Kyllähän tämä unettomuus vituttaa. Vaikka lääkkeitäkin kyseiseen vaivaan syön, niin unet on sellaisia tunnin pätkiä ja tänäkään yönä niitä ei montaa ollut.
Haa, tässäpä listattuna niiden viestien jokerikirjoittajat, jotka eilisessä otteluketjussa itkivät tuomareista Jokerien pelissä:
Flip#51, flintstone, flintstone, Steegil, Micqou, Sateentekijä, JjZz, Aatelinen, Sateentekijä, KuumaaKamaa, jjoni, Micqou, Steegil, H.J.Simpson, Sateentekijä, Giroux, Steegil, Ikävänkantaja, narri, tsajari, jjoni, jussi_j, Gags(sarkasmia?), flintstone, PeteX, jussi_j, Sateentekijä, Steegil, Steegi, Micqoul, KuumaaKamaa, Juzsi, Steegil, Sateentekijä, Flip#51, Steegil, Steegil
...
Nyt, Tyni, hereillä ja Rindell Ahon tilalle; vois toimia.JYP on tällä hetkellä Liigan munattomin joukkue joka ronkkii ja koukkii kuin pikku neidit.
HAMEKANGASTA KOKO VITUN MIEHISTÖLLE
Laita ignoreen. Jatkoajan lukeminen muuttuu kertaheitolla mukavammaksi.En tiedä varsinaisesta vitutuksesta, mutta kyllästyttää tuo Jokeriosaston itku-Iina, joka spämmää kaikki jokeriketjut täyteen valitustaan.
Flintstone esittää sinänsä ihan perusteltuja pointtejakin, mutta kun se menkkapillun levy jää päälle, niin se ei jumalauta lopu millään, vaan samaa inttäminen jatkuu viesti toisensa jälkeen ilman mitään uutta sisältöä.
No nyt on vuorossa liigatauko, joten hyvä sauma pitää myös JA-breikki.
Vituttaa, kun joku soitti äsken ovikelloa pyytämättä ja yllättäen.
- - -
Ketuttaa tämä yötyö, varsinkin nyt kun väsyttää yli äyräiden. Ammatinvalinta kysymys.
Siellä mieskonnari oli kieltäytynyt naiskollegansa kanssa nostamasta lastenvaunuja alas "ettei naisen selkä hajoa tuosta" ja käskenyt nousta itse vaunuun rattaita laskemaan.
...
Toinen asia, joka vituttaa on naiset, jotka ei vaan tajua. Viikonloppuna oli rautalankarulla mukana, kun väännettiin ettei onnistu. En tule panemaan sinua, ymmärrä nyt.
...
Ei nyt ihan sama asia, mutta läheltä liippaa. Yksi hyvä kaverini ei kyllä osaa sanoa suoraan mitään. Kysyt että tuletko meille iltaa viettämään tänään. Hän kiertelee ja kaartelee ja on sitä ja tätä, mutta ei ole varma tuleeko hän. Hetikun hän alkaa kiertelemään hän ei tule tai ei ole tähän päivään mennessä tullut, mutta jättää ilmaan sen, että ehkä tulee. Eli en siis vain tajua miksei voi suoraa sanoa, että: "En tule, en jaksa". Se on siinä. Ei ole kovin vaikeaa ja turha vatvominen unohtuu. Pelkääkö hän sitten, että loukkaannun tai jotain. Sekin kyllä kuulostaa kaukaa haetulta. Ja ymmärtäisin, että hän ei ole varma tulostaan, mutta ainakun hän on kierrellyt ei hän ole ikinä tullut. Ärsyttävää.Vittu saatana. Mä oon niin täynnä tyhjänpäiväistä paskanjauhamista ja ihmisiä, joille kaikki pitää vääntää rautalangasta. Yhteenkään vastaukseen ei olla tyytyväisiä, vaan aina pitää saada lisäselvitystä.
Eilen meni jo toinen rullallinen, kun piti kertoa, etten aio lähteä 25 kilometrin päähän täältä naisen luokse sen takia, että sillä on kylmä.
"Ei mitään seksiä, lämmitystä vaan". Noille olen kumminkin kertoa ihan selkeästi, että sinusta ei tule minun vaimoni, sinä olet minun kaverini ja jossei kohta muutu, niin et ole sitäkään.
Siltikin tämä eilinen akka tälläkin hetkellä pommittaa Facebookissa chattiviestiä.
Nainen on joko potentiaalinen romanttinen/seksuaalinen kohde tai nainen ei ole, turha oikeastaan hakea mitään välimuotoja.
Eri. Mulla on paljon naispuolisia kavereita, joista osa tosiaan on ihan vaan kavereita. Ystävystyn ylipäätään erittäin helposti tyttöjen kanssa, varsinkin sellainen ensikontaktin luominen on naisiin helpompaa kuin miehiin. Toki aivan lähimmät ystävät ovat miespuolisia, mutta ns. kavereina mulla on varmaan enemmän naisia kuin miehiä. Tälläkin palstalla joku pari päivää sitten totesi, ettei mies ja nainen voi olla kavereita ilman seksuaalista jännitettä. Totta on, että sinkkuna ollessani mulla on paha (?) tapa säätää kaverityttöjen kanssa, ja tämänhetkinen seurustelukumppaninikin on entinen hyvä ystäväni. Vastapainoksi on kuitenkin aivan päinvastaisiakin tapauksia. Yksi esimerkiksi on, jos ei nyt ruma, niin ei ainakaan yhtään millään tapaa seksuaalisesti kiinnostava, mutta erittäin hyvä tyyppi ja tietää urheilusta enemmän ja laaja-alaisemmin kuin useimmat miespuoliset frendini. Ja muutamia muitakin tuollaisia on, joiden kanssa en ainakaan itse säätäisi mitään sinkkunakaan. En toki tiedä onko suhde heidänkin puoleltaan täysin platoninen, mutta uskoisin.Käske sitä ostamaan viltti tai hankkimaan iso ja karvainen koira sängyn päähän lojumaan, jos on kylmä. Hemmettiäkö sitä jonkun naisen luo menemään "lämmittämään kaverina"? Sen nyt ymmärtäisi, jos nainen tarjoaisi selkeästi seksiä ja itseä kiinnostaisi tarjottu seksi, mutta mikä vitun lämmityskone sitä mies on?
Ei sen puoleen, että minulla edes olisi naispuolisia ns. kavereita. En kyllä täysin moista käsitettä edes sisäistä. Naispuoliset työkaverit, kaverien vaimot/tyttöystävät yms. joiden kanssa voi neutraalisti keskustella asiapohjalta tai small talkia ovat asia erikseen, mutta ei heidänkään kanssa erikseen tule keskusteltua tai kahden kesken. Nainen on joko potentiaalinen romanttinen/seksuaalinen kohde tai nainen ei ole, turha oikeastaan hakea mitään välimuotoja.