Tiistaina on ihan helvetin tärkeä tentti, johon luettavaa on sellaiset rapiat 350 sivua. Alunperin olin suunnitellut, että luen neljä päivää (pe-la-su-ma) ettei tule mitään kohtuutonta lastia yhdelle tai kahdelle päivälle.
Noh, perjantaina oli tarkoitus aloittaa lukeminen, mutta raskaan työ- & kouluviikon jälkeen nukahdin neljäksi tunniksi. Näiltä unilta heräsin kahdeksalta, ja laiskuuttani en alkanut lukemaan vaan menin saunaan tyttöystävän kanssa. Tästä luonnollisena jatkumona jouduin lähes koko illaksi ns. rakkauden töihin, mikä sinänsä on varsin mukavaa toimintaa mutta ei se tässä vaiheessa enää lämmitä. Perjantai siis meni vihkoon, mutta ei se tuossa vaiheessa paljoa vielä hetkauttanut, olihan mulla siinä vielä kolme kokonaista päivää aikaa lukea.
Lauantaina mun piti herätä kymmeneltä lukemaan, mutta olin unohtanut laittaa herätyskellon soimaan eikä tyttöystäväkään ollut enää minua herättämässä, joten heräsinkin yhdeltä. Siinä sitten tunnin kestäneiden "aamu"toimien jälkeen ajattelin aloittaa lukemisen, mutta ei vain jaksanut. Päättelin siinä sitten että mulla on koko ilta aikaa lukea kun olen yksin kotona (tyttöystäväni oli polttareissa huom! ei omissa). Kuudelta kaveri kuitenkin soittaa ja pyytää luokseen alottelemaan josta sitten olisi tarkoitus lähteä baariin. Olen heikko, joten lähdin. Ajattelin että onhan mulla vielä kaksi kokonaista päivää aikaa lukea, tiukille se vetää mutta kyllä siitä selvitään.
Tänään heräsin kahdeksalta paskantamaan ja oksentamaan, samaan aikaan. Tuollainen suoritus vetää aika kuivaksi, kun samaan aikaan hoitelee vielä numero uno -hädän, ja itseasiassa niistääkin vielä minkä oksentamiseltaan kerkeää. Tämän toimituksen jälkeen aistin jo tulevan katastrofin, mutta päätin asettaa herätyskellon soimaan ajassa 11.00. Menin nukkumaan, ja seuraavan kerran heräsinkin puoli neljältä. Ei herättänyt se kello. Tosin tuskinpa se olisi mitään auttanut vaikka olisi herättänytkin, niin kauhea olo on vieläkin ettei pysty edes kuvittelemaan mitään lukemista. Hyvä kun tämän viestin pystyy kirjoittamaan. Pelkästään tämä krapula on hirveä mutta ei siinä vielä kaikki, kaupanpäällisiksi olen 38 asteen kuumeessa ja niistänyt about 5 talouspaperi-rullallista.
Eli siis huomiselle mulla on lukemista se päälle 350 sivua, eikä ole paljon kuvia sivuilla. Vituttaa siis oma laiskuus ja alttius ulkopuolisille ärsykkeille, kuten baari-illalle ja piparinreunalle. Itseäni saan vaan syyttää, kun tämä tärkeä tentti todennäköisesti menee vituiksi.