Vitutusketju

  • 10 507 748
  • 56 109

¤Kane¤

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jonkunmoinen vitutuksen aihe on se että minulta diagnosoitiin muutama päivä sitten havaainen perä/paksusuoli
tosin ainakin tällä hetkellä aika lievä eli viim.30cm peräsuolesta tulehtunut ja haavainen, mutta onneksi
aloitettuani lääkityksen oireet ovat lähes kadonneet.

Lopun elämän vaiva joka ei parane vaan vaatii loppuelämän lääkityksen joka näillänäkymin maksaa 600-700e vuodessa
mutta ilmeisesti mahdollista saada joku erityiskorvattavuus.

Itse tutkimus ei ennakkopeloitteluista huolimatta ollut tuskainen tai nolostuttava vaan oli oikeastaan mukava kokemus
koska paksusuoliston tähystyksen suorittava lääkäri oli huumorimiehiä.

Kysyin jossain välissä jotta kuinka pitkällä ollaan niin kaveri meinas että "10cm niin sinun suussa" johon heitin neutraalisti että aijaa niin pitkällä johon kaveri heitti vastaan että "katonko samalla hampaat" ja vieressä hoitaja heittää että elä kehtaa ettei jä paskan maku tästä reissusta suuhun.

Niin vittumainen kuin joku homma voi ollakkin niin huumori auttaa.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Vituttaa oma läppäri. Tänään vaihteeksi temppuilee, eikä toimi vieläkään. Pidän yleensä konettani valmiustilassa, se käynnistäminen ja sammuttaminen on sitä kun läppä auki läppä kii. Noh läppä auki ja tunnukset sisään ja hirveän hitaasti kirjautui sisään vaikka yleensä tekee sen sekunneissa. Sitten se jotain temppuili netin kanssa, joten päätin kirjata itseni ulos (tämä auttaa joskus). No kirjautuess ulos pimeni näyttö eikä mitään eloa koneeseen. Kyllä se käynnissä hurisi. Noh painoin sitten virtanappia että sammuisi koko paska koska mitään eloa ei tullut. Sammui. Sitten koitin käynnistää uudelleen. Kone herjaa että sammutettu viimeksi väärin, mene normaaleilla asetuksilla vai haluatko muokata asetuksia. jos laittaa että normaalit, se yrittää hetken avata windowsia, mutta lopulta bluescreenin kautta palaa samaan ruutuun. Sitten taas jos painaa vaihtoehtoa b, niin sitten aletaan puhumaan kovalevyn tyhjentämisestä ja kaikkien tiedostojen poistamisesta.

Näin on käynyt minulle ainakin kahdesti aiemmin, ja lopulta olen jollain ilveellä saanut koneen "normaalisti" käyntiin lopulta ja tiedostot säilyneet. Mutta kun en muista että miten. Vittu. Katsotaan miten etenee. Annan olla rauhassa kiinni koneen pari tuntia, jotta minä ja hän rauhoittuisimme molemmat.
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Heitetään nyt tänne, kun en viitsi sekoittaa NHL:n playoffs-ketjuja tähän asiaan.

Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta on aika rasittavaa lukea ulkopuolisin silmin tuommoisia ketjuja, joissa keskitytään vain nokittelemaan vastustajalle ja mitään kunnon analyysiä joukkueiden otteista ei edes yritetä koostaa. Lähinnä tässä katseeni kohdistuu yllättäen tuohon Canadiens vs Senators -ketjuun. Subbanin älyttömän viikatteen jälkeen keskityttiin vain keskustelemaan siitä, että heittikö Stone mahdollisesti jotain teatteria tuohon perään kaatumisellaan, vaikka tilanne oli sinällään täysin selkeä ja ulosajokin ihan sääntöjen mukainen. Jokainen varmaan kuitenkin tajusi, että kyllähän tuommoinen isku ranteeseen väkisinkin jossain tuntuu.

Vielä senkin jälkeen, kun on selvinnyt, että Stonella on hiusmurtuma kädessä, heitetään vielä jotain 'hauskaa' läppää, että näyttihän tuo siellä olevan lopun väännöissä vielä mukana. Ymmärrän kyllä, että joukkuetta kannatetaan henkeen ja vereen, mutta tuommoinen sokeus oman joukkueen pelaajien käytäytymistä kohtaan menee omalla kohdalla yli ymmärryksen.

Ottakaa mallia vaikka Canucks vs Senators -ketjusta. Sieltä löytyy kyllä semmoista analyysiä, että oksat pois. Propsit Uniquewnille, Mr. Smithille, nuckille ja kumppaneille. Tuommoista on ilo lueskella, vaikka luulisi, että kyseisten joukkueiden kannattajilla olisi kovempikin rivalry käynnissä.
 
Viimeksi muokattu:

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta on aika rasittavaa lukea ulkopuolisin silmin tuommoisia ketjuja, joissa keskitytään vain nokittelemaan vastustajalle ja mitään kunnon analyysiä joukkueiden otteista ei edes yritetä koostaa. Lähinnä tässä katseeni kohdistuu yllättäen tuohon Canadiens vs Senators -ketjuun. Subbanin älyttömän viikatteen jälkeen keskityttiin vain keskustelemaan siitä, että heittikö Stone mahdollisesti jotain teatteria tuohon perään kaatumisellaan, vaikka tilanne oli sinällään täysin selkeä ja ulosajokin ihan sääntöjen mukainen. Jokainen varmaan kuitenkin tajusi, että kyllähän tuommoinen isku ranteeseen väkisinkin jossain tuntuu.

Vielä senkin jälkeen, kun on selvinnyt, että Stonella on hiusmurtuma kädessä, heitetään vielä jotain 'hauskaa' läppää, että näyttihän tuo siellä olevan lopun väännöissä vielä mukana. Ymmärrän kyllä, että joukkuetta kannatetaan henkeen ja vereen, mutta tuommoinen sokeus oman joukkueen pelaajien käytäytymistä kohtaan menee omalla kohdalla yli ymmärryksen.
Tämä on jännä. Vaikka seuraan NHL:ää aktiivisesti, niin NHL-osiossa tulee vierailtua loppuviimeksi melko harvakseltaan. En siis ole täysin perillä sen puolen keskustelukulttuurista, mutta olen aina jotenkin antanut itseni ymmärtää, että siellä keskusteltaisiin asiallisesti ja "rauhanomaisesti" verrattuna esim. Liigapuolen hulinoihin. Mutta vielä mitä, samalla tavalla ne provot otteluseurannassa ja -ketjuissa lentelee kuin Liigapuolellakin.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Jonkunmoinen vitutuksen aihe on se että minulta diagnosoitiin muutama päivä sitten havaainen perä/paksusuoli
Itse tutkimus ei ennakkopeloitteluista huolimatta ollut tuskainen tai nolostuttava vaan oli oikeastaan mukava kokemus
koska paksusuoliston tähystyksen suorittava lääkäri oli huumorimiehiä.
Kysyin jossain välissä jotta kuinka pitkällä ollaan niin kaveri meinas että "10cm niin sinun suussa" johon heitin neutraalisti että aijaa niin pitkällä johon kaveri heitti vastaan että "katonko samalla hampaat" ja vieressä hoitaja heittää että elä kehtaa ettei jä paskan maku tästä reissusta suuhun.
Niin vittumainen kuin joku homma voi ollakkin niin huumori auttaa.

Nyt ei saisi nauraa, mutta tuolle toiseksi viimeiselle lauseelle tuli naurahdettua :D. Itsellä oli kanssa kuukausi sitten myös tähystys. Lääkäri pari viikkoa ennen tähystystä lupaili, että on jompikumpi, Crohnin tauti tai haavainen paksusuoli. Kertoi muunmuassa yleisen liibalaaban, ettei ole lääkäriaikanansa huomannut, että ei olisi ollut kumpaakaan. Testitulos(paskatesti), oli kuitenkin arvoltaan yli tuhat.

Lopultahan se ei sitten ollut kumpikaan eli todettiin vain ärtyneeksi paksusuoleksi.

Sikäli sen verran hyvä tuuri sinulla kävi, että "sait" paksusuolen tulehduksen etkä Crohnia. Crohni moninverroin pahempi ja ärtyessään pahempi kuin haavainen.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Ruutu palvelu ja katso milloin haluat. Oli tarkoitus katsella Warriors - Pelicans aamupalaksi, Mutta onhan se tuollaisella mainoslauseella markkinoivalta palvelulta kohtuutonta odottaa että eilen klo 22 alkanut korispeli olisi katsottavissa aamulla klo 9. Sama vitun homma masterssin neljännen päivän kanssa viime maanantaina. Tuskin tuota sopimustakaan saa purettua tuolla perusteella. On tämä sellainen kehitysmaa kaikessa urheilussa mitä välitetään netin kautta.
Saas nähdä miten käy katsomon ja formulan kanssa.
 

Kälvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Puhelin sitten otti ja hajosi. Pitelin puhelinta ihan normaalisti kädessä, kun se sitten yhtäkkiä sammui eikä mennyt enää takaisin päälle. Kaikenlaisia netistä katsottuja taikakonsteja on tullut kokeiltua, mutta ilman tulosta. Edes latauksen merkkivalo ei syty laturiin kiinnitettäessä.

Noh, olihan tuolla jo kaksi vuotta ikää mutta vituttaa silti. Tuntuu siltä, että nykyään mikään tekniikka ei kestä kovinkaan pitkään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotkut pistää hajuvettä niin paljon, että muutkin haistaa sen. Vituttaa olla vaikka jossain kaupan kassajonossa, jos edellä olevasta tyypistä lähtee hirveä döfis.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Nykyinen autoni ollut minulla nyt 25kk. Tuona yhteisenä aikana olen tuohon katiskaan laittanut seuraavia huoltoja:
-Oven mikrokytkin 250e
-ilmastoinnin hilppeet 100e
-laakereita 300e
-jarrupaloja 100e
-jakopää 500e
-kannentiiviste 1400e
-taka-akseli 550e
-lämpötila-anturia ja jotain muita liittimiä 100e
=yht 4200e pelkästään huolto- ja korjauskuluja tämän reilun 2v taipaleen kohdalla. Edelleen on rikki kuskin persgrilli (rehdisti ei toimi), sekä pitkien valojen kytkin (hajosi, mutta tekohengityksellä alkoi taas pelaamaan, liekö kuinka kauan?). Tänään sitten hajosi laturinhintan kiristintä hilppeineen ja osat maksavat 200e + toinen 200e jos laturi hajosi myös. Siihen päälle sitten vielä työt.

Asiat jotka tähän liittyen vituttavat:

a) Autoiluun ei kiinnostaisi laittaa yhtään ylimääräistä rahaa. Autoni maksoi liikkeessä 8k, eli ei mikään pikkusumma opiskelijalle, ja olisin toivonut että kestäisi edes vähän paremmin, mutta ei. Lisäksi autoni ei ole mitään ökymersu, vaan tosiaan hinnat alkaen-mallin espanjalainen romu karvalakkivarusteilla, koska koitan päästä mahd pienillä kustannuksilla. Siinä onnistumatta.

b) Olen kaveriporukkani ainoita oman auton omistavia, joten kuskin nakit osuvat käytännössä aina minulle. Pari kaveria vielä kiristävät minua kuskiksi, ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun on sanottu suoraan minulle että "no ei mun mikään pakko oo lähteä mukaan, jos et sä suostu kuskaamaan niin voin ihan hyvin jäädä kotiinkin".

Tänään on taas niitä päiviä kun tekisi mieli vain työntää tuo romu lähimpään suohon ja elää ilman autoa. Olen oikeasti kateellinen pääkaupunkiseutulaisille heidän oikeasti toimivasta joukkoliikenteestään. En tiedä paljonko joku rajaton kuukausikortti kustantaa ruuhkasuomessa, mutta vaikka se maksaisi 500e/kk, niin se olisi silti luultavasti halvempaa kuin tuo minun autolla suhaamiseni. Vittu.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Olen oikeasti kateellinen pääkaupunkiseutulaisille heidän oikeasti toimivasta joukkoliikenteestään. En tiedä paljonko joku rajaton kuukausikortti kustantaa ruuhkasuomessa, mutta vaikka se maksaisi 500e/kk, niin se olisi silti luultavasti halvempaa kuin tuo minun autolla suhaamiseni. Vittu.
Helsingin sisäinen 30 vrk matkakortti maksaa 49,50€. Toki opiskelija saa tuon sitten puoleen hintaan. Aika vähänhän tuo on. Seutulippu (Hki, Espoo, Vantaa, Kauniainen) maksaa sitten suunnilleen tuplat tuosta.
 

Snagari

Jäsen
Kunnon vitutus tekee välillä hyvää. Nyt on vituttanut joka päivä varmaan kuukauden ajan ja alan saamaan hiukan tarpeekseni tästä. Tänäänkin vietin varmaan kuukauden parasta päivää tuohon puoleen päivään asti aurinkoisessa kevätsäässä, mutta taas kerran minusta riippumattomia asioita alkoi kasaantua päälle ja puhelin alkoi pärisemään. Asiat mitä sinne tuli olivat tähän ketjuun kuuluvia ja taas painiskellaan loppuilta vitutuksen vallassa. Vittu että vituttaa.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
No niin, tv ja netti taas toimii. Tunnelityömaalla keskella Tamperetta joku ilmeiseti töräyttänyt vähän väärään kohtaan kun tv ja netti oli pimeänä.
Nostattaa pulssia nanosekunneissa 200 kun tämä äsken tapahtui. Miten sitä ennen pärjäsikään??. On tää aivan himmeetä olla aivan raivona jos laitteet ei toimi. Nyky-yhteiskunta huh huh.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tuttavaperhe oli kyläilemässä ja olin pyöräyttänyt Pasta Aglio e Olio jättikatkarapujen kera. Tuttavien penska silmäili epäilevästi ruokaa ja ennen ensimmäistä haarukallista vaati ketsuppia. Siis jumalauta ketsuppia vaikka olin valmistanut perinteikkään ja erittäin suositun pasta-annoksen ja epäilemättä vielä Helsingin parhaan. No ketsuppia sitten sai kun pyysi ja tietysti koko saatanan ruoka värjääntyi tuolla punaisen paholaisen myrkyllä aina jättikatkarapuja myöten. Loppuen lopuksi tuo kersa otti haarukallisen tuota raiskaamaansa ruokaa. Eihän tuolle lautaselle jääneelle safkalle sitten muuta voinut tehdä kuin heittää roskikseen.

Onneksi olen omat kersani kasvattanut paremmin, murrr.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuttavaperhe oli kyläilemässä ja olin pyöräyttänyt Pasta Aglio e Olio jättikatkarapujen kera. Tuttavien penska silmäili epäilevästi ruokaa ja ennen ensimmäistä haarukallista vaati ketsuppia. Siis jumalauta ketsuppia vaikka olin valmistanut perinteikkään ja erittäin suositun pasta-annoksen ja epäilemättä vielä Helsingin parhaan. No ketsuppia sitten sai kun pyysi ja tietysti koko saatanan ruoka värjääntyi tuolla punaisen paholaisen myrkyllä aina jättikatkarapuja myöten. Loppuen lopuksi tuo kersa otti haarukallisen tuota raiskaamaansa ruokaa. Eihän tuolle lautaselle jääneelle safkalle sitten muuta voinut tehdä kuin heittää roskikseen.

Onneksi olen omat kersani kasvattanut paremmin, murrr.
Nyt muuten löyty asia mistä ollaan samaa mieltä!! Jumalauta! Peukku ylös. Tuohon samaan "ongelmaan" törmää yllättävän usein. Toinen vähän vastaava yllätys tulee aina silloin tällöin kun itse mennään vierailulle niin "lapsille" (kaikki kuitenkin reilusti toisella kymmenellä) on valmistettu täysin eri ruoka. Mitä helvettiä? Syödään viimesen päälle hyviä ruokia ja nautitaan hyvistä viineistä niin nuoriso vetää vieressä nauravat nakit ranskalaisilla ja jaffalla. Eipä siinä toisaalta mitään. Kaikki saa mahansa täyteen, mutta ei se oikein tunnu semmoselta perheiden yhteiseltä jutulta. Turhaan erotellaan aikuiset ja nuoret. Toki sen viinin tarjoilun kanssa pitää olla tarkkana, mutta kyllä meillä annetaan nuorille ruuan kanssa myös viiniä. Ei siis jos vedetään perunamuusia ja jauhelihakastiketta. Aina jos vähän paremmin iltaa istutaan pidemmän kaavan mukaan niin ei se lasi valkkaria ja lasi punkkua ole mun mielestä pahitteeksi nuorillekkaan. Toiset voi tietysti olla eri mieltä ja olkoon.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Tänään oli mukava päivä iltaan asti. Sitten istun alas koneelle ja...

Ensiksi kerään kilokaupalla patoumia erään paskamaisen koulutehtävän ääressä todeten lopulta, etten kolmen tunnin väkertämisenkään jälkeen ole päässyt kyseisen tehtävän kanssa yhtään minnekään. Sitten huomaan, että samaisen kurssin aikaisempi viikkotehtävä olisi pitänyt palauttaa tänä aamuna. Tämän tehtävän sentään osasin tehdä, mutta olen jättänyt sen palauttamatta, koska en yksinkertaisesti pysynyt opettajan linjauksien perässä tämän muuttaessa palautuksen takarajaa kolmesti viikon sisällä. Nyt sitten sähköpostilla ruinaamaan, että tuon vitun tehtävän saisi palauttaa myöhässä. Saas nähdä kuinka käy, kun tehtävän ratkaisudokumenttikin on jo julkaistu...

Koulutehtävien aiheuttamasta vitutuksesta toivuttani päädyin lueskelemaan Vapaan puolen Oikeuslaitos-keskustelua vain huomatakseni, että tämä yksi vitun neekeriraiskaaja on taas vapaalla jalalla rikastuttamassa arkea. Toivon syvästi, että vaikka joku rattijuoppo ajaisi autolla tuon paskakasan levyksi, sillä Suomessahan yliajosta pääsee hyvässä lykyssä ehdollisella. Siinä voittaisivat kaikki eikä rattijuoponkaan tarvitse potea niin pahaa moraalista krapulaa.

Näillä vitutuksen aiheilla eteenpäin.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Vituttaa palstan punikit. Kaikille asiallisille argumenteille viitataan kintaalla ja pysytaan silla itsekyhaamalla jalustalla muiden ihmisten ylapuolelle. Kun muut ovat argumentoineet yhden vaittaman holynpolyksi, niin keksitaan uusi vaittama. Kylla niita riittaa. Omalla tavallaan surullista, kun ei noin vahvaa kuplaakaan voi puhkaista.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Vituttaa nuo palstan isänmaalliset vöyhöttäjät, joihin mikään järkiargumentti ei uppoa. Kyhäillään jatkuvasti omia ääliömäisiä ajatusketjuja faktoista piittaamatta. Toki faktoista on helppo olla piittaamatta, kun ei niitä tiedä. Näillä isänmaalistolloilla on yleistiedot yleensä lähellä nollaa.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Vituttaa, kun Suomessa on aivan liian osuvia sananlaskuja eri tilanteisiin. Parin viimeisen viestin kombinaatio toi heti mieleen koiran, kalikan, kalahduksen ja älähdyksen.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Vituttaa palstan punikit. Kaikille asiallisille argumenteille viitataan kintaalla ja pysytaan silla itsekyhaamalla jalustalla muiden ihmisten ylapuolelle. Kun muut ovat argumentoineet yhden vaittaman holynpolyksi, niin keksitaan uusi vaittama. Kylla niita riittaa. Omalla tavallaan surullista, kun ei noin vahvaa kuplaakaan voi puhkaista.
Vituttaa nuo palstan isänmaalliset vöyhöttäjät, joihin mikään järkiargumentti ei uppoa. Kyhäillään jatkuvasti omia ääliömäisiä ajatusketjuja faktoista piittaamatta. Toki faktoista on helppo olla piittaamatta, kun ei niitä tiedä. Näillä isänmaalistolloilla on yleistiedot yleensä lähellä nollaa.

Lieneekö sitten osa nettikeskusteluiden "anatomiaa", mutta minua hämmentää hivenen se, että keskusteluissa esitetään varsin vähän maltillisia kommentteja, suuntaan jos toiseenkaan. Suurin osa tuntuu edustavan jonkin sortin ääripäitä, vaikka näin tuskin on, eli kyse on juuri siitä tavasta käydä keskustelua.

Välillä tuntuu, että olemme kaikki jossain joukkopsykoosissa täällä Jatkoajassa.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Lieneekö sitten osa nettikeskusteluiden "anatomiaa", mutta minua hämmentää hivenen se, että keskusteluissa esitetään varsin vähän maltillisia kommentteja, suuntaan jos toiseenkaan. Suurin osa tuntuu edustavan jonkin sortin ääripäitä, vaikka näin tuskin on, eli kyse on juuri siitä tavasta käydä keskustelua.

Välillä tuntuu, että olemme kaikki jossain joukkopsykoosissa täällä Jatkoajassa.

Mutta myönnä pois, että palstan nuorilla oikeistonullikoilla tiedot ovat vähäiset. Sinä historiantutkijana varmaan omaat parhaat tiedot historiasta koko palstalla, mutta muut oikeistovipeltäjät ovat faktoja vailla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hieman vituttaa tuo, että "vankeja hyysätään", sillä kai niitä kuuluu "hyysätä", jos ovat asiansa saaneet sille tolalle että ovat vankilaan joutuneet. Eikö semmoinen kuulu alkeellisiin sivistyksellisiin tapoihin? FB:ssä Johtavan seinällä joku portsari vaahtoaa ja tuli sitten tätä mieleen. No, vatevö, populismi jyllää, ain't my kinda thing though.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Joskus tuota vänkäämistä oli vielä ihan lupsakkaa seurata, mutta nyt kun erku on saanut itselleen melkein vertaisensa kätyrin tämän TomiP:n muodossa alkaa homma lähteä näpistä. Kovassa harkinnassa on näiden veijareiden ignore, mikä vituttaa jo itsessään, mutta rajansa kaikella.

Sellainen negatiivisuuden aura seuraa näítä heppuja, että ei paremmasta väliä. Joka toinen viesti vielä vähintään alkaa pienellä ylimielisellä loukkauksella. Saattaisivat tuoda hyvinkin jotain lisäarvoa palstalle jos osaisivat käyttäytyä, mutta kun ei niin ei.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Hieman vituttaa tuo, että "vankeja hyysätään", sillä kai niitä kuuluu "hyysätä", jos ovat asiansa saaneet sille tolalle että ovat vankilaan joutuneet. Eikö semmoinen kuulu alkeellisiin sivistyksellisiin tapoihin? FB:ssä Johtavan seinällä joku portsari vaahtoaa ja tuli sitten tätä mieleen. No, vatevö, populismi jyllää, ain't my kinda thing though.

Tätä samaa ihmetellyt usein. Rangaistuslaitoksen ohella vankilan pitäisi myös toimia kuntouttavana tekijänä ja valmistaa vankia kohti "uutta tulevaisuutta". Millaisiahan perkeleitä sieltä tulisi jos tietyt sadistit saisi uudelleen suunnitella vankeinhoidon. En mitenkään puolustele vankien tekoja, mutta kyllä tuo on samanlaista öyhöpopulismia kuin tämä foorumikin nykyään on.

EDIT: Vituttaa, että tämä palsta ei ole mikään aito keskustelufoorumi vaan ainoastaan joidenkin arvokonservatiivien hiekkalaatikko jossa haetaan vahvistusta omalle mielipiteelle ja samalla katsotaan mitä mieltä asioista pitää olla kuuluakseen joukkoon. Onneksi maailmassa on niin paljon parempiakin paikkoja keskustelulle. Kiitos Reddit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös