Vitutusketju

  • 10 558 112
  • 56 140

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Elämä kääntyi kevät-talvella päin persettä. 3,5 vuoden seurustelusuhde päättyi eroon.

Voi ei... Koen velvollisuudekseni yrittää sanoa sinullekin jotain piristävää. Ainakin @SeQuins taisi piristyä silloin aiemmin kovasti, joten yritän. Ei tämmöisiä haluaisi lukea kenenkään kirjoittamana.

Ei kuulosta kivalta, tietenkään. Sydänsurut ovat niitä kaikkein kamalimpia, itsekin podin niitä tässä taannoin - toki asia oli mittasuhteisiin aseteltuna valtavasti pienempi, mutta kyllä sydäntä silti särki. Toivottavasti helpottaa ajan kanssa, asioilla on yleensä tapana järjestyä. Vaikkei siltä ehkä juuri nyt tuntuisikaan. On parempi tehdä ja miettiä kivoja asioita ja yrittää vain olla ajattelematta noita tylsempiä juttuja. Sattuu, sen tiedän, mutta edessä on parempia päiviä ihan takuulla!

Valtavasti tsemppiä myös sulle! Pian elämä voittaa, kuten sanoit, ja voit taas hymyillä. :)
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Valtavasti tsemppiä myös sulle! Pian elämä voittaa, kuten sanoit, ja voit taas hymyillä. :)

Joo tässä toipumisessa on jo päästy vaiheeseen, että elämä voittaa. Sairaslomakin oli lähinnä pomon idea, sillä firmalle tulee halvemmaksi parin kuukauden sairasloma kuin se, että aatoksissani loukkaan itseni ja sitten lähdetään miettimään kuka korvaa tapaturman.

Joku voi tämän lainata junttiketjuun, mutta vituttaa olla mies, kuka murheensa upottaa pulloon. Kaipa tästä siirryn kalsarikänni- ketjuun, koska Tampereella ilma on mikä on ja ei siksi jaksa baariinkaan lähteä. No katsellaan RUS - DEN peliä ja illasta sitten SWE - CAN.

Itse olen ollut niin monesti samassa tilanteessa lohduttajana ja silloin olen aina sanonu, että aika parantaa jne. Tosin ei se eron jälkeen niin lohduttavalta tuntunut, kun se sulle itsellesi sanotaan.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tässä on yllä ollut esillä selvästi rankempaa vitutuksen aihetta kuin meikäläisen kuumeilu, mutta kerrottakoon kuitenkin, että meikäläisellä on keuhkokuume. Enää ei vituta niin paljon. Nyt vaan toivon, että saamani ronskit antibiootit alkavat tehota perjantain kontrollikäyntiin mennessä. Muuten joudun sairaalaan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tässä on yllä ollut esillä selvästi rankempaa vitutuksen aihetta kuin meikäläisen kuumeilu, mutta kerrottakoon kuitenkin, että meikäläisellä on keuhkokuume. Enää ei vituta niin paljon. Nyt vaan toivon, että saamani ronskit antibiootit alkavat tehota perjantain kontrollikäyntiin mennessä. Muuten joudun sairaalaan.
Voimia ja jaksamisia, ei oo mikään kiva tauti.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kyllä mua vituttaa tää nykyinen ihminen. Liian yksilökeskeiseksi ja omaan napaan tuijottamiseksi tää on mennyt. Vittu mistään ei olla valmiita tinkimään, että saataisiin talous nousuun ja miehet karkaa reserveistä heti kun tilanne vähän kiristyy. Toisaalta eihän se mikää ihme ole että yhteiskunta hajoaa käsiin joka osa-alueella kun miehet viilaa kynsiään ja käyttää kosteusvoiteita.
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yskä, jonka uumoilinkin saapuvan ystäväkseni, vituttaa myös.
Yskä häiritsee minuakin varsinkin yöllä.

Teille ja kaikille muillekin yskäisille kullanarvoinen tuote on Codesan Comp (ei astmaatikoille). Eihän se tietenkään satavarmasti hillitse yskää, mutta ainakin mulle se on ollut nukkumista haittaavaan yskään todellinen täsmäase ja samaa olen kuullut monelta ihmiseltä. Vaatii kyllä reseptin, mutta sen hankkiminen on pieni vaiva, jos sillä hinnalla saa unensa turvattua.

Lääkeinfo.fi kirjoitti:
Codesan comp. -oraaliliuoksen kodeiini estää yskänärsytystä vaikuttamalla aivojen yskänkeskukseen. Efedriini laajentaa keuhkoputkia vähentämällä keuhkoputkien sileiden lihaksien supistustilaa. Efedriini myös supistaa verisuonia ja kiihdyttää sydämen lyöntitiheyttä. Difenhydramiini estää nielusta lähtevää yskänärsytystä. Se estää myös tulehdukseen liittyvää histamiinin vapautumista. Valmisteen muut aineosat vaikuttavat liman koostumukseen ja helpottavat tulehdukseen liittyvän liman irtoamista hengitysteistä.

Vituttaa myös exän nykyinen parisuhde, kun näyttää nauttivan elostaan täysillä.

Tsemppiä. Tohon lainaamaani antaisin sellaisen neuvon, että katkaise kaikki välit exään. Poista puhelinnumero, poista hänet Facebook-kavereista jne. Saattaa kuulostaa radikaalilta liikkeeltä ja tuntua pahalta, mutta kokemukseni mukaan on loppujen lopuksi parempi vaihtoehto, kuin pitää hänet osana elämääsi.
 

Moses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa myös exän nykyinen parisuhde, kun näyttää nauttivan elostaan täysillä.
Tohon lainaamaani antaisin sellaisen neuvon, että katkaise kaikki välit exään. Poista puhelinnumero, poista hänet Facebook-kavereista jne. Saattaa kuulostaa radikaalilta liikkeeltä ja tuntua pahalta, mutta kokemukseni mukaan on loppujen lopuksi parempi vaihtoehto, kuin pitää hänet osana elämääsi.
Pakko kompata tätä. Sen pitäisi auttaa jo hieman, kun ei Facebook feedissä yms. pompi naamalle. Asiaa tietysti vaikeuttaa, jos satutte pyörimään samoissa piireissä. Voimia sinne.

Itselläni vitutuksen aiheena on tämä sama kipeystila, mikä on nyt pyörinyt viitisen(?) päivää. Vappuviikonlopun rellestämiset kostautuneet selvästikin, sillä pari samassa porukassa pyörinyttä kaveria on nyt myös kipeänä. Toinen käynyt lääkärissä, ja diagnosoitu ilmeisesti kuumeeton keuhkokuume tms. Varmaan pakko hakeutua huomenna itsekin lääkäriin, sillä yskä ei hellitä, voimaton olo ja tänään on roskakori näyttänyt murrosikään puhjenneen teinipojan vastaavalta. Jos nyt virusperäistä sattuisi olemaan, niin ainakin saisi kunnon yskänlääkkeet käyttöön, eikä tarvitsisi noita reseptivapaita lipitellä.
Perkele.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Teille ja kaikille muillekin yskäisille kullanarvoinen tuote on Codesan Comp (ei astmaatikoille). Eihän se tietenkään satavarmasti hillitse yskää, mutta ainakin mulle se on ollut nukkumista haittaavaan yskään todellinen täsmäase ja samaa olen kuullut monelta ihmiseltä. Vaatii kyllä reseptin, mutta sen hankkiminen on pieni vaiva, jos sillä hinnalla saa unensa turvattua.

Kiitos, farmaseuttina minulla tosin jokseenkin hyvässä tiedossa tämä ;) Codesan comp -pulloni sijaitsee juuri nyt väärässä kaupungissa ja siitä ei ole siksi ollut avuksi. Itselläni löytyi iso apu sekä nielun turvotukseen, että osin yskään kun otin eilen pienellä lisäannoksella allergialääkettä. Hoksasin että täälähän on tällä viikolla tullut siitepölytiedotteen mukaan ihan kunnolla koivua ilmaan... Kivasti boostannut ilmeisesti tuota turvotusta ja muutakin limakalvoärsytystä koska oireet helpotti ainakin 50% heti kun sai kunnon antihistamiiniannoksen. Sain heti nukuttuakin ihan erihyvin.

Menee hieman offtopicikiksi vitutusketjuun joten laitetaan nyt että vituttaa kun jäi lauantain tenttiin valmistautuminen vajaaksi kun sairastellut. Kesätentti here I come =)
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Teille ja kaikille muillekin yskäisille kullanarvoinen tuote on Codesan Comp (ei astmaatikoille). Eihän se tietenkään satavarmasti hillitse yskää, mutta ainakin mulle se on ollut nukkumista haittaavaan yskään todellinen täsmäase ja samaa olen kuullut monelta ihmiseltä. Vaatii kyllä reseptin, mutta sen hankkiminen on pieni vaiva, jos sillä hinnalla saa unensa turvattua.

Kiitos, farmaseuttina minulla tosin jokseenkin hyvässä tiedossa tämä ;)

Kuuluisi varmasti jo johonkin muuhun ketjuun, mutta mielestäni erittäin hauska sattuma että lainasit, Trechtown, juuri meidän kahden viestejä, jotka molemmat satumme olemaan farmaseutteja! Omalta osaltani tosin vähäinenkin farmaseuttinen ammattitaito alkaa olla kadonnut aika hyvin, koska en ole tuota työtä tehnyt enää kymmeneen vuoteen.

Nyt just ei vituta niin paljon, koska tuntuu siltä, että eilen illalla aloitettu raju antibioottikuuri taitaa alkaa purra.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Vitun vittu! Tätäkö se on kun joutuu itse kantamaan täyden vastuun, kun on toiminut annetun ohjeen mukaisesti? No, vastuutehtävä on vastuutehtävä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Noniin, mitä vittua

Töissä joku muija/muijat ovat keksineet että ahdistelen heitä. Tämä on kuulemma tapahtunut sosiaalisen median kautta. Myönnän kyllä jutelleeni työkavereiden kanssa, mutta pikkusen alkaa olla korkealentoista settiä. Tämä olisi sitten kuulemma jatkunut myös työpaikalla erilaisena ahdisteluna, mikä nyt omasta mielestä kuulostaa ihan vitun oudolle, koska yleisesti ottaen olen aika vähän muijien kanssa töissä kahdenkesken jutellut.

Parasta tässä toki on se, että asiasta vaivatuneet henkilöt/henkilö ei ole voinut millään tavalla mainita että ei nyt jaksa kuunnella, vaan on pitänyt mennä puhumaan pomolle joka sitten kertoi tästä minulle. Enkä toki tietenkään tiedä kuka tai ketkä voisi olla kyseessä, koska sitä ei kerrottu. Yhden muijan kanssa nyt on eniten tullut puhuttua, mutta jotenkin tuntuu oudolle että tämä olisi siitä asialla, koska ainakin itse luulin että välit on ok ja olettaisin että tämä olisi tajunnut asiasta sanoa.

Pitää nyt vissiin olla töissä ihan sukkasillaan ja varoa katsomasta ketään edes vahingossa. Vittu että vituttaa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Yhdistystoiminnasta osaisi keksiä pitkän vitutuskommentin, mutta jätän lyhyemmäksi.

Nainen vaatii eräänlaista luentoa ohjelmaan. Luento järjestetään, missä on kuulijoista tuo kaikkea vaatinut nainen?
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Alkaa olla takki tyhjä...
2009 syksystä taisteltu keskivaikean ja vaikean masennuksen välissä, sairauslomalla. Edelliskesänä sitten tähän samaan korvatulehdus vei vasemnasta korvasta pysyvästi 85%kuulosta ja vaurioitti tasapainoelintä sen verran, että fillarilla ajo ei suju, eikä nopeita pään liikkeitä kannata tehdä. Ja samaan syssyyn alkoi pumppukin vittuilla siinä määrin, ettei enää toimi ilman lääkkeitä.
Alkuvuodesta lekuri totesi, että masennustila on edelleen vakava ja kirjoitti vuoden lisää sairauslomaa ja kelan lausunnossa piti pysyvästi työkyvyttömänä.

Kelan lääkäri sitten päätyi toisin. Minua ei voida enää pitää työkyvyttömänä ja näin ollen väliaikaista työkyvyttömyyseläkettä ei enää makseta, vaan olen kelpaava työttömäksi työnhakijaksi...
Vittu!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kelan lääkäri sitten päätyi toisin.

Omalla kohdalla kokemus noista hommista on sellainen, että yllättävän pienellä viilaamisella hylkäävä päätös muuttuu myöntäväksi. Mä en aikoinaan olisi halunnut eläkkeelle, mutta kun ammattilaiset sitä kerta toisensa jälkeen suosittelivat, niin myönnyin eläkkeen hakemiselle. Ekat paperit tulivat Kelalta (ja työeläkeyhtiöltä) bumerangina takaisin hylkäävän päätöksen kera. Tästä sitten mainitsin neurologille, joka oli sitä mieltä, että haetaan eläkettä uudestaan. Lähes edellistä vastaava hakemus sinne lähti, mutta parista kohdasta sitä oli viilattu, tuloksena sitten myönnetty eläke.

En kyllä tiedä mikä on Kelan linja masennuksen vuoksi myönnetystä eläkkeestä, omalla kohdalla eläkkeelle siirtymisen syynä oli/on keskushermostoa rappeuttava parantumaton autoimmuunisairaus. Tarkoitukseni oli lähinnä kannustaa hakemaan eläkettä uudestaan, vaikka kerran olet jo hylkäävän päätöksen saanutkin. Kannattaa hakemuksen kirjoittavan lekurin kanssa yhdessä pohtia sanamuotoja ja muita pikkujuttuja, päätös kun saattaa olla hyvin pienestä kiinni.

Muuten se on kyllä ihan validi vitutuksenaihe, että sinut ja sairaushistoriasi tuntevat lääkärit suosittavat eläkettä ja Kelan kasvoton lääkäri on pelkkien paperien perusteella toista mieltä.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En viitsinyt kirjoittaa tästä Lynyrd Skynyrdin ketjuun. Miksi ihmiset tulevat keikalle, jos eivät katso keikkaa alusta loppuun? Keikalla oli tarpeeksi väkeä jotka rynnivät edes takaisin kaljalle Skynyrdin keikan läpi. Tietenkin meikäläisen viereen tuli joku alfauros, joka ei katsonut lämppäriä juoksi pari kertaa kaljalla Skynyrdin setin aikana. Tietenkin pitää istua jalat mahdollisimman leveinä. Aivan kuin olisi pari jalkapalloa ja lauantaimakkarapötkö jalkojen välissä. Vituttaa nämä henkilöt jotka tulevat keikalle vain sanoakseen olleen siellä ja kaljaa pitää kipata koko keikan ajan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...Miksi ihmiset tulevat keikalle, jos eivät katso keikkaa alusta loppuun?
Tämä on itselleni kestoihmetyksen ja -vitutuksen aihe. Käyn paljon keikoilla ja toistuvasti saa kärsiä idiooteista, jotka haluavat seurustelevat toistensa kanssa koko keikan ajan. Ei vaan voi ymmärtää miksei voi pysyä vaikka baarin puolella jos juttelu on musiikin kuuntelua tärkeämpää.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
En viitsinyt kirjoittaa tästä Lynyrd Skynyrdin ketjuun. Miksi ihmiset tulevat keikalle, jos eivät katso keikkaa alusta loppuun? Keikalla oli tarpeeksi väkeä jotka rynnivät edes takaisin kaljalle Skynyrdin keikan läpi. Tietenkin meikäläisen viereen tuli joku alfauros, joka ei katsonut lämppäriä juoksi pari kertaa kaljalla Skynyrdin setin aikana. Tietenkin pitää istua jalat mahdollisimman leveinä. Aivan kuin olisi pari jalkapalloa ja lauantaimakkarapötkö jalkojen välissä. Vituttaa nämä henkilöt jotka tulevat keikalle vain sanoakseen olleen siellä ja kaljaa pitää kipata koko keikan ajan.
Tämä on itselleni kestoihmetyksen ja -vitutuksen aihe. Käyn paljon keikoilla ja toistuvasti saa kärsiä idiooteista, jotka haluavat seurustelevat toistensa kanssa koko keikan ajan. Ei vaan voi ymmärtää miksei voi pysyä vaikka baarin puolella jos juttelu on musiikin kuuntelua tärkeämpää.

Sama asiahan se on urheilutapahtumissakin. Osa jengistä ravaa näköesteenä kaljalla, erien alussa ekat viisi minuuttia jäävät katsomatta, erien lopussa lähdetään ajassa 18.30. Näin ollen näille ihmisille jääkiekko-ottelun tehokas peliaika on joku 3 x 13 minuuttia.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oon yrittänyt päästä eroon tietystä lääkkeestä, kun siitä tuppaa olemaan aikalailla sivuvaikutuksia, mutta tästä johtuen en sitten nukkunut viime yönä yhtään. On ollut aika kamala päivä ja päivällä torkahdin noin tunniksi. Tänä iltana otan kyllä lääkkeen, mutta vituttaa, jos siitä eroon pääseminen on näin saatanan tuskallista.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Oon yrittänyt päästä eroon tietystä lääkkeestä, kun siitä tuppaa olemaan aikalailla sivuvaikutuksia, mutta tästä johtuen en sitten nukkunut viime yönä yhtään. On ollut aika kamala päivä ja päivällä torkahdin noin tunniksi. Tänä iltana otan kyllä lääkkeen, mutta vituttaa, jos siitä eroon pääseminen on näin saatanan tuskallista.

Kannattaisiko neuvotella lääkärin kanssa asteittaisesta lopettamisesta annosta pienentäen?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Yläkerrassa asuvalla nuorella parilla on todella yksipuolinen musamaku. En osaa sanoa, mikä bändi on kyseessä, mutta "musiikki" koostuu enimmäkseen bassosta ja dubstepista.
 
Jaahas, pyörä pöllitty. Alkoihan se jo olemaankin ihme, ettei minulta ole vielä Oulussa tähän ikään mennessä pyörää viety. Ei paljon auttanut lukko takarenkaassa ja eturenkaan lukitseminen pyörätelineeseen. Saatanan oululaiset moraalittomat kyrpäpäät, hirteen kuuluisitte!!
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Katselin noin viisi minuuttia ohjelmaa Mira ja miljoonakodit ja olipas melkoista tuubaa taasen. Noin viiteen minuuttiin sisältyi peräti kolme eri juttua ohjelmassa. Ensin mentiin johonkin isoon taloon rivariin, jolla oli pyyntiä 950k. Mira ja omistaja istuvat pöydän ääressä ja keskustelevat. Mira sanoo että meidän täytyy laittaa hintapyynti alle 900k ja isäntä alkaa empimään. Mira alkaa töksäyttelemään että "luotatsä mun kaupankäyntiin, miks sä pyysit mut välittäjäks". En tiedä miten tämä sitten eteni, kun yht'äkkiä ruutuun pölähtikin jo Espoon uudisasuntoja. Mira olikin menossa nyt katsomaan uudisasuntoja joita tämän tulisi myydä. Hetki kuvattiin kun Mira istuu jossain palaverissa rakennuttajien kanssa ja he keskustelevat kämpistä. Sitten Mira ja rakennuttaja menivät yhteen asuntoon jossa Mira toteaa että tänne tarvitaan lamppuja niin tästä saa paremman hinnan. Ja vruum taas vaihtui stoori, nyt alettiin kertomaan miten Mira opiskelee jotain kiinteistövälittäjän tutkintoa, ja sitten kuvattiinkin kun Mira ja ilmeisesti tämän opettaja keskustelivat. Ainakin tv-kuvan perusteella keskustelussa Mira tuntui opettavan opettajaa.

Olipas rasittava sarja. Olisi ehkä voinut kiinnostaa nähdä kalliita asuntoja, mutta sitten tuokin sarja kompastuu kahteen asiaan. Nykyisen tv-viihteen tyyliin ohjelman päähenkilö on raudanluja ammattilainen ja jumalasta seuraava liittyen nyt siihen mitä ohjelmassa myydään. On kiinteistökuningatarta ja huutokauppakeisaria, tiedättehän. Tässäkin ohjelmassa tuntui että enemmän yritettiin myydä Miran loistavaa ammattitaitoa kuin itse asuntoja. Minua olisi kiinnostanut enemmän ne asunnot kuin Miran puheet asuntokaupasta. Toinen mikä taas vituttaa tv-ohjelmissa on tuo Ameriikoista alunperin keksitty helvetin rasittava tapa editoida ohjelman sisältö adhd-malliin. Eli jos puolen tunnin ohjelmassa on 3-5 eri kohdetta, niin ei puhettakaan että ne kohteen myynnin etenemiset näytettäisiin putkeen. Ei missään tapauksessa, ensin ollaan Keravalla katsomassa millainen kohde meille on tulossa myyntiin. Sitten hypätäänkin Espooseen kurkkaamaan Miran tutun asuntoa. Sitten loikataan taas Helsinkiin jossa Mira menee messuille, josta taas pari minuutin jälkeen siirrytään Keravalle jossa joku on tullut katsomaan asuntoa. Ennen kuin tarjous jätetään niin sitten loikataankin taas minuutiksi takaisin messuille josta jatketaan taas Espooseen Miran kaverin kahvipöytään. Ei jaksa katsoa tälläistä kun hypitään hillittömästi eri paikkojen välillä. Olisiko se nyt niin paha editoida ne jokaiset kaupat samaan putkeen ja sitten vasta siirrytään seuraavaan paikkaan.
 

Meeps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Frölunda
Jaahas, pyörä pöllitty. Alkoihan se jo olemaankin ihme, ettei minulta ole vielä Oulussa tähän ikään mennessä pyörää viety. Ei paljon auttanut lukko takarenkaassa ja eturenkaan lukitseminen pyörätelineeseen. Saatanan oululaiset moraalittomat kyrpäpäät, hirteen kuuluisitte!!
Ihmeen vähällä olet päässyt. Mä en enää edes muista montako pyörää multa pöllittiin Oulussa asuessa. Oisko ollut kolme. Ja joka kerta oli hyvin lukittu. Kerran vietiin omasta pihasta ja ainakin pari kertaa keskustasta. Niistäkin vielä toinen keskellä päivää ja kymmenistä paikalla olevista pyöristä olivat tietysti valinneet sen mun rämän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös