Vitutusketju

  • 10 548 463
  • 56 138

pyyksteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Jokerit
Itsehän en yltänyt sitä ottamaan, kun jostain syystä koko kassalla oli vain kaksi kapulaa (miksi vitussa niitä on niin vähän, kun maksavat varmaan alle euron kappale?)

Vituttaa kassana kun asiakkaat pakkaavat ostoksensa hihnalle niin leveästi että ne liikkuessaan tiputtelevat näitä kapuloita hihnan ja hyllyn väliin. Ne käydään sitten hiljaisemmalla hetkellä sieltä lattialta sukeltelemassa seuraavaa mestarilastaajaa varten.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Semir, tuo maalintekijä jumalan armosta. Et halunnut tehdä kahdella vai kolmella yrittämällä maalia bluesin verkkoonn.

Tämä. Itsellä meni tässä mahdollisuus 303e, mutta koska pelasin trioa, veikkaus on edelleen elossa. Tarvitsee vain jäljellä olevien kolmen kohteen mennä oikein. Silloin tulisi 70e, mutta jos tulee niin "hieman" ristiriitaisissa tunnelmissa otetaan rahat vastaan. Eihän se SBA:n huikeat yrityksen olleet lähelläkään, mitä nyt pari kertaa tyhjästä maalista ohi. Ihan hyvin, vittu.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No niin, tämänkin keskustelun tuloksena saamme kohta lukea Iltalehden artikkelin kassaetiketistä, joka huipentuu äänestykseen siitä, kuuluuko kapulan laitto ostosten latomisen lopettaneelle vaiko sitä aloittavalle osapuolelle.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olisi nyt saatana ollut vaikka joku sukupuolitauti sitten, eikä nivustyrä. Tässähän ehti olla jo reilun viikon ilman kuumetta ja lentsulta niskat taitettuna, mutta eiköpähän jotain tällaista tipahda sananmukaisesti syliin sitten, kun pitäisi aloittaa treenaaminen.

On muuten kalsarikännipäivä tämä.

V i T T U ! !
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Toista viikkoa jatkuva hammassärky, joka alkoi hammaslääkärissä käynnin jälkeen. Varasin viime keskiviikolle uuden ajan, mutta se peruttiin samana päivänä tuntia ennen sitä aikaa. Ja nyt, kun yrittää ensiapuaikaa varata, niin sanotaan, että "no mä laitan sulle tänne ajan ens maanantaille, mutta varaudu siihen että se perutaan".

Mitä vittua?
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Harjoittelupaikka ja kesätyöt taisi mennä sivu suun. Vähän oli kyllä erikoista toimintaa työantajan puolesta. Käsittääkseni joku muu valittiin tilalle, mutta eivät näköjään vaivaudu siitä ilmoittamaan.

Noh ei kun uutta matoa koukkuun. Omienkin vitkuttelujen takia kiire tulee, mutta näillä mennään.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Juuri kun Youtube alkoi olla siistitty Call Me Maybe - ja Gangnam Style -oksennuksista, koko paska on nyt täynnä jotain vitun Harlem Shakea, jopa Taylor Hallin polvitaklausvideon related-osiossa.

Mikä vittu teitä ihmisiä oikein vaivaa?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri kun Youtube alkoi olla siistitty Call Me Maybe - ja Gangnam Style -oksennuksista, koko paska on nyt täynnä jotain vitun Harlem Shakea, jopa Taylor Hallin polvitaklausvideon related-osiossa.

Mikä vittu teitä ihmisiä oikein vaivaa?

Gangnam Stylen tiedän, sen sijaan tuo Harlem Shake ei sano yhtään mitään muuta kuin sen että olen siihen termiin nyt parina päivänä törmännyt vastaavissa merkeissä täällä Jatkoajassa.

Turhaan siis vitutusketjuun kirjoitan, tyytyväinen pitää olla että olen onnistunut toistaiseksi pysymään onnellisen tietämättömänä jostain epäilemättä paskaa olevasta ilmiöstä.

Tuskin tämä kauan jatkuu ja kohta siihen Harlem Shakeen jossain törmään väistämättä, en tosin tee elettäkään asian selvittämiseksi.
 

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
Vituttaa Pelicans-fanina toivoa jonkun toisen joukkueen tappiota, jotta oma joukkue tästä hyötyisi.. Kyllä, olen kummallinen..
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Oho, meinasin ihmettelyketjuun panna ensin, mutta täällähän vitutti jo suurinpiirtein samasta aiheesta muitakin niin alkoihan tämä jo itseänikin jopa vituttaa.

Vituttaa siis ettei esim. youtubesta löydä enää mitään järkevää, kun koko paska tursuaa ties mitä vitunaikasta katso kun ammun itseäni päästä ohi -paskaa ja jotain puhuvia eläimiä. Tuo related videos homma ei ainakaan toimi sitten lainkaan.

Samalla vitutuksella menköön googlet ja muut hakukoneet, vittu kun pitää haustakin tehdä jotain salatiedettä ja sata ensimmäistä osumaa on suomi24 keskusteluun. Vastauksen kaikkeen löytää helpommin täältä tai naapurin akalta kuin googlesta.

Ja mitenniin selaushistorian perusteella, en ole ollut!
 

J.Petke

Jäsen
Sovitaan kaverin kanssa yhteisestä reissusta:

Minä: "Sano mikä päivä sulle sopis parhaiten. Mulle sopii mikä päivä tahansa"
Hän: "Päätä sä vaan mikä päivä on hyvä"
Minä: "No mennään keskiviikkona"
Hän: "Se ei just sovi kun meillä on isompi meno perjantaina"

Vittu, just tämän takia kysyin, että mikä päivä sopii parhaiten.
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
SM-liiga aiheuttaa nykyisin lähinnä vitutuksen tunteita. Tilanne on muuttunut hullunkuriseksi, kun pelin keskiössä ei ole enää peli laisinkaan. Tilalla on ainoastaan negatiivisia lieveilmiöitä ja peli on sitten jossain kaukana takana.

Kausi HIFK-fanin silmin:

1. Valmentaja lähtee lätkimään ennen kauden alkua. Jatkoajan keskustelupalstalla spekuloidaan viikkokaupalla lähteneen valmentajan moraalia ja sopimusta, urheilutoimenjohtajan roolia, mahdollisia korvauksia ja kaikkea mahdollista Suomen ja Venäjän väliltä.

2. Kauteen valmistavassa ottelussa tapahtuu lukuisia ylilyöntejä. Aikuiset miehet hyökkäilevät viattomien ja vähemmän viattomien pelaajien kimppuun ilman sen suurempia syitä. Tilannetta spekuloidaan mediassa puoli vuotta ja käsitelläänpä asia myös tuomioistuimessakin.

3. Jatkoaika ylittää uutiskynnyksen, kun Jatkoajan keskustelupalstalta lähtenyt HIFK-fanien kannanotto nykyisen valmentajan sopimussuhteesen saavuttaa järkyttävän suuret mittasuhteet. Valmentajalle vaaditaan äänekkäästi potkuja.

4. Fanien rukouksiin vastataan, kun itse Vapahtajaksi povattu herra saapuu HIFK:n uudeksi käskyttäjäksi. Alku on lupauksia herättävä, mutta sitten tapahtuu pieni taantuminen. Keskustelupalstalla vaaditaan nyt potkuja vuorostaan urheilutoimenjohtajalle, joka on epäonnistunut tehtävässään.

5. Lauantai 23.2.2013. Istun sohvalla television äärellä, joukkueeni punainen huivi kaulani ympärillä. Maaleja ei synny, mutta matsi on silkkaa ilotulitusta. Tunnetta, taitoa, vauhtia, kovuutta, rehtiyttä. Kaikkea sitä, mihin olen muinoin jääkiekossa ja joukkueessani rakastunut. Veri suonissani virtaa syvemmän punaisena kuin aikoihin, mutta ajassa 41:27 kaikki palaa jälleen ennalleen. Katson, kun joukkueeni ikoni liukuu kaukalosta joukkuetovereiden tukemana, itse muissa maailmoissaan matkaten. Tunteeni on jälleen tipotiessään. Tilalla vain tyhjiö, jota ei jääkiekon on päivä päivältä hankalampi täyttää.

6. Sunnuntai 24.2.2013. Edellisenä iltana pelattiin yksi kauden parhaista jääkiekko-otteluista. Tänäänkään ei kuitenkaan keskustella itse pelistä. Tänään keskustellaan yhden pelaajan pelin päättäneen taklauksen sääntöjenmukaisuudesta ja sitä seuranneista ylilyönneistä. Nuo ylilyönnit eivät tällä kertaa tapahtuneet fyysisellä tasolla, mutta se on toissijaista. Verbaalinen lyönti on jatkuvassa huomion keskipisteessä olevalle lajilleni yhtä tuhoisa.

Milloin rakastamani peli muuttui terveydelle vaaralliseksi toiminnaksi? Tällaisissa tilanteissa Pikkarainen-Huml ei ole kyse lajin säännöistä, vaan enemmänkin ihmisyyden säännöistä. Miten toisen ihmisen tahallinen vahingoittaminen on hyväksyttävää ja miksi minä kannustan toiminnan jatkumiseen maksamalla otteluiden näkemisestä?

En todellakaan tiedä, mutta minua vituttaa. HIFK Soccer, täältä tullaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Katson, kun joukkueeni ikoni liukuu kaukalosta joukkuetovereiden tukemana, itse muissa maailmoissaan matkaten.
Peltosen vammoista kun lueskelee, niin alkaa näyttää siltä että ura oli nyt siinä.
 
Viimeksi muokattu:

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kaverikortti.
...
Saako tähän topiciin heittää yhen sanan/lauseen virkkeitä ilman bannia?

Kai tuo termi kertoo enemmän kuin, no ei ehkä tuhat, mutta ainakin yksi sanaa. Ja vittumaista eittämättä, joka kerta tuollaisen vastaantullessa tekisi mieli vastata että kavereita mulla on jo tarpeeks että neiti on sit hyvä ja suksiipa v.... juu. (Hyvät tavat tähän mennessä estäneet, mutta vituttanut siis ankarasti.)

Eli mun puolesta tämmöinen termi ei lie ole sisällötön viesti (en toki tiedä kun en moderaattori ole ja toivon että tätä ei itsemoderoinniksi tulkita). Tarkemmat puinnit sitten Naisasiat -ketjuun, jos suuremmille vuodatuksille tuntee tarvetta.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jos ihminen pyydetään työhaastatteluun, niin olisi suotavaa, että se haastattelu myös pidettäisiin. Vituttaa turhaan tulla käymään paikassa, jossa on mennyt myöntävä vastaus haastattelukutsuun täysin ohitse... Pitäkää...
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Totuus alkaa vähitellen paljastua: nyt epäillään, että osa Saksassa myytävistä luomukananmunista ei olekaan luomua, kertoo Ilta-Sanomat.

Olen usein miettinyt, miten mikään taho voisi valvoa aukottomasti luomutuotannon todellista luonnonmukaisuutta edes Suomen kokoisessa maassa - varsinkaan niissä tapauksissa, joissa elintarvikkeen matka käy tuotantotilalta elintarvikejalostamon kautta tukkuliikkeisiin ja sieltä kaupan hyllylle. Siinä ketjussa on jo lähtökohtaisesti aivan liian monta välistävetäjää ja voiton maksimoijaa; esimerkiksi tehotuotettua hormonilääkehevosta olisi helppo myydä luomulihana ja laskea sen varaan, ettei "kustannussuunnittelusta" jää missään vaiheessa kiinni. Ja vaikka jäisikin, voi aina ilmoittaa pahoittelujen kera, että "valitettavasti pieni virheellinen erä on päässyt markkinoille, mutta tuotteista ei aiheudu minkäänlaista terveysriskiä kuluttajille".

Pitäkää tunkkinne, kusettajat!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kannattaa muuten laittaa työpaikalla hälytykset päälle, kun lähtee saunaillasta. Se vartija laskuttaa melkein pari sataa euroa, kun käy tutkailemassa tilannetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös