Kristityt vituttaa. Mikä vittu siinä on, että pitää jauhaa sitä paskapuhetta väkisin vaikka selvästikkään kukaan ei halua moiselle sonnalle altistua. Ymmärrän jos joku haluaa uskoa yliluonnolliseen, se on ihan ok. Tunnen naisen joka pääsi yli tyttönsä kuolemasta "tulemalla uskoon" ja hyvä että pääsikin, uskonto ei ole huono asia jos se antaa ihmisille toivoa tai helpotusta hädän hetkellä. Mutta olen vahvasti sitä mieltä, että uskonnon voi pitää omana tietonaan. Ei minua haittaa, jos joku ruokapöydässä rukoilee. Se mikä vituttaa, on kristittyjen tarve tuoda esille omaa agendaansa ja tuputtuu sitä muille. Mitään järkeviä argumentteja ei ikinä anneta, mutta kaikki omaa uskontoa vastaan menevä lytätään heti mitä paskimmilla perusteilla. Mulla on tuttuja ja ystäviä monenlaisista taustoista, joka tarkoittaa myös sitä että joukkoon mahtuu monia eri uskontoja. Kukaan ei ole koskaan tullut lukemaan minulle koraania, ylistämään Allahia tai kertomaan Vishnusta. Ei kukaan. Sitten tulee evankelis-luterilainen suomalainen ja loppu onkin historiaa. Pitäkää tunkkinne.