8. kuumepäivä. Tarvitseeko edes sanoa että vituttaa?
Otan osaa. Täälä alkaa jo helpottaa, jaksanut jo osan päivästä olla virkeä. Mut se vituttaa kun nukahdin eilen alkuillasta ja nyt ei oo sit yöllä tullu uni ku ehkä puolituntia :| Yskä, jonka uumoilinkin saapuvan ystäväkseni, vituttaa myös.
Elämä kääntyi kevät-talvella päin persettä. 3,5 vuoden seurustelusuhde päättyi eroon.
Valtavasti tsemppiä myös sulle! Pian elämä voittaa, kuten sanoit, ja voit taas hymyillä. :)
Voimia ja jaksamisia, ei oo mikään kiva tauti.Tässä on yllä ollut esillä selvästi rankempaa vitutuksen aihetta kuin meikäläisen kuumeilu, mutta kerrottakoon kuitenkin, että meikäläisellä on keuhkokuume. Enää ei vituta niin paljon. Nyt vaan toivon, että saamani ronskit antibiootit alkavat tehota perjantain kontrollikäyntiin mennessä. Muuten joudun sairaalaan.
Voimia ja jaksamisia, ei oo mikään kiva tauti.
Yskä, jonka uumoilinkin saapuvan ystäväkseni, vituttaa myös.
Yskä häiritsee minuakin varsinkin yöllä.
Lääkeinfo.fi kirjoitti:Codesan comp. -oraaliliuoksen kodeiini estää yskänärsytystä vaikuttamalla aivojen yskänkeskukseen. Efedriini laajentaa keuhkoputkia vähentämällä keuhkoputkien sileiden lihaksien supistustilaa. Efedriini myös supistaa verisuonia ja kiihdyttää sydämen lyöntitiheyttä. Difenhydramiini estää nielusta lähtevää yskänärsytystä. Se estää myös tulehdukseen liittyvää histamiinin vapautumista. Valmisteen muut aineosat vaikuttavat liman koostumukseen ja helpottavat tulehdukseen liittyvän liman irtoamista hengitysteistä.
Vituttaa myös exän nykyinen parisuhde, kun näyttää nauttivan elostaan täysillä.
Vituttaa myös exän nykyinen parisuhde, kun näyttää nauttivan elostaan täysillä.
Pakko kompata tätä. Sen pitäisi auttaa jo hieman, kun ei Facebook feedissä yms. pompi naamalle. Asiaa tietysti vaikeuttaa, jos satutte pyörimään samoissa piireissä. Voimia sinne.Tohon lainaamaani antaisin sellaisen neuvon, että katkaise kaikki välit exään. Poista puhelinnumero, poista hänet Facebook-kavereista jne. Saattaa kuulostaa radikaalilta liikkeeltä ja tuntua pahalta, mutta kokemukseni mukaan on loppujen lopuksi parempi vaihtoehto, kuin pitää hänet osana elämääsi.
Teille ja kaikille muillekin yskäisille kullanarvoinen tuote on Codesan Comp (ei astmaatikoille). Eihän se tietenkään satavarmasti hillitse yskää, mutta ainakin mulle se on ollut nukkumista haittaavaan yskään todellinen täsmäase ja samaa olen kuullut monelta ihmiseltä. Vaatii kyllä reseptin, mutta sen hankkiminen on pieni vaiva, jos sillä hinnalla saa unensa turvattua.
Teille ja kaikille muillekin yskäisille kullanarvoinen tuote on Codesan Comp (ei astmaatikoille). Eihän se tietenkään satavarmasti hillitse yskää, mutta ainakin mulle se on ollut nukkumista haittaavaan yskään todellinen täsmäase ja samaa olen kuullut monelta ihmiseltä. Vaatii kyllä reseptin, mutta sen hankkiminen on pieni vaiva, jos sillä hinnalla saa unensa turvattua.
Kiitos, farmaseuttina minulla tosin jokseenkin hyvässä tiedossa tämä ;)
Kelan lääkäri sitten päätyi toisin.
Tämä on itselleni kestoihmetyksen ja -vitutuksen aihe. Käyn paljon keikoilla ja toistuvasti saa kärsiä idiooteista, jotka haluavat seurustelevat toistensa kanssa koko keikan ajan. Ei vaan voi ymmärtää miksei voi pysyä vaikka baarin puolella jos juttelu on musiikin kuuntelua tärkeämpää....Miksi ihmiset tulevat keikalle, jos eivät katso keikkaa alusta loppuun?
En viitsinyt kirjoittaa tästä Lynyrd Skynyrdin ketjuun. Miksi ihmiset tulevat keikalle, jos eivät katso keikkaa alusta loppuun? Keikalla oli tarpeeksi väkeä jotka rynnivät edes takaisin kaljalle Skynyrdin keikan läpi. Tietenkin meikäläisen viereen tuli joku alfauros, joka ei katsonut lämppäriä juoksi pari kertaa kaljalla Skynyrdin setin aikana. Tietenkin pitää istua jalat mahdollisimman leveinä. Aivan kuin olisi pari jalkapalloa ja lauantaimakkarapötkö jalkojen välissä. Vituttaa nämä henkilöt jotka tulevat keikalle vain sanoakseen olleen siellä ja kaljaa pitää kipata koko keikan ajan.
Tämä on itselleni kestoihmetyksen ja -vitutuksen aihe. Käyn paljon keikoilla ja toistuvasti saa kärsiä idiooteista, jotka haluavat seurustelevat toistensa kanssa koko keikan ajan. Ei vaan voi ymmärtää miksei voi pysyä vaikka baarin puolella jos juttelu on musiikin kuuntelua tärkeämpää.
Oon yrittänyt päästä eroon tietystä lääkkeestä, kun siitä tuppaa olemaan aikalailla sivuvaikutuksia, mutta tästä johtuen en sitten nukkunut viime yönä yhtään. On ollut aika kamala päivä ja päivällä torkahdin noin tunniksi. Tänä iltana otan kyllä lääkkeen, mutta vituttaa, jos siitä eroon pääseminen on näin saatanan tuskallista.
Kyllä näin on ehdottomasti tarkoitus tehdä.Kannattaisiko neuvotella lääkärin kanssa asteittaisesta lopettamisesta annosta pienentäen?