Vitun subbarit. Vituttaa tuo tarpeeton jytinä mitä noista ylitehokkaista bassoista lähtee. Asun landella..
Esiintyjillä ei ole mitään tekemistä rockin kanssa.
Joskus on ollut. Rock on vielä Punkkia kylmempi ja jäykempi. Ei Pori Jazzillakaan nykyään kauheasti ole tekemistä Jazzin kanssa, mutta kyse onkin brändistä. Rantarock. Jonnet ei muista.
Provinssirock otti kuitenkin rehdisti rock-sanan pois nimensä lopusta ja kulkee jatkossa nimellä Provinssi. Tekisi varmaan Ruisrockille nimensä päivittäminen hyvää.TV2 näyttää Ruisrockista jotain koostetta..joko olen armottomasti siirtymässä mielensäpahoittajien kerhoon tai sitten jotain on pahasti vialla. Esiintyjillä ei ole mitään tekemistä rockin kanssa, on s-vikaista nenähonottavaa Sannia, kokolätkäkansan jarea ja villegallea häppäämässä ja pahimpana olivat nyt jotkut helvetin kissoiksi pukeutuneet syntikkamiehet jotka seisoivat lavan takaosassa ja soittivat konemusiikkia usb-tikuiltaan rantalavalla.
Ei jumalauta, seuraavaksi varmaan sitten kalsarikänniketjussa koska pakko oli ottaa huikkaa että sai vitutuksen tästä paskasta laskemaan. Sitä en tiedä että kumpi vituttaa enemmän, se että tuolla on tuollaisia esiintyjiä "pääesiintyjinä" (tämä playback paske), vaiko se että ihmiset ovat niin täpinöistään nykyään tällaisesta paskasta.
Not, esim. tasan kolmekymmentä vuotta sitten Rantarockin esiintyjiä olivat mm. Blackfoot, Venom, Uriah Heep, Sielun Veljet, Smack, Peer Gunt, Jason & the Scorchers.. Hemmetin asialliset bileet!Rantarock tosiaan on ollut aina rockin irvikuva...
Tuli nyt mieleen että kumpi on raflaavampi tai myyvämpi nimi, Ruisrock vaiko sittenkin Ruisfestivaali.Itse en ole koskaan mieltynyt kesäfestareiden olevan mitenkään rock-painotteisia jälkiliitteestään huolimatta. Olen ajatellut sen viittaavan enemmänkin kesäiseen, menevään tapahtumaan. Hästäg Scooter ja muut techno&dance ät Ranrarock nevöfoget.
Ekana mulla tulee "Ruis" - nimisestä festivaalista enempi maanviljelyyn liittyvä seminaari kuin se että siellä soitellaan musiikkia.Tai jos tekisivät Provinssit ja nimi muutettaisiin lyhyesti ja ytimekkäästi muotoon "Ruis"?
Mutta kaikki paikalliset puhuu jo nyt ruissista, kun ne viittaa ruisrockiin. Se on hauskan kuuloista, koska turkulaiset puhuu hassusti.
TV2 näyttää Ruisrockista jotain koostetta..joko olen armottomasti siirtymässä mielensäpahoittajien kerhoon tai sitten jotain on pahasti vialla. Esiintyjillä ei ole mitään tekemistä rockin kanssa, on s-vikaista nenähonottavaa Sannia, kokolätkäkansan jarea ja villegallea häppäämässä ja pahimpana olivat nyt jotkut helvetin kissoiksi pukeutuneet syntikkamiehet jotka seisoivat lavan takaosassa ja soittivat konemusiikkia usb-tikuiltaan rantalavalla.
Annan vanhaa sohvaani ilmaiseksi pois ja ilmoitin siitä netissä. Samantien joku mamu soitti ja sovittiin, että tulee tänään klo 18 sen hakemaan. Soitin hänelle vartin yli kuusi, että missä kupeksii. Kertoi hakevansa pakun ja soittavansa puolen tunnin päästä. Odotin kolme varttia ja soitin uudestaan. Ei ollut kuulemma saanut pakua, mutta ei tästä tietenkään voi minulle ilmoittaa. Koko perhanan illan odottanut, että tulee hakemaan tuon pois, mutta siinä se vaan vieläkin retkottaa. Purin sohvan vielä valmiiksi kahteen osaan, joten nyt sitä ei voi enää edes käyttää, koska en jaksa sitä uudestaan kasata. Aiemmin heti mamun jälkeen joku soitti samasta sohvasta ja kertoi olevan juuri paku alla ja voisi hakea sen heti. Helvetti olisi pitänyt heti soittaa Konttiin ja sopia haku. Voi vituttaa tällainen asia. Teen kohta perinteiset ja lykkään koko komeuden taloyhtiön roskakatokseen jonkun muun murheeksi.
Annan vanhaa sohvaani ilmaiseksi pois ja ilmoitin siitä netissä. Samantien joku mamu soitti ja sovittiin, että tulee tänään klo 18 sen hakemaan. Soitin hänelle vartin yli kuusi, että missä kupeksii. Kertoi hakevansa pakun ja soittavansa puolen tunnin päästä. Odotin kolme varttia ja soitin uudestaan. Ei ollut kuulemma saanut pakua, mutta ei tästä tietenkään voi minulle ilmoittaa. Koko perhanan illan odottanut, että tulee hakemaan tuon pois, mutta siinä se vaan vieläkin retkottaa. Purin sohvan vielä valmiiksi kahteen osaan, joten nyt sitä ei voi enää edes käyttää, koska en jaksa sitä uudestaan kasata. Aiemmin heti mamun jälkeen joku soitti samasta sohvasta ja kertoi olevan juuri paku alla ja voisi hakea sen heti. Helvetti olisi pitänyt heti soittaa Konttiin ja sopia haku. Voi vituttaa tällainen asia. Teen kohta perinteiset ja lykkään koko komeuden taloyhtiön roskakatokseen jonkun muun murheeksi.