Vitutusketju

  • 10 591 417
  • 56 164

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Polvi vituttaa. Osgood Schlatter leikattu kesällä -07 ja ei hyödyttänyt yhtään mitään. Sitten vielä pisteenä i:n päälle talvella kiekko samaan polveen niin urheilu aika tuskaista kyllä. Tänään oltiin äijien kanssa höntsäämässä futista, niin normaalissa kuljetus/kynäys tilanteessa yhtäkkiä vaan napsahtaa, tuntuu että jotain olisi lähtenyt irti polvesta ja nyt hyvä että pystyy liikkumaan.

Ja kutsuntalääkäri antoi B-paperit kun ei kuulema ole C-papereille tarvetta, mitenköhän helvetissä pitäisi joku marssi suorittaa tai ryömiä metsässä kun ei voi olla edes polvillaan maassa?
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ja kutsuntalääkäri antoi B-paperit kun ei kuulema ole C-papereille tarvetta, mitenköhän helvetissä pitäisi joku marssi suorittaa tai ryömiä metsässä kun ei voi olla edes polvillaan maassa?

Itse pahan astman takia lusmuilin armeijasta pois käytyäni ekat parit kutsunnat ja vikalle kolmannelle kerralle heitin hieman liipalapaa lisää oikean astman päälle "henkisestä heikkoudestani" niin c-paperit tuli.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Itse pahan astman takia lusmuilin armeijasta pois käytyäni ekat parit kutsunnat ja vikalle kolmannelle kerralle heitin hieman liipalapaa lisää oikean astman päälle "henkisestä heikkoudestani" niin c-paperit tuli.
Johonkin tälläseen luotan kyllä itsekkin, tai veljen kaverilla oli sama vaiva polvessa ja pääsi lopulta c-papereillla kotiin muutaman viikon palveluksen jälkeen.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Vituttaa oma laiskuus kouluduunien suhteen. Alkaa fysiikan opiskelu yliopistossa olemaan aika vitun kaukana, jossei edes lukion fysiikan kursseja saa laiskuuttaan hoidettua paremmin. Saatana.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Itse pahan astman takia lusmuilin armeijasta pois käytyäni ekat parit kutsunnat ja vikalle kolmannelle kerralle heitin hieman liipalapaa lisää oikean astman päälle "henkisestä heikkoudestani" niin c-paperit tuli.

Tämä antaa vastauksen moneen kysymykseen.

Itseäni vituttaa tuon kälysen puhelimeni akun kesto. Miten voi akku loppua aamulla jos illalla ollut 75% jäljellä. Kaikkea näissä puhelimissa nykyään kehitetään, mutta tuo akun kesto ja toiminta puhelimena ei kiinnosta enää ketään.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jep, näin armeijan turhakkeena jos ja kun olisivat kuitenkin heittäneet astman takia jossain vaiheessa pois niin miksi edes mennä sinne asti tuskailemaan oikeasti todella pahan astman takia. Henkisen puolen asiat ovat helvetin helppo heittää mukaan joita ei edes sen kummemmin tutkita. Olkootkin aika idioottimaista touhua itseltäni kun kusetin vakavassa asiassa.

Miksi edes selitin enempää? En tiedä.

Edit: Oma iphoneni on aivan paska, kaikki hienoudet suljettu pois ja silti akun kesto sama vakio paska.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Sitten vielä pisteenä i:n päälle talvella kiekko samaan polveen niin urheilu aika tuskaista kyllä.

Mulla on itseasiassa sama kestovitutus ollu jostain 14-15 vuotiaasta asti. Kavereiden kanssa oltiin höntsäilemässä ja sain polveeni pari vuotta vanhemman jannun lämärin joka tosin tuli tolpan kautta. Mitään suojia siis ei ollu käytössä. Vielä tässä kymmenen vuoden jälkeen tuo vihoittelee aina tasaisin väliajoin vaikka ei mitään sen kummempaa tekisi. En tiiä sit pitäiskö jossain vaiheessa säästää vähän rahaa kasaan ja marssia lääkärille kyseleen josko voisivat jotain tehdä asialle.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Vituttaa oma laiskuus kouluduunien suhteen. Alkaa fysiikan opiskelu yliopistossa olemaan aika vitun kaukana, jossei edes lukion fysiikan kursseja saa laiskuuttaan hoidettua paremmin. Saatana.
Voin tarjota hieman lohdutusta ja vähän jotain muutakin:
Fysiikka on erittäin epäsuosittu ala, joten sitä on todella helppo päästä lukemaan. Siis oikeasti lähes kuka tahansa lakin saanut voi päästä sisään.

Mutta - se ei tarkoita sitä, että ilman työntekoa pärjäisi sitten kun on päässyt sisälle. Aikoinaan lähdin itse soitellen sotaan, koska olin oman lukioni parhaita erityisesti matemaattisissa aineissa. Sluibailin ekan vuoden yliopistossa ja olin pohjasakkaa. Toisesta vuodesta eteenpäin tein myös töitä opintojen eteen, ja aloin pärjätäkin. Samalla ajatukset omasta erinomaisuudesta olivat kyllä karisseet matkan varrella.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Aikoinaan lähdin itse soitellen sotaan, koska olin oman lukioni parhaita erityisesti matemaattisissa aineissa. Sluibailin ekan vuoden yliopistossa ja olin pohjasakkaa. Toisesta vuodesta eteenpäin tein myös töitä opintojen eteen, ja aloin pärjätäkin. Samalla ajatukset omasta erinomaisuudesta olivat kyllä karisseet matkan varrella.

Sama täällä. Omassa lukiossa aina taululla esittämässä laskelmiaan. Yliopistossa sitten ekan syksyn algebran luennolla puolitoista tuntia kuuntelin ymmärtämättä juuri mitään. Jotain homomorfeja ja renkaita ja kuntia ja ties mitä. Sitten viereinen kundi nostaa käden pystyyn ja toteaa luennoitsijalle, että eikö tohon tullut nyt virhe?
Oli aika orpo olo. Onkohan sittenkään mun juttu. Jälkikäteen sitten kuulin, että oli ollut historian hankalampia algebran kursseja. Kolmasosa oli läpäissyt kurssin. Minäkin reilulla 1-:lla. Max arvosana tällöin oli 3.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itseäni vituttaa tuon kälysen puhelimeni akun kesto.
Sama juttu. Melkein aina loppuu kännykästä akku kun jonnekin lähdet. Ja tämän ison kosketusnäytön takia mä en aina ulosmennessä ota kännykkää ollenkaan mukaan, ellei sitä saa kätevästi esim. rintataskuun. Sekin hieman ärsyttää.

Tänä keväänä hommasin tän uuden kännykän. Edellinen oli viitisen vuotta vanha halppis, joka oli tosi kätevä esim. reissatessa. Monestikaan aamulla herätessä sitä ei muista ollenkaan miten on illalla kännissä kömpinyt baarista takaisin hotellille/hostelliin, ja jos on mukana esim. noin kymmenen euron arvoinen kännykkä ja kamerakin, niin sitä pystyi olemaan jotenkin paljon huolettomammin. Nyt on molemmissa vekottimissa satoja euroja kiinni, ja sekös väkisinkin hieman stressaa.

Ja tuleehan se jotenkin tosi nörttimäinen olo jos esim. metrossa ottaa tän kännykän esille. Ei siitä pääse yli eikä ympäri.
 

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Jätin auton keskustaan viiden minuutin ajaksi ilman suoritettua pysäköintimaksua ja siinä ajassa oli tullut 50e muistutus. Sinänsä summa tai muistutus ei vituta, koska menee täysin omaan piikkiin.

Vitutusta aiheuttaa, kun ajattelen asiaa parkkipirkon näkökulmasta. Ne väijyy jossain kulman takana ja katselee kun ihmiset pysäköi autojaan. Jos joku jättää maksamatta parkkimaksun niin voin kuvitella kun parkkipirkko suorastaan liitää sakottamaan uhriaan. Itse sakotustapahtumassa Pirkon kädet hikoaa, kun onnettoman hidas printteri tulostaa sakkolappua liimattavaksi tuulilasiin. Hän pälyilee ympäriinsä ettei kolikkoja vaihtamassa ollut auton omistaja tulekaan takaisin, mikäli näin tapahtuu suorittaa Pirkko salamannopean haihtumisen takaisin varjojen maille.

Kuinkahan monta kertaa parkkipirkko on saanut mustan silmän, kun sakotettavana ajoneuvona onkin Harley Davidson ja setä nahkaliivissä yllättääkin Pirkon selän takaa? Vai repiikö tässä tapauksessa Pirkko kauniisti sakkolapun ja ajelee tiehensä? Kirjoittaako Jatkoaikaan ketään pysäköinninvalvojaa? Olisi hauska kuulla ammatillisia avautumisia pysäköinninvalvojien maailmasta.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vitutusta aiheuttaa, kun ajattelen asiaa parkkipirkon näkökulmasta. Ne väijyy jossain kulman takana ja katselee kun ihmiset pysäköi autojaan. Jos joku jättää maksamatta parkkimaksun niin voin kuvitella kun parkkipirkko suorastaan liitää sakottamaan uhriaan.

Se on niitten työ. Tietenkin pirkot toimii juuri noin. Eikös nämä yhteiskunnan pahimmat viholliset saa jotain provikkapalkkaakin tuosta?

Oma vitutuksen aiheeni on amatöörimäinen nukahtaminen Flyers-Sabres ensimmäisellä erätauolla. Heräsin joskus aamulla, tihrustin unisin silmin ruutua ja kappas peli oli ihmetyksekseni vielä kesken. Tilanne oli 1-1 ja pelattiin jatkoaikaa. Ainoa vain, että peli oli tainnut vaihtua kesken kaiken.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Euroviisut=vittu mitä paskaa.

Käsittämättömiä biisejä, pakko oli katsoa edes jonkun aikaa ja nyt alkoi vuotamaan verta korvista.

"i love belarus" mitä helvettiä, kuka sitä paska maata rakastaisi niin paljon että viitsisi äänestää?
 

Jeffrey

Jäsen

Tuliko mieleen, että ehkä parkkipirkko vain sattui sopivasti paikalle. Esim. Helsingissä vaikkapa Kluuvin ympäristö on sellaista, että päivällä parkkipirkot kävelevät käytännössä muutamaa korttelia ympäri koko työpäivänsä. Eikä sinne tarvitse pitkäksi aikaa jättää autoa väärään paikkaan kun sakko on ikkunassa.

Lisäksi moottoripyöriä koskee hieman eri säännöt pysäköinnissä kuin autoja. Esim. pysäköintikiekon alueella mp ei käytännössä voi saada sakkoa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Palkan saapumiseen on tuhottoman pitkä aika ja ne rahat on tarkasti jo korvamerkityt. Koiralla on lisäksi maha sekaisin ja se vitun netti ei vieläkään toimi. Helvetin vittu!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
... Kirjoittaako Jatkoaikaan ketään pysäköinninvalvojaa? Olisi hauska kuulla ammatillisia avautumisia pysäköinninvalvojien maailmasta.

Eikö jokaisen kuulu tehdä työnsä mahdollisimman hyvin? Ei kai se ole parkkipirkon vika, että sinä jätät pysäköintimaksun maksamatta?
 
Viimeksi muokattu:

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pysäköinninvalvonta on kyllä eri kaupungeissa erilaista. Helsingin valvojista ei ole pahaa sanottavaa, täällä aina odottavat sakotettavan auton luona muutaman hetken ennen kuin lapun iskevät siltä varalta että kuski löytyisi. Minä olen ainakin kerran pelastunut lapulta kun en pikaisen kioskilla käynnin takia mittariin rahaa laittanut. Tosin kerran vitutti kun kotikatu oli täynnä ja jätin auton rapun eteen kaistalle hätävilkut päällä n. kahdeksi minuutiksi kun hain sisältä jotain. Tällä välin oli lappu tullut ikkunaan eikä pirkkoa näkynyt enää missään, näin ne kyllä kun pistin autoa parkkiin mutta ajattelin että tuommoinen pikapysäköinti on ok enkä viitsinyt lähteä ajamaan autoa useamman korttelin päähän pikapyrähdyksen takia. En valittanut tuosta mutta maksettuani sakon oli tilille kuitenkin palautunut vastaava summa pysäköintivirastosta eli olisivatko itse peruneet sakon? Mutta kyllähän nuo saadut laput aina vituttaa vaikka lähes aina on syynä vain oma tyhmyys. Nyt ei vituta kuin siitepölyt.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Tuli postissa viimeinen tilinauha. Noh, luvattuja kannustepalkkioita on noin 800-900 euron edestä. Naurattaa niin vitusti, kun ite tilinauhassa näistä on maksettu puolet. Vituttaa ruveta taas sähläämään duuniasioitten kanssa, kun olin jo niin onnellinen, että ei tarvitse olla missään vitun yhteyksissä työpaikkaan saati vuokrafirmaan joka tuon palkan maksaa. Lähdetäänpä nyt sitten setvimään kummassa päässä on laskentaidottomia / epärehellisiä kusipäitä asialla.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jostain syystä sitä tulee niin saatanan pahalle tuulelle, kun käy lukemassa tuota maajoukkueosiota.

Suomen joukkueesta ei löydetä mitään hyvää ja oman suosikkipelaajan jääminen pois joukkueesta on joillekin kuin maailmanloppu ja sitä pitää hokea siellä loputtomiin.
X:n sijasta olisi pitänyt kisoihin valita Y jne. Vuosittain samaa.
Pääasia tuntuu olevan dissaaminen, joko toisten kirjoittajien, jonkun yksittäisen pejaajan, valmentajien jne.

Keskustelupalstahan tämä on ja asioista pitää saada keskustella, mutta tuo negatiivinen asenne, mikä noita juttuja lukiessa kumpuaa, on jotain aivan kamalaa.

Muutenkin vituttaa.
 

Schadowan

Jäsen
Vituttaa viimeaikoinen liikunnanpuute. Viime keskiviikosta asti on ollut kurkku aivan sökönä, sekä snadia flunssaa koko aika. Itse olen sen verran friikki näiden suhteen, etten viitti puolikuntoisena tai edes pienillä oirella lähteä salille tms. Safkaaminen menee saman tien vituilleen, kun ei urheile. Eli ts. ei ole ruokahalua kun ei kuluta, eikä ole motivaatiota syödä terveellisesti. Tuolla tarkoitan sitä, kun käy aktiivisesti salilla niin tulee väkisinkin syötyä keskimääräistä paremmin ja terveellisemmin. Sitten breikin aikana vetää vähän sitä sun tätä.. Tähän sitten pakolliset vappukuviot päälle, niin kunnossa ollaan..joopa joo, voi voi sitä rasvan ja paskan määrää.

Voin vain kuvitella millainen olo on ensi viikolla, jos/kun pääsee salille/lenkille pitkästä aikaa. Sitä on taas parin-kolmen kk duuni kropan eteen valunut totaalisesti hukkaan tämän pakollisen flunssaputken takia.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Youtube.

Ei löydy tuhansien ja tuhansien katsottujen videoiden avulla suosituksia? Ehei tietenkään muuta kuin noita "most popular" -paskaa. Hyvin te vedä(tä)tte!

Alkaa maistua jo liikaa googlelta tämäkin, sillä vain ja ainoastaan korkeamman matematiikan avulla hakulauseessa voi ehkä löytää edes vähän hakua muistuttavan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös