää pistä? Jääkaappi nyt kiinni, varmaan jää aamupala syömättä huomenna :D
Kysyy Ötökkä?

Ei ampiaiset pistä, jos ei niitä härnää eli senkun vaan avaat sen oven ja päästät sen ulos.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kysyy Ötökkä?

Ei ampiaiset pistä, jos ei niitä härnää eli senkun vaan avaat sen oven ja päästät sen ulos.
Niin, no nuo sisälle joutuneet tuntuu olevan vähän äkäsiä :) Toki tökkäsin aiemmin käteni basilikaan, jonka kätlöissä se hengaili. En siis noita oikeasti pelkää sen kummemmin, mun pienessä keittiössä ovat vaan vähän ikäviä.
 

¤Kane¤

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Syylä vituttaa. Ei näistä näköjään ikinä pääse eroon, vuosiin ei ole ollut yhtäkään mutta nyt sitten kuukausi sitten ilmestyi varpaaseen. On teipattu ja jäädytetty, mutta ei auta. Taas äsken otin teipit pois, niin siellähän se oli. Aloin sitten hiomaan ihoa sellasella nahkanhiomisjutulla ja sain lopulta kaivettua koko mustan "pään" pois ihosta. Nyt siinä on kuoppa. Ja puhdistusaine kirvelee. Vittu.


Tuli syylistä mieleen omat syylät ja niiden epätoivoiset poistoyritykset joista erityistä vitutusta ja tuskaa aiheutti oma yritykseni poistaa
pikkurillin ulkosyrjässä sievässä rivissä olevat syylät, ja voin sanoa että homma meni ihan omaa tietämättömyyttäni täysin vituksi.

Sivelin muutamaan kertaan sormeen ja siis koko sormeen jotain apteekista saatavaa tököttiä joka oli ikäänkuin jotain liisteriä ja
oletin sen vaikuttavan ainoastaan syyliin mutta tuo olikin jotain saatanan happoa joka syövytti koko pikurillin tyvestä
kynteen täysin vereslihalle.

Olisi pitänyt sivellä vain siihen syylien päälle ja pikkuhiljaa teurastaa nuo pikku perkeleet mutta kuten sanoin niin ei mennyt
niinkuin strömsössä, ja siis koko sormesta kuoriutui nahkat vittuun ja voin sanoa että silloin tuntui että tuska on toinen nimeni.

Kertaalleen ainakin noita poltettiin pois ja en edes muista että mitä kaikkea on yritettty mutta ylläys yllätys tuossa ne saatanan
näppylät vielä on.

Tuosta mun pikkurillin nahanpoistosta on jo yli 30v joten voin luvata että pitkä taistelu sinullakin on edessä tosin itse olen
nostanut lapaset pystyyn noiden edessä jo aikaa sitten, eli en ole niitä vakavissaan enää aikoihin yrittänyt poistaa kun
ei niistä senkummempaa vaivaa enää ole.

Vittumaisen sitkeää porukkaa on nuo syylät.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
saatanan perkele...Lapin erakko - Surnu-Pekka - YouTube

Linkki youtube
Veikkaisin että nainen, mikäli se kestää tarpeeksi pitkään. Miehen orgasmi kun on aina yksinkertainen. Se on vain sisäänulossisäänulos ja yrmeä murahdus.

"Jätkä tulee vitsillä hillumaan... Tapoit sitten isän vitsillä.."

Terveisin Tervon Jari. Loistava elokuva, Poliisin Poika...

Tässä vaiheessa hyvä leffa on Jackass 2. Sen verran vinnaalissa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Oikeasti vituttaa kun jotkut aikuiset ihmiset ottavat jatkuvasti selfieitä itsestään. Pakko tuossa taustalla on olla jonkin sortin itserakkautta ja asiaa varmaan on tutkittukin jo jonkin verran. 15v teinitytöltä tuollaisen jotenkin helpommin ymmärtäisi mutta kun 30v jätkä ottaa itsesään jatkuvasti selfien niin tekisi mieli ohjata valkotakkisten puheille. Kaikista parhaita on nämä jotkut vitun viikonloppuisät mitkä ottaa näitä selfieitä kun ajaa autoa ja muksu on takapenkillä. Ikään kuin todistellakseen, että kyllä mä hei näiden kanssa hengaan. Perkelesaatana!
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Oikeasti vituttaa kun jotkut aikuiset ihmiset ottavat jatkuvasti selfieitä itsestään. Pakko tuossa taustalla on olla jonkin sortin itserakkautta ja asiaa varmaan on tutkittukin jo jonkin verran. 15v teinitytöltä tuollaisen jotenkin helpommin ymmärtäisi mutta kun 30v jätkä ottaa itsesään jatkuvasti selfien niin tekisi mieli ohjata valkotakkisten puheille. Kaikista parhaita on nämä jotkut vitun viikonloppuisät mitkä ottaa näitä selfieitä kun ajaa autoa ja muksu on takapenkillä. Ikään kuin todistellakseen, että kyllä mä hei näiden kanssa hengaan. Perkelesaatana!

Sama! Nykyään vituttaa kaikki kuvaamasi kaltainen neiteily! Eikö tässä maassa ole enää kuin some-selfie neitejä, vihervassarihippejä ja hipstereitä? Ja sitten kun tulee tavallinen ukko paikalle niin kauhistellaan kynnet lakattuina että "voi hirvee mikä juntti!"
Perkele että vituttaa kun meidän akatkin on jo miehisempiä kuin ukot..
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Vituttaa Sanni-hypetys. Kivannäköinen gimma, ja kohtalainen laulajakin, mutta Vain elämää -julkistuksen jälkeen tästä laulajattaresta on tullut mediassa lähes Jumalasta seuraava. Voi varjele, kun VE alkaa niin se vouhotus lisääntyy tuhatkertaiseksi nykytilanteeseen verrattuna.

Eihän se tietenkään ohjelman vika ole, että siinä esiintyneistä laulajista tulee suuria ilmiöitä Suomessa vaan se on median vika.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Huomasin sitten äsken että olen maksanut vuokran väärään tilinumeron?

Onko mulla mahdollisuutta saada rahojani enää edes takaisin?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vituttaa Sanni-hypetys. Kivannäköinen gimma, ja kohtalainen laulajakin, mutta Vain elämää -julkistuksen jälkeen tästä laulajattaresta on tullut mediassa lähes Jumalasta seuraava. Voi varjele, kun VE alkaa niin se vouhotus lisääntyy tuhatkertaiseksi nykytilanteeseen verrattuna.
Nykyään julkkikseksi pääsee sillä, että on saanut pärstänsä ja nimensä johonkin lehteen tai uutislähetykseen vaikkapa vain parin jutun tai minuutin ajaksi. Jotain Tuuliakin mainostettiin pari vuotta sitten supertähtenä, vaikka tuskin kukaan hänestä oli edes kuullut. Youtubessa näkyviä videopäiväkirjaa pitäviä taviksia pidetään tähtinä, vaikka he ovat kaikkea muuta kuin tähtiä.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Youtubessa näkyviä videopäiväkirjaa pitäviä taviksia pidetään tähtinä, vaikka he ovat kaikkea muuta kuin tähtiä.
Näillä on aina joku max. 100 fb-kaveria ja tosielämässä kukaan ei ole kuullut yhdenkään sanovan sanaakaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Spotify.

0.9.15 jälkeen kaikki on ollut silkkaa ihanuutta? Onhan? Eihän vaan artis... levy-yhtiöllä ole oikeus ja jopa velvollisuus vaihtaa klassikosta "remastered" -versio kuunneltavan tilalle? Ihan pikkaisen sylettää tämä trendi. Naurakaa saatana matkalla pankkiin.

Uutta 5€/kk-Napsteria odotellessa annan pannun kuumua.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huomasin sitten äsken että olen maksanut vuokran väärään tilinumeron?

Onko mulla mahdollisuutta saada rahojani enää edes takaisin?
Mun mielestä on. Toki myös on mahdollista että ne jää sille tielleen. Riippuu kuinka huono tuuri käy niiden rahojen vastaanottaneen suhteen. Heti aamusta pankkiin yhteyttä... Vähän sama juttu kuin olisit saanut ylimääräisen palkan. Nekin rahat on palautettava.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuli syylistä mieleen omat syylät ja niiden epätoivoiset poistoyritykset joista erityistä vitutusta ja tuskaa aiheutti oma yritykseni poistaa
pikkurillin ulkosyrjässä sievässä rivissä olevat syylät, ja voin sanoa että homma meni ihan omaa tietämättömyyttäni täysin vituksi.

Sivelin muutamaan kertaan sormeen ja siis koko sormeen jotain apteekista saatavaa tököttiä joka oli ikäänkuin jotain liisteriä ja
oletin sen vaikuttavan ainoastaan syyliin mutta tuo olikin jotain saatanan happoa joka syövytti koko pikurillin tyvestä
kynteen täysin vereslihalle.

Olisi pitänyt sivellä vain siihen syylien päälle ja pikkuhiljaa teurastaa nuo pikku perkeleet mutta kuten sanoin niin ei mennyt
niinkuin strömsössä, ja siis koko sormesta kuoriutui nahkat vittuun ja voin sanoa että silloin tuntui että tuska on toinen nimeni.

Kertaalleen ainakin noita poltettiin pois ja en edes muista että mitä kaikkea on yritettty mutta ylläys yllätys tuossa ne saatanan
näppylät vielä on.

Tuosta mun pikkurillin nahanpoistosta on jo yli 30v joten voin luvata että pitkä taistelu sinullakin on edessä tosin itse olen
nostanut lapaset pystyyn noiden edessä jo aikaa sitten, eli en ole niitä vakavissaan enää aikoihin yrittänyt poistaa kun
ei niistä senkummempaa vaivaa enää ole.

Vittumaisen sitkeää porukkaa on nuo syylät.
Koivun tuhkalla lähtee kuulemma. Sitä sotkee sopivasti veteen ja hieroo syylään niin lähtee kätevästi. Mökille vaan mars mars.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Opiskelijavalinnan tuloksia tipahdellut näemmä tänään - kuuteen paikkaan hain, neljästä on tullut jo tulos. Näistä neljästä pidin kahta realistisena, mutta näissä jäin varasijoille, eikä näihin mahdollisuutta nyt enää oikeasti ole.

Kahteen julkaistaan huomenna, joista vain toiseen minulla on realistinen mahdollisuus. Koe meni näistä kaikista parhaiten, mutta vähän on pelko puserossa nyt. Tämä mahdollinen opiskelupaikka olisi Turussa, mutta huomenna tosiaan tulee siihen tulos, ja nyt jo kauhistuttaa. Aika lannistunut olo tuli noita tänään julkistettuja katsellessa.

No, josko tuo yksi tärppäisi, niin ei vituttaisi näin paljon. Kyseisen kokeen monivalintaosio meni kohtalaisesti, ja varsinaisessa toisessa koeosiossa uskon saaneeni kahdesta tehtävästä täydet pisteet, kun tehtäviä oli kolme. Mutta se kolmas tehtävä, siinä tuli pari pistemenetystä ihan takuulla.

Fak.

Edit: Ja siis varasijat ovat 21. ja 22. varasija, ja kun opiskelupaikkoja noihin on vähän yli kymmenen molempiin, niin ei noihin ole mitään mahdollisuutta. Huomisessa lepää toivo ja tulevaisuus. Mutta onneksi kyseinen koe meni ihan hyvin... huomenna vituttaa rankasti tai sitten tuuletan enemmän kuin laki sallii.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Vituttaa ihmisten heikot niskat. Onko sitä päätä pakko pitää sitä bussin ikkunaa vasten? Jättävät rasvajäljen siihen. Sitten tietysti kaikki niihin roskiksiin laitettavat jutut. Löysästi kiinni oleva jogurttipurkki joka valuttaa sisältönsä pohjalle. Bonuksena tietysti joku omena, banaaninkuori päällä. Noh tussaamisen ovat pitkälti ihmiset lopettaneet niin niitä ei tarvitse pyyhkiä.

Rakkain terveisin: Vittuuntunut bussinsiivoaja.
Vittuuntunut matkustaja ihmettelee myös, että jotta miks vitussa sitä rasvapehkoa pitää hieroa ikkunaan? Vitun ällöttävää. Vittu.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Oikeasti vituttaa kun jotkut aikuiset ihmiset ottavat jatkuvasti selfieitä itsestään. Pakko tuossa taustalla on olla jonkin sortin itserakkautta ja asiaa varmaan on tutkittukin jo jonkin verran. 15v teinitytöltä tuollaisen jotenkin helpommin ymmärtäisi mutta kun 30v jätkä ottaa itsesään jatkuvasti selfien niin tekisi mieli ohjata valkotakkisten puheille.

Stubb on muutaman vuoden vajaa viisikymppinen, ei kolmekymppinen.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Syylä vituttaa. Ei näistä näköjään ikinä pääse eroon, vuosiin ei ole ollut yhtäkään mutta nyt sitten kuukausi sitten ilmestyi varpaaseen. On teipattu ja jäädytetty, mutta ei auta. Taas äsken otin teipit pois, niin siellähän se oli. Aloin sitten hiomaan ihoa sellasella nahkanhiomisjutulla ja sain lopulta kaivettua koko mustan "pään" pois ihosta. Nyt siinä on kuoppa. Ja puhdistusaine kirvelee. Vittu.

Kauanko olet pitänyt teippiä? Vaimolla lähti sitkeä syylä vasta, kun se oli ollut ilmastointiteipillä suljettuna pari viikkoa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nuo apteekeissa myytävät suht kalliit jäädytyssysteemit syylien poistamiseksi ovat omien kokemusteni mukaan olleet aika tehottomia. Vaimo osti tuollaisia pari kertaa, kun lapsilta piti poistaa pieniä syyliä. ei tuo oikein toiminut. Maitohappo tms. osoittautui huomattavasti tehokkaammaksi. Tikun päällä ainetta varovasti muutama tippa sylän päälle ja korkeintaan hitusen verran ympärille, ja sitten ilmatiivis teippi päälle. Syylän koosta ja laadusta riippuu, meneekö syylän irtoamiseen muutama päivä vai vähän pidempään.
 

Tuamas

Jäsen
Vittusaatana vitun byrokraatit saatana.

Olen tässä erääseen ammattiin liittyvässä hommelissa valittanut valtiolliselle instanssille tammikuussa, lopullinen päätös on tehty reilu viikko sitten.

Nyt jumalauta ensin meni neljä päivää että päätös ekspediointiin, siitä meni päivä että homma siirtyi sihteerin pöydältä laskutukseen ja nyt on mennyt jo kolmatta päivää siitä että päätös löytäisi tiensä laskutuksesta postiin.

Aivan uskomatonta penailua kautta linjan.
Paras esimerkki oli kun tein alkuperäisen valituksen sähköpostitse, meni seitsemän päivää että sain sähköpostin automaattikuittauksen siitä, että sähköposti on saapunut heidän kirjaamoonsa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Niskat jumissa jo kolmatta päivää. Tottakai niitten piti niksahtaa just kun on kesän ainut lomaviikko...

Tallinnassa melko perseestä olla kun ei voi päätä kääntää normaalisti...


Noh, onneks halpaa puudutusainetta...
 

TrueThat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, Real Madrid
Vituttaa joidenkin työkavereiden asenne. Kyse siis kesätyöstä, jossa on hyvin erilaisia persoonia. Työntekijät iältäänkin hyvin eri luokkaa, löytyy kaksikymppisistä aina kuusikymppisiin asti. Itse edustan tätä nuorinta ikäluokkaa.

Joillekin tuntuu olevan ongelmana se, että nauran paljon. Yleensäkin olen töissä iloinen ja myönnettäköön, että jutut ovat välillä aika lennokkaita. Kuitenkin muut usein nauravat mukana ja noin niinkun päällisin puolin kaikki vaikuttaa olevan hyvin. Sitten kuitenkin yhtäkkiä valitetaan nauramisestani ja muutenkin annetaan ymmärtää, etten ansaitsisi olla töissä tuolla.

Pistää kyllä vituttamaan tuollainen, kun jotkut työntekijät eivät tervehdi, valittavat kaikesta mahdollisesta yms. ja sitten iloisuuteni onkin se suurin ongelma. Muutenkin välillä tuntuu, että osa tyypeistä näkee vain sen oman näkökulman oikeaksi ja aika suvaitsematonta porukkaa tuntuu löytyvän. Jos minua ei kiinnosta jonkun jutut niin enpähän sitten kuuntele niitä. Onhan se ymmärrettävääkin, jos ikäeroa on sellaiset 20-40 vuotta, etteivät toisen jutut tällöin välttämättä kiinnosta. En minä siltikään mene haukkumaan toisten juttuja hölmöiksi tms. Jokainen on kuitenkin oma persoonansa ja tuntuu, että melkein hyökätään sitä omaa persoonallisuutta vastaan joillain kommenteilla.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Vitun subbarit. Vituttaa tuo tarpeeton jytinä mitä noista ylitehokkaista bassoista lähtee. Asun landella, jossa lähimpään naapuriin on lähes kilometri, välissä puita ja muuta paskaa. Silti jostain kaukaa kuuluu tuota jytinää sisälle asti, vaikka itselläni on ikkunat ja ovet kiinni. Kai siellä jossain on amis-Corolla takaluukku auki ja 8 metriä Corollan vieressä joku Viitaniemen kolmannen vuoden metallityömies luukuttaa tulpat korvissa ja ajattelee että vittu kun jytisee hyvin. Saisi sormet katkoa tuollaisilta turhan mölyn aiheuttajilta. Ostakaa hyvät headsetit ja luukuttakaa niillä omat korvanne paskaksi, älkääkä häiritkö meitä muita.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Vitun subbarit. Vituttaa tuo tarpeeton jytinä mitä noista ylitehokkaista bassoista lähtee. Asun landella..

Voi helvetti. On sulla hanakala elämä. Älä vaan ikinä muuta kaupunkiin.

Vituttaa ihmisten saamattomuus. Toisille yksinkertaisen asiankin hoitaminen on niin haastavaa että ei siihen itsenäisesti kykene. Kolme päivää odotellut varmistusta kiireelliseen asiaan ja jos se vain minusta olisi kiinni niin sanoisin, että painuhan vittuun taikka helvettiin. Kumpi nyt enemmän sattuu miellyttämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös