Vituttaa, että sama henkilö itkee kymmenessä ketjussa 24/7 samasta asiasta.
Niin, siis mitä meinaat? Ettäkö joku teidän leiristänne erityisesti on tässä kunnostautunut, vai että meikäläinen tätä taivastelisi eri ketjuissa?
Vituttaa, että sama henkilö itkee kymmenessä ketjussa 24/7 samasta asiasta.
Vittu että sapettaa muutamien narrifanien kollektiivinen itkeminen tuomareista. Tuo homma on jo käsite. Huvittavinta tässä kaikessa on se, että Jokereita nimenomaan on jeesattu mm. Pulkkisen kampitusten viheltämättäjättämisissä, ja pisteitä on todellakin ratkottu nimenomaan Ilmalaan päin kyseenalaisesti. Silti, joka vitun otteluseuranta on täynnä muutaman narrinimimerkin kirkumisia. Osa Jokeri-kannattajista tosin todella asiallista porukkaa, ei siinä mitään, ei lähdetä yleistämään.
Vittu että sapettaa muutamien narrifanien kollektiivinen itkeminen tuomareista. Tuo homma on jo käsite.
... Jokeri-osasto on pompannut tyhjyydestä kärkeen tämän kauden aikana. Ainakin siltä osalta mitä itse olen tällä kaudella Jokeri-pelejä nähnyt tuo itku kun vielä on suuremmaksi osaksi ihan perusteetonta, jostain syystä kaikki vaan menee jokeriväen mielestä ihan väärin ja heitä vastaan koko ajan, ja muut ihmettelee kuorossa että mitä helvettiä te itkette.
Itse en pahemmin otteluseurantaketjuissa käy, mutta tähän väittämään törmää tasaisin väliajoin, joten päätin vapaapäivän kunniaksi analysoida uusinta eli 1.11 otteluketjua. Viestihistoriaa en kirjoittajilta ala penkomaan, vaan yhdistän suoraan jäähyitkun kirjoittajan suosikkijoukkueeseen, mikäli sellainen on selkeästi ilmaistu ja suosikkijoukkueella on peli.Huomannut kans saman otteluseurannasta. Tuo alkaa tosiaan käymään raskaaksi kun joka kierroksella sama kööri valittaa että on joukkue on kohdannut vääryttä tuomareiden toimesta. Ei voi olla näin. Liika on aina liikaa.
Eiköhän tuohon ole ihan selkeä syy. Jos näiden nimimerkkien kirjoituksia on vähänkään enempää seurannut saa aika nopeasti kuvan, että kyseessä on joukkueen muutama ns. junnukannattaja teiniangsteissaan.
Nimimerkit Micqou, Sateentekijä, flintstone ja Steegil ja jjoni taisivat olla Jokerileirin pahimmat tuomaritoiminnasta valittajat eilisessä otteluseurantaketjussa. Kaikki nuo ovat kuitenkin rekisteröityneet palstalle yli neljä vuotta sitten, joten en näe mitään merkittävää yhteyttä teini-ikäisyydellä ja tuomaritoiminnasta valittamisella.
Haa, tässäpä listattuna niiden viestien jokerikirjoittajat, jotka eilisessä otteluketjussa itkivät tuomareista Jokerien pelissä:
Ei voi kuin nauraa taas tällaiselle. Ihan huikeaa settiä!
Eilen lähetetty paketti ei sitten tänään tullutkaan, vaikka oli lähetetty 16-pakettina. Ei kulje posti enää kuten ennen. Olis ollut mukava viikonloppuna asennella paketin sisältöä.
Onneksi on näinkin pieni vitutuksen aihe.
Postin palvelulupauksessa sanotaan 16-paketin kohdalla:
"Noudettavissa osoitteen mukaisesta postista pääsääntöisesti lähettämistä seuraavana työpäivänä klo 16 jälkeen."
Kyse ei siis ole ehdottomasta lupauksesta vaan siitä, että suurin osa paketeista saavuttaa palveluksessa luvatun kulkunopeuden.
Ei sillä, etteikö meidän aktiivinen otteluseuranta-osasto olis minunkin mielestäni perseestä, mutta viitsisitkö tehdä samanlaisen tilaston tämän illan Ässä-kirjoittajista? Välttämättä ei uutta kärkitulosta tehdä, mutta ihan hyvä haastaja varmaan saadaan.Haa, tässäpä listattuna niiden viestien jokerikirjoittajat, jotka eilisessä otteluketjussa itkivät tuomareista Jokerien pelissä:
Todettiin että mun polvesta ei tule enää kalua vaan olen ns. löysäpolvi lopun ikääni...