Vituttaa pyörävarkaat. Mikä helvetti ajaa ihmisen pöllimään toisten pyöriä? Sen ymmärrän jollain tavalla, että jos pyörä ei ole lukossa, niin se saatetaan kääntää hyvinkin äkkiä ja mielestäni tuossa tilanteessa pyörän omistaja saa katsoa peiliin. Mutta pyörätelineessä lukossa olevan pyörän varastamista ei pysty käsittämään.
Piti tuossa matsin jälkeen lähteä kaupungille katsomaan meininkiä keskustaan ja huomasin että pyörästä on vain katkennut lukko jäljellä. Armoton vitutus iski samalla hetkellä, vaikka juuri äsken oli kotoa lähtenyt orgasmin vallassa ulos.
No, toivoin, että kyllä se sieltä kaupungista jostain löytyy. Ja pienen etsinnän jälkeen se ihme kyllä löytyi. Keskeltä aukiota, kaadettuna ja raiskattuna. Pyörän vieressä oli yllätys yllätys mopoauto. No ei tuossa mitään, pyörä ylös kadulta ja sotkemaan baareja päin. Mopoautosta huikittiin: "Hei, se on mun kaverin pyörä." Meni pojat hiljaiseksi autossa kun nopeasti selitin asian.
Kun olin matkaan päässyt, niin eiköhän sieltä auton luota joku valopää juokse takaa "selvittämään" tilannetta. Ilmeisesti siis se kaveri "kenen" pyörä se oli. Suurimman virheen tein, kun hyväsydämisenä ihmisenä pysähdyin odottamaan mitä asiaa hänellä oli.
Alkoi armoton jankkaus siitä, miten tuo pyörä oli hänen mummonsa antama pyörä ja polkenut sillä kuulemma kaksi vuotta. Kännissä kuin käkihän tuo n.18v jantteri oli. Ja tietäähän sen, ettei tuossa mitkään järkiperusteet auta. Näytin hänellä henkilökohtaisesti miten jokainen naarmu oli pyörään tullut ja selitin tilanteet. Oman, legendaarisen mummopyörän kyllä tunnistaa.
Jonkun aikaa siinä seisoskeltiin, mutta lopussa tilanne meinasi mennä uhkaavaksi kun jannun 10-15 kaveria tulivat ympärille. Olin siis tyttöystävän kanssa kahdestaan liikkeellä, joten pahasti vajaa oli meidän miehitys verrattuna siihen ympärillä olevaan porukkaan.
Siinä vaiheessa kun parempi puolisko otti puhelimen käteen ja oli soittamassa virkavaltaa paikalle, alkoi mennä tämän varkaan kuppi nurin. Pienet pystypainit siinä tuli tanssittua, mutta lyömistä yritin välttää. Enkä vähiten siitä syystä, että ympärillä tosiaan oli helvetinmoinen joukko jotain nuoria huutelemassa minulle. Eikä muutenkaan tuo väkivalta ole ensimmäisenä mielessä, vaikka tuossa tilanteessa se ei kaukana ollut.
Tämän käsirysyn jälkeen sitten juippi ymmärsi poistua takavasemmalle ja oli saanut tarpeekseen valheiden selittelystä. Sitäkin ihmettelin, että miten joku voi jaksaa selittää täyttä paskaa puoli tuntia putkeen :D En tiedä mitä yritti todistella ja kenelle, mutta uskomattomalta tuo tuntuu. Luulisi että olisi parempaakin tekemistä kun jäädä riitelemään varastamastaan pyörästä.
No, case päättyi kuin päättyikin omalta kohdalta onnistuneesti, kun pyörän sai takaisin ja henkilövahingoilta vältyttiin. Vitutuksen tuo kuitenkin jätti päälle. Huomattavasti pienempi tämä vitutus kuitenkin nyt on, kuin tilanteessa jossa pyörää ei olisi löytynyt tai sen olisin tuolle porukalle menettänyt. Onneksi tätä ei tarvinnut kokea.
Toivotaan kuitenkin ettei tuo kyseinen kyrpänaama enää kävele vastaan, runkkari mikä runkkari.