Vitutusketju

  • 10 538 838
  • 56 130

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Itselläni joka vuosi yksi ainut ns. vakio-vitutuspäivä ja se on tämä saatanan 30.4. Vappu on vituttanut niin pitkään kuin muistan, enkä voi, näin amk-opiskelijanakaan, käsittää mitä hienoa on Kauppatorille pakkautumisessa 80 000 muun ihmisen kanssa samanlaisissa haalareissa. Siinä sitten toljotetaan kun patsas saa hassun hauskan hatun päähän. Sitten ei muuta kuin korkki auki ja ryypylle, koska onhan sentään Wappu!

Opiskelijameininki vituttaa noin yleisestikin eikä vähiten noiden haalareiden osalta.

Tulipa avauduttua taas, nyt jatkan tämän päivän kestävää syrjäytymistä kaikesta sosiaalisesta toiminnasta.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Itselläni joka vuosi yksi ainut ns. vakio-vitutuspäivä ja se on tämä saatanan 30.4. Vappu on vituttanut niin pitkään kuin muistan, enkä voi, näin amk-opiskelijanakaan, käsittää mitä hienoa on Kauppatorille pakkautumisessa 80 000 muun ihmisen kanssa samanlaisissa haalareissa. Siinä sitten toljotetaan kun patsas saa hassun hauskan hatun päähän. Sitten ei muuta kuin korkki auki ja ryypylle, koska onhan sentään Wappu!

Opiskelijameininki vituttaa noin yleisestikin eikä vähiten noiden haalareiden osalta.

Tulipa avauduttua taas, nyt jatkan tämän päivän kestävää syrjäytymistä kaikesta sosiaalisesta toiminnasta.
Miksi siitä pitää noin ärsyyntyä? Antaa ihmisten juhlia, jos halua löytyy. Mietin jonkin aikaa, että jaksanko lähteä tänään kaupungille. Päätin, etten jaksa ja sen sijaan luin tenttiin ja kävin kaupassa. Mutta ihan kiva, jos nuoremmilla ja innokkaammilla on hauskaa tänään.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Miksi siitä pitää noin ärsyyntyä? Antaa ihmisten juhlia, jos halua löytyy. Mietin jonkin aikaa, että jaksanko lähteä tänään kaupungille. Päätin, etten jaksa ja sen sijaan luin tenttiin ja kävin kaupassa. Mutta ihan kiva, jos nuoremmilla ja innokkaammilla on hauskaa tänään.

En edes tiedä, miksi koko Vappu ärsyttää näin paljon. Ehkä se on se, etten ymmärrä mitä juhlittavaa tässä päivässä on. Äsken kun himaan kävelin, mietin että mikä tässä päivässä saa ihmiset vetämään itsensä laatoituskuntoon jo kello 22 aikaan...

Mutta aika turhaa tämä vitutus loppujen lopuksi on, kunhan nyt vituttaa. OnneksI kohta on jo huominen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Erehdyin lukemaan takku.net-sivustolla olevia artikkeleita ja nyt minua vituttaa vielä entistä enemmän anarkistit. Helvetin pummit, joilta puuttuu selkäranka. Jos haluat myös kokea tämän tunteen, suosittelen tutustumaan kyseisellä sivustolla olevaan vankilistaan.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa ainainen pikkuasioista kitiseminen kun maailmassa on todellisiakin epäkohtia kuin se että onko ilmainen ja vapaaehtoinen kouluruokailu hyvää vai ei. Vähän sama jos ihmiset alkais valittaa ilmaisesta kirjastosta, että onpa paskoja kirjoja kirjastossa. Ihan sama.

Vituttaa, kun joku luulee, että kouluruoka on ilmainen ja siksi siitä ei saisi valittaa. Poliisikin on ilmainen, jos se vangitsee sinut syyttä, älä valita. Suomi voisi rakentaa myös jäähallin Sarahan autiomaahan, ilman jäämaksuja - ei saa valittaa, koska ilmainen.

Ehkä kouluruoasta valitetaan siksi, että se on "ilmaista" (siis verovaroin kustannettua). Jos sen joutuisi ostamaan, voisi äänestää jaloillaan, eikä tarvitsisi valittaa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vituttaa, kun joku luulee, että kouluruoka on ilmainen ja siksi siitä ei saisi valittaa. Poliisikin on ilmainen, jos se vangitsee sinut syyttä, älä valita. Suomi voisi rakentaa myös jäähallin Sarahan autiomaahan, ilman jäämaksuja - ei saa valittaa, koska ilmainen.

Ehkä kouluruoasta valitetaan siksi, että se on "ilmaista" (siis verovaroin kustannettua). Jos sen joutuisi ostamaan, voisi äänestää jaloillaan, eikä tarvitsisi valittaa.
Aika harva kouluruoasta valittava varmaan niitä veroja maksaa. Teinit siitä varmaan pääasiassa jaksaa kitistä, toki sitten on valistuneita (espoolaisia) vanhempia joiden mielestä siinä on jotain vikaa, esim. liian vähän voita tai liikaa gluteenia. Ilmaisesta kouluruoasta joudutaan hyvin todennäköisesti tulevaisuudessa luopumaan, kun ei vain ole mahdollista tarjota sadan oppilaan koulussa lähes sataa erikoisruokavaliota.
 

A Siente

Jäsen
Erehdyin lukemaan takku.net-sivustolla olevia artikkeleita ja nyt minua vituttaa vielä entistä enemmän anarkistit. Helvetin pummit, joilta puuttuu selkäranka. Jos haluat myös kokea tämän tunteen, suosittelen tutustumaan kyseisellä sivustolla olevaan vankilistaan.

Kävin lukemassa muutaman artikkelin ja pakko todeta et kyllä niillä joitain ihan hyviä pointteja tuntui olevan. En sinällään ole mikään anarkian ystävä, mutta mun mielestä on hyvä et on olemassa näitä vaihtoehtoisia mielipiteitä julki tuovia ihmisiä. Joo, poikkeaa vähän siitä mitä valtaosa kansasta kannattaa, mutta ei tuo nyt mitenkään alkanut vituttamaan.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itselläni joka vuosi yksi ainut ns. vakio-vitutuspäivä ja se on tämä saatanan 30.4. Vappu on vituttanut niin pitkään kuin muistan, enkä voi, näin amk-opiskelijanakaan, käsittää mitä hienoa on Kauppatorille pakkautumisessa 80 000 muun ihmisen kanssa samanlaisissa haalareissa. Siinä sitten toljotetaan kun patsas saa hassun hauskan hatun päähän. Sitten ei muuta kuin korkki auki ja ryypylle, koska onhan sentään Wappu!

Opiskelijameininki vituttaa noin yleisestikin eikä vähiten noiden haalareiden osalta.

Tulipa avauduttua taas, nyt jatkan tämän päivän kestävää syrjäytymistä kaikesta sosiaalisesta toiminnasta.

Muakin vituttaa tää vappu amk opiskelijana. Mikä vittu niissä haalareissa on niin hienoa? Toista kertaa olen opiskelija amk:ssa enkä kummallakaan kertaa ole hankkinut niitä naurettavia haalareita. Oikeissa töissä ollessani kyllä käytin haalareita koska oli niinsanotusti paskaisia hommia. Miten usein amk:sta valmistuneet joutuvat tekemään paskahommia joissa haalareita tarvitaan? En tarkoita dissata tässä niitä paskahommia, tekisin itsekin mieluummin niitä hommia kuin nykyisiä it-hommia.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Vituttaa, kun joku luulee, että kouluruoka on ilmainen ja siksi siitä ei saisi valittaa. Poliisikin on ilmainen, jos se vangitsee sinut syyttä, älä valita. Suomi voisi rakentaa myös jäähallin Sarahan autiomaahan, ilman jäämaksuja - ei saa valittaa, koska ilmainen.

Ehkä kouluruoasta valitetaan siksi, että se on "ilmaista" (siis verovaroin kustannettua). Jos sen joutuisi ostamaan, voisi äänestää jaloillaan, eikä tarvitsisi valittaa.

Tai sitten kouluruuasta valitetaan siksi, koska tässä maassa tykätään valittaa kaikesta. Onko se autiomaa muuten Sahara vai Saraha?
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tai sitten kouluruuasta valitetaan siksi, koska tässä maassa tykätään valittaa kaikesta. Onko se autiomaa muuten Sahara vai Saraha?

Niin se varmaan on. Täytyy todeta näidenkin keskustelujen pohjalta, että kouluruuasta, sotaveteraaneista ja teukka selänteestä ei saa pahaa sanaa sanoa.

Tuohon jälkimmäiseen kysymykseen joudun miettimään hetken vastausta, pistit pahan.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Niin se varmaan on. Täytyy todeta näidenkin keskustelujen pohjalta, että kouluruuasta, sotaveteraaneista ja teukka selänteestä ei saa pahaa sanaa sanoa.

Tuohon jälkimmäiseen kysymykseen joudun miettimään hetken vastausta, pistit pahan.

No jos nyt vaihteeksi otetaan asialinja, niin toki kouluruuassa on varmasti parantamisen varaa, mutta lähtökohtaisesti se ei liene suurimpia ongelmia tässä maassa. Sotaveteraaneista ei oikein voi puhua pahaa kun en itse ole sotaa kokenut enkä tiedä miten itse käyttäytyisin niin valtavassa stressitilanteessa kuin mitä sota varmasti on. Veikkaan kuitenkin, että oikean ja väärän raja hämärtyisi. Ja mitä Selänteeseen tulee niin käytetään tälläistä vertausta, että Suomi pärjää kyllä ilman Selännettäkin, mutta jos kouluruokailu lopetettaisiin, niin pitkällä aikavälillä se vaikuttaisi haitallisesti nuorisomme hyvinvointiin.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Muakin vituttaa tää vappu amk opiskelijana. Mikä vittu niissä haalareissa on niin hienoa? Toista kertaa olen opiskelija amk:ssa enkä kummallakaan kertaa ole hankkinut niitä naurettavia haalareita. Oikeissa töissä ollessani kyllä käytin haalareita koska oli niinsanotusti paskaisia hommia. Miten usein amk:sta valmistuneet joutuvat tekemään paskahommia joissa haalareita tarvitaan? En tarkoita dissata tässä niitä paskahommia, tekisin itsekin mieluummin niitä hommia kuin nykyisiä it-hommia.
Täällä kolmas AMK-opiskelija joka ei oikeen jaksa syttyä noille opiskelijabileille. Opiskelemani ala on oman ammattisurkeani viimestä vuosikurssia. Tarkoittaa sitä että kaikkien tulisi valmistua "ajallaan", sillä opettajat lähtevät talosta yksitellen eikä uusia tule tilalle. Tämän takia itse olen panostanut opiskeluuni selvästi suuremmalla tarmolla, koska ei ole varaa valmistua myöhässä. Jos niin pääsee käymään niin ilmeisesti jossain muussa kaupungissa täytyy suorittaa tutkinto loppuun.

Miksi sitten opiskelijabileet vituttavat minua, on että ne jokaviikkoiset tusina-bileet ovat ainakin meidän luokalla joku ihmeen selitys luistaa about kaikesta. Kokeita ei voi ikinä pitää keskiviikkona (koska bileet alkaa jo iltapäivällä) eikä torstaina (koska hirvee darra). On aina monesti käynyt sellainen tilanne että torstai-aamuna tehdään ryhmätöitä (ryhmät jaettu jo aiemmin), ja koska edeltävänä iltana on ollut bileet niin minä olen se ryhmän ainoa paikalla oleva kun muut nukkuvat krapulaansa. Ja onpa sitä joskus ollut jotain ns tärkeitä reissuja jne joilla olisi pakko olla mukana tai tulee todella vittumainen rästi-tehtävä niskaan. Sitten luokan 40:stä opiskelijasta onkin 10 lähdössä jollekin opiskelijaristeilylle kyseisenä aikana, ja nämä 10 alkavat vonkaamaan aikataulun muutosta vain heidän takia, vaikka ovat selvä vähemmistö. Mua ittee ainakin vituttaa kun meillä opettajat katsoo noita opiskelijabile-poissaoloja läpi sormien, mutta auta armias jos olet jossain töissä tai jollain koulutukseen liittyvällä vierailulla (itse olin kerran päivän poissa, koska eräs minulle mahdollinen työpaikka piti avoimet ovet ja kävin tutustumassa kyseiseen laitokseen), niin sitten sitä saadaan isot korvaavat tehtävät.

Vituttaa myös joidenkin kavereiden kohdalla ulina kun opintotukia ei kuulemma saada tarpeeksi ja tarttee syödä makaronia 24/7, mutta sitten joihinkin opiskelijakekkereihin poltetaan ihan hyvällä omatunnolla satanen illassa. Ja parhaimmillaan toistetaan kerran viikossa.

Olen kolmannen vuoden AMK-opiskelija ja olenko kerran käynyt baarissa opiskelijabileissä, ja sitten kolme kertaa ollut ns ulkotapahtumassa. Ei ollut oikein minun juttuni, ennemmin ryyppään omien vanhojen kavereideni kanssa. Mm. tänään kaverille avaamaan grilli-kautta ja katsomaan lätkää. Uskallan väittää että voittaa monet opiskelijabileet.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Itsekin entisenä virallisena opiskelijana ja nykyisenä epävirallisena opiskelijana on helppo todeta että nuo bileet ovat silkkaa ajanhukkaa... joista tosin sai viimeisen vahvistuksen alkoholittomuudelle, kun eihän sillä alkoholillakaan esim. naista irronnut. Nykyinen nainen taas olisi alkoholisti-minut torjunut alkuunsa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Vituttaa Suomen surkea viimeistely. USA on pelillisesti täysin köysissä, mutta sektorilla ei saada mitään aikaan. Sitten paska-jenkit tekee ekasta paikasta maalin ja Suomi lamaantuu täysin. Ei vituta Suomen tappiolla olo sinänsä, vaan se, että löin @Kirjoittelija n kanssa vetoa USA:n jäämisestä Norjan taakse. Ei kai se auta kuin kailottaa tänään Venäjää vastaan:"Kom igjen Norge!"
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vituttaa Suomen surkea viimeistely. USA on pelillisesti täysin köysissä, mutta sektorilla ei saada mitään aikaan. Sitten paska-jenkit tekee ekasta paikasta maalin ja Suomi lamaantuu täysin. Ei vituta Suomen tappiolla olo sinänsä, vaan se, että löin @Kirjoittelija n kanssa vetoa USA:n jäämisestä Norjan taakse. Ei kai se auta kuin kailottaa tänään Venäjää vastaan:"Kom igjen Norge!"
Suomen peliä kuvaa justiinsa tuo että kiekko pomppii kokoajan. Ja aivan kaameaa katsottavaa tuo hyökkäyspää, syötellään kyllä mutta kiekkoa pyöritellään ja haudotaan kuin kana munia konsanaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suomen peliä kuvaa justiinsa tuo että kiekko pomppii kokoajan. Ja aivan kaameaa katsottavaa tuo hyökkäyspää, syötellään kyllä mutta kiekkoa pyöritellään ja haudotaan kuin kana munia konsanaan.

Niin, ja on siinä päästy erinomaisille maalipaikoille, erityisesti tämä "snaipperi" Jokinen on kunnostautunut Hellebuyckin logon mustaamisessa.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Vituttaa myös joidenkin kavereiden kohdalla ulina kun opintotukia ei kuulemma saada tarpeeksi ja tarttee syödä makaronia 24/7, mutta sitten joihinkin opiskelijakekkereihin poltetaan ihan hyvällä omatunnolla satanen illassa. Ja parhaimmillaan toistetaan kerran viikossa.

Koko tekstistä täysin samaa mieltä, mutta erityisesti lainauksessa olevasta kirjoituksesta.

Olen itse ihmetellyt täysin samaa. Ensin valitetaan kuinka opintotuki ei riitä mihinkään ja pakko syödä näkkileipää ja juoda vettä, mutta heti seuraavissa bileissä juodaan satanen kurkusta alas.

Itse opiskelin ekalla stintillä amk:ssa 2007-2008 ja tuona aikana kävin yksissä opiskelijabileissä ja se riitti. Ja sanomattakin lienee selvää, että haalareihin en, muutenkin vähiä, rahojani tuhlannut. Nyt kun lähes kolmekymppisenä jatkoin tuota koulutusta tammikuussa 2014, ei bileet tulleet mieleenkään. Tavoitteena on tämän vuoden loppuun mennessä valmistua ja se vaatii aika kovan duunin loppujen lopuksi.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vuosisadan virustauti menossa. Vittu, en muista vastaavaa kokeneeni. Kuume huitelee lähes 40:ssä. Suussa hirveä maku. Ristiselkä alkaa mennä jumiin jatkuvasta makaamisesta.

Yöllä saa nukuttua siinä vaiheessa kun lääke on laskenut kuumeen ja hikoilu on loppunut. Tuosta menee noin tunti ja sitten taas paleltaakin kuin horkassa. Päivälläkään ei saa nukuttua.

Lapsilla tämä kesti melko tarkalleen 1,5 viikkoa. Itsellä tämä alkoi keskiviikkona, joten päiviä lienee vielä jäljellä. Tämän jälkeen lupaan olla edes viikon verran kiitollinen siitä että olen terve.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Helvetin yskä. Nyt viikon ollu tällainen järkyttävä kuiva yskä missä saa rykiä keuhkonsa ulos mutta silti lima ei lähde. Tuntuu että henki sen sijaan lähtee näissä 2minuuttia kestävissa yskäkohtauksissa.
Kaikki kotikonstit ja vinkit otetaan kiitollisena vastaan!
 

A Siente

Jäsen
Helvetin yskä. Nyt viikon ollu tällainen järkyttävä kuiva yskä missä saa rykiä keuhkonsa ulos mutta silti lima ei lähde. Tuntuu että henki sen sijaan lähtee näissä 2minuuttia kestävissa yskäkohtauksissa.
Kaikki kotikonstit ja vinkit otetaan kiitollisena vastaan!

Kokeile hunajaa. Monta onnellista tarinaa olen kuullut et lusikallinenkin tätä hunajaista tuotetta lievittää yskää.
 

Paulig

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ysit, JoKa
Kokeile hunajaa. Monta onnellista tarinaa olen kuullut et lusikallinenkin tätä hunajaista tuotetta lievittää yskää.
Uusi-Seelantilaista Manuka-hunajaa. Tehoaa kuulemma melkein kaikkeen.
Käytetään sisäisesti ja ulkoisesti.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Elisan valokuitu-intternettini pätkäisi kahden vuoden aikana ehkä yhden kerran ja toimi aina kuin unelma. Ajattelin säästää muutaman kympin kuussa ja vaihdoin sen Soneran kaapelinettiin. Kaksi päivää ollut käytössä ja pätkinyt ja tökkinyt ja katkeillut taukoamatta. Ihanaa, tämä on ihanaa. Kyllä minä olen pässi jätkä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös