Annan vanhaa sohvaani ilmaiseksi pois ja ilmoitin siitä netissä. Samantien joku mamu soitti ja sovittiin, että tulee tänään klo 18 sen hakemaan. Soitin hänelle vartin yli kuusi, että missä kupeksii. Kertoi hakevansa pakun ja soittavansa puolen tunnin päästä. Odotin kolme varttia ja soitin uudestaan. Ei ollut kuulemma saanut pakua, mutta ei tästä tietenkään voi minulle ilmoittaa. Koko perhanan illan odottanut, että tulee hakemaan tuon pois, mutta siinä se vaan vieläkin retkottaa. Purin sohvan vielä valmiiksi kahteen osaan, joten nyt sitä ei voi enää edes käyttää, koska en jaksa sitä uudestaan kasata. Aiemmin heti mamun jälkeen joku soitti samasta sohvasta ja kertoi olevan juuri paku alla ja voisi hakea sen heti. Helvetti olisi pitänyt heti soittaa Konttiin ja sopia haku. Voi vituttaa tällainen asia. Teen kohta perinteiset ja lykkään koko komeuden taloyhtiön roskakatokseen jonkun muun murheeksi.
Viime muutossa laitoin myös vanhan sänkyni, nojatuolini ja olohuoneen kaapin ilmaiseksi Toriin. Sängystä laitettiin hakupäivänä, että ei pääsekään. Nojatuolia tuli joku nainen hakemaan, mutta ei suostunut ottamaankaan sitä jostain syystä (väärän värinen kai, vaikka oli siitä kyllä kuva.. Harmittaa vieläkin, että olin niin kiltti tuolle naiselle, vaikka olin varmaan kolme kertaa erikseen kysynyt, että otathan sitten varmasti tuolin, kun on tullut muitakin kyselyitä. Kaappi sentäs tultiin hakemaan. Muutkin sain sitten toki menemään, kun soittelin muille perään, jotka noita oli kysellyt.
Viimeksi muokattu: