Mainos

Vitutusketju

• 10 703 363
  • 56 258

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Vittu.

Oikeastaan kaikki nyt kyrsii. Ei sovi nuorelle miehelle, että on viikonloppuja selvinpäin kun hermot menevät tiukille kuin pianon kieli.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Deja vu -tunne iski, olen tainnut vladin tekstin lukea jostain toisesta ketjusta aikaisemminkin. No, hyvää tekstiä voi pistää useampaankin paikkaan, tai sitten vain asia ja muotoilut olivat samantyyppisiä.

En minäkään nyt ihan mahdottomana pitäisi ajatusta siitä, että joku nainen olisi platonisesti ystävä (tämä edellyttäisi, että olisin läpikäynyt päässäni prosessin, jossa olisin todennut, että tästä naisesta ei syystä tai toisesta ikinä mitään muuta voisi tulla kuin ystävä), mutta silloin suhtautuisin tähän naiseen kuten muihinkin ystäviini, ts. miespuolisiin ystäviini.

Koska en taatusti lähde miespuolistenkaan ystävieni luo "lämmittelemään heidän kanssaan" jos heillä on kylmä, kuten Bronon viestissä mainittiin, niin en ymmärtäisi sen tapaista viestiä myöskään naispuoliselta ystävältä. Silloin kyseessä olisi jonkinlainen paha ystävyyden väärin ymmärtäminen.

Naispuolisen ystävän kanssa voisin mennä vaikka johonkin tapahtumaan tai harrastaa jotain yhteistä harrastusta, kenties vaihtaa ajatuksia tai viettää aikaa, mutta linjana tulisi sitten olla se, että naispuolisen ystävän kanssa voi tehdä samoja asioita mitä miespuolisenkin kaverin kanssa. Teoriassa mahdollista, mutta saattaisi olla käytännössä hankalaa.

Lisäksi miespuolisen kaverin kanssa voi aina jutella vaikkapa naisasioista, mutta sen verran estynyt olen, etten helpolla juttelisi naispuolisen kuvitteellisen ystävän kanssa samoista asioista enkä haluaisi missään nimessä kuulla naispuolisen ystävän kertovan mitään yksityiskohtia jostain poikaystävästään tai aviomiehestään.

Olen myöskin sen verran tylsä ihminen, ettei minulla ole seksuaalivähemmistöihin, etnisiin vähemmistöihin tai vastaaviin vähemmistöhin kuuluvia läheisiä ystäviä. Ihan perinteisiä varhaiskeski-ikäisiä, valkoisia, suomalaisia, lihaa syöviä heteromiehiä ne taitavat olla. Yhdellä heistä on FB-tili olemassa ja satunnaisesti käytössä, joten somettaminen merkitsee suurimmalle osalle väärin kirjoitettua naisten sooloseksiä.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Deja vu -tunne iski, olen tainnut vladin tekstin lukea jostain toisesta ketjusta aikaisemminkin. No, hyvää tekstiä voi pistää useampaankin paikkaan, tai sitten vain asia ja muotoilut olivat samantyyppisiä.

Tänään kirjoitetusta viestistä oli kyse mutta kun tulit maininneeksi asian, niin todellakin, olen tässä taannoin kirjoittanut samansuuntaisen viestin johonkin toiseen ketjuun ja kenties hyvinkin samoin äänenpainoin.

Todetaan vielä se, että en minäkään ryhtyisi naispuolisten ystävieni sängynlämmittäjäksi - kuten en miespuolistenkaan ystävieni, siinä menee suunnilleen se raja johon ystävyyssuhteessa olisin valmis ryhtymään.

Niin naisten kuin myös miestenkin kanssa olen keskustellut vakavammista asioista - tarkoitan näillä vakavilla asioilla ihmissuhteita, mutta naisten kanssa en nyt kuitenkaan ole ulottanut keskustelua seksiasioihin. Jos niitä jonkin kanssa on tarve purkaa, niin puran sitten parhaimman ystäväni kanssa - kyseessä siis mies. Tai sitten puhun niistä koiralleni, niin hassulta kuin se voikin kuulostaa.

vlad.

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Jostain syystä en saanut nukuttua yöllä silmäystäkään ja aamulla odotti sitäkin mukavampi yllätys; kahvi oli loppunut. Mukava kombinaatio, mutta näillä mennään!

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tämä uusi (tai oikeastaan jo vanha) hymiö-ilmiö iski taas silmille. Eli ei hymiöt vaan "hymiöt". Lopetetaan lause sanaan hymiö. Tähän joku hymiö. Hymiö. Hymiö.

Kait tämä on lähtöisin siitä, kun jotkut pitivät hymiöitä typerinä ja päättivät sarkastisesti lopettaa viestin kirjoittamalla "tähän joku hymiö". Sen jälkeen siitä tuli joku ihme muoti-ilmiö. Mutta jos hymiöt on typeriä, niin kuinka vitun typerää on kirjoittaa hymiö? Hymiö.

Tää voi olla jopa perua siitä, että tälläkin palstalla oli noin 10 vuotta sitten käytössä graafiset hymiöt. Ne otettiin kuitenkin niiden aiheuttaman kuorman vuoksi pois käytöstä ja tämä aiheutti tietysti kirjoittajien keskuudessa nurinaa. Silloin ainakin paljon nähtiin näitä *hymiö* ja "tähän tulisi hymiö jos sellaisia olisi vielä käytössä" -tyylisiä letkautuksia.

Itseäni vituttaa lähinnä se, että tuli eilen irtisanouduttua nykyisestä työstä. No se ei itse asiassa vituta varsinaisesti lainkaan, koska uusi ja mielekkäämpi työ odottaa, mutta tässä pitäisi jostain kaivaa motivaatio tehdä vielä kuukausi näitä vanhoja hommia ja vielä mielellään siten, etten kovinkaan ikävää kuvaa vanhaan paikkaan jättäisi.

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vtuttaa kun olen yrittänyt kaupoista etsiä itselleni talveksi lämmintä hattua, siis turkishattua mallia "Nikita". Kaikki kaupat täynnä jossain halpamaissa tehtyä keinokuituista ja keinoturkiksesta tehtyä paskaa. Työn jälki ja viimeistely on sen näköistä kuin päiväkotilapset olisivat Bostik-höyryissä ne kasanneet.
Keinokuitu on kylmä talvella, keinoturkis irrotta jatkuvasti niitä ärsyttäviä karvoja joita on sitten joka paikassa. Muutenkin oikea turkishattu on pirun hyvä ja kestävä.
Pitää kai lähteä netistä tilaamaan.

Suosikkijoukkue
Paikalliset
Varmaan tässä ketjussa mainittu aiemminkin tämä: peräpukamat, tuo istumatyöläisten uskollinen ystävä. Alan Lekurille sain ajankin vasta ensi viikon perjantaille. Ei auta voiteet eikä puikot. Vituttaa vaan.

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vituttaa melko huolella tällä hetkellä. Olin eilen kaverin synttäreillä ja kotiin kulkiessani joku on joko potkinut mut puoliksi hengiltä tai sitten olen kaatunut. Aivotärähdys, etuhampaat lohjennut, nenä murtunut, alahuulessa reikä ja haava otsassa. Muistikortti on tyhjentynyt ilmeisesti tilanteessa samalla. Pitäs varmaan mennä lekuriin.

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vituttaa melko huolella tällä hetkellä. Olin eilen kaverin synttäreillä ja kotiin kulkiessani joku on joko potkinut mut puoliksi hengiltä tai sitten olen kaatunut. Aivotärähdys, etuhampaat lohjennut, nenä murtunut, alahuulessa reikä ja haava otsassa. Muistikortti on tyhjentynyt ilmeisesti tilanteessa samalla. Pitäs varmaan mennä lekuriin.

Tärkeintä kuitenkin on ettei takalisto ole sen suuremmin arkana? Vyönsolki oli kiinni?

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Opinnäytetyö kaverin kanssa

Vituttaa just se mitä otsikossa lukee. Kohta puolitoista vuotta ollaan kaverin kanssa tehty amk-opparia. Työt ovat menneet jokseenkin tasapuolisesti siihen asti kunnes kaveri päätti käyttää joka helevetin itseopiskeluviikon työntekoon. Selityksiä kuultu miljoonia miksi omat hommat on joko myöhässä tai juosten kustusti tehty. Tuosta kaverin juosten kusemisesta johtuen työtä on jouduttu palauttelemaan ja saamaan bumerangina takasin noin sen seitsemänsataa kertaa.

Pääsimme vihdoin seminaariin esittämään työmme ja kaveri lupasi lukea työn läpi kirjoitusvirheiden varalta ennenkuin lähetämme työn opponoijille. Luotin kaveriin. Seminaarissa opponoijat sanoivat työn olevan täynnä kirjoitusvirheitä, kesken päättyviä lauseita, lähdeviitteet päin persettä etc... Kyllä suorastaan hävetti. Nyt meni noin viikko että sain kaikki alakouluikäisen tekemiltä vaikuttavat kirjoitusvirheet, atk-ulkoasun sun muut siihen kuntoon että työ lähti tarkistukseen. Nämä virheet 30-vuotiaalta, aikanaan pro-gradunkin väsänneeltä tyypiltä!!!

Nyt pieni pelko perseessä siltä osin että, kaveri on tehny ns. tieteellisen osion suurimmalti osin lähdekirjoja käyttäen. Yhdessä ei olla pystytty tuota tekemään, johtuen siitä että hän on aina töissä(elättää vaimonsa ja muksunsa(joka tottakai syntyi kesken oppariprosessin)). Itelläkään ole ollut aikaa eikä resursseja noita sen tekstien lähdejuttuja tarkistella, kun välillä on itekin pitänyt töitä tehdä että eläis. Saa nähä millaset plagiointisyytökset sieltä kohta pamahtaa.

Mitä tästä opimme? Tee opinnäyte mieluummin yksin...
Onneksi tää paska on pian ohi, jos vaan luoja suo.

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Vtuttaa kun olen yrittänyt kaupoista etsiä itselleni talveksi lämmintä hattua, siis turkishattua mallia "Nikita". Kaikki kaupat täynnä jossain halpamaissa tehtyä keinokuituista ja keinoturkiksesta tehtyä paskaa. Työn jälki ja viimeistely on sen näköistä kuin päiväkotilapset olisivat Bostik-höyryissä ne kasanneet.
Keinokuitu on kylmä talvella, keinoturkis irrotta jatkuvasti niitä ärsyttäviä karvoja joita on sitten joka paikassa. Muutenkin oikea turkishattu on pirun hyvä ja kestävä.
Pitää kai lähteä netistä tilaamaan.
Tähän vitutukseen lääke tosiaan löytyy varsin helposti netistä. Ainakin Hattu.fistä löytyy peräänkuuluttamaasi mallia ja varmaan monesta muustakin asiaan perehtyneestä paikasta.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас

Tein opinnäytetyöni yksin juuri sen tähden, että tiesin tasan tarkkaan ketä syyttää jos homma ei mene putkeen. Tosin tästä ei ollut vaaraa koska tiesin, että yksin tekemällä työstä tulee juuri sellainen kuin haluan ja riittävän perusteellisesti tehty kaikkine laajoine haastatteluineen ja lähdeaineiston läpikäymisineen. Tulos oli kiitettävä, johon olin tyytyväinen.

Huomasin kuitenkin muutamien ryhmätöiden kohdalla, että ne työt eivät ole minua varten luotu. En yksinkertaisesti osaa luottaa siihen, että kaikki pistävät 100% työhönsä ja tämä tuli huomattua useammankin kerran. Ei saavuttu paikalle, tehtiin homma vähän sinne päin - osalle riitti tavoitteeksi se, että työ menee läpi. Minun tavoite oli kaikissa töissä vähintäänkin hyvä, mieluiten kiitettävä arvosana. Joten ristiriitojahan tästä syntyi ja tiedän etten ollet niitä halutuimpia ryhmätyökavereita, koska halusin, että työt tehdään hyvin.

Mutta palatakseni opinnäytetöihin. Onneksi tein sen yksin, koska erään parin kohdalla tulos oli mitä karsein. Toinen pakersi hullunlailla ja toinen jätti oman osuutensa täysin tekemättä, joten vajaata viikkoa ennen arviointitilaisuutta pari hajosi, toinen keskeytti opintonsa ja toinen (laiskuri) haali kasaan opinnäytetyönsä sen toisen tekemän aineiston pohjalta ja pääsi läpi. Toinenkin olisi epäilemättä päässyt läpi mutta hän halusi tehdä homman uusiksi ja alusta alkaen yksin. Joten hän valmistui ½-vuotta meidän jälkeen. Nähtyäni millaista ryhmätöiden teko pahimmillaan oli en edes uskaltanut ottaa sitä riskiä, että olisin tehnyt oman opinnäytetyöni toisen kanssa. Siitä ei olisi tullut mitään vaan olisin menettänyt hermoni, jos toinen olisi myöhästynyt tai jättänyt hänelle kuuluvia tehtäviä tekemättä.

vlad.

Greffin

Jäsen

Ymmärrän vitutuksesi. Kannattaa todellakin harkita kaksi kertaa haluaako tehdä jonkun toisen kanssa opinnäytetyön tai vastaavan.

Itse tein kandin ja gradun opiskelukaverin kanssa. Hänen kanssaan vietän kyllä muutenkin paljon aikaa ja molemmat tiesivät tasan tarkkaan toisen tavat toimia ja molempien tavoitteet.

Noita isompia töitä en alkaisi tekemään kuin oikeasti hyvän ja läheisen kaverin kanssa, jolloin on itsestäänselvää, että molemmat tehdään hyvällä asenteella töitä yhteisen tavoitteen eteen.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Toista kertaa syksyn aikana kohtalaisessa flunssassa. Huvittavaa, että minä, joka en ole ollut paljoakaan pois töistä 20-30 -vuotiaana, olen nyt parin viimeisen vuoden aikana ollut useita kertoja kipeänä. En tiedä, onko elämäni jotenkin stressaavaa, en ainakaan tunnusta ottavani erityisen paljon paineita, vaikka touhua riittääkin.

Hampaiden remppaus aloitettiin reilu vuosi sitten, se sopisi ajallisesti hyvin tähän, mutta senkin kai pitäisi vain parantaa kuntoa, jos nyt jotain vaikutuksia pitäisi olla. Ottaa vain päähän, kun tulee jatkuvasti taukoja treeneistä ja joutuu kuitenkin hoitamaan esim. työhommia sijaisohjeiden yms. sälän takia. Ihan paskaa. Ja päähän särkee.

Huomenna pitäisi huutaa matsissa niin että räkä lentää. Varmasti menen vaikka puolikuolleena.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Tutun kuuloinen kuvio. Minä tein aikanaan parin kanssa ja saatiin se sentään lopulta onnellisesti päätökseen ja läpi ihan hyvin arvosanoinkin, mutta olihan siinä monta mutkaa matkassa. Eniten vitutti silloin kun oltiin sovittu tapaaminen joksikin aamuksi klo 8 sillä mielellä että nyt tehdään koko päivä hyvällä asenteella. Sitten ei tyyppiä näkynytkään, vaan se soitteli joskus puolilta päivin, että joo sori olinkin baarissa eilen ja meni vähän myöhään ja jatketaan ens viikolla.

En missään tapauksessa enää edes harkitsisi opinnäytetyötä parityönä.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mua ei tämä sairastelu huvita ollenkaan, ei ainakaan enää. Ensin kolmisen viikkoa sitten ärhäkkä keuhkoputkentulehdus päälle, josta kuitenkin selvisin kolmen päivän sairauslomilla. Muutama päivä terveenä, jonka jälkeen nousi kuume ja puski räkää pään täyteen. Tuostakin selvisin muutaman päivän levolla. Nyt, kun viimeisetkin flunssan oireet alkavat olla historiaa, alkoivat oireet, jotka viittaavat silmätulehdukseen. Perussairauden takia mun pitäisi välttää kaikenlaisia tulehduksia kuin ruttoa, joten taas on edessä muutaman päivän pakkolepo, sopivasti vielä viikonlopun edellä. Eiköhän tämä sunnuntaina viimeistään asetu, jotta ensi viikoksi ehtii nappaamaan seuraavan taudin.

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu tätä huomista nenäpäivää. Muutama päivä jo kuunneltu samaa "Ja sitten nenät päähän hyvän asian puolesta", huomenna täyttä tykitystä oikein totaalipaskaa, ja varmaan viikonloppu vielä kerrataan miten upeata ( suom. persettä) taas oli. Tämä siis yleltä ainakin radiosta.

Voisihan hyväntekeväisyyskampanjan vetää ihan kotimaisittain, ettei taas tarvitsisi sotkea siihen jotain vitun jenkkejä. Varmaan jonkun teekutsu- tai mormonijengin keksintöjä. Vittu että ruopii.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Toista kertaa syksyn aikana kohtalaisessa flunssassa. Huvittavaa, että minä, joka en ole ollut paljoakaan pois töistä 20-30 -vuotiaana, olen nyt parin viimeisen vuoden aikana ollut useita kertoja kipeänä. En tiedä, onko elämäni jotenkin stressaavaa, en ainakaan tunnusta ottavani erityisen paljon paineita, vaikka touhua riittääkin.

Täällä kohtalontoveri. En ole minäkään ennen juurikaan ollut sairaana, kerran vuodessa ollut suunnilleen aiemmin flunssa ja sekin ilman kuumetta. Tänä vuonna iski kolmas flunssa syyskuun jälkeen, ihan sairasta. Kuumekin on ollut jokaisella kerralla. Kunnon lasku kai tässä taustalla on ja aina syksyllä iskee flunssa, kun ihmisiä tulee ympäri Suomen yliopistolle ja kaikilla vähän omanlaisensa bakteerit. Noin mulle intissä flunssa perusteltiin, kun alussa oli puolet vempassa.

Suosikkijoukkue
Hartford Whalers 92-93
Missä opinahjoissa tehdään opinnäytetyöt pareina? Mitä helvettiä sekään kertoo kenenkään osaamisesta? Nevöhööd...

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Huhuh. Selvittiin onneksi pelkästään hampaiden lohkeamisella jotka nekin jo paikattu. Lärvi nyt on hieman turvonnut ja alahuuli rullalla kun hampaat siihen uppos. Säikähdin jo että kävi pahemminkin.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Toista kertaa syksyn aikana kohtalaisessa flunssassa. Huvittavaa, että minä, joka en ole ollut paljoakaan pois töistä 20-30 -vuotiaana, olen nyt parin viimeisen vuoden aikana ollut useita kertoja kipeänä.

Kun olet ollut opettajana reilun vuosikymmenen, niin siihen mennessä olet saanut riittävästi räkää päällesi oppilailta. Tämän jälkeen (pääasiassa) flunssa(t) tulevat huomattavasti lievempänä. Riittävä altistus päivästä toiseen tuonee riittävän hyvän immuniteetin. Itselläni oli sama ns. ongelma. Alkuhurmoksen jälkeen useampi vuosi meni enemmän tai vähemmän sairastellessa. Lomien alut olivat pahimpia, kun työstressi helpotti, niin flunssa iski...

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Missä opinahjoissa tehdään opinnäytetyöt pareina? Mitä helvettiä sekään kertoo kenenkään osaamisesta? Nevöhööd...

Esim. terveydenhuolto-oppilaitoksissa tehdään. Eipä se kenenkään osaamisesta mitään kerrokaan, en ole kukaan tuntemani näitä paritöitä tehnyt prosessia kehunut. Eräskin ystäväni sai käytännössä tehdä "parityön" lähes yksin ja kiskoa työtä kuin kivirekeä perässään, kun hänelle määrätty pari oli varsin kädetön ja varsin haluton tekemään mitään järkevää. Opinnäytepari siis määrättiin hänelle, sitä ei saanut edes itse valita. AMK-opinnäytteestä siis kyse.

Parityö menettelisi, jos saisi parin edes valita itse, mutta ajatus parityön tekemisestä jonkun sattumaperiaatteella arvotun kyvyttömän vastarannan kiisken kanssa saisi hermot palamaan kiinni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy