Vitutusketju

  • 10 546 934
  • 56 137

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Päivää motherfucking katsojat.

En huomannut, että olitte siinä. Raikasta kesäpäivää, vai kuinka? Onko nyt torstai vai keskiviikko? Minä olen aina luottanut, tiedätkös, kesän tullen jäätäviin tuotteisiin kuten jäätelö. Ja yksi erityinen jäätelö, mikä minulla on ollut aina lähellä sydäntä on tuo Mars-jäätelöpatukka. Ja tänään minä ajattelin, että nyt pannaan elämä risaiseksi. Minä lähden. Hyvinkään Lidl. Ja ostan sieltä Mars, nine, not six, but nine pack. Kuinkas kävikään? Ajoin nimittäin yhdeksän kilometriä. Tuotteet jotka ostin: leipää, ketsuppia, kaksi kappaletta Instant King Lee nuudeleita, maku; kana. Sitten, saavuttuani pakastealtaalle: löytyikö, Mars-jäätelöpatukoita?

No vittu ei.

Saatana. Perkele. Minä olisin halunnut minun Mars-jäätelöitä. Kahdeksan kilometriä ajoin ja minä en saanut minun jäätelöitä, onko enää mitään järkeä missään? Mars-jäätelöpatukat 3,70£. Vitun Snickers, näitä ei voi edes syödä. Vittu. Mistä minä saan minun Mars-jäätelöitä? Äiti, kuusi Mars-jäätelöä, muuten ei hyvä heilu. Vittu.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Saatana. Perkele. Minä olisin halunnut minun Mars-jäätelöitä. Kahdeksan kilometriä ajoin ja minä en saanut minun jäätelöitä, onko enää mitään järkeä missään? Mars-jäätelöpatukat 3,70£. Vitun Snickers, näitä ei voi edes syödä. Vittu. Mistä minä saan minun Mars-jäätelöitä? Äiti, kuusi Mars-jäätelöä, muuten ei hyvä heilu. Vittu.

Vituttaa aina, kun joku on eksynyt väärälle planeetalle.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Vituttaa aina, kun joku on eksynyt väärälle planeetalle.
No ei se niinkään, mutta jos samassa viestissä on mainittu sanat Hyvinkää, Lidl, Instant King Lee Nuudles? ja äiti, niin vituttavan heikoilla jäillä seilataan.

Etenkin jos ajetaan ensin yhdeksän kilometriä, mutta sitten kahdeksan, mutta mentiinkö ikinä kotiin vai kokattiinko ne nuudelit trangialla Lidlin pihassa? Häh?

Vituttaa epäselvät tarinat, jotka jättävät kysymyksiä ilmaan.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Jaahas. Vittu. Aamulla Ortopedilla ja toinen polvileikkaus edessä kolmen vuoden sisällä. Seisomaduuni, nyt jo kirjoitettu 7 viikon sairasloma, aargh....saatana! Onneksi pääsee nopeasti ilmeisesti operaatioon.

Näinköhän joutuu lähtemään alan vaihtoon.....taas.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Joko kävelen pahaan miinaan tai sitten joku ei ole katsonut YouTubesta Evoluutiomiehen Kauppareissua.

Musta tuo ei jättänyt mitään epäselväksi, kaveri ei saanut Mars-jäätelöpatukoita, hyvin ymmärrettävää. Kyllähän se nyt saatana vituttaa. Perkele.
 

Johan47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sitähän sä toivoisit.

Aiheeseen liittyen, vituttaa tämmöset

Et arvaa kuinka paljon mua vituttaa, hirnutte siellä vaihtopaskassa (toki osa käyttäjistä on ihan asiallisia käyttäjiä) 2 vuotta vanhoille viesteille. Sama kun jos kaverisi pieraisi 2 vuotta sitten niin tuskin kukaan täysjärkinen sille enää hirnuu. Joo että terveiset tossa ylempänä.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Kyllä, mutta itseä vituttaa palstan nykyinen taso siis jatkoajan, vaikka kehitystä eräillä käyttäjillä ei viesteistä päätellen edes kahdessa vuodessa ole tullut, niin eiköhän he pääse jatkoaikaankin perseilemään.

On kyllä tämän palstan taso laskenut surullisen alhaiseksi, vituttaa..
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Millainen seura, sellaiset kannattajat.

Nyt kun Jokereilla alkaa sairaslista tyhjenemään, niin päätin itse liittyä samalle listalle. Muutama olut ja jää on kohtuullisen kivulias yhdistelmä, ainakin jos kaatuessa onnistuu nilkkansa taittamaan. Puhutaan siis alaraajavammasta ja paranemisennusteena on tällä hetkellä day-to-day, tosin turvotuksen perusteella kaikki on mahdollista.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Millainen seura, sellaiset kannattajat.

Nyt kun Jokereilla alkaa sairaslista tyhjenemään, niin päätin itse liittyä samalle listalle. Muutama olut ja jää on kohtuullisen kivulias yhdistelmä, ainakin jos kaatuessa onnistuu nilkkansa taittamaan. Puhutaan siis alaraajavammasta ja paranemisennusteena on tällä hetkellä day-to-day, tosin turvotuksen perusteella kaikki on mahdollista.

Älä selitä saatanan tissiposki. Nilkkatuki jalkaan ja kentälle. Jos ei silti pysty kun yhy yhy yhy sattuu niin paljon niin puudutuspiikki. EI TÄÄ OO NIIN VAIKEETA HEI.
 
Viimeksi muokattu:

Johan47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä, mutta itseä vituttaa palstan nykyinen taso siis jatkoajan, vaikka kehitystä eräillä käyttäjillä ei viesteistä päätellen edes kahdessa vuodessa ole tullut, niin eiköhän he pääse jatkoaikaankin perseilemään.

On kyllä tämän palstan taso laskenut surullisen alhaiseksi, vituttaa..

Ei vittu vaihtoaitio on perseestä! Vitunko väliä silti, mullon elämä, ja Arigoldin (btw ihan vitun paska nimimerkki) ja lukko1936 kaltaisilla mulkuilla ei ole. Menkää vaan runkkaamaan niille 12- v:n pojan viesteille! Vittu...
 

hockeywave

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United
Rystyset verille, kun vaihdoin Toyotan polttimot. Auton mukana pitäisi tulla yksi pieni japanilainen, joka saa kädet mahtumaan noihin pieniin koloihin.

Vituttaa, mutta ainakinkin naapureilla oli hauskaa kuunnella mun manaamista.
 

J.Petke

Jäsen
Katselin juuri The Avengers elokuvan ja päälimmäisenä tunteena jäi pintaan vitutus. Vittu mitä paskaa oli koko elokuva. Jopa toimintaelokuvaksi todella huono. Loppu kruunasi koko roskan. "because we need them to" Taddaaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mikähän vittu siinä on, että jos käytän liesituuletinta, niin saunan lattiakaivo alkaa puhaltaa ilmaa? Ja kuten hyvin tiedetään, viemäristä puhkuva ilma ei tuoksu ruususille.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikähän vittu siinä on, että jos käytän liesituuletinta, niin saunan lattiakaivo alkaa puhaltaa ilmaa? Ja kuten hyvin tiedetään, viemäristä puhkuva ilma ei tuoksu ruususille.

Ookkonää varma, ettei se mitä pidät liesituulettimen säätimenä, ole koko kämpän ilmanvaihdon säätöön ja imee siten lattiakaivon tyhjäksi?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ookkonää varma, ettei se mitä pidät liesituulettimen säätimenä, ole koko kämpän ilmanvaihdon säätöön ja imee siten lattiakaivon tyhjäksi?

Enpä ole varma enää mistään. Nappula on joka tapauksessa liesituulettimessa, ja sillä on suora vaikutus siihen, että lattiakaivo rupeaa töhöttämään.

Antakaa anteeksi pöljyyteni näissä asioissa, mutta kysyttävä on, että miksi kämpän ilmanvaihto aiheuttaa viemäriosastolle tällaisen ilmiön?
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Enpä ole varma enää mistään. Nappula on joka tapauksessa liesituulettimessa, ja sillä on suora vaikutus siihen, että lattiakaivo rupeaa töhöttämään.

Antakaa anteeksi pöljyyteni näissä asioissa, mutta kysyttävä on, että miksi kämpän ilmanvaihto aiheuttaa viemäriosastolle tällaisen ilmiön?

Jos liesituuletin aiheuttaa asuntoon niin kovan alipaineen että korvausilmaa nousee lattiakaivosta?

Näinhän se menee, ihan niinkuin Isaskar sanoo.
Tod.näk. sulla on koneellinen ilmanvaihto kämpässä. Sen ohjaus on sen liesikuvun ohjauksessa. Se aiheuttaa sitten sen verran alipainetta että lattiakaivo kuivuu.

Lääkkeeksi pidä kaivoa kosteana. Jos alkaa viemäri haisemaan, kaada vettä sinne.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jos liesituuletin aiheuttaa asuntoon niin kovan alipaineen että korvausilmaa nousee lattiakaivosta?

Näinhän se menee, ihan niinkuin Isaskar sanoo.
Tod.näk. sulla on koneellinen ilmanvaihto kämpässä. Sen ohjaus on sen liesikuvun ohjauksessa. Se aiheuttaa sitten sen verran alipainetta että lattiakaivo kuivuu.

Lääkkeeksi pidä kaivoa kosteana. Jos alkaa viemäri haisemaan, kaada vettä sinne.

Asia kunnossa. Vettä ja pesuainetta olen toki kaatanut viemäriin yhtätyönään, kupliminen paljasti oikeastaan koko asian laajuuden.

Mutta nyt ei enää vituta yhtään.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Kyllä, mutta itseä vituttaa palstan nykyinen taso siis jatkoajan, vaikka kehitystä eräillä käyttäjillä ei viesteistä päätellen edes kahdessa vuodessa ole tullut, niin eiköhän he pääse jatkoaikaankin perseilemään.

On kyllä tämän palstan taso laskenut surullisen alhaiseksi, vituttaa..

Yleensä, mitä suositummaksi jokin asia nousee, laatu laskee lähes poikkeuksetta. Keskustelupalstat ovat tästä hyvä esimerkki, aika monien tuotteidenkin laatu laskee kun massat kiinnostuvat niistä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mutta nyt ei enää vituta yhtään.
Siinä liesituulettimessa, joka oikeastaan onkin talotuuletin, saattaa olla kaksi nappulaa; toinen puhalluksen (tai siis imun) voimakkuudelle, ja toinen sen valintaan, halutaanko säätää koko ilmanvaihtoa vai vain liesituuletinta. Kato vaikka yhden mallin käyttöohje tuolta: Slim-Line talotuulettimet

Näin pitäisi onnistua liesituulettimen tehokas käyttö ilman viemärin hajua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös