Ai eikö se ollutkaan sellainen. Hitsi, täällä meinasi jo Roger Moore vähän innostua.Kapteenin viesti kyllä sai vähän nolostumaan, että oliko toi mun viesti nyt joku seuranhakuilmotus :D
Pahoitteluni.Joo sun kommentista ei mulle sellasta oloa tullutkaan. Kapteenin viesti kyllä sai vähän nolostumaan, että oliko toi mun viesti nyt joku seuranhakuilmotus :D
Ai eikö se ollutkaan sellainen. Hitsi, täällä meinasi jo Roger Moore vähän innostua.
Luin tämän Aarne Tenkasen äänellä. Ilmeisesti oli tarkoituskin.Oon mä ilokalikkaa monella nimellä kuullut kutsuttavan, mutta nyt tuli ihan uusi vastaan. Onko tarkempi määritelmä; Kuuraketti, Rakastettuni, Kultainen ase vai peräti Eräittäin salainen? Octopussya odotellessa.
Jos näistä pitää valita, niin ehdottomasti Erittäin salainen.Oon mä ilokalikkaa monella nimellä kuullut kutsuttavan, mutta nyt tuli ihan uusi vastaan. Onko tarkempi määritelmä; Kuuraketti, Rakastettuni, Kultainen ase vai peräti Eräittäin salainen? Octopussya odotellessa.
Katsoin seuraavan videon:
Sami Hedberg Poliisit - YouTube
Jos joku aloitteleva koomikko heittäisi samat läpät niin sanottaisiin varmaan suoraan että et tule varmaan pärjäämään pitkään stand up-touhuissa. Mutta kun kyseiset läpät heittää Sami "Suomen ylivoimasesti hauskin ja paras koomikko" Hedberg, niin onhan nuo läpät kansasta aivan helvetin hyviä.
Luulet saavasi baarista naisen mukaasi ja sikolätti ei kelpaa. Onpa sitä tullut törmättyä sellaisiinkin tyyppeihin jotka eivät voi tuoda mitään uutta sotkuiseen asuntoon. Esim. Kenkiä, imuria, läppäriä osv.Mistä lähtien baariin lähdön vaatimuksena on ollut siisti kämppä ? Kysyn vaan kun itse en liikahda metriäkään baarin suuntaan jos kämppä ei ole edustuskelpoinen. Vittu että osaa ihminen olla tyhmä. Parempi juoda punaviiniä yksin kotona. Fiksua nääs. Säästyy rahaakin.
Luulet saavasi baarista naisen mukaasi ja sikolätti ei kelpaa. Onpa sitä tullut törmättyä sellaisiinkin tyyppeihin jotka eivät voi tuoda mitään uutta sotkuiseen asuntoon. Esim. Kenkiä, imuria, läppäriä osv.
Vitun Nordea. Tilapäinen häiriö on tilapäinen eli lyhyt kestoinen. Viikon kestänyt tämä "tilapäinen häiriö". Saldo hyppii ylös ja alas. Veloitukset jotka olivat menneet ovat hävinneet. Katevaraukset ovat hävinneet. Kaikennäköistä paskaa tapahtuu Nordeassa.
Duuni. Tai ei duuni sinänsä, vaan että on helvetin "hauskaa" saada lomalla suunnilleen "miksi tätä ei ole tehty" -tyyppinen nillitysviesti pomolta - jutusta, jolla ei ole määräaikaa ja joka nimenomaan sovittiin hoidettavaksi kiireellisimpien asioiden (joita on puolen tusinaa jonossa) jälkeen. Mikä VITTU siinä on, että kaikenlainen työrauha, järkevä priorisointi ja ajankohtaisuus on nykyään mahdotonta??
Vaikka kyllähän se tiedetään. Yksikin väärä valinta organisaatiossa riittää, jos se osuu pahaan saumaan ja paikkaan.
Ja joustan mielelläni myös takaisin ja virastoajat ym. byrokratia helvettiin, mutta IMO ihmisten pitäis antaa lomailla rauhassa, jos ei ole esimiesasemassa tai asia ole oikeasti tärkeä. Nyt sitten selvitellään meilejä, tapaamisia, aikatauluja, matkustelua ja muuta sälää - talvilomalla.
Lääkärit ovat käytännössä aina vielä myöhässä, ei auta vaikka varaisi päivän ensimmäisen ajan, siitä huolimatta vastaanotolle pääsee vasta 10-15 min myöhässä.Vituttaa se että lääkärit saa peruuttaa aikoja vaikka kuinka myöhään, mutta jos asiakas peruu ajan vaikka aamulla, niin maksu menee.
Toi on kyllä perseestä, että työnantaja on kiristellessään eli toimintaa ja kustannuksiaan tehostaen usein aiheuttanut sen, että loma-ajan tuuraukset eivät sitten lopulta onnistu kuten oli tarkoitus.
Teen työtä sen eteen, että hommat hoituu. Mutta kun näistä samoista asioista muistuttaa vuodesta toiseen niin omalla tavalla tuntee vahingoniloa johtoportaan typeryydestä, kun tuskailevat toimistolla jo ennalta arvattujen samojen ongelmien kanssa samalla kun itse istuskelen hellepäivänä laiturinnokassa olut kourassa.