Stringiviskikännit?
Vituttaa Jomppa Koo:lle elämänohjeita antavat kirjoittajat.
Vituttaa sun kommentti.
Edit: Itse ainakin yritin tsempata!
Tätä jatkuu ketjusta toiseen, Jomppa heittää uudestaan ja uudestaan saman itsesäälitarinan ja joku menee taas lankaan. Kaverille on kirjoitettu satoja ellei tuhansia tsemppausviestejä, mutta mitään ei tapahdu. Jomppa on trolli.
Lisäkis tunsin yhden kaverin joka rypesi aina masennuksen keskellä tyyliin--> "ei mulla ole ketään" ja hän teki sitten sen mitä kaikki pelkäsi...(en edes viitsi sanoa mitä teki). Jokainen halukas voi päätellä itse.
Mutta lyö sinä vain lyötyä, koska sen näytät osaavan, kun aina tulet paikalle vittuilemaan.
Niin, kyllä sen arvaa heti että mitä teki. Tuo todistaa juuri sen, että kuinka tärkeitä ne tyypit ovat, joille voi jutella ihan kaikesta. Jos sellaisia ei ole, voi kyllästyä itseensä lopullisesti ja lopputulos on edellämainitusti todella surkea. Jos olisi ollut todellisia ystäviä, niin tuon olisi voinut estää.
Vituttaa ihan simona. Menin sitten rikkomaan monet monituiset stringiviskikännit kestäneen virallisen kalsarikännilasini - selvinpäin! Voi helvetin helvetti ja saatanan saatana.
Äläs nyt, eikö se ole ihan ok että ensimmäiset HIFK-fanit olivat myymässä pleijarikausikorttejaan siinä kohtaa kun Jokerit johti sarjaa 2-0?
En gång IFK, alttid IFK vai miten se meni.
Vituttaa Jomppa Koo:lle elämänohjeita antavat kirjoittajat.
Heti sieltä tullaan taas paikalle TQoFEa puolustamaan.
SE ON SIELLÄ! SINNE PUJAHTI! Kismittää kun soi tämmööstä ja jää soimaan päähän. Ymmärrettävää kun HPK kausi niin pitkään jatkui. Syyllisenä siis ratio!
Vituttaa myös se, että jos asia vahingossa olisikin totta, niin miksi silti pitäisi sääliä ja ohjeistaa jotakuta, joka on liian laiska kävelläkseen Kelaan. Mutta kuten sanoin, näin uskovat enää vain muutamat.
Ymmärrän tuskasi oikein hyvin.
Ymmärrän tuskasi oikein hyvin. Minulla oli aikanaan sellainen kotipizzan kylkiäisenä tullut kokislasi, jonka käypä arvo oli ehkä noin 15 senttiä.
Mun viskilasi oli Riedelin, joten sekin tässä hieman riepoo.
Lämmin kiitos empatiasta kaikille saman kokeneille, sekä Squitille herrasmiesmäisyydestä.
Mun viskilasi oli Riedelin, joten sekin tässä hieman riepoo.